Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" |
Код ЄДРПОУ: | 43538115 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Веніслав Наталія Іванівна +380958246154 dy.mcdor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2023 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 485 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 425 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення пропозицій у формі банківської гарантії. Гарантія надається у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) Гарантії має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті Гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України та з врахуванням Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами), інших нормативних актів законодавства України, обов’язково містити найменування предмета закупівлі та ідентифікатор (номер) закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими Гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за Гарантіями. Якщо у банківській Гарантії є посилання на договір про надання банківської Гарантії/заявки, Учасник обов’язково має надати такий договір/заявку разом з банківською Гарантією. Форму Гарантії забезпечення пропозиції встановлено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі – Форма). Замовник вимагає надання Гарантії згідно з Формою, за виключенням конкретних/окремих вимог до Гарантії відповідно до документації. Повноваження особи, яка підписує банківську Гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління)*. (*При перевірці пропозиції Замовник залишає за собою право перевірки КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України.) У разі відсутності або не підтвердження КЕП на банківській Гарантії, пропозиція Учасника буде відхилена Замовником. Розмір забезпечення пропозиції складає: 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає 2 425 000,00 грн (два мільйони чотириста двадцять п’ять тисяч грн 00 коп). Додатково Учасник надає Статут банка-гаранта (завірений КЕП банка-гаранта) та ліцензію НБУ або витяг (у вигляді, передбаченому чинним законодавством) на право здійснення банківських операцій банком, що надав банківську Гарантію Учаснику. Замовник визначає також конкретні, в т.ч. конкретні/окремі вимоги до Гарантії: - Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені); - Гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого Гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою, без подання будь-яких інших документів (крім вимоги) або виконання будь-яких інших умов; - строк сплати за Гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів від дня отримання гарантом вимоги бенефіціара; - спосіб направлення бенефіціаром вимоги гаранту не зазначається; - строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії пропозиції. Гарантія має бути з повним грошовим покриттям. На підтвердження факту покриття Гарантії грошовою масою, Учасник у складі Тендерної пропозиції повинен надати довідку від установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією на відповідному рахунку Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії банківської Гарантії, під яку Учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою), а також надати Замовнику доказ транзакції (з печаткою/штемпелем/штрих-кодoм/тощо банківської установи, яка провела транзакцію)). До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини» 73000, Херсонська область, м.Херсон, просп.Ушакова,47 Код ЄДРПОУ: 43538115 IBAN № 898201720355129005000058838 в ГУДКСУ м. Херсон |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2425000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 (один) % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини» 73000, Херсонська область, м.Херсон, просп.Ушакова,47 Код ЄДРПОУ: 43538115 IBAN № 898201720355129005000058838 в ГУДКСУ м. Херсон Термін дії банківської гарантії повинен перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 на строк не більше 90 календарних днів. Перерахування визначеної суми попередньої оплати (авансу) може здійснюватись частинами в межах поточного бюджетного періоду з періодичністю перерахування не частіше ніж один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Погашення використаного авансу здійснюється протягом 90 календарних днів та не пізніше кінця поточного бюджетного періоду, якщо попередня оплата здійснюється наприкінці року. Відлік терміну погашення починається з дати реєстрації бюджетних фінансових зобов’язань на попередню оплату. Цільове використання попередньої оплати підтверджується «Актом приймання виконаних робіт» (форма № КБ-2в (УПВ)) та «Довідкою про вартість виконаних робіт» (форма № КБ-3) підписаними уповноваженими представниками сторін. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за фактично виконані роботи на підставі наступних документів: -акту приймання виконаних робіт (форма №КБ-2В (УПВ)), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. -довідки про вартість виконаних робіт (форма №КБ-3), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. Оплата проводиться за фактично виконані об’єми робіт (послуг) шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2023 17:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2023 17:20 |
Додаток 3 проєкт договору.doc | |
30 березня 2023 17:20 |
ТД Калинівська реконструкція мосту.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Не вважаємо, що у тендерній документації є розбіжності у вимогах щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). В складі пропозиції Учасник може надавати таку кількість копій аналогічних договорів, яку вважає за необхідне
В тендерній документації відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям
Одним із кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Тобто, передбачена необхідність надання учасниками інформації та документів на підтвердження наявності досвіду виконання щонайменше одного аналогічного договору. Якщо у учасника є необхідність, він може підтвердити досвід сумарно кількома договорами.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-24-000031 ● bd53fe03a7574b34982049b2851dbf0c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 14:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.04.2023 №12-з
Херсон
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 24.04.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
24.04.2023 №12-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-30-008140-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 2 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-25 09:38:27
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення на території Калинівської територіальної громади Бериславського району Херсонської області (з розробкою проектної документації) (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-03-30-008140-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1) Надати відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Просимо надати документальне підтвердження щодо виконання переможцем тендеру ТОВ "Автомагістраль-Південь" вимог частини 6 розділу VІ тендерної документації Замовника, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії.
Пояснення, інформацію та документи які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-28 09:16:02
Пояснення на запит
По п.1 запиту:
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено відповідно до дефектного акту, складеного на підставі візуального обстеження технічного стану мосту комісією у складі: заступника директора з розвитку доріг Державної установи "Місцеві дороги Херсонщини" Гончарова Д.В., начальника відділу якості, технічного контролю, будівництва, реконструкції, капітального ремонту Державної установи "Місцеві дороги Херсонщини" Тельнова О.В. та загальних технічних характеристик об’єкта:
· Довжина мосту – 111,92м;
· Ширина мосту – 10,5м;
· Схема – балочна розрізна прогонова будова 5х22,16 м;
· Габарит – Г – 7,7 +2х 0,97м;
· Проектне навантаження – Н-30, НК-80;
· Рік будівництва – 1968.;
· Підмостовий габарит по висоті – 6,1м.
В результаті обстеження встановлено, що міст зруйнований внаслідок підриву військами РФ. Мостове полотно та частина опорних конструкцій (балки, ригелі, мостові опори) зазнали повної або часткової руйнації. Зруйновані та пошкоджені елементи підлягають повному розбиранню. При відновленні будівлі мосту необхідне змінення конструкцій опор та балок.
На підставі дефектного акту сформовано зведений кошторисний розрахунок очікуваної вартості об'єкта дорожніх робіт (відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753).
Копії зазначених документів додаються.
По п.2 запиту:
Відповідно до вимог частини 6 розділу VІ тендерної документації на закупівлю зазначених робіт переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії).
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 (один) % від вартості договору.
Термін дії банківської гарантії повинен перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів
До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації.
Переможцем торгів - ТОВ "Автомагістраль-Південь" до укладення договору про закупівлю надано наступні документи:
1.Оригінал гарантії виконання зобов’язань № 16/001/12606/2023 від 18.04.2023 р;
2. Довіреність № 1146979 від 02.12.2022 року, що уповноважує начальника управління правового супроводження банківської діяльності Юридичного департаменту Акціонерного банку «Південний» Астахова Юрія Олександровича на вчинення певних дій від імені Банку строком на 3 роки;
3. Банківська ліцензія;
4. Лист-підтвердження від 18.04.2023 року № 16/001/12610/2023-БТ про те, що ПАТ АБ «ПІВДЕННИЙ» платоспроможний та не знаходитись в стадії ліквідації.
Копії зазначених документів додаються.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-05-15 11:13:31
Роз'яснення щодо висновку
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ
Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю:
Відповідно до п.п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» п.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації, у разі залучення до виконання І етапу технічного завдання (розробка проектної документації) співвиконавця у порядку, встановленому чинним законодавством, учасник надає інформацію про співвиконавця у будь-якому випадку, незалежно від вартості робіт відповідно до п.7.розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) виконаного договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- копію(ї) акту(ів) здачі-прийняття виконаних робіт (наданих послуг) по аналогічному (им) договору (ам);
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами).
- копію позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації з додатком (додатками), виданого/затвердженого експертною організацією по наданому аналогічного договору.
Аналогічним буде вважатися виконаний договір з розроблення та/або коригування проектної документації на будівництво або реконструкцію середньої та/або великої мостової споруди через водну перешкоду (відповідно до ДБН В.2.3-22:2009) на автомобільних дорогах загального користування, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі та відповідає класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки).
На виконання зазначених вимог учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» надані наступні документи: копія договору від 24.12.2020 №2412/2020-С-Дн щодо розроблення ТОВ «Науково – виробниче об’єднання «Трансінжиніринг» проектної та робочої документації по об’єкту «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с.Лобойківка до межи Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межа Дніпропетровської області, Дніпропетровська область», вартістю робіт 93 515 458,11 грн, предметом якого є розроблення проектної документації та робочої документації, разом з додатковими угодами, документальне підтвердження вартості виконаних робіт на 34 244 601,12 грн, позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації та позитивний відгук Замовника від 27.03.2023 № 1-17/387/1 за вказаним аналогічним договором на виконані роботи на 34 244 601,12 грн в якому чітко відображена двостадійність розробки проектно-кошторисної документації, а саме:
Перша Стадія – Стадія «П» (затверджувальна) виконана в повному обсязі, вартість проектних робіт складає 34 244 601,12 грн. з ПДВ, за результатами чого отримано позитивний Експертний звіт (Саме це підтвердження вимагалось Замовником, і воно було повністю виконано учасником після виставлення вимоги на усунення).
Друга Стадія – Стадія «Р» - виконується паралельно з будівництвом та деталізує графічну частину об’єкта будівництва та не потребує проходження експертизи і завершується одночасно із закінченням будівельних робіт.
Таким чином, Учасником дотримано вимоги тендерної документації щодо документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» на виконання І етапу технічного завдання (розробка проектної документації), а Замовником дотримано вимоги Особливостей щодо визначення Учасника переможцем.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у відповідності до діючого законодавства, Ви мали змогу звернутись до нас, як Замовника, за роз’ясненнями щодо означеного питання для надання більш детальних пояснень та заключень.
Проте, органами ДАСУ поспішно винесено висновки щодо невідповідності наданого учасником підтвердження аналогічного досвіду щодо виконання І етапу технічного завдання (розробка проектної документації), які є поверхнево вивченими та безпідставними, такими, що не містять правового підґрунтя, оскільки учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» була надана уся підтверджуюча інформація, що вимагалась тендерною документацією.
Приймаючи до уваги вищевикладене, Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини» не приймає до уваги вищезазначений висновок та вимагає його перегляду та винесення результату «Порушення не виявлені», в противному випадку ми змушені будем звернутись до суду з оскарженням прийнятого органами ДАСУ рішення.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі надано до Одеського окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 25 травня 2023 |
Номер відкриття провадження: | справа № 420/12636/23 |
Дата відкриття провадження: | 19 червня 2023 |
Документи:
20 червня 2023 08:21
|
Електронний підпис |
25 травня 2023 14:55
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
474 330 000,00
UAH з ПДВ
|
474 330 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
474 330 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2023 09:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2025 18:53
|
дод.угода № 5 | зміни до договору |
02 січня 2025 18:51
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2025 18:30
|
дод.угода 5 | зміни до договору |
02 січня 2025 18:29
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 15:42
|
до _ 7.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2023 09:36
|
3 додугода Калинівська ОТГ.PDF | зміни до договору |
30 листопада 2023 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2023 09:08
|
додугода 2.PDF | зміни до договору |
13 жовтня 2023 09:05
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2023 16:15
|
Доп.угода _1 до 7ДУ-23.pdf | зміни до договору |
16 червня 2023 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2023 08:56
|
Договір | укладений |
20 квітня 2023 08:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено термін виконання робіт з розробки проектної документації у зв’язку з об’єктивними обставинами |
Номер договору про закупівлю: | 7/ДУ-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено умови проходження експертизи проектної документації |
Номер договору про закупівлю: | 7/ДУ-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено ціну договору про закупівлю відповідно до затвердженого РП, уточнено умови договору в частині оплати робіт з розроблення проектної документації та паспортизації штучної споруди |
Номер договору про закупівлю: | 7/ДУ-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнено обсяг фінансування робіт у 2023-2024 роках |
Номер договору про закупівлю: | 7/ДУ-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | затримка фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 7/ДУ-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | затримка фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 7/ДУ-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |