Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по Пушиної Феодори вул., 50-а Святошинський район міста Києва»
Очікувана вартість
186 406,71 UAH
UA-2023-03-30-007510-a 5433c774b9bf4457b9753c439774af69
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кольц Аліна Сергіївна

0442076176 KOLTS.AS@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Кольц Аліна Сергіївна
0442076176
KOLTS.AS@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2023 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2023 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2023 13:00
Очікувана вартість: 186 406,71 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 864,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Для забезпечення належного виконання Підрядником всіх умов цього Договору Підрядником Замовнику надано забезпечення виконання умов Договору у вигляді безвідсоткового депозиту (перерахування Підрядником грошових коштів на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ – 40538421) IBAN: UA253057490000026002000000863, відкритий в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» у місті Києві). 4.6.2. Розмір (сума) забезпечення виконання Договору становить 1% від загальної ціни Договору, що складає _____ грн (сума прописом), та діятиме до повного, належного та своєчасного виконання Підрядником всіх умов та зобов’язань за цим Договором. 4.6.3. За порушення Підрядником будь-якої умови цього Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Підрядника в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов цього Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Підрядника від сплати штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Підрядником всіх умов цього Договору. 4.6.4. Замовник повертає забезпечення виконання умов Договору згідно з умовами, зазначеними у Договорі, не пізніше ніж упродовж п’яти банківських днів з дати настання зазначених обставин: - повного, належного та своєчасного виконання Підрядником всіх умов цього Договору; - визнання судом результатів відповідної процедури закупівлі та Договору недійсними (у разі набрання законної сили відповідним судовим рішенням); - розірвання Договору (за умови відсутності невиконання та неналежного, несвоєчасного, неповного виконання Підрядником будь-якої умови Договору); - закінчення строку (терміну) дії Договору раніше настання передбаченої пунктом 10.1. відкладальної обставини.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у файлах: "ВИМОГИ до предмета закупівлі (технічні)» та "ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по Пушиної Феодори вул., 50-а Святошинський район міста Києва»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2023
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі не більше 50% від загальної ціни цього Договору, що становить ____________грн (______________гривень ___ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - _______________грн (______________гривень ___ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить _______________грн (______________гривень ___ коп.), упродовж 10-ти банківських днів з дати направлення Замовником Підряднику повідомлення про початок виконання робіт. Аванс 10 Банківські 50
Виконання робіт Розрахунки за фактично та якісно виконані за Договором роботи проводяться Замовником упродовж 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати підписання обома Сторонами відповідних Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), з урахуванням сплачених відповідно до пп. 4.2.1. п. 4.2. грошових коштів. Пiсляоплата 45 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Для забезпечення належного виконання Підрядником всіх умов цього Договору Підрядником Замовнику надано забезпечення виконання умов Договору у вигляді безвідсоткового депозиту (перерахування Підрядником грошових коштів на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ – 40538421) IBAN: UA253057490000026002000000863, відкритий в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» у місті Києві). 4.6.2. Розмір (сума) забезпечення виконання Договору становить 1% від загальної ціни Договору, що складає _____ грн (сума прописом), та діятиме до повного, належного та своєчасного виконання Підрядником всіх умов та зобов’язань за цим Договором. 4.6.3. За порушення Підрядником будь-якої умови цього Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Підрядника в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов цього Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Підрядника від сплати штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Підрядником всіх умов цього Договору. 4.6.4. Замовник повертає забезпечення виконання умов Договору згідно з умовами, зазначеними у Договорі, не пізніше ніж упродовж п’яти банківських днів з дати настання зазначених обставин: - повного, належного та своєчасного виконання Підрядником всіх умов цього Договору; - визнання судом результатів відповідної процедури закупівлі та Договору недійсними (у разі набрання законної сили відповідним судовим рішенням); - розірвання Договору (за умови відсутності невиконання та неналежного, несвоєчасного, неповного виконання Підрядником будь-якої умови Договору); - закінчення строку (терміну) дії Договору раніше настання передбаченої пунктом 10.1. відкладальної обставини.
30 березня 2023 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2023 16:17
ВИМОГИ до предмета закупівлі (технічні).docx
30 березня 2023 16:17
Проєкт договору.docx
30 березня 2023 16:17
ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші).docx
30 березня 2023 16:17
Dodatok_4_do_TS_(nulovij_koshtoris).imd

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2023 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ФІРМА "СЕМПАЛ КО ЛТД" 177 018,55
UAH з ПДВ
177 018,55
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 квітня 2023 11:32
Електронний підпис
20 квітня 2023 15:20
Електронний підпис
06 квітня 2023 14:54
Електронний підпис
06 квітня 2023 14:53
4. Мат-техн база.pdf
06 квітня 2023 14:53
5. Витяг ОСВ 10 на 31.12.22.pdf
06 квітня 2023 14:53
6. Олимп 4558 01_09_2021_Optimized.pdf
06 квітня 2023 14:53
7. Олимп 4559 01_09_2021_Optimized.pdf
06 квітня 2023 14:53
8. Довідка_працівників_.pdf
06 квітня 2023 14:53
8.4 Інженер Лимар.rar
06 квітня 2023 14:53
8.7 Накази 1.rar
06 квітня 2023 14:53
8.8 Накази_2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА "СЕМПАЛ КО ЛТД"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА "СЕМПАЛ КО ЛТД"
#19022122
Переможець 177 018,55
UAH з ПДВ
17 квітня 2023 09:53

Документи

17 квітня 2023 09:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2023 09:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА "СЕМПАЛ КО ЛТД"
#19022122
177 018,55
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2023 09:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2024 22:06
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2023 09:47
ДУ №2 до №2155-ЕЗ-23.pdf зміни до договору
23 жовтня 2023 09:47
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2023 17:49
ДУ №1 до договору №2155-ЕЗ-23.pdf зміни до договору
07 серпня 2023 17:49
Електронний підпис укладений
03 травня 2023 09:45
Договір 2155-ЕЗ-23.pdf укладений
03 травня 2023 09:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 2155/ЕЗ-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 2155/ЕЗ-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 174 822,08
UAH (в тому числі ПДВ 29 137,01 UAH)