Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Цукор і супутня продукція
Очікувана вартість
757 800,00 UAH
UA-2023-03-29-009815-a ● 7d1270f2523949dc8599c13051db9d02
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна академія внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08751177 |
Вебсайт: | http://www.naiau.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл. Солом'янська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Костянтин Доценко +380987579685 kostyakostya22@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2023 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 757 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 578,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Цукор і супутня продукція (Код за ДК 021:2015 - 15830000-5 Цукор і супутня продукція)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце поставки :
- м. Київ, пл. Солом’янська, 1
- м. Київ, вул. Народного Ополчення, 9,
- м. Київ, вул. Карбишева,3;
- м. Київ, пр-т Повітрофлотський, 53;
- Київська обл., Фастівський р-н., с. Віта Поштова, ННІ №1
- м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3;
- Львівська область, с. Деревач, вул. Лісова, 1
Кількість: 3 (найменувань), у тому числі:
1. Цукор білий кристалічний (буряковий) – 11 000 кг;
2. Мед натуральний з різнотрав’я - 1600 кг
3. Мед натуральний з різнотрав’я в блістері (не менше 20 гр.) – 2500 шт
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 757 800,00,00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2023 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 08.04.2023 до 00:00 год
7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 90 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни: у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Розгорнути
Згорнути
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Цукор і супутня продукція (Код за ДК 021:2015 - 15830000-5 Цукор і супутня продукція)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце поставки :
- м. Київ, пл. Солом’янська, 1
- м. Київ, вул. Народного Ополчення, 9,
- м. Київ, вул. Карбишева,3;
- м. Київ, пр-т Повітрофлотський, 53;
- Київська обл., Фастівський р-н., с. Віта Поштова, ННІ №1
- м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3;
- Львівська область, с. Деревач, вул. Лісова, 1
Кількість: 3 (найменувань), у тому числі:
1. Цукор білий кристалічний (буряковий) – 11 000 кг;
2. Мед натуральний з різнотрав’я - 1600 кг
3. Мед натуральний з різнотрав’я в блістері (не менше 20 гр.) – 2500 шт
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 757 800,00,00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2023 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 08.04.2023 до 00:00 год
7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 90 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни: у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11000 кілограм
Цукор білий кристалічний (буряковий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15831000-2 — Цукор
1600 кілограм
Мед натуральний з різнотрав’я
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15831600-8 — Мед
2500 штуки
Мед натуральний з різнотрав’я в блістері (не менше 20 гр.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15831600-8 — Мед
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2023 17:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2023 17:04 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_з особливостями цукор.doc | |
29 березня 2023 17:04 |
ВТ_з особливостями_Цукор_2023.doc | |
29 березня 2023 17:04 |
Проект_договору (4).doc | |
29 березня 2023 17:04 |
Кваліфікаційні_вимоги (4).doc | |
29 березня 2023 17:04 |
Технічні_якісні_кількісні_характеристики.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РОСА" |
750 240,00
UAH з ПДВ
|
750 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "РОСА" #32704590 |
Переможець |
750 240,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2023 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2024 16:41
|
Д.У №5 до Договору №П-331 від 19.04.2023 р.PDF | зміни до договору |
12 січня 2024 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 17:44
|
Д.У №4 до Договору №П-331 від 19.04.2023.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2023 17:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2023 12:12
|
Д.У №3 до Договору №П-331 від 19.04.2023.PDF | зміни до договору |
25 жовтня 2023 12:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2023 12:02
|
Д.У №2 до Договору №П-331 від 19.04.2023.PDF | зміни до договору |
25 жовтня 2023 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2023 14:42
|
Д.У №1 до Договору №П-331 від 19.04.2023 ЗАМІНА.PDF | зміни до договору |
05 липня 2023 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2023 11:44
|
П-331 від 19.04.2023.PDF | укладений |
19 квітня 2023 11:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | П-331 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору № П-331 від 19.04.2023р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | П-331 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 до Договору № П-331 від 19.04.2023р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | П-331 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 до Договору № П-331 від 19.04.2023р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | П-331 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №4 до Договору № П-331 від 19.04.2023р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | П-331 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №5 до Договору № П-331 від 19.04.2023р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |