Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 05484161 |
Вебсайт: | http://prco.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84 |
Контактна особа: |
Гаврилюк Тетяна Миколаївна +380989208026 yurist.prco@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2023 10:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2023 16:01 |
Очікувана вартість: | 470 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2023 10:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2023 10:08 |
ТД рушники 2023.doc | |
30 березня 2023 10:08 |
Оголошення про вiдкритi торги.docx | |
30 березня 2023 10:08 |
додаток -3.docx | |
30 березня 2023 10:08 |
додаток - 2.docx | |
30 березня 2023 10:08 |
Додаток- 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Рушник має бути : целюлозний 2 шаровий 2 шт у упаковці, кількість аркушів/ відривів: 110 шт. - дана кількість аркушів має бути в одному рулоні. А в 1 упаковці 2 рулони
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-25-000030 ● e51c241ba0f742238860274743e06592
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2023 13:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.04.2023 №36-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 25.04.2023 №36-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2023-03-30-001364-a 30.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-01 16:19:37
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі рушників паперових (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-30-001364-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ПП "КВІН-ТРЕЙД", у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстави, зазначеної у підпункті 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (пункт 3.5.8. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-05-03 17:07:57
Пояснення з власної ініціативи
Відповідь на запит згідно проведеного моніторингу.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-05-03 17:11:28
Пояснення з власної ініціативи
Відповідь на запит згідно проведеного моніторингу.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» на виконання вимог Управління північного офісу держаудитслужби у Вінницькій області, винесених за результатами проведеного моніторингу щодо процедури закупівлі рушників паперових (UA-2023- 03-30-001364-a) повідомляє про розірвання договору поставки No 182/ПР від «01» травня 2023 року, укладеного в рамках вказаної процедури закупівлі між Комунальним некомерційним підприємством «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» та ПП «КВІН-ТРЕЙД».
2023-05-22 08:23:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом укладення додаткової угоди від 19 травня 2023 року №б/н про розірвання договору про закупівлю товарів від 01 травня 2023 року №182/ПР.
2023-05-22 14:49:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "КВІН-ТРЕЙД" |
182 400,00
UAH з ПДВ
|
182 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
217 500,00
UAH з ПДВ
|
217 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОРВЕТ" |
257 100,00
UAH з ПДВ
|
257 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
273 000,00
UAH з ПДВ
|
273 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВІСАН" |
394 500,00
UAH з ПДВ
|
394 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "КВІН-ТРЕЙД" #42080764 |
Переможець |
182 400,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2023 11:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2023 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2023 13:47
|
IMG_0001.pdf | укладений |
01 травня 2023 13:46
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 травня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На виконання вимог Управління північного офісу держаудитслужби у Вінницькій області, винесених за результатами проведеного моніторингу щодо процедури закупівлі рушників паперових |