Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт м’якої покрівлі багатоповерхового будинку за адресою: м.Новомосковськ, вул.Калнишевського, буд. 11
Очікувана вартість
808 000,00 UAH
UA-2023-03-31-007036-a ● 0d7dfb0cde254773bbb91334f064b4af
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОМОСКОВСЬКИЙ КОМСЕРВІС" НОВОМОСКОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41166447 |
Місцезнаходження: | 51200, Україна , Дніпропетровська обл., місто Новомосковськ, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНСЬКА, будинок 14 |
Контактна особа: |
Раїса Васіна +380683563802, +380683563802 novkomservis@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2023 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 808 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 080,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт м’якої покрівлі багатоповерхового будинку за адресою: м.Новомосковськ, вул.Калнишевського, буд. 11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51200, Україна, Дніпропетровська область, м.Новомосковськ, Калнишевського, буд.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється на підставі належним чином оформлених документів: - акт приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в; - довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3; - рахунок. Оплата здійснюється у строк 15 (п’ятнадцять) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2023 16:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2023 15:58 |
ТД_мякі_покрівлі_Калнишевського.11.docx | |
31 березня 2023 15:47 |
Додаток 2 Вимоги до учасників.docx | |
31 березня 2023 15:47 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
31 березня 2023 15:47 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
31 березня 2023 15:47 |
Додаток 3 технічні якісні та кількісні характеристики.docx |
31 березня 2023 16:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
31 березня 2023 15:58 |
ТД_мякі_покрівлі_Калнишевського.11.docx
|
||
31 березня 2023 15:47 |
Додаток 2 Вимоги до учасників.docx
|
||
31 березня 2023 15:47 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx
|
||
31 березня 2023 15:47 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
|
||
31 березня 2023 15:47 |
Додаток 3 технічні якісні та кількісні характеристики.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обмеження конкуренції!!!
Дата подання: 02 квітня 2023 15:20
Дата відповіді: 05 квітня 2023 13:14
В Додатку 3 до Тендерної документації наявна наступна вимога: Для забезпечення розуміння обсягу послуг та правильного розрахунку договірної ціни, Учасник має здійснити попередній огляд об’єктів за адресами, вказаними в дефектному акті в цій тендерній документації, спільно з представником Замовника. Факт проведення огляду підтверджується учасниками шляхом складання акту проведеного огляду, укладеного по факту проведення огляду та підписаного представниками замовника та учасника, який подається у складі пропозиції Учасника. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманнями інформації, покладаються на Учасника. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників.
Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт за підписом замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Враховуючи військову агресію Російської Федерації проти України, котра розпочалася 05 години 24 лютого 2022 року, Згідно з Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року. Тому вважаємо що свідомо встановлення в Тендерній документації дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію є неприпустимим під час ВОЄННОГО СТАНУ, так як дане обмеження конкуренції призведе до того що в закупівлі не приймуть участь учасники котрі бажають запропонувати нижчу ціну, що в свою чергу призведе до розтрати бюджетних коштів, що в свою чергу ПОРУШИТЬ ПРИНЦИП МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ.
Додатково повідомляємо, що вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
4. Рішення від 06.09.2022 №5702
5. Рішення від 29.04.2022 № 4172
6. Рішення від 22.02.2022 № 3635
Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію та усунути зазначені вище невідповідності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» конфіденційною є інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов. Крім того, відповідно до ч.4 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник може проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону.
Крім того, Закон не забороняє Замовнику запрошувати на закупівлі потенційних постачальників, це може допомогти Замовнику отримати більш вигідну ціну. Адже, чим більше постачальників бере участь у закупівлі, тим вище між ними конкуренція. Тому, Ваше звинувачення щодо порушення Замовником права Учасника на конфіденційність інформації та щодо наявності корупційної складової є безпідставним та нікчемним. Замовник дотримався принципів публічних закупівель згідно ст.5 Закону, зокрема максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога Замовника щодо попереднього огляду об’єкта не є дискримінаційною, оскільки встановлена для усіх без винятку учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі. Доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час. На сторінці закупівлі в електронній системі закупівель зазначено прізвище, ім’я та телефон контактної особи, яка уповноважена здійснювати зв’язок із учасниками.
Тому, у робочі дні та години учасники можуть узгодити дату та час виїзду Учасника на об’єкт. Замовник не має на меті перешкоджати потенційним Учасникам в обстеженні об’єкту, оцінки обсягу послуг/робіт, здійсненні необхідних замірів тощо. Крім того, після обстеження об’єкта Учасник може прийняти рішення не приймати участь у закупівлі, в зв’язку із неможливістю надання визначених Замовником послуг та/або інших, незалежних від Замовника причин. Ваше зауваження щодо додаткових витрат є некоректним, оскільки, подаючи свою пропозицію на певну закупівлю, учасники також сплачують плату, але це не є гарантією перемоги в закупівлі, укладення договору, отримання прибутку.
Також зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути об’єм робіт і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників.
Учасник в питанні зазначає, що відвідування об’єкта порушує права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат. То як Учасник планує виконувати роботи?
Детально вивчивши умови вашого питання, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками акту проведеного огляду об’єкту.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» конфіденційною є інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов. Крім того, відповідно до ч.4 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник може проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону.
Крім того, Закон не забороняє Замовнику запрошувати на закупівлі потенційних постачальників, це може допомогти Замовнику отримати більш вигідну ціну. Адже, чим більше постачальників бере участь у закупівлі, тим вище між ними конкуренція. Тому, Ваше звинувачення щодо порушення Замовником права Учасника на конфіденційність інформації та щодо наявності корупційної складової є безпідставним та нікчемним. Замовник дотримався принципів публічних закупівель згідно ст.5 Закону, зокрема максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога Замовника щодо попереднього огляду об’єкта не є дискримінаційною, оскільки встановлена для усіх без винятку учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі. Доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час. На сторінці закупівлі в електронній системі закупівель зазначено прізвище, ім’я та телефон контактної особи, яка уповноважена здійснювати зв’язок із учасниками.
Тому, у робочі дні та години учасники можуть узгодити дату та час виїзду Учасника на об’єкт. Замовник не має на меті перешкоджати потенційним Учасникам в обстеженні об’єкту, оцінки обсягу послуг/робіт, здійсненні необхідних замірів тощо. Крім того, після обстеження об’єкта Учасник може прийняти рішення не приймати участь у закупівлі, в зв’язку із неможливістю надання визначених Замовником послуг та/або інших, незалежних від Замовника причин. Ваше зауваження щодо додаткових витрат є некоректним, оскільки, подаючи свою пропозицію на певну закупівлю, учасники також сплачують плату, але це не є гарантією перемоги в закупівлі, укладення договору, отримання прибутку.
Також зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути об’єм робіт і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників.
Учасник в питанні зазначає, що відвідування об’єкта порушує права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат. То як Учасник планує виконувати роботи?
Детально вивчивши умови вашого питання, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками акту проведеного огляду об’єкту.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "САКТІ ПЛЮС" |
798 537,60
UAH з ПДВ
|
798 537,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "САКТІ ПЛЮС" #30192710 |
Переможець |
798 537,60
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2023 12:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2023 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2023 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2023 12:39
|
Договір_ремонт_покрівлі_Калнишевського_11_3_20042023.pdf | укладений |
20 квітня 2023 12:35
|