Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охорона модульних будинків для ВПО (особиста охорона (фізична охорона))
Очікувана вартість
304 000,00 UAH
UA-2023-03-30-000386-a ● d2a870be065144dc86a522aa39446cbc
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44388619 |
Місцезнаходження: | 58002, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул. Петровича Якоба, будинок 18 |
Контактна особа: |
Наталя Маніліч +380509288752 vid.bux.cv@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2023 09:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2023 10:01 |
Очікувана вартість: | 304 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 040,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони модульних будинків для внутрішньо переміщених осіб (особиста охорона (фізична охорона))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58002, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, Петровича Якоба, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості послуг Виконавця здійснюється Замовником на підставі акту наданих послуг, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2023 10:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2023 10:31 |
Змінена Тендерна документація 2023 Послуги охорони.docx | |
30 березня 2023 09:02 |
Тендерна документація з додатками.docx |
30 березня 2023 10:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 березня 2023 10:31 |
Змінена Тендерна документація 2023 Послуги охорони.docx
|
|||
30 березня 2023 09:02 |
Тендерна документація з додатками.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо травматичної зброї
Дата подання: 30 березня 2023 10:02
Дата відповіді: 30 березня 2023 10:41
Шановний Замовник!
Вами вимаються документи, які підтверджують наявність на праві власності або КОРИСТУВАННЯ спецзасобів, зазначених в п.6 Додатку№2 до тендерної документації.
Питання: Якими саме документами учасники повінні підтвердити наявність на праві власності або КОРИСТУВАННЯ травматичної зброї у кількості не менше 2 шт.? Чи достатньо буде надати учасникам діючі Дозволи Національної поліції України, що надані охоронникам Учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, загальні вимоги які вказані у тендерній документації та не вказано чіткої форми підтверджуються учасниками шляхом надання довідок у довільній формі на Фірмовому бланку учасника з підписом уповноваженої особи. Дозволи Національної поліції України можуть були додатком до Довідки.
Підтвердження проходження спецпідготовки
Дата подання: 30 березня 2023 11:40
Дата відповіді: 31 березня 2023 16:18
Шановний Замовник!
В вимозі додатка №1 до тендерної документації, а саме: 1.3. Довідка, складена у формі таблиці, що свідчить про наявність офіційно оформлених працівників відповідної кваліфікації (не менше 15 охоронців), які мають необхідні знання та досвід надання послуг, що є предметом закупівлі, засвідчена підписом уповноваженої особи учасника, скріплена печаткою із зазначенням посади, дати і підпису (надати сканкопії посвідчень та свідоцтв проходження даними працівниками спецпідготовки охоронника не нижче ІІІ розряду ТА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПРОХОДЖЕННЯ СПЕЦПІДГОТОВКИ, учаснику не зрозуміло, якім документом треба йому підтвердити ПРОХОДЖЕННЯ СПЕЦПІДГОТОВКИ охоронниками учасника. Чи буде достатньо надати Свідоцтва охоронників з додатками ІІІ-IV розрядів? Чи потрібен якійсь окремий документ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, потрібно надати сканкопії посвідчень та свідоцтв проходження даними працівниками спецпідготовки охоронника не нижче ІІІ розряду та підтвердження проходження спецпідготовки.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-30-000386-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ», Код ЄДРПОУ:44249269
Дата подання: 30 березня 2023 09:33
Акт оглядує дискримінацією
Шановний Замовник!
Вами в Додатку 2 до тендерної документації вимагається, зокрема: 5. Акт огляду (ознайомлення) з об’єктом охорони за підписом представника Замовника та Учасника, підписаний у строки, не раніше дати опублікування оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та до моменту закінчення подання тендерних пропозицій.
Вимога щодо складання акту огляду об’єкта до проведення аукціону є неправомірною та дискримінаційною у зв’язку з тим, що:
- Складання актів огляду об’єктів замовника не входить ані до кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі, передбачених вимогами статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) ані до Технічних специфікацій, маркування, сертифікатів, протоколів випробування та інших засобів відповідності учасників, передбачених положеннями статті 23 Закону, що має містити тендерна документація/оголошення про проведення спрощеної закупівлі (частина 3 статті 14 Закону);
- Акт огляду об’єкту або об’єктів замовника не входить до виключного переліку відомостей, що повинна містити тендерна документація замовника (частина 2 статті 22 Закону) або повинне містити оголошення про проведення спрощеної закупівлі (частина 3 статті 14 Закону);
- Акт огляду об’єкту або об’єктів замовника не є інформацією, передбаченою законодавством України в розумінні частини 3 статті 22 Закону;
- Акт огляду об’єкту або об’єктів замовника є документом, який потенційний учасник повинен завантажити в складі тендерної пропозиції/пропозиції;
- Документи, що не передбачені законодавством для учасників (в цьому випадку: акт огляду об’єктів замовника)- юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення закупівель та відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником;
- Акт огляду об’єкту або об’єктів замовника передбачає складення якогось документу, в якому Замовник ставить відмітку на підтвердження дійсності проведення такого огляду. Тобто Замовник наперед знатиме всіх учасників аукціону, оскільки на стадії огляду будуть встановлені відповідні контакти і, можливо, буде досягнуто певних домовленостей щодо майбутнього аукціону і порядку участі в ньому. Окрім того, зазначена вимога може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть містити ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за підписання документу про здійснення огляду, оскільки відсутність такого документу у складі тендерної пропозиції/пропозиції учасника призведе до його відхилення), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі».
Також вбачається, що Учасник повинен прийти та оглянути об’єкт Замовника, скласти документи про огляд і за результатами огляду Замовник поставить свою візу. Такий огляд за своєю господарсько-правовою природою є окремим видом робіт і підпадає під код в ЄЗС ДК ДК 021:2015 (СРУ) - 71245000-7 – плани, робочі креслення та специфікації для затвердження. При цьому ніхто не відшкодує транспортні витрати Учасника, витрати на оплату робочого часу працівників, що залучатимуться до огляду. (транспортні витрати не є витратами під час підготовки Учасниками тендерної пропозиції при проведенні різних видів закупівель (залучення фахівців, послуги інтернету, отримання КЕП, витрати на канцтовари, електроенергію, залучення субпідрядних організацій).Дані обставини суттєво звужують коло потенційних учасників, враховуючи те, що об’єкт Замовника знаходиться в м. Чернівці, вул. Петровича Якоба, 18, а потенційні учасники можуть бути з будь-якої області України. Таким чином вимагаючи складання акту огляду об’єкту в період перед проведенням аукціону, Замовник свідомо надає перевагу місцевим учасникам. Хоча задачею будь-якого замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги до змісту Технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, щодо технічних характеристик_охоронного обладнання, що встановлено на об’єктах замовника, вимоги щодо якості тощо. Вимоги Замовника повинні бути достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасникам и (частина 3 статті 23 Закону). З вимоги Замовника щодо складання акту огляду не зрозумілим є, наприклад, чим саме керівництво Замовника буде підтверджувати надання своєї згоди щодо огляду об’єкта потенційним Учасником? Як саме згода керівництва Замовника буде підтверджуватись документально? Якщо такого підтвердження Замовник документально не надає, то Замовник свідомо дискримінує потенційних учасників, надаючи чи не надаючи свою згоду щодо огляду об’єкта та складання відповідного акту. Таким чином Замовник свідомо порушує принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та принцип добросовісної конкуренції, а також принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Про яке конкурентне середовище, добросовісну конкуренцію та запобігання проявам корупції може йти мова, коли Замовник наперед знатиме хто прийматиме участь в процедурі закупівлі, більш того, Замовник погоджуватиме тих, хто буде приймати в ньому участь і тих, хто буде розглядатися як потенційний переможець?
З огляду на зазначені вище законодавчі підстави вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу щодо складання акту огляду об’єкту в період до проведення аукціону як таку, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому нагадуємо, що в залежності від результатів розгляду Вами нашої вимоги в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Розгорнути
Згорнути
Вами в Додатку 2 до тендерної документації вимагається, зокрема: 5. Акт огляду (ознайомлення) з об’єктом охорони за підписом представника Замовника та Учасника, підписаний у строки, не раніше дати опублікування оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та до моменту закінчення подання тендерних пропозицій.
Вимога щодо складання акту огляду об’єкта до проведення аукціону є неправомірною та дискримінаційною у зв’язку з тим, що:
- Складання актів огляду об’єктів замовника не входить ані до кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі, передбачених вимогами статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) ані до Технічних специфікацій, маркування, сертифікатів, протоколів випробування та інших засобів відповідності учасників, передбачених положеннями статті 23 Закону, що має містити тендерна документація/оголошення про проведення спрощеної закупівлі (частина 3 статті 14 Закону);
- Акт огляду об’єкту або об’єктів замовника не входить до виключного переліку відомостей, що повинна містити тендерна документація замовника (частина 2 статті 22 Закону) або повинне містити оголошення про проведення спрощеної закупівлі (частина 3 статті 14 Закону);
- Акт огляду об’єкту або об’єктів замовника не є інформацією, передбаченою законодавством України в розумінні частини 3 статті 22 Закону;
- Акт огляду об’єкту або об’єктів замовника є документом, який потенційний учасник повинен завантажити в складі тендерної пропозиції/пропозиції;
- Документи, що не передбачені законодавством для учасників (в цьому випадку: акт огляду об’єктів замовника)- юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення закупівель та відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником;
- Акт огляду об’єкту або об’єктів замовника передбачає складення якогось документу, в якому Замовник ставить відмітку на підтвердження дійсності проведення такого огляду. Тобто Замовник наперед знатиме всіх учасників аукціону, оскільки на стадії огляду будуть встановлені відповідні контакти і, можливо, буде досягнуто певних домовленостей щодо майбутнього аукціону і порядку участі в ньому. Окрім того, зазначена вимога може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть містити ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за підписання документу про здійснення огляду, оскільки відсутність такого документу у складі тендерної пропозиції/пропозиції учасника призведе до його відхилення), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі».
Також вбачається, що Учасник повинен прийти та оглянути об’єкт Замовника, скласти документи про огляд і за результатами огляду Замовник поставить свою візу. Такий огляд за своєю господарсько-правовою природою є окремим видом робіт і підпадає під код в ЄЗС ДК ДК 021:2015 (СРУ) - 71245000-7 – плани, робочі креслення та специфікації для затвердження. При цьому ніхто не відшкодує транспортні витрати Учасника, витрати на оплату робочого часу працівників, що залучатимуться до огляду. (транспортні витрати не є витратами під час підготовки Учасниками тендерної пропозиції при проведенні різних видів закупівель (залучення фахівців, послуги інтернету, отримання КЕП, витрати на канцтовари, електроенергію, залучення субпідрядних організацій).Дані обставини суттєво звужують коло потенційних учасників, враховуючи те, що об’єкт Замовника знаходиться в м. Чернівці, вул. Петровича Якоба, 18, а потенційні учасники можуть бути з будь-якої області України. Таким чином вимагаючи складання акту огляду об’єкту в період перед проведенням аукціону, Замовник свідомо надає перевагу місцевим учасникам. Хоча задачею будь-якого замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги до змісту Технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, щодо технічних характеристик_охоронного обладнання, що встановлено на об’єктах замовника, вимоги щодо якості тощо. Вимоги Замовника повинні бути достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасникам и (частина 3 статті 23 Закону). З вимоги Замовника щодо складання акту огляду не зрозумілим є, наприклад, чим саме керівництво Замовника буде підтверджувати надання своєї згоди щодо огляду об’єкта потенційним Учасником? Як саме згода керівництва Замовника буде підтверджуватись документально? Якщо такого підтвердження Замовник документально не надає, то Замовник свідомо дискримінує потенційних учасників, надаючи чи не надаючи свою згоду щодо огляду об’єкта та складання відповідного акту. Таким чином Замовник свідомо порушує принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та принцип добросовісної конкуренції, а також принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Про яке конкурентне середовище, добросовісну конкуренцію та запобігання проявам корупції може йти мова, коли Замовник наперед знатиме хто прийматиме участь в процедурі закупівлі, більш того, Замовник погоджуватиме тих, хто буде приймати в ньому участь і тих, хто буде розглядатися як потенційний переможець?
З огляду на зазначені вище законодавчі підстави вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу щодо складання акту огляду об’єкту в період до проведення аукціону як таку, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому нагадуємо, що в залежності від результатів розгляду Вами нашої вимоги в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 березня 2023 10:23
Доброго дня, дякую за Вашу увагу до нашої закупівлі Тендерна документація буде виправлена.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-30-000386-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ А1 ОХОРОНА, Код ЄДРПОУ:37757055
Дата подання: 18 квітня 2023 15:59
Дата подання: 18 квітня 2023 15:59
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 квітня 2023 15:18
рішення від 20.04.2023 № 5141.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2023 15:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.05.2023 № 5667.pdf
Дата публікації: 02 травня 2023 13:33
рішення від 01.05.2023 № 5667.pdf
Дата публікації: 04 травня 2023 15:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скаргу задоволено.Скаржника повернуто на Кваліфікацію та надано 24 години на усунення невідповідностей.
Дата виконання рішення замовником: 05 травня 2023 08:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ А1 ОХОРОНА |
231 142,80
UAH
|
231 142,80
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» |
264 055,68
UAH
|
264 055,68
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПШР ТИГР-3" |
302 640,00
UAH
|
302 640,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ А1 ОХОРОНА #37757055 |
Рішення скасоване |
231 142,80
UAH
|
05 травня 2023 07:50
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» #44249269 |
Рішення скасоване |
264 055,68
UAH
|
05 травня 2023 07:50
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ А1 ОХОРОНА #37757055 |
Переможець |
231 142,80
UAH
|
08 травня 2023 14:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 травня 2023 08:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 09:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:58
|
Ду 2 до Договору 49.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2023 17:05
|
Ду 1 до Договору 49.pdf | зміни до договору |
15 травня 2023 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2023 16:08
|
Договір 49-1-6.pdf | укладений |
15 травня 2023 16:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення кількості годин охорони за період |
Номер договору про закупівлю: | 49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | з урахуванням ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |