Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з вивезення твердих побутових відходів та роздільно зібраних відходів
Очікувана вартість
88 913,54 UAH
UA-2023-03-30-007533-a ● e0c01ef3b90649aab1a746496ce0a6a1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство закордонних справ України |
Код ЄДРПОУ: | 00026620 |
Вебсайт: | https://mfa.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01018, Україна , Київська обл., м. Київ, Михайлівська площа,1 |
Контактна особа: |
Марія Курищук +380442381577 mariia.kuryshchuk@mfa.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2023 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 88 913,54 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 889,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вивезення твердих побутових відходів та роздільно зібраних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01018, Україна, м. Київ, Київ, Михайлівська площа 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90512000-9 — Послуги з перевезення сміття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата Послуг здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання Замовником та Виконавцем Акту приймання наданих Послуг. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2023 18:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2023 18:33 |
Додаток__2_до_ТД_(в_новій_редакції).pdf | |
31 березня 2023 18:33 |
ТД_утилізація_сміття_(в_новій_редакції).pdf | |
31 березня 2023 18:33 |
Додаток_1_до_тендерної_документації_(в_новій_редакції).pdf | |
31 березня 2023 18:33 |
Перелік_змін.pdf | |
30 березня 2023 16:18 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
30 березня 2023 16:18 |
Додаток 3 проєкт договору.docx | |
30 березня 2023 16:18 |
Оголошення_про_проведення_відкритих_торгів_з_особливостями_Утилізація_сміття.pdf |
31 березня 2023 18:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 березня 2023 18:33 |
Додаток__2_до_ТД_(в_новій_редакції).pdf
|
|||
31 березня 2023 18:33 |
ТД_утилізація_сміття_(в_новій_редакції).pdf
|
|||
31 березня 2023 18:33 |
Додаток_1_до_тендерної_документації_(в_новій_редакції).pdf
|
|||
31 березня 2023 18:33 |
Перелік_змін.pdf
|
|||
30 березня 2023 16:18 |
Додаток 4 до ТД.docx
|
|||
30 березня 2023 16:18 |
Додаток 3 проєкт договору.docx
|
|||
30 березня 2023 16:18 |
Оголошення_про_проведення_відкритих_торгів_з_особливостями_Утилізація_сміття.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо аналогічного Договору
Дата подання: 31 березня 2023 10:48
Дата відповіді: 31 березня 2023 18:07
Шановний Замовнику, згідно Додатку 1 п.3: "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)". Під аналогічним договором слід розуміти договір, який був укладений учасником та виконаний в повному обсязі, обслуговування автомобілів або інші послуги, що стосуються предмета закупівлі. Вимога надання аналогічного Договору обслуговування автомобілів не відноситься до Послуг, які Ви закуповуєте згідно даної закупівлі. Просимо відредагувати дану вимогу згідно предмета закупівлі, і внести відповідні зміни. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякую за питання та Вашу уважність. Ваше питання підлягає задоволенню з таких підстав.
При підготовці тендерної документації було допущено технічну помилку. Таким чином, буде внесено зміни такого змісту: «Під аналогічним договором слід розуміти договір, який був укладений учасником та виконаний в повному обсязі, предметом якого були Послуги з вивезення твердих побутових відходів та роздільно зібраних відходів або інші послуги, що стосуються предмета закупівлі."
При підготовці тендерної документації було допущено технічну помилку. Таким чином, буде внесено зміни такого змісту: «Під аналогічним договором слід розуміти договір, який був укладений учасником та виконаний в повному обсязі, предметом якого були Послуги з вивезення твердих побутових відходів та роздільно зібраних відходів або інші послуги, що стосуються предмета закупівлі."
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-30-007533-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРАМАР ЕКО", Код ЄДРПОУ:36173955
Дата подання: 31 березня 2023 10:25
Дискримінаційні вимоги встановлені Замовником в ТД
Згідно п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації – «3. Учасник має надати скановану копію договору з юридичною особою, яка в установленому порядку визначена виконавцем послуг на вивезення відходів на певній території, на якій знаходиться об’єкт відходів. У разі, якщо учасник в установленому порядку визначний виконавцем послуг на вивезення відходів на певній території, надати копію відповідного рішення».
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови. Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають «скановану копію договору з юридичною особою, яка в установленому порядку визначена виконавцем послуг на вивезення відходів на певній території, на якій знаходиться об’єкт відходів. У разі, якщо учасник в установленому порядку визначний виконавцем послуг на вивезення відходів на певній території, надати копію відповідного рішення», що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси суб’єктів господарювання, які не є виконавцями послуг з вивезення побутових відходів на певній території, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вказана позиція узгоджується з Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15802-р/пк-пз від 19.08.2020 р. по скарзі UA-2020-07-27-002329-a.c2 (Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-07-27-002329-a).
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині та видалити дискримінаційну вимогу п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації – «3. Учасник має надати скановану копію договору з юридичною особою, яка в установленому порядку визначена виконавцем послуг на вивезення відходів на певній території, на якій знаходиться об’єкт відходів. У разі, якщо учасник в установленому порядку визначний виконавцем послуг на вивезення відходів на певній території, надати копію відповідного рішення»..
Враховуючи вище викладене, та установлену практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з тендерної документації вимогу передбачену п. 3 Додатку 2 до тендерної документації.
У разі ігнорування даної вимоги, або формальних «відписок» Замовника, ми, як потенційні Учасники закупівлі в обов’язковому порядку звернемось до АМКУ з офіційною скаргою.
Розгорнути
Згорнути
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови. Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають «скановану копію договору з юридичною особою, яка в установленому порядку визначена виконавцем послуг на вивезення відходів на певній території, на якій знаходиться об’єкт відходів. У разі, якщо учасник в установленому порядку визначний виконавцем послуг на вивезення відходів на певній території, надати копію відповідного рішення», що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси суб’єктів господарювання, які не є виконавцями послуг з вивезення побутових відходів на певній території, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вказана позиція узгоджується з Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15802-р/пк-пз від 19.08.2020 р. по скарзі UA-2020-07-27-002329-a.c2 (Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-07-27-002329-a).
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині та видалити дискримінаційну вимогу п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації – «3. Учасник має надати скановану копію договору з юридичною особою, яка в установленому порядку визначена виконавцем послуг на вивезення відходів на певній території, на якій знаходиться об’єкт відходів. У разі, якщо учасник в установленому порядку визначний виконавцем послуг на вивезення відходів на певній території, надати копію відповідного рішення»..
Враховуючи вище викладене, та установлену практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з тендерної документації вимогу передбачену п. 3 Додатку 2 до тендерної документації.
У разі ігнорування даної вимоги, або формальних «відписок» Замовника, ми, як потенційні Учасники закупівлі в обов’язковому порядку звернемось до АМКУ з офіційною скаргою.
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 березня 2023 18:19
Добрий день! Шановний Учаснику виходячи зі змісту Вашої Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Ваша Вимога підлягає задоволенню та буде видалено дану вимогу для Учасників. Таким чином, буде внесено зміни до тендерної документації та Додатку 2 до ТД, шляхом викладання Тендерної документації та Додатку №2 в новій редакції.
Номер вимоги: UA-2023-03-30-007533-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Фірма "Володар-Роз", Код ЄДРПОУ:21701113
Дата подання: 31 березня 2023 12:07
Вимога щодо дискрімінаційних умов тендерної документації
Відповідно до п. 2. Додатку 2 до тендерної документації «Учасник має надати довідку в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність в учасника власного сміттєзвалища (полігону) або укладеного договору на користування сміттєзвалищем. На підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник має надати підтверджувальні документи щодо права власності на сміттєзвалище (полігон) та/або копії договорів на користування на період дії договору з надання послуг з вивезення твердих побутових відходів.»
Дана Вимога Замовника є дискримінаційною, оскільки взяти участь у закупівлі зможуть лише учасники, які мають власне сміттєзвалище (полігон) або мають укладений договір на користування сміттєзвалищем (полігоном).
Також відсутнє обгрунтовання Замовника щодо встановлення сааме такої вимоги.
Відповідно до п. 4.1. Тендерної документації предметом закупівлі є Послуги з вивезення твердих побутових відходів та роздільно зібраних відходів, а не послуги з приймання на захоронення твердих побутових відходів.
Господарська діяльність з вивезення побутових відходів (в тому числі роздільно зібраних) не передбачає обов’язкової наявності в Перевізника власного чи орендованого полігону (сміттєзвалища) для захоронення побутових відходів.
Достатнім є наявність договору з надання послуг про приймання побутових відходів на захоронення (на полігоні) та/або договору з надання послуг з приймання відходів на утилізацію, укладених з спеціалізованими підприємствами.
Встановлення Замовником такої вимоги в тендерній документації порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи викладене вище, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити, дискримінаційні вимоги, що містяться в п.2 Додатку 2 Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Дана Вимога Замовника є дискримінаційною, оскільки взяти участь у закупівлі зможуть лише учасники, які мають власне сміттєзвалище (полігон) або мають укладений договір на користування сміттєзвалищем (полігоном).
Також відсутнє обгрунтовання Замовника щодо встановлення сааме такої вимоги.
Відповідно до п. 4.1. Тендерної документації предметом закупівлі є Послуги з вивезення твердих побутових відходів та роздільно зібраних відходів, а не послуги з приймання на захоронення твердих побутових відходів.
Господарська діяльність з вивезення побутових відходів (в тому числі роздільно зібраних) не передбачає обов’язкової наявності в Перевізника власного чи орендованого полігону (сміттєзвалища) для захоронення побутових відходів.
Достатнім є наявність договору з надання послуг про приймання побутових відходів на захоронення (на полігоні) та/або договору з надання послуг з приймання відходів на утилізацію, укладених з спеціалізованими підприємствами.
Встановлення Замовником такої вимоги в тендерній документації порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи викладене вище, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити, дискримінаційні вимоги, що містяться в п.2 Додатку 2 Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 березня 2023 18:25
Добрий день! Шановний учаснику виходячи зі змісту Вашої Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Ваша Вимога підлягає задоволенню та буде видалено дану вимогу для Учасників. Таким чином, буде внесено зміни до тендерної документації та Додатку 2 до ТД, шляхом викладання Тендерної документації та Додатку №2 в новій редакції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКО-ГРІНКО" |
67 563,25
UAH з ПДВ
|
67 563,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКО-ГРІНКО" #42172404 |
Переможець |
67 563,25
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2023 17:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2023 14:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2023 14:46
|
Договір вивіз сміття.pdf | укладений |
20 квітня 2023 14:42
|