Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт по усуненню аварії в будівлі Новобиківського міжшкільного навчально-виробничого комбінату Бобровицької міської ради Чернігівської області, що виникла внаслідок російської військової агресії (оздоблювальні роботи зовнішніх стін фасадів) по вул. Центральна, 25, в с. Новий Биків, Ніжинського району, Чернігівської області (навчальний корпус «А» з двома прибудовами «А1», «А2») згідно ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
520 000,00 UAH
UA-2023-03-31-007197-a ● f70ee2a5b5864e66ad8fecc7574c4f99
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БОБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42265744 |
Вебсайт: | https://gromada.org.ua/gromada/bobrovycka/viddil-osviti-09-50-39-20-02-2020/ |
Місцезнаходження: | 17400, Україна , Чернігівська обл., Ніжинський р-н, м. Бобровиця, вул. Франка, буд. 1 |
Контактна особа: |
Юлія Тулаєва +380961067605 bobrvos@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2023 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 520 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт по усуненню аварії в будівлі Новобиківського міжшкільного навчально-виробничого комбінату Бобровицької міської ради Чернігівської області, що виникла внаслідок російської військової агресії (оздоблювальні роботи зовнішніх стін фасадів) по вул. Центральна, 25, в с. Новий Биків, Ніжинського району, Чернігівської області
(навчальний корпус «А» з двома прибудовами «А1», «А2»)
Розгорнути
Згорнути
(навчальний корпус «А» з двома прибудовами «А1», «А2»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17452, Україна, Чернігівська область, Ніжинський район, с. Новий Биків, Новобиківський міжшкільний навчально-виробничий комбінат Бобровицької міської ради Чернігівської області, вул. Центральна,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 травня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки між Сторонами здійснюються у національній валюті України шляхом перерахування безготівкових сум грошових коштів на розрахункові рахунки Сторін.Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акти приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат по формі КБ-3. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2023 16:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2023 16:39 |
ТД 2023 з особливостями НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
05 квітня 2023 16:39 |
Повідомлення ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
05 квітня 2023 16:39 |
Протокол 43 Зміни.PDF |
05 квітня 2023 16:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 квітня 2023 16:39 |
ТД 2023 з особливостями НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
05 квітня 2023 16:39 |
Повідомлення ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
05 квітня 2023 16:39 |
Протокол 43 Зміни.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін і технічне завдання
Дата подання: 04 квітня 2023 12:45
Дата відповіді: 04 квітня 2023 16:31
1. Додатком 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» надана відомість обсягів робіт, що до розрахунку вартісті робіт. Відповідно до пункту третього частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником у тендерній документації зазначаються такі відомості, цитуємо: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону».
Просимо внести відповідні зміни у технічне завдання, для можливості потенійними учасниками підготувати якісні комерційні пропозиції, а саме в частині технічного завдання з зазначенням матеріалів яки пропонуються до використання проектно-кошторисною документацією з відомості обсягів робіт. Зокрема суттієве значення має вид термоізоляційного матеріалу та товщина металосайдингу.
2. Шифр зазначеної норми ЕН15-80-2-ИН визначає індивідуальну кошторисну норму. Просимо уточнити чи проходила дана кошторисна норма всі процедури узгодження передбачені Наставновою? Якщо ні то просимо внести зміни до технічної частини тендерної документації відповідно до діючого законодавства. Наприклад застосувати кошторисну норму для обґрунтування робіт КБ15-80-2 «Опорядження стін фасадів металосайдингом з утепленням з риштувань». Якщо норма узгоджена відповідно до Настанови то просимо внести відповідні зміни у технічне завдання (надати розрахунок одиничної вартості кошторисної норми) для можливості потенійними учасниками підготувати якісні комерційні пропозиції.
3. Просимо уточнити на якій висоті плануються виконуватись роботи так як з назви кошторисної норми зазначеної у Додатку 4 передбачено виконання робіт з риштувань але встановлення та розбирання риштувань відсутні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Розглянувши Ваші питання повідомляємо, що буде внесено зміни до тендерної документації.
Уточнення осягу робіт
Дата подання: 04 квітня 2023 20:36
Дата відповіді: 05 квітня 2023 08:22
Будівля, стосовно якої ведеться закупівля, частково обшита пластиковим сайдингом, який є непошкодженим. Якщо обшивати сайдингом потрібно тільки необшиті стіни, то обсяг робіт менше заявленого. Якщо обшивати стіни повністю всі, то обсяг робіт більше заявленого і додається новий вид робіт (демонтаж сайдингу та утеплювача). Також в робочому проекті зазначено "Облицювання стін сайдингом по дерев'яному каркасу із брусків", а в тендерній документації зазначено: ЕН-15-80-2 "Опорядження стін фасадів металосайдингом з утепленням, з риштувань", даний шифр і номер позиції нормативу передбачає опорядження стін металевим сайдингом по металевому каркасу. Прошу внести уточнення до технічного завдання для того, щоб учасники дали коректну пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше питання повідомляємо, що буде внесено зміни до тендерної документації.
Уточнення обсягу робіт
Дата подання: 06 квітня 2023 14:03
Дата відповіді: 07 квітня 2023 10:44
Питання що до обсягів робіт
чи вірно розуміти, що позначкою "*додані додаткові квадратні метри для підшивки карнизу будівлі" були внесені зміни в обсяги робіт без зміни вартості робіт? Якщо так то потрібно врахувати не тільки витрати ресурсу п. 10 "Сайдинг фасадний (в комплекті)", а всі інші пункти зазначені у Відомості обсягів робіт по об’єкту (як роботи так і матеріали для улаштування обшивки металосайдінгом) та відкоригувати вартість робіт. Просимо внести відповідні зміни у технічне завдання для можливості потенійними учасниками підготувати якісні комерційні пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Обсяг робіт не збільшений, а був врахований для виконання робіт всього об’єкту, в тому числі підшивки карнизу. Оголошена загальна вартість закупівлі включає в себе як роботи так і матеріали для улаштування обшивки металосайдингом необхідного обсягу по об’єкту.
Замовником було проведено моніторинг цін на необхідні матеріальні ресурси (витратні матеріали) та вартість даного виду робіт. За результатами моніторингу, обрано матеріальні ресурси (витратні матеріали) та роботи належної якості за середньою ціною в даному регіоні.
Замовник самостійно формує документацію (технічне завдання) з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників.
Виходячи з вище зазначеного, вносити зміни у технічне завдання закупівлі не має необхідності і це не створює перешкод для участі у процедурі закупівель жодному з потенційних Учасників, які мають можливість гарантовано надавати якісні послуги, які є предметом даної закупівлі.
Замовником було проведено моніторинг цін на необхідні матеріальні ресурси (витратні матеріали) та вартість даного виду робіт. За результатами моніторингу, обрано матеріальні ресурси (витратні матеріали) та роботи належної якості за середньою ціною в даному регіоні.
Замовник самостійно формує документацію (технічне завдання) з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників.
Виходячи з вище зазначеного, вносити зміни у технічне завдання закупівлі не має необхідності і це не створює перешкод для участі у процедурі закупівель жодному з потенційних Учасників, які мають можливість гарантовано надавати якісні послуги, які є предметом даної закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛМІ БУД" |
477 463,72
UAH з ПДВ
|
477 463,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛМІ БУД" #44803665 |
Переможець |
477 463,72
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2023 08:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2023 12:58
|
Додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
15 травня 2023 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2023 15:44
|
Договір 75.PDF | укладений |
24 квітня 2023 15:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Виконавець та Замовник, керуючись Цивільним та Господарським кодексами України, Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні"» від 24.02.2022 № 2102-IX, постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), домовились внести зміни до договору № 75 від 21.04.2023 року «Поточний ремонт по усуненню аварії в будівлі Новобиківського міжшкільного навчально-виробничого комбінату Бобровицької міської ради Чернігівської області, що виникла внаслідок російської військової агресії (оздоблювальні роботи зовнішніх стін фасадів) по вул. Центральна, 25, в с. Новий Биків, Ніжинського району, Чернігівської області (навчальний корпус «А» з двома прибудовами «А1»), виклавши п 5.2. Договору у новій редакції: «5.2. Строк надання послуг: До 25 травня 2023 року.» 2. Сторони погоджують викласти Додаток № 3 – «Календарний графік надання послуг» у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |