Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
УПГГК 23Т-Ч-074: 30190000-7-Офісне устаткування та приладдя різне (Інформаційні таблички для небезпечних вантажів)
Очікувана вартість
547 057,50 UAH
UA-2023-03-29-009375-a ● 321cbb90ab684cbe81bc431364b61ad5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Укргазвидобування" в особі філії "Управління з переробки газу та газового конденсату |
Код ЄДРПОУ: | 25976423 |
Місцезнаходження: | 39420, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Польова, 6, Полтавська область, Машівський район, с. Базилівщина |
Контактна особа: |
Ілля Михайлик +380532641265 illia.mykhailyk@upggk.poltava.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2023 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2023 17:00 |
Початок аукціону: | 03 травня 2023 17:01 |
Очікувана вартість: | 547 057,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 470,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Строк поставки товарів: Протягом 60 календарних днів з дати укладання договору про закупівлю*, але не пізніше 31.07.2023 р**
*Даний строк поставки (надання послуг, виконання робіт) буде зазначатись в договорі про закупівлю.
**Зазначена дата поставки товарів (виконання робіт, надання послуг) є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Строк поставки товарів: Протягом 60 календарних днів з дати укладання договору про закупівлю*, але не пізніше 31.07.2023 р**
*Даний строк поставки (надання послуг, виконання робіт) буде зазначатись в договорі про закупівлю.
**Зазначена дата поставки товарів (виконання робіт, надання послуг) є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
1.Інформаційна табличка: ООН 1203, ідентифікаційний номер небезпеки 33 (самоклейна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39420, Україна, Полтавська область, Полтавський район, с. Базилівщина, вул. Польова 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 30199410-7 — Самоклейний папір
500 штуки
2.Інформаційна табличка: ООН 1202, ідентифікаційний номер небезпеки 30 (самоклейна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39420, Україна, Полтавська область, Полтавський район, с. Базилівщина, вул. Польова 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 30199410-7 — Самоклейний папір
5000 штуки
3.Інформаційна табличка: ООН 3295, ідентифікаційний номер небезпеки 33 (самоклейна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39420, Україна, Полтавська область, Полтавський район, с. Базилівщина, вул. Польова 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 30199410-7 — Самоклейний папір
1500 штуки
4.Інформаційна табличка: ООН 1268, ідентифікаційний номер небезпеки 33 (самоклейна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39420, Україна, Полтавська область, Полтавський район, с. Базилівщина, вул. Польова 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 30199410-7 — Самоклейний папір
1000 штуки
5.Інформаційна табличка: ООН 3082, ідентифікаційний номер небезпеки 90 (самоклейна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39420, Україна, Полтавська область, Полтавський район, с. Базилівщина, вул. Польова 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 30199410-7 — Самоклейний папір
10000 штуки
6.Знак-табло небезпеки для небезпечних вантажів класу 3, АК 328 (самоклейна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39420, Україна, Полтавська область, Полтавський район, с. Базилівщина, вул. Польова 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 30199762-9 — Багажні ярлики
500 штуки
7.Знак-табло небезпеки для небезпечних вантажів класу 3, АК 305(самоклейна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39420, Україна, Полтавська область, Полтавський район, с. Базилівщина, вул. Польова 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 30199762-9 — Багажні ярлики
2000 штуки
8.Знак-табло небезпеки для небезпечних вантажів класу 3, АК 315(самоклейна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39420, Україна, Полтавська область, Полтавський район, с. Базилівщина, вул. Польова 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 30199762-9 — Багажні ярлики
1000 штуки
9.Знак-табло небезпеки для небезпечних вантажів класу 3, АК 906 (самоклейна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39420, Україна, Полтавська область, Полтавський район, с. Базилівщина, вул. Польова 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 30199762-9 — Багажні ярлики
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата по факту поставки протягом 30- ти календарних днів з дати підписання видаткової накладної або акту приймання-передачі товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2023 08:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 квітня 2023 08:13 |
UPGGK_23Т-Ч-074__Зміни №4.docx | |
25 квітня 2023 08:13 |
УПГГК 23Т-Ч-074 Перелік змін №4.docx | |
17 квітня 2023 15:46 |
УПГГК 23Т-Ч-074 Перелік змін №3.docx | |
11 квітня 2023 16:02 |
УПГГК 23Т-Ч-074 Перелік змін №2.docx | |
04 квітня 2023 09:52 |
UPGGK_23Т-Ч-074_Перелік змін №1.docx | |
29 березня 2023 16:34 |
Addition_4.docx | |
29 березня 2023 16:34 |
Addition_7.xlsx | |
29 березня 2023 16:34 |
Addition_6.xlsx | |
29 березня 2023 16:34 |
Addition_5.xls |
25 квітня 2023 08:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
25 квітня 2023 08:13 |
UPGGK_23Т-Ч-074__Зміни №4.docx
|
|||||||||||||||
25 квітня 2023 08:13 |
УПГГК 23Т-Ч-074 Перелік змін №4.docx
|
|||||||||||||||
17 квітня 2023 15:46 |
УПГГК 23Т-Ч-074 Перелік змін №3.docx
|
|||||||||||||||
11 квітня 2023 16:02 |
УПГГК 23Т-Ч-074 Перелік змін №2.docx
|
|||||||||||||||
04 квітня 2023 09:52 |
UPGGK_23Т-Ч-074_Перелік змін №1.docx
|
|||||||||||||||
29 березня 2023 16:34 |
Addition_4.docx
|
|||||||||||||||
29 березня 2023 16:34 |
Addition_7.xlsx
|
|||||||||||||||
29 березня 2023 16:34 |
Addition_6.xlsx
|
|||||||||||||||
29 березня 2023 16:34 |
Addition_5.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 30 березня 2023 09:37
Дата відповіді: 31 березня 2023 13:32
Доброго дня!
Уточніть будь ласка чи є вимоги до самоклеючої плівки яка має використовуватись ?
Відповідь: Добрий день! Найближчим часом до ТД будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за запитання!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-29-009375-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНД ПРИНТ 25", Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 05 квітня 2023 10:21
Дискримінаційні вимоги
Шановний замовник. Характеристики плівки, які ви прописали має один єдиний бренд в Україні - це ORAFOL серія ORAJET 3551 відповідно до закону "Про публічні закупівлі" замовник не може виставляти дискримінаційні вимоги і обмежувати коло учасників. Вкажіть технічні характеристики плівки, які можуть мати декілька брендів. В іншому випадку буде подана скарга до АМКУ.
До того ж проаналізували ваші закупівлі попередніх років з постійним переможцем ПП "ЛІСГУМ", який надає пропозицію нижчу ніж коштує матеріал не враховуючи навіть таких витрат як чорнила для друку, порізка, доставка товару та постійних витрат підприємства
В мене виникає питання ПП "ЛІСГУМ" працює на вашому підприємстві?
На ПП "ЛІСГУМ" працюють ваші працівники?
Чи ПП "ЛІСГУМ" надає сертифікати на одну плівку, а поставляє іншу?
Відповіді на вимоги попередніх закупівель вражають.
Математично взагалі нічого не виходить вартість плівки 210,83 грн без доставки (https://avers.ua/ru/products/plenki-dlya-polnocvetnoy-reklamy-na-transporte/filter/brand=orafol;series=orafol-orajet-3551) потім на плівці ще треба надрукувати, потім плівку треба порізати на наліпки і потім потрібно ці наліпки доставити замовнику.
Розгорнути
Згорнути
До того ж проаналізували ваші закупівлі попередніх років з постійним переможцем ПП "ЛІСГУМ", який надає пропозицію нижчу ніж коштує матеріал не враховуючи навіть таких витрат як чорнила для друку, порізка, доставка товару та постійних витрат підприємства
В мене виникає питання ПП "ЛІСГУМ" працює на вашому підприємстві?
На ПП "ЛІСГУМ" працюють ваші працівники?
Чи ПП "ЛІСГУМ" надає сертифікати на одну плівку, а поставляє іншу?
Відповіді на вимоги попередніх закупівель вражають.
Математично взагалі нічого не виходить вартість плівки 210,83 грн без доставки (https://avers.ua/ru/products/plenki-dlya-polnocvetnoy-reklamy-na-transporte/filter/brand=orafol;series=orafol-orajet-3551) потім на плівці ще треба надрукувати, потім плівку треба порізати на наліпки і потім потрібно ці наліпки доставити замовнику.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2023 13:47
Шановний потенційній Учасник закупівлі! Вдячні за увагу до закупівлі та з приводу Вашої вимоги повідомляємо наступне:
Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вимоги до змісту тендерної документації закріплені у статті 22 Закону, при цьому частина четверта цієї статті встановлює, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його виробничих потреб та в межах фінансування. Технічні характеристики предмету закупівлі, зокрема й вимоги до самоклейної плівки, встановлені виходячи зі специфіки предмета закупівлі та відповідно до виробничих потреб Замовника базуючись на практиці та досвіді використання інформаційних табличок, виготовлених з різних видів плівок.
Дані інформаційні таблички використовують для маркування небезпечних вантажів в залізничних цистернах. Тобто, таблички наклеюються на котел залізничної цистерни, на якому знаходяться залишки нафтопродуктів, нафти конденсату. При цьому, дана табличка повинна бути наклеєна на цистерну і зберігатися на всьому шляху її слідування. При використанні інформаційних табличок на плівках з іншими характеристиками постійно виникали проблеми з їх відклеюванням на шляху слідування, або, навіть, через декілька годин після їх наклеювання. При цьому Укрзалізниця затримувала вантажі на станції відправлення до моменту повторного наклеювання табличок, а УПГГК мало додаткові витрати за простої цистерн та охорону вантажів. Також постійно надходили телеграми про відсутність маркування на цистернах під час їх руху, як із залізничних станцій Украйни, так і залізничних станції країн Прибалтики. При використанні інформаційних табличок, виготовлених з самоклейної плівки з наведеними в тендерній документації вимогами, вищенаведені проблеми зникли.
Слід зазначити, що предметом закупівлі є не плівка, а інформаційні таблички, які в свою чергу виготовлені з самоклейної плівки. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в тендерній документації містить технічні, функціональні та якісні характеристики до предмету закупівлі, в ній відсутнє посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Вимоги до самоклейної плівки, з якої виготовляються інформаційні таблички, встановлені не конкретні, а мінімальні їх значення.
Вимоги до самоклейної плівки яка має бути використана для виготовлення продукції :
1) Опис: полімерна плівка;
2) Підкладка: папір з двостороннім поліетиленовим покриттям, силіконізований з одного боку, не менше 143 г/м²;
3) Клей, що використовується: поліакриловий клей або поліакрилатний на основі розчинника, переміщуваний, з постійною остаточною адгезією;
4) Застосування: для зовнішнього застосування (виконання написів на транспортних засобах);
5) Технічні характеристики:
-Товщина (без захисного паперу і клею): середнє значення не менше 0,070 мм;
-Термостійкість: при наклеюванні на алюміній, від -50 ° С до +90 ° С (короткочасно, макс. 24 години, при +100 ° С), без змін;
-Стійкість до впливу розчинників і хімікатів: при кімнатній температурі через 72 години після наклеювання на алюміній плівка володіє короткостроковій стійкістю до дії більшості мінеральних масел, жирів, паливних матеріалів, аліфатичних розчинників, слабких кислот, солей і лугів;
-Сила зчеплення ( через 24 години, нержавіюча сталь): не менше 16 Н / 25 мм;
-Термін зберігання (в оригінальній упаковці при 20 °C і вологості 50%) не менше 2 років.
У вимозі ви зазначаєте « Вкажіть технічні характеристики плівки, які можуть мати декілька брендів», без пропозицій яким чином та які саме характеристики вважаєте за потрібне змінити. Готові розглянути пропозиції щодо зміни технічних характеристик предмету закупівлі.
Щодо попередніх аналогічних закупівель Замовника, слід зазначити що переможець закупівлі в своїй тендерній пропозиції зазначає ціну, за яку він погоджується виконати умови договору про закупівлю. У Вашій вимозі наведено посилання на ціну плівки, що пропонується продавцем в Україні, проте виробники інформаційних табличок можуть мати контракти на поставки матеріалів для виготовлення з безпосередніми виробниками та/або мати особливі умови на придбання таких матеріалів.
Замовник у закупівлях керується, в тому числі, принципом максимальної економії та ефективності. Оголошений тендер, подані пропозиції, приймається найменша пропозиція за умови відповідності вимогам Замовника. Замовник не аналізує витрати, що будуть понесені Учасником при виробництві своєї продукції, розмір бажаного прибутку тощо. Тож, закупити товар належної якості за найбільш економічно вигідною ціною є нормальним та логічним рішенням Замовника.
За результатами процедури закупівлі укладається договір, який містить всі вимоги до предмету закупівлі, що були запропоновані Учасником-переможцем. Приймання товару, який не відповідає умовам договору, не є можливим на підприємствах АТ «Укргазвидобування». Порядком приймання товарно-матеріальних цінностей під час виконання договорів в АТ «Укргазвидобування» встановлено приймання товарно-матеріальних цінностей/ Товарів по кількості та якості (далі – Порядок) і розміщений на офіційному сайті АТ «Укргазвидобування» - http://ugv.com.ua/, (за посиланням: https://ugv.com.ua/uk/page/docs?count=6 у розділі Закупівлі - Нормативні документи).
Окремо зауважуємо на неприпустимості поширення наклепу в публічній площині щодо пов’язаності працівників Замовника з учасниками закупівель. Наведені в Вашій вимозі судження є явно недостовірними та не підтверджені жодними фактами, посягають на ділову репутацію та гідність працівників.
Зважаючи на вищенаведене, тендерна документація, затверджена Замовником для проведення цієї закупівлі, не містить умов чи вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога відхиляється
Запрошуємо до участі в тендері!
Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вимоги до змісту тендерної документації закріплені у статті 22 Закону, при цьому частина четверта цієї статті встановлює, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його виробничих потреб та в межах фінансування. Технічні характеристики предмету закупівлі, зокрема й вимоги до самоклейної плівки, встановлені виходячи зі специфіки предмета закупівлі та відповідно до виробничих потреб Замовника базуючись на практиці та досвіді використання інформаційних табличок, виготовлених з різних видів плівок.
Дані інформаційні таблички використовують для маркування небезпечних вантажів в залізничних цистернах. Тобто, таблички наклеюються на котел залізничної цистерни, на якому знаходяться залишки нафтопродуктів, нафти конденсату. При цьому, дана табличка повинна бути наклеєна на цистерну і зберігатися на всьому шляху її слідування. При використанні інформаційних табличок на плівках з іншими характеристиками постійно виникали проблеми з їх відклеюванням на шляху слідування, або, навіть, через декілька годин після їх наклеювання. При цьому Укрзалізниця затримувала вантажі на станції відправлення до моменту повторного наклеювання табличок, а УПГГК мало додаткові витрати за простої цистерн та охорону вантажів. Також постійно надходили телеграми про відсутність маркування на цистернах під час їх руху, як із залізничних станцій Украйни, так і залізничних станції країн Прибалтики. При використанні інформаційних табличок, виготовлених з самоклейної плівки з наведеними в тендерній документації вимогами, вищенаведені проблеми зникли.
Слід зазначити, що предметом закупівлі є не плівка, а інформаційні таблички, які в свою чергу виготовлені з самоклейної плівки. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в тендерній документації містить технічні, функціональні та якісні характеристики до предмету закупівлі, в ній відсутнє посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Вимоги до самоклейної плівки, з якої виготовляються інформаційні таблички, встановлені не конкретні, а мінімальні їх значення.
Вимоги до самоклейної плівки яка має бути використана для виготовлення продукції :
1) Опис: полімерна плівка;
2) Підкладка: папір з двостороннім поліетиленовим покриттям, силіконізований з одного боку, не менше 143 г/м²;
3) Клей, що використовується: поліакриловий клей або поліакрилатний на основі розчинника, переміщуваний, з постійною остаточною адгезією;
4) Застосування: для зовнішнього застосування (виконання написів на транспортних засобах);
5) Технічні характеристики:
-Товщина (без захисного паперу і клею): середнє значення не менше 0,070 мм;
-Термостійкість: при наклеюванні на алюміній, від -50 ° С до +90 ° С (короткочасно, макс. 24 години, при +100 ° С), без змін;
-Стійкість до впливу розчинників і хімікатів: при кімнатній температурі через 72 години після наклеювання на алюміній плівка володіє короткостроковій стійкістю до дії більшості мінеральних масел, жирів, паливних матеріалів, аліфатичних розчинників, слабких кислот, солей і лугів;
-Сила зчеплення ( через 24 години, нержавіюча сталь): не менше 16 Н / 25 мм;
-Термін зберігання (в оригінальній упаковці при 20 °C і вологості 50%) не менше 2 років.
У вимозі ви зазначаєте « Вкажіть технічні характеристики плівки, які можуть мати декілька брендів», без пропозицій яким чином та які саме характеристики вважаєте за потрібне змінити. Готові розглянути пропозиції щодо зміни технічних характеристик предмету закупівлі.
Щодо попередніх аналогічних закупівель Замовника, слід зазначити що переможець закупівлі в своїй тендерній пропозиції зазначає ціну, за яку він погоджується виконати умови договору про закупівлю. У Вашій вимозі наведено посилання на ціну плівки, що пропонується продавцем в Україні, проте виробники інформаційних табличок можуть мати контракти на поставки матеріалів для виготовлення з безпосередніми виробниками та/або мати особливі умови на придбання таких матеріалів.
Замовник у закупівлях керується, в тому числі, принципом максимальної економії та ефективності. Оголошений тендер, подані пропозиції, приймається найменша пропозиція за умови відповідності вимогам Замовника. Замовник не аналізує витрати, що будуть понесені Учасником при виробництві своєї продукції, розмір бажаного прибутку тощо. Тож, закупити товар належної якості за найбільш економічно вигідною ціною є нормальним та логічним рішенням Замовника.
За результатами процедури закупівлі укладається договір, який містить всі вимоги до предмету закупівлі, що були запропоновані Учасником-переможцем. Приймання товару, який не відповідає умовам договору, не є можливим на підприємствах АТ «Укргазвидобування». Порядком приймання товарно-матеріальних цінностей під час виконання договорів в АТ «Укргазвидобування» встановлено приймання товарно-матеріальних цінностей/ Товарів по кількості та якості (далі – Порядок) і розміщений на офіційному сайті АТ «Укргазвидобування» - http://ugv.com.ua/, (за посиланням: https://ugv.com.ua/uk/page/docs?count=6 у розділі Закупівлі - Нормативні документи).
Окремо зауважуємо на неприпустимості поширення наклепу в публічній площині щодо пов’язаності працівників Замовника з учасниками закупівель. Наведені в Вашій вимозі судження є явно недостовірними та не підтверджені жодними фактами, посягають на ділову репутацію та гідність працівників.
Зважаючи на вищенаведене, тендерна документація, затверджена Замовником для проведення цієї закупівлі, не містить умов чи вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога відхиляється
Запрошуємо до участі в тендері!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНД ПРИНТ 25" |
301 927,50
UAH з ПДВ
|
301 927,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПЛЕЯДА ДРУК |
311 760,00
UAH з ПДВ
|
311 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАЗТРАНСІНВЕСТ" |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЛІСГУМ" |
389 000,00
UAH з ПДВ
|
389 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АСТРАЯ" |
409 560,00
UAH з ПДВ
|
409 560,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТВОРЧЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ХУДОЖНЬО-ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСГРАФІКА-М" |
487 000,00
UAH з ПДВ
|
487 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Галенко Валерій Володимирович |
518 400,00
UAH з ПДВ
|
518 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНД ПРИНТ 25" #40724648 |
Відхилено |
301 927,50
UAH з ПДВ
|
10 травня 2023 16:15
|
ТОВ ПЛЕЯДА ДРУК #42810492 |
Переможець |
311 760,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2023 14:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2023 12:15
|
Звіт про виконання договору UPGGK_23Т-Ч-074.pdf | укладений |
25 серпня 2023 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2023 14:43
|
Договір №278-11-23 від 19.06.2023р.pdf | укладений |
20 червня 2023 08:01
|