Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
(УВПК-Б1 у комплекті з манометром)
Очікувана вартість
173 592,00 UAH
UA-2023-03-30-006377-a ● f04f78a530144ab485bf4b0df417df2f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" |
Код ЄДРПОУ: | 43895975 |
Місцезнаходження: | 85001, Україна , Донецька обл., Добропілля, пр.Шевченка, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тендерний відділ 380627744144,380994968750 dpdvv_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2023 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2023 23:00 |
Очікувана вартість: | 173 592,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 867,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
УВПК-Б1 у комплекті з манометром-для ш.Алмазна,вул.Низова 1А, м.Добропілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Донецька область, Добропілля, вул.Низова 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2023 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2023 15:11 |
ТЗ УВПК.pdf | |
30 березня 2023 15:07 |
ТД - Відкриті торги з особливостя без аукціону зі Змінами від 25.02.2023 (УВПК Б1-).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-30-006377-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:31600918
Дата подання: 31 березня 2023 13:49
Оплата за поставвлену продукцію
05-05-2021 року було підписано договір між ДП "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" та ПрАТ Азовкабель за закупівлею № UA-2021-04-14-003377-b та поставлено товар на суму 809 460,00 UAH, Протягом всього цього часу ДП "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" не перерахувало жодного платежу за поставлену продукцію! А у відповідь на звернення відповіли що "ДЕНЕГ НЕТ"! ВИМАГАЄМО надати пояснення як ви плануєте проводити закупівлі якщо маєте заборгованісті майже 2 роки і чи не плануєте також ошукати постачальників за цією закупівлею?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 березня 2023 15:28
Доброго дня шановний Учасник! Відповідно по пункту 51 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Ваша вимога не має питань, вимог стосовно триваючої тендерної процедури. Окремо нагадуємо, що Згідно п.5 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами та доповненнями) Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом. Ураховуючи Вашу вимогу, Закон «Про публічні закупівлі» та Особливості, затверджені Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», не містить відповіді на Ваше питання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2023 23:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНПРО" |
173 592,00
UAH
|
173 592,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНПРО" #32693579 |
Переможець |
173 592,00
UAH
|
12 квітня 2023 11:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2023 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2023 10:39
|
ТОВ ИНПРО ДОг№ 587-23 ШУД.pdf | укладений |
28 квітня 2023 10:39
|