Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна психіатрична лікарня №4" Одеської Обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01998684 |
Місцезнаходження: | 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вулиця Шабська,67 |
Контактна особа: |
Бобко Олена Михайлівна +380484935226 knpopl4@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2023 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 7 624 254,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 121,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2023 17:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2023 17:18 |
Тендерна документація.pdf | |
30 березня 2023 17:18 |
Додаток 8 до тендерної документації.pdf | |
30 березня 2023 17:18 |
Додаток 7 до тендерної документації.pdf | |
30 березня 2023 17:18 |
Додаток 6 до тендерної документації.pdf | |
30 березня 2023 17:18 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf | |
30 березня 2023 17:18 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf | |
30 березня 2023 17:18 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf | |
30 березня 2023 17:18 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf | |
30 березня 2023 17:18 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-21-000025 ● 601191fb80e047ae92de35ee36f7ea48
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2023 13:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.07.2023 № 226
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-03-30-008128-a 30.03.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-26 10:47:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «КНУ «Капітальний ремонт окремих приміщень та благоустрій території комунального некомерційного підприємства «Обласна психіатрична лікарня №4» Одеської обласної ради за адресою: м. Білгород – Дністровський, вул. Шабська, 67», код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-30-008128-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-31 16:29:24
ПОЯСНЕННЯ на запит у межах проведення моніторингу UA-M-2023-07-21-000025
ПОЯСНЕННЯ
на запит у межах проведення моніторингу UA-M-2023-07-21-000025
На виконання вимог, викладених у запиті Державної аудиторської служби України від 26 липня 2023 року, «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «КНУ «Капітальний ремонт окремих приміщень та благоустрій території комунального некомерційного підприємства «Обласна психіатрична лікарня №4» Одеської обласної ради за адресою: м. Білгород – Дністровський, вул. Шабська, 67», код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-30-008128-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.»
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 26 липня 2023 року:
Уповноважена особа комунального некомерційного підприємства "Обласна психіатрична лікарня №4" Одеської обласної ради" повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів.
Так, враховуючи вимоги п. 28 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі по тексту - Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
На виконання вимог Особливостей 30 березня 2023 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт КНУ «Капітальний ремонт окремих приміщень та благоустрій території комунального некомерційного підприємства «Обласна психіатрична лікарня №4» Одеської обласної ради за адресою: м. Білгород – Дністровський, вул. Шабська, 67» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
Тендерна документація була розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей, кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та іншим нормативним документам.
Додатком 6 до тендерної документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі. Проектно кошторисна документація на капітальний ремонт окремих приміщень та благоустрій території комунального некомерційного підприємства «Обласна психіатрична лікарня №4» Одеської обласної ради за адресою: м. Білгород – Дністровський, вул. Шабська, 67 розроблено на підставі вихідних даних: завдання на проектування, затвердженого замовником і узгодженого ген проектувальником; довідки про те, що об’єкт комунальне некомерційне підприємства «Обласна психіатрична лікарня №4» Одеської обласної ради за адресою: м. Білгород – Дністровський, вул. Шабська, 67, знаходиться на балансі Одеської обласної ради (від 23.02.2023 №151); акт технічного огляду окремих приміщень та благоустрій комунального некомерційного підприємства «Обласна психіатрична лікарня №4» Одеської обласної ради за адресою м. Білгород – Дністровський, вул. Шабська, 67, складений комісією з представників адміністрації і технічних служб замовника. Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва», іншим нормативно – правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам договору з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. Дані роботи виконуються з використанням матеріалу Підрядника. В вартість робіт входить вартість будівельних матеріалів відповідно до проектно – кошторисної документації. Всі матеріали повинні мати технічний паспорт, сертифікат або декларацію, що засвідчує відповідність даної партії матеріалу діючій НТД. А також, повинні відповідати встановленому для них терміну придатності (термін зберігання) за умови, що зберігання матеріалів здійснювалося відповідно до вимог НТД на відповідний матеріал. Всі матеріали, що закуповуються для виконання вищезазначених робіт повинні пройти вхідний контроль відповідно до вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва».
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням з вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та експертизи проектної документації в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини виконана філією ДП «Укрдержбудекспертиза» в Одеській області на підставі договору відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 11.05.2011 №560. Очікувана вартість визначена відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 та становить 7 624 254,20 грн. (Сім мільйонів шістсот двадцять чотири тисячі двісті п’ятдесят чотири грн. 20 коп.) з ПДВ. Обсяг робіт наведено у додатку №6 до тендерної документації та кількість робіт – 1 робота.
Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 (із змінами) (надалі - Постанова) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів.
Підпунктом 1 пункту 4 Постанови рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Пунктом 4-1 Постанови передбачено забезпечення Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, виходячи з системного аналізу даних норм чинного законодавства України, на законодавчому рівні не встановлено обов’язку щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Разом з тим, надаємо посилання на сторінку веб-сайту https://оплоор-4.лік.укр на якому 03.04.2023р. оприлюднено інформацію щодо процедур закупівель на виконання п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»
Документи до пояснення по запиту від 26 липня 2023 року:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі КНУ «Капітальний ремонт окремих приміщень та благоустрій території комунального некомерційного підприємства «Обласна психіатрична лікарня №4» Одеської обласної ради за адресою: м. Білгород – Дністровський, вул. Шабська, 67» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) відповідно до оприлюдненого оголошення № UA-2023-03-30-008128-a
2. Копія експертного звіту (позитивний)
3. Скріншот з сайту
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник — Комунальне некомерційне підприємство "Обласна психіатрична лікарня №4" Одеської Обласної Ради" Моніторинг — UA-M-2023-07-21-000025 Оголошення — UA-2023-03-30-008128-a Предмет закупівлі: КНУ «Капітальний ремонт окремих приміщень та благоустрій території комунального некомерційного підприємства «Обласна психіатрична лікарня №4» Одеської обласної ради за адресою: м. Білгород – Дністровський, вул. Шабська, 67» ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТ МОНІТОРИНГУ Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-30-008128-a, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю наступне: ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ: За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено допущені мною порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону - не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону. В обґрунтування вищенаведеного у висновку зазначено наступне: «За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 підпункту 1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження файлів у форматі pdf, відсканованих з документів, складених у довільній формі та підписаних уповноваженою особою учасника, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема: довідка учасника (складена в довільній формі) щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які дозволяють виконати роботи зазначені в додатку 1 тендерної документації за підписом уповноваженої особи, оформлена належним чином (із зазначенням дати складання документу). В довідці повинна міститися наступна інформація: назва, кількість та тип обладнання необхідних для виконання робіт. Відповідно до додатку 1 «Технічна специфікація» тендерної документації для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі Замовник надав відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї, що викладено у додатку 6 до тендерної документації. Розрахунки пропозиції учасника повинні відповідати в частині найменування робіт і витрат та кількості згідно локальних кошторисів наведених у даному технічному завданні. У відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва додатка 6 тендерної документації передбачено використання віброущільнювачів (віброплити) з бензиновим двигуном легких масою до 100 кг, машини поливально-мийні місткістю 6000 л, вібраторів поверхневих. Учасник процедури закупівлі ФОП ВЛАСОВ ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ у своїй тендерній пропозиції надав, зокрема, підсумкову відомість ресурсів (файл «Кошторисна документація.pdf») та довідку від 07.04.2023 № 1 із інформацією про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залучені для виконання робіт за процедурою закупівлі (файл «Матертех база.pdf»). В пунктах 18, 19 та 30 розділу ІІ. Будівельні машини і механізми підсумкової відомості ресурсів зазначено будівельні машини і механізми, а саме: віброущільнювачі (віброплити) з бензиновим двигуном легкі масою до 100 кг, машини поливально-мийні місткістю 6000 л, вібратори поверхневих (далі–машини і механізми). При цьому, у довідці про наявність необхідного обладнання та метеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залучені для виконання робіт відсутня інформація про наявність у власності або оренді зазначених будівельних машин і механізмів. Враховуючи вищевикладене, учасник процедури закупівлі ФОП ВЛАСОВ ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ у своїх тендерній пропозиції не підтвердив наявність всього необхідного обладнання (машини і механізми), матеріально-технічної бази та технологій, які будуть безпосередньо залучені для виконання робіт відповідно до обсягів робіт визначених додатком 6 до тендерної документації, а саме – наявність: віброущільнювачів (віброплити) з бензиновим двигуном легких масою до 100 кг, машин поливально-мийних місткістю 6000 л, вібраторів поверхневих, чим не дотрималися вимог пункту 1 підпункту 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП ВЛАСОВ ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ, як такого, що не відповідав кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та уклав з ним Договір.» З приводу цього порушення хочу відмітити, що тендерна документація розроблена для процедури закупівлі не містила окремих вимог чи вказівок щодо обов'язкового включення до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази усього переліку машин та механізмів, який викладений у відомості ресурсів учасника. Крім того, тендерна документація не містила чіткого переліку техніки, що має бути зазначена у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази тощо. З огляду на це, замовник не міг правомірно відхилити учасника з наведеної у висновку підстави. Зазначене підтверджується численною практикою органу оскарження: Наприклад, у закупівлі UA-2019-05-13-000225-b в додатку 2 Документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" учасник має надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт (надання послуг, постачання товару), що є предметом закупівлі (надається згідно з вказаною форми). Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника Пропозиція Скаржника була відхилена з наступним формулюванням: " Всупереч п. 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Додатку №2 до Тендерної документації учасником надано не повний перелік необхідного для виконання робіт обладнання. Надана учасником підсумкова відомість ресурсів не відповідає Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.» Приймаючи рішення №10563 -р/пк-пз від 02.08.2019, орган оскарження став на сторону скаржника: Документація не містить вимог щодо необхідності надання у складі Пропозиції довідки, підготовленої з урахуванням переліку обладнання, що відображене у підсумковій відомості ресурсів. Враховуючи викладене, Скаржник не порушив умови Документації в цій частині, тому Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави. У закупівлі UA-2023-05-11-012369-a Скаржник не погоджувався з рішенням Замовника про визначення Переможця Процедури закупівлі, виходячи з наступного: «пунктом 2 Додатку № 3 (технічна специфікація» до ТД було передбачено "Учасник повинен мати достатню кількості обладнання для проведення робіт згідно цих вимог". Додаток 1 Документації містив інформацію та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі мав надати довідку за формою. В наданій кошторисній документації переможця було зазначено, що перевезення будівельного сміття буде відбуватись за допомогою самоскидів на відстань 30 км. При цьому, вищезазначених(ого) транспортних(ого) засобів(у) не вказано в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Приймаючи рішення №10563 -р/пк-пз від 02.08.2019, орган оскарження став на сторону замовника: Документація не містить вичерпного переліку обладнання, наявність якого учасникам необхідно підтвердити. Документація не містить вимоги щодо необхідності зазначення у довідці про наявність матеріально-технічної бази відповідного обладнання, інформація про яке міститься у кошторисах. Враховуючи викладене, відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. У процедурі UA-2021-04-19-003703-b Скаржник звернув увагу на той факт, що відповідно до переліку техніки у Довідці про матеріально-технічну базу відсутні крани на автомобільному ходу вантажопідйомність 6,3 т.; крани на автомобільному ходу вантажопідйомність 10 т.; підіймачі щоглові, будівельні вантажопідйомність 0,5 т., які Учасник планує залучати та вказує в підсумковій відомості ресурсів. Відтак, проведені розрахунки в кошторисній документації не відповідають дійсності, а також були здійснені з допущенням суттєвих порушень, адже як випливає з наданої переможцем інформації така техніка у нього відсутня. Приймаючи рішення від 11.06.2021 №13240, орган оскарження з цього приводу зазначив, що Документація не містить окремих вимог щодо необхідності заповнення довідки про матеріально-технічну базу у відповідності до підсумкової відомості ресурсів. Підсумовуючи, хочу відмітити, що на етапі розгляду пропозицій замовник співставляє тендерні пропозиції подані учасниками з тими вимогами, які чітко і однозначно були ним прописані в тендерній документації. Натомість, уточнювати на цьому етапі свої вимоги чи здійснювати їх трактування на власний розсуд замовник не вправі. Тендерна документація не містила вимоги підтвердити наявність віброущільнювачів (віброплити) з бензиновим двигуном легких масою до 100 кг, машин поливально-мийних місткістю 6000 л, вібраторів поверхневих. Тендерна документація також не містила вимог щодо необхідності заповнення довідки про матеріально-технічну базу у відповідності до відомості ресурсів наданої учасником. З огляду на вищевикладене, вважаю, що в замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця з наведеної у висновку моніторингу причини. Щодо зазначеної в висновку норми права, положення якої порушено. В висновку моніторингу зазначено про порушення замовником вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону №2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості). За нормами пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Стаття 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», порушення якої інкримінують замовнику врегульовує порядок відхилення тендерних пропозицій. При цьому, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні положення передбачені в ст. 31 Закону не застосовуються. Натомість, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель за умови наявності підстав передбачених в п.44 Особливостей. П. 44 не передбачає такої підстави для відхилення як невідповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє такого учасника на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Відповідно до Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі, затвердженого наказом Держаудитслужби України від 23 квітня 2018 року № 86 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 червня 2018 року за № 654/32106 (далі - Порядок) в висновку моніторингу має бути опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого(их) за результатами моніторингу процедури закупівлі, із зазначенням: структурної одиниці нормативно-правового акта, норми якої порушено, його виду, найменування суб’єкта нормотворення, дати прийняття та його реєстраційного індексу (крім законів), заголовка, а в разі відсилання до зареєстрованого нормативно-правового акта - також дати і номера його державної реєстрації в Міністерстві юстиції України. Під час зазначення структурної одиниці закону зазначається лише її заголовок (крім законів про внесення змін). Таким чином, при заповненні висновку моніторингу не дотримано вимоги п.3 ч.1 розділу III Порядку. ЩОДО ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ (ПОРУШЕННЯ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИКЛАДЕНИХ У ВИСНОВКУ: У висновку по результату здійснення моніторингу передбачено зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель у вигляді здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме: «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.» З виконанням цього зобов’язання щодо усунення порушень не погоджуюсь з наступних причин: 1.) Вважаю, що при розгляді пропозиції учасника ФОП ВЛАСОВ ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не були порушені (аргументація надана вище) і відповідно порушення, які була б потреба усувати відсутні. 2.) Формулювання вимоги наведеної у висновку моніторингу, а саме: «припинення зобов’язань за договором» є некоректним, нечітким на невизначеним і встановлює зобов’язання, яке неможливо виконати. Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Проте ні вказаним Законом, ні іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів про закупівлю (Справа № 520/8506/22 19 грудня 2022 року ; Справа №240/37328/21 від 28 червня 2022 року). Зазначивши у висновку про необхідність «припинення зобов’язань за договором, ДАСУ не визначено чіткого способу усунення виявлених порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Зокрема в Рішенні Верховного Суду України від 05.03.2020 у справі № 640/467/19, де констатовано порушення вимог закону щодо змісту Висновку моніторингу як акта індивідуальної дії, зазначено, що можливість усунути виявлені порушення прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу/варіанту поведінки, яких має вжити уповноважена особа замовника, щоб усунути порушення. А спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, яких саме заходів слід ужити, щоб усунути виявлені порушення, може призвести до нового можливого порушення ним законодавства. При цьому, прошу зважити, що відповідальною за порушення виявлені ДАСУ є я - уповноважена особа Олена Бобко, який відповідає лише за проведення процедури закупівлі, але жодним чином не наділена повноваженнями на спонукання суб’єкта господарювання на припинення зобов’язань за договором. При цьому, господарський договір, укладений між юридичними особами, може бути розірваний лише за згодою сторін або в судовому порядку, але для цього повинні бути причини. Водночас, в Висновку не зазначено, які саме правові підстави слід застосувати для розірвання договору про закупівлю. Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. Натомість, на даний час договір про закупівлю на стадії виконання, претензії щодо якості виконання договору в замовника відсутні, а тому відсутні будь-які підстави для розірвання договору про закупівлю в односторонньому порядку. 3.Зобов’язання щодо усунення порушення законодавства передбачене у Висновку у даному випадку є непропорційним встановленим порушенням. У висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується з вимогою Держаудитслужби про розірвання укладеного за результатами публічної закупівлі договору про закупівлю. Аналогічної позиції дотримується і суд у Справі № 500/3676/20 від 20.01.2021 (оголошення № UA-2020-07-16-04233-b) З огляду на такі обставини вважаю, що зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель у даному випадку є непропорційним. Критерій пропорційності передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов’язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. Справедлива рівновага передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Розірвання договору в даних обставинах призведе до безпідставного порушення майнових прав суб’єктів — сторін договору про закупівлю, в тому числі, порушення прав та інтересів третьої особи, який сумлінно і належним чином виконував свої зобов’язання і в діях якого немає жодної вини. А також — матиме негативні наслідки для репутації замовника. Тобто ці дії є непропорційними порівняно з виявленими недоліками. (Рішення Вінницького окружного адміністративного суду у справі № 120/1297/20-а від 16.06.2020, моніторинг закупівлі (UA-M-2020-02-24-000024)
2023-08-17 16:39:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ВЛАСОВ ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ" |
7 622 011,00
UAH з ПДВ
|
7 622 011,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ВЛАСОВ ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ" #2365711732 |
Переможець |
7 622 011,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2023 16:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 квітня 2023 11:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2024 19:32
|
IMG_0002.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2024 19:30
|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2024 20:37
|
IMG_0002.pdf | зміни до договору |
08 серпня 2024 20:36
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2024 11:52
|
ду 11.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2024 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 14:36
|
додаткова угода _10.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2023 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 14:46
|
додаткова угода _10.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2023 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 11:50
|
д.у.9.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 11:10
|
д.у.8.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2023 15:27
|
д.у.7.PDF | зміни до договору |
08 вересня 2023 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2023 12:21
|
д.у.6.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2023 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2023 12:16
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 11:41
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2023 16:56
|
д.у 5.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2023 16:54
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2023 16:50
|
д.у.4.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2023 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2023 10:56
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
22 травня 2023 10:52
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2023 10:23
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
22 травня 2023 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2023 16:08
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
10 травня 2023 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2023 15:54
|
Договір | укладений |
28 квітня 2023 15:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною банківських реквізитів «Генпідрядника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти в новій редакції реквізити «Генпідрядника». |
Номер договору про закупівлю: | 28/04-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали цю Додаткову угоду до Договору про нижченаведене: Замовник та Генпідрядник дійшли згоди внести зміни до Договору. У зв’язку із зміною календарного графіка виконання робіт, Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти зміни, що містяться у пунктах 1,7 додатку №2 до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 28/04-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали цю Додаткову угоду до Договору про нижченаведене: Замовник та Генпідрядник дійшли згоди внести зміни до Договору. У зв’язку із зміною плана фінансування, Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти зміни, що містяться в пунктах 1,7 додатку №3 до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 28/04-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі змінами банківських реквізитів Генпідрядника. Генпідрядник та Замовник прийшли до згоди змінити поточний рахунок Генпідрядника и А 533052990000026008004908051 на ІІА 533071230000026006011311994 у Договорі №28/04-23 від «28» 04.2023 р., і Додатку №1 до нього. Пункт Договору 25. Адреса, реквізити, підписи та печатки Сторін викласти у наступній редакції/ |
Номер договору про закупівлю: | 28/04-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали цю Додаткову угоду до Договору про нижченаведене: Замовник та Генпідрядник дійшли згоди внести зміни до Договору. У зв’язку із зміною плана фінансування, Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти зміни, що містяться в пунктах 1,7 додатку №3 до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 28/04-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали цю Додаткову угоду до Договору про нижченаведене: Замовник та Генпідрядник дійшли згоди внести зміни до Договору. У зв’язку із зміною календарного графіка виконання робіт, Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти зміни, що містяться у пунктах 1,7 додатку №2 до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 28/04-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали цю Додаткову угоду до Договору про нижченаведене: Замовник та Генпідрядник дійшли згоди внести зміни до Договору. Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти зміни, що містяться у пунктах 3 3.1 Договору №28/04-23 від 28 квітня 2023 року у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 28/04-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали цю Додаткову угоду до Договору про нижченаведене: У зв’язку із зміною банківських реквізитів «Замовника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти реквізити «Замовника», що містяться в Розділі 25 Договору "Адреса, реквізити, підписи та печатки Сторін" у в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 28/04-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали цю Додаткову угоду до Договору про нижченаведене: Сторони домовились продовжити строк Договору та виконання зобов'язань і викласти в такій редакції п.2.1. "Підрядник зобов'язується закінчити виконання Робіт та повідомити Замовника про готовність до їх передання до 01.09.2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | 28/04-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали цю Додаткову угоду до Договору про нижченаведене: Замовник та Генпідрядник дійшли згоди внести зміни до Договору. Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти зміни, що містяться у пунктах 3 3.1 Договору №28/04-23 від 28 квітня 2023 року у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 28/04-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали цю Додаткову угоду до Договору про нижченаведене: Замовник та Генпідрядник дійшли згоди внести зміни до Договору. Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти зміни, що містяться у пунктах 3 3.1 Договору №28/04-23 від 28 квітня 2023 року у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 28/04-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали цю Додаткову угоду до Договору про нижченаведене: Замовник та Генпідрядник дійшли згоди внести зміни до Договору. Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти зміни, що містяться у пунктах 3 3.1 Договору №28/04-23 від 28 квітня 2023 року у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 28/04-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали цю Додаткову угоду до Договору про нижченаведене: Сторони домовились продовжити строк Договору та виконання зобов'язань і викласти в такій редакції п.2.1. "Підрядник зобов'язується закінчити виконання Робіт та повідомити Замовника про готовність до їх передання до 30.12.2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | 28/04-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали цю Додаткову угоду до Договору про нижченаведене: Сторони домовились продовжити строк Договору та виконання зобов'язань і викласти в такій редакції п.2.1. "Підрядник зобов'язується закінчити виконання Робіт та повідомити Замовника про готовність до їх передання до 30.06.2025 року |
Номер договору про закупівлю: | 28/04-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |