Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з виготовлення проєктно-кошторисної документації по проекту «Реконструкція частини головного корпусу з добудовою під приймальне відділення КНП «Голованівська ЦРЛ» по вул. Незалежності, 2 в смт. Голованівськ»
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2023-03-31-007007-a ● 88afea8e43454c3ab2a2170c85dc32a7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВАНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ГОЛОВАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01995137 |
Місцезнаходження: | 26500, Україна , Кіровоградська обл., Голованівський район, селище міського типу Голованівськ ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ будинок 2 |
Контактна особа: |
Олександр Марчик +380525221603 golov.crl.uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2023 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2023 14:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2023 14:00 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та "Про електронні довірчі послуги". Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії та печатки банку-гаранта відповідно. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (у складі тендерної пропозиції надається сканкопія ліцензії або витягу з Державного реєстру банків), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. Банківська гарантія повинна відповідати формі і вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, нормам статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з виготовлення проєктно-кошторисної документації по проекту «Реконструкція частини головного корпусу з добудовою під приймальне відділення КНП «Голованівська ЦРЛ» по вул. Незалежності, 2 в смт. Голованівськ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26500, Україна, Кіровоградська область, Голованівський р-н, смт. Голованівськ, вул. Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2023
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2023 15:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2023 15:45 |
Проект договору.docx | |
31 березня 2023 15:45 |
ТД_проектування.docx | |
31 березня 2023 15:45 |
Додатки.docx | |
31 березня 2023 15:45 |
Проект договору.docx | |
31 березня 2023 15:45 |
Додатки.docx | |
31 березня 2023 15:45 |
ТД_проектування.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
офіс
Дата подання: 31 березня 2023 22:19
Дата відповіді: 03 квітня 2023 16:35
Вам проєкт потрібен чи офісне приміщення виконавця? Не на тому акцентуєте увагу
Відповідь: Шановний учаснику, не зрозуміле Ваше питання. Замовником було встановлено до всіх учасників кваліфікаційний критерій «наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Нормами Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, не встановлено конкретних вимог чи документів, які Замовник має вимагати від потенційних учасників. Тому Замовником було встановлено вимоги до наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та до способу підтвердження їхньої наявності виходячи зі специфіки предмету закупівлі. На нашу думку проектанти, що будуть здійснювати розробку проекту, повинні десь і на чомусь сидіти. Також повинні мати відповідне комп’ютерне обладнання та необхідне програмне забезпечення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-31-007007-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "САБІ", Код ЄДРПОУ:31943632
Дата подання: 04 квітня 2023 16:34
Огляд це дискримінація
Шановний Замовник! Розгляньте будь ласка РІШЕННЯ № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно якого встановлюючи відповідні вимоги щодо надання акту обстеження об’єкту, Замовник порушує право Учасників на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати "Акт обстеження об’єкту" за підписом уповноваженої особи Замовника. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання "Акту обстеження об’єкту" є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону № 922-VIII, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Учасника, Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції. Замовник зазначає, що згідно з умовами Документації учасники для відповідності кваліфікаційним критеріям повинні "…обов’язково оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі Пропозиції "Акт обстеження об’єкту" (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника". За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт обстеження об’єкту (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників. З незалежних від учасника підстав уповноважені особи Замовника можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції "Акт обстеження об’єкту" (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз.
Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз.
Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2023 15:12
Детально розглянувши вашу вимогу. Повідомляємо, що згідно ст. 5 Закону україни "Про публічні закупівлі" закупівля здійснюється за такими принципами добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стаціях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законадавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який час.
Предметом закупівлі є виготовлення проєктно-кошторисної документації по проекту «Реконструкція частини головного корпусу з добудовою під приймальне відділення КНП «Голованівська ЦРЛ» по вул. Незалежності, 2 в смт. Голованівськ». Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці здійснити ознайомлення з існуючим об’єктом головного корпусу та прилеглою до нього територією і забудовою, оглянути можливості підключення до існуючих мереж, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому безпідставного корегування проекту, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах.
Предметом закупівлі є виготовлення проєктно-кошторисної документації по проекту «Реконструкція частини головного корпусу з добудовою під приймальне відділення КНП «Голованівська ЦРЛ» по вул. Незалежності, 2 в смт. Голованівськ». Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці здійснити ознайомлення з існуючим об’єктом головного корпусу та прилеглою до нього територією і забудовою, оглянути можливості підключення до існуючих мереж, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому безпідставного корегування проекту, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах.
Номер вимоги: UA-2023-03-31-007007-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Кіровоградбудпроект", Код ЄДРПОУ:38802904
Дата подання: 20 квітня 2023 14:12
Не погодження з рішенням Замовника про відхілення пропозиції
Учасник не погоджується з рішенням Замовника про дискваліфікацію нашої пропозиції, з наступних причин:
1. Замовник мав надати час на усунення не відповідностей тендерної пропозиції та можливість надання корегованої пропозиції (Договірної ціни, та зведеного кошторису) адже не відповідність не впливає на ціну тендерної пропозиції, не спотворює та не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв учасника процедури закупівлі, тощо. Також інформуємо, що в складі тендерної пропозиції нами надано завізований Додаток №2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», чим підтверджується наша згода з виконанням робіт згідно цього Додатку.
2. В ціні враховано витрати на інженерні вишукування в зв’язку з тим, що згідно Додатку №2 тендерної документації – «Дані про інженерні вишукування - Надає Замовник» - що не дає повної інформації що буде надано Замовником. В тендерній документації в Додатку №2 не вказано, що ці роботи виконані і наявний готовий Звіт з технічно-інженерних вишукувань, а саме: топографо-геодезичні вишукувань, інженерно-геологічні вишукувань, технічний звіт з обстеження будівлі з лабораторними вишукуванням. Відсутність цієї інформації була нами розцінена як необхідність виконання розрахунків на вказані інженерні вишукування. В складі нашої тендерної пропозиції, окремими кошторисами передбачено виконання інженерно-геологічних та топографо-геодезичних вишукувань, а технічний звіт з обстеження будівлі з лабораторними вишукуванями включено в вартість розробки проектно-кошторисної документації.
Враховуючи викладене, вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію нашого Підприємства, та відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію, коли економія – найважливіше для бюджету нашої країни в наш час. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції, та дати час на усунення невідповідностей. У випадку не виконання нашої Вимоги, будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав.
Розгорнути
Згорнути
1. Замовник мав надати час на усунення не відповідностей тендерної пропозиції та можливість надання корегованої пропозиції (Договірної ціни, та зведеного кошторису) адже не відповідність не впливає на ціну тендерної пропозиції, не спотворює та не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв учасника процедури закупівлі, тощо. Також інформуємо, що в складі тендерної пропозиції нами надано завізований Додаток №2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», чим підтверджується наша згода з виконанням робіт згідно цього Додатку.
2. В ціні враховано витрати на інженерні вишукування в зв’язку з тим, що згідно Додатку №2 тендерної документації – «Дані про інженерні вишукування - Надає Замовник» - що не дає повної інформації що буде надано Замовником. В тендерній документації в Додатку №2 не вказано, що ці роботи виконані і наявний готовий Звіт з технічно-інженерних вишукувань, а саме: топографо-геодезичні вишукувань, інженерно-геологічні вишукувань, технічний звіт з обстеження будівлі з лабораторними вишукуванням. Відсутність цієї інформації була нами розцінена як необхідність виконання розрахунків на вказані інженерні вишукування. В складі нашої тендерної пропозиції, окремими кошторисами передбачено виконання інженерно-геологічних та топографо-геодезичних вишукувань, а технічний звіт з обстеження будівлі з лабораторними вишукуванями включено в вартість розробки проектно-кошторисної документації.
Враховуючи викладене, вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію нашого Підприємства, та відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію, коли економія – найважливіше для бюджету нашої країни в наш час. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції, та дати час на усунення невідповідностей. У випадку не виконання нашої Вимоги, будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2023 22:51
ЩОДО ПЕРШОГО ПИТАННЯ: В п.п. 6.2. п.6 розділу 3 тендерної документації було зазначено, що технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі (у тому числі відповідна технічна специфікація) встановлено в Додатку №2 до тендерної документації. В свою чергу п.п. 6.1. п.6 розділу 3 тендерної документації передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи зазначені в Додатку №2 до тендерної документації, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, установленим замовником
В Додатку № 2 до тендерної документації передбачалося, що для підтвердження інформації про відповідність запропонованих послуг технічним, якісним і кількісним вимогам предмету закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи, зокрема: 1) Договірну ціну, складену по формі Додатку 8 до Настанови з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281 (далі – Настанова).
Відповідно до норм п.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (КРІМ ВИПАДКІВ відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або ВІДСУТНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ (ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ) ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Згідно положень п.5.1. розділу V Настанови цінову пропозицію учасника процедури публічної закупівлі на виконання проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт визначають виходячи з кошторисної вартості цих робіт, розрахунків складових структури витрат, поточних цін на трудові та матеріальні ресурси. В свою чергу роботи, які включаються до договірної ціни, і є ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. Отже Договірна ціна, як документ виконаний по формі Додатку 8 до Настанови, є одним з ДОКУМЕНТІВ ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, і його відсутність не підлягає виправленню протягом 24 годин.
ЩОДО ДРУГОГО ПИТАННЯ:
Згідно з нормами п.51 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Водночас Замовником було передбачено в тендерній документації відвідування та огляд об'єкту де передбачається виконання обсягів робіт згідно технічних вимог тендерної документації. При цьому учасник мав право отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору. Вами в складі тендерної пропозиції надано акт відвідування та огляду об'єкта, а отже замовник не може вважати, що ним було надано неповну інформацію чи щось приховано.
Разом з тим згідно норм п.40 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виправлення Вами розрахунків призводить до зміни кількості та обсягів виконуваних робіт, а отже призведе до зміни предмета закупівлі, що є порушення положень п.40 Особливостей
Тому вважаємо, що Ваша пропозиція відхилена правомірно.
В Додатку № 2 до тендерної документації передбачалося, що для підтвердження інформації про відповідність запропонованих послуг технічним, якісним і кількісним вимогам предмету закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи, зокрема: 1) Договірну ціну, складену по формі Додатку 8 до Настанови з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281 (далі – Настанова).
Відповідно до норм п.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (КРІМ ВИПАДКІВ відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або ВІДСУТНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ (ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ) ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Згідно положень п.5.1. розділу V Настанови цінову пропозицію учасника процедури публічної закупівлі на виконання проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт визначають виходячи з кошторисної вартості цих робіт, розрахунків складових структури витрат, поточних цін на трудові та матеріальні ресурси. В свою чергу роботи, які включаються до договірної ціни, і є ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. Отже Договірна ціна, як документ виконаний по формі Додатку 8 до Настанови, є одним з ДОКУМЕНТІВ ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, і його відсутність не підлягає виправленню протягом 24 годин.
ЩОДО ДРУГОГО ПИТАННЯ:
Згідно з нормами п.51 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Водночас Замовником було передбачено в тендерній документації відвідування та огляд об'єкту де передбачається виконання обсягів робіт згідно технічних вимог тендерної документації. При цьому учасник мав право отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору. Вами в складі тендерної пропозиції надано акт відвідування та огляду об'єкта, а отже замовник не може вважати, що ним було надано неповну інформацію чи щось приховано.
Разом з тим згідно норм п.40 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виправлення Вами розрахунків призводить до зміни кількості та обсягів виконуваних робіт, а отже призведе до зміни предмета закупівлі, що є порушення положень п.40 Особливостей
Тому вважаємо, що Ваша пропозиція відхилена правомірно.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2023 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Кіровоградбудпроект" |
555 637,74
UAH з ПДВ
|
555 637,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЛОБАЛ-ПРО" |
699 901,63
UAH з ПДВ
|
699 901,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Кіровоградбудпроект" #38802904 |
Відхилено |
555 637,74
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2023 15:25
|
|
ТОВ "ГЛОБАЛ-ПРО" #41114729 |
Переможець |
699 901,63
UAH з ПДВ
|
02 травня 2023 16:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 травня 2023 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2023 14:08
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 14:07
|
Договір № 104.pdf | укладений |
01 вересня 2023 14:07
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 104.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2023 14:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін на підставі п. 3.5. Розділу 3 СТРОКИ ТА МІСЦЕ ВИКОНАННЯ РОБІТ, сторони дійшли згоди: 1. Внести зміни до розділу 1.3 Додатка 3 «Календарний план виконання робіт»: Термін виконання проектних робіт встановити: Липень 2023р. - Вересень 2023 р. |
Номер договору про закупівлю: | 104 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |