Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37794186 |
Вебсайт: | http://www.komynalka.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Бойчук Тетяна Олексіівна +380342532212 dkgtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2023 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 788 768,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 887,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції вимагається відповідно до частини 2 розділу 3 тендерної документації. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50000,00 (п"ятдесят тисяч) грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться тільки за фактично надані послуги протягом 120 – ти банківських днів після підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів наданих послуг (Форма КБ-2в) та довідок про вартість наданих послуг (Форма КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2023 10:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2023 09:50 |
Зміни до ТД - розмітка титул 1 (2).doc | |
06 квітня 2023 09:50 |
ТУ - розмітка титул 1 (зі змінами 2).docx | |
06 квітня 2023 09:50 |
ТД - розмітка титул 1.docx | |
30 березня 2023 17:17 |
дод. 5 - проєкт договору розмітка титул 1.docx |
06 квітня 2023 10:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 квітня 2023 09:50 |
Зміни до ТД - розмітка титул 1 (2).doc
|
|||
06 квітня 2023 09:50 |
ТУ - розмітка титул 1 (зі змінами 2).docx
|
|||
06 квітня 2023 09:50 |
ТД - розмітка титул 1.docx
|
|||
30 березня 2023 17:17 |
дод. 5 - проєкт договору розмітка титул 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Індивідуальна ресурсна елементна кошторисна норма на будівельні роботи № КБ27-45-6 на Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.12 (стоп-лінії)(товщина шару 0,6 мм);
2. Індивідуальна ресурсна елементна кошторисна норма на будівельні роботи № КБ27-45-7 на Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.27 (товщина шару 0,6 мм);
3. Індивідуальна ресурсна елементна кошторисна норма на будівельні роботи № КБ27-45-8 на Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.10.2 (жовтий колір, "Стоянку заборонено")(ширина 10 см, товщина шару 0,54 мм);
4. Індивідуальна ресурсна елементна кошторисна норма на будівельні роботи № КБ27-45-10 на Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.34 (ширина 10 см. Позначення меж окремих місць для паркування) (товщина шару 0,54 мм);
5. Індивідуальна ресурсна елементна кошторисна норма на будівельні роботи № КБ27-45-12 на Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.35 (Позначення місць для паркування індивідуального транспорту осіб з інвалідністю ) (товщина шару 0,6 мм);
6. Індивідуальна ресурсна елементна кошторисна норма на будівельні роботи № КБ27-45-13 на Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.36 (Позначення виділеної на проїзній частині велосипедної смуги ) (товщина шару 0,6 мм). Дані вимоги є дискримінаційними і такими що дані індивідуальні ресурсні елементі кошторисні норми розроблені і затверджені Замовником.
В Учасників немає достатньо часу на розробку і підготовку індивідуальних елементів кошторисних норм у зв'язку із Військовою агресію Російської Федерації проnb України від 24.02.2022 року.
Учасники використовують ліцензійні програмні комплекси АВК-5, Даним програмним комплексом передбачено виконання робіт (надання послуг) по типовими ресурсними кошторисними нормами, які затверджені КНУ РЕКНб, і ж такими які дозволять виконати повний обсяг робіт (надання послуг) з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки:
- замість №КБ27-45-6, №КБ27-45-7, №КБ27-45-12, №КБ27-45-13, збірником передбачена розцінка КБ27-45-3;
- замість №КБ27-45-8, №КБ27-45-10, збірником передбачена розцінка КБ27-45-1.
Вимагаємо внести зміни у технічне завдання, привести у відповідність до затверджених типових ресурсних елементів кошторисних норм затверджених КНУ РЕКНб, для недопущення дискримінації та допущення до торгів учасників які мають всі необхідні матеріально технічні ресурси для виконання робіт (надання послуг) з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки.
Згідно п. 2.3. «Настанови з розроблення ресурсних елементних кошторисних норм» КНУ, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 30.04.2022 року №67 (далі – Настанова) «галузеві кошторисні норми та ресурсні елементні кошторисні норми підприємств розробляються за відсутності відповідних КНУ РЕКН.» Отже, в КНУ РЕКН Збірник на будівельні роботи 27 «Автомобільні дороги» маємо затверджені РЕКНб:
КБ27-45-1 Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.1, 1.2, 1.4 - 1.8
КБ27-45-2 Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.14.1-1.14.2
КБ27-45-2 Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.12.1 - 1.13, 1.14.3 - 1.23.
Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.10.2, 1.12, 1.27, 1.34, 1.35, 1.36 не мають відповідної РЕКНб, тому відповідно до п. 2.4 Настанови Замовником прийнято рішення для розроблення індивідуальних ресурсних елементних кошторисних норм підприємства. Відповідно п. 7.3. Настанови індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми підприємства (Замовника), а саме:
1. № КБ27-45-6 на Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.12 (стоп-лінії)(товщина шару 0,6 мм);
2. № КБ27-45-7 на Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.27 (товщина шару 0,6 мм);
3. № КБ27-45-8 на Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.10.2 (жовтий колір, "Стоянку заборонено")(ширина 10 см, товщина шару 0,54 мм);
4. № КБ27-45-10 на Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.34 (ширина 10 см. Позначення меж окремих місць для паркування) (товщина шару 0,54 мм);
5. № КБ27-45-12 на Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.35 (Позначення місць для паркування індивідуального транспорту осіб з інвалідністю ) (товщина шару 0,6 мм);
6. № КБ27-45-13 на Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.36 (Позначення виділеної на проїзній частині велосипедної смуги) (товщина шару 0,6 мм);
затверджені у складі проектної документації та мають позитивний висновок відповідної експертизи, затверджені наказом №11 від 31.03.2023 року Департаментом інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради отже підлягають застосуванню на будівельних об’єктах Замовника. Тому Учаснику потрібно застосовувати затверджені РЕКНб, що були надані у складі Тендерної документації для всіх Учасників закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо Вашу вимогу безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Згідно п. 2.3. «Настанови з розроблення ресурсних елементних кошторисних норм» КНУ, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 30.04.2022 року №67 (далі – Настанова) «галузеві кошторисні норми та ресурсні елементні кошторисні норми підприємств розробляються за відсутності відповідних КНУ РЕКН.» Отже, в КНУ РЕКН Збірник на будівельні роботи 27 «Автомобільні дороги» маємо затверджені РЕКНб:
КБ27-45-1 Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.1, 1.2, 1.4 - 1.8
КБ27-45-2 Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.14.1-1.14.2
КБ27-45-2 Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.12.1 - 1.13, 1.14.3 - 1.23.
Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.10.2, 1.12, 1.27, 1.34, 1.35, 1.36 не мають відповідної РЕКНб, тому відповідно до п. 2.4 Настанови Замовником прийнято рішення для розроблення індивідуальних ресурсних елементних кошторисних норм підприємства. Відповідно п. 7.3. Настанови індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми підприємства (Замовника), а саме:
1. № КБ27-45-6 на Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.12 (стоп-лінії)(товщина шару 0,6 мм);
2. № КБ27-45-7 на Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.27 (товщина шару 0,6 мм);
3. № КБ27-45-8 на Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.10.2 (жовтий колір, "Стоянку заборонено")(ширина 10 см, товщина шару 0,54 мм);
4. № КБ27-45-10 на Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.34 (ширина 10 см. Позначення меж окремих місць для паркування) (товщина шару 0,54 мм);
5. № КБ27-45-12 на Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.35 (Позначення місць для паркування індивідуального транспорту осіб з інвалідністю ) (товщина шару 0,6 мм);
6. № КБ27-45-13 на Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.36 (Позначення виділеної на проїзній частині велосипедної смуги) (товщина шару 0,6 мм);
затверджені у складі проектної документації та мають позитивний висновок відповідної експертизи, затверджені наказом №11 від 31.03.2023 року Департаментом інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради отже підлягають застосуванню на будівельних об’єктах Замовника. Тому Учаснику потрібно застосовувати затверджені РЕКНб, що були надані у складі Тендерної документації для всіх Учасників закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо Вашу вимогу безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-24-000005 ● 3cdf209e6e074acca3909c0e7f8f1378
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 11:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.04.2023 №22-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.04.2023 №22-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-03-30-008120-a 30.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо вжиття заходів, повідомляємо, що надані Вами висновки, взято до відома та в подальшому вимоги пункту 28 Постанови №1178, а саме, умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 44 Постанови №1178 Замовником обов’язково зазначатимуться в тендерній документації на закупівлі товарів робіт і послуг
2023-05-05 14:33:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" |
1 178 447,71
UAH з ПДВ
|
1 178 447,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" |
1 346 552,59
UAH з ПДВ
|
1 346 552,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРИЗОНТАЛЬ-77" |
1 488 000,00
UAH з ПДВ
|
1 488 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР ВЕКТОР" |
1 723 769,10
UAH з ПДВ
|
1 723 769,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" #38986599 |
Переможець |
1 178 447,71
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2023 12:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 квітня 2023 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2023 10:46
|
дод.уг.127.PDF | зміни до договору |
03 листопада 2023 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2023 16:46
|
дод.уг.98.PDF | зміни до договору |
31 серпня 2023 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2023 15:23
|
дод.уг. 95.PDF | зміни до договору |
30 серпня 2023 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2023 15:24
|
43-23.PDF | укладений |
01 травня 2023 15:22
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулицях міста Івано-Франківська (поточний ремонт) (титул 1) за (ДК 021:2015–45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Єдиного закупівельного словника, ДБН А.2.2-3:2014 | 1 | послуга |
1 178 447,71
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів |
Номер договору про закупівлю: | 43/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 95 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 43/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 98 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 43/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 127 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулицях міста Івано-Франківська (поточний ремонт) (титул 1) за (ДК 021:2015–45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Єдиного закупівельного словника, ДБН А.2.2-3:2014 | 1 |
926 501,08
UAH з ПДВ
|