Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Ноутбук)
Очікувана вартість
255 000,00 UAH
UA-2023-03-29-009219-a ● e74f38563a924bb7bb72826aa8dc47ad
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Машівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 42395100 |
Місцезнаходження: | 39400, Україна , Полтавська обл., смт Машівка, вул. Незалежності, буд. 111 |
Контактна особа: |
Алла Ковальчук +380952253645 allarovalchuk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2023 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2023 16:01 |
Очікувана вартість: | 255 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39400, Україна, Полтавська область, смт Машівка, вул.Незалежності, 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за поставлений товар проводяться на підставі рахунку та/або видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з моменту поставки товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2023 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2023 16:27 |
ТД ноутбуки.docx | |
29 березня 2023 16:27 |
ТД ноутбуки.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація містить вимогу, що не враховує принципи викладені в ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"!
Дата подання: 02 квітня 2023 00:33
Дата відповіді: 03 квітня 2023 17:08
Щодо вимоги листів від виробника у Вашій документації. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Тому прохання прибрати таку антиконкурентну вимогу з Вашої документації та врахувати практику рішень АМКУ. Також ви можете вимагати від учасників зазначити повний артикул моделі товару та підтвердити її офіційність надавши посилання на запропоновану модель на сайті офіційного партнера або дистриб ютора виробника в Україні. У разі пропозиції не офіційного товару - учасник не зможе підтвердити його посиланням на артикул моделі у каталозі офіційного дистриб ютора або партнера на території України (оскільки артикул неофіційно завезеного товару призначений для реалізації на території іншої країни і відсутній у електронних каталогах офіційних дистриб юторів або партнерів виробника).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за запитання. Принагідно доводимо до Вашого відома, що умовами тендерної документації визначено надання документального підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання або його офіційного представника щодо партнерських відносин на території України, задля підтвердження оригінальності запропонованого товару учасниками. Дана вимога застосована з метою встановлення оригінальності, якості запропонованого товару та уникнення підробок з подальшою повною відповідальністю гарантійних умов учасником закупівлі за результатами укладених договірних зобов’язань. Дана вимога не містить ні в якому разі дискримінаційних вимог та не обмежує потенційних учасників в участі даної закупівлі.
Крім того, додатково, учасники за бажанням можуть зазначити повний артикул моделі товару та підтвердити її офіційність надавши посилання на запропоновану модель на сайті офіційного партнера або дистриб’ютора виробника в Україні.
Доброго дня. Дякуємо за запитання. Принагідно доводимо до Вашого відома, що умовами тендерної документації визначено надання документального підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання або його офіційного представника щодо партнерських відносин на території України, задля підтвердження оригінальності запропонованого товару учасниками. Дана вимога застосована з метою встановлення оригінальності, якості запропонованого товару та уникнення підробок з подальшою повною відповідальністю гарантійних умов учасником закупівлі за результатами укладених договірних зобов’язань. Дана вимога не містить ні в якому разі дискримінаційних вимог та не обмежує потенційних учасників в участі даної закупівлі.
Крім того, додатково, учасники за бажанням можуть зазначити повний артикул моделі товару та підтвердити її офіційність надавши посилання на запропоновану модель на сайті офіційного партнера або дистриб’ютора виробника в Україні.
Прохання прибрати вимогу до листів від третіх осіб, яка стала КОРУПЦІЙНОЮ практикою на закупівлях, та, нажаль, ще інколи випадково зустрічається!
Дата подання: 02 квітня 2023 00:34
Дата відповіді: 03 квітня 2023 17:09
Шановний Замовник, наше товариство має намір взяти участь у даній закупівлі, але нам відмовили в отриманні авторизаційного листа пояснюючи тим, що даний тендер вже зайнятий певним учасником. Дистриб’ютор та представництво не мають права видати такий лист без дозволу виробника.
Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист погоджується виробником та видається лише одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте тендер вже захищений іншим учасником. Таким чином, даною вимогою ви штучно обмежили можливість прийняти участь для учасників, окрім того єдиного, хто такий лист вже отримав! Це стала КОРУПЦІЙНА практика на закупівлях, яка ще інколи зустрічається. Коли певний учасник отримує такий лист від виробника на конкретну закупівлю та "допомагає" замовнику прописати у документацію вимогу до такого авторизаційного листа від виробника, як обов язкову.
Будь-ласка, приберіть таке з Вашої документації, яке можливо попало туди випадково! Це відома схема по усуненню конкуренції! Адже як досить дієва альтернатива такій вимозі може бути Замовником прописано наступне - "Замовник при отриманні товару залишає за собою право здійснити перевірку поставленого товару за серійними номерами у будь-якому сервісному центрі виробника". Така перевірка займає лічені хвилини, здійснюється безкоштовно і жодним чином не дискримінує можливість вільно прийняти участь у закупівлі без залежності від листів виробника, які видаються вибірково за дискримінаційними антиконкурентними правилами. Дану інформацію про видачу листа лише одному учаснику на один тендер Замовник може перевірити звернувшись до будь-якого виробника або представництва.
Прохання прибрату таку вимогу до листа та не сприяти такому відомому способу "допомоги" певному учаснику усунути конкуренцію по даній закупівлі під виглядом благих намірів. "Радники" які переконують замовників прописати таку антиконкурентну вимогу до документації лякають якими завгодно історіями про контрабанду, неофіціність і сіру техніку! Хоча насправді мета одна - під виглядом такої форми підтвердження - увійти в змову по видачі листа з виробником/представником та усунути конкуренцію! Хоча перевірка техніки за телефоном по серійному номеру займає менше хвилини. Будьте пильними!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Принагідно доводимо до Вашого відома, що умовами тендерної документації визначено надання документального підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання або його офіційного представника щодо партнерських відносин на території України, задля підтвердження оригінальності запропонованого товару учасниками. Дана вимога застосована з метою встановлення оригінальності, якості запропонованого товару та уникнення підробок з подальшою повною відповідальністю гарантійних умов учасником закупівлі за результатами укладених договірних зобов’язань. Дана вимога не містить ні в якому разі дискримінаційних вимог та не обмежує потенційних учасників в участі даної закупівлі.
Крім того, додатково, учасники за бажанням можуть зазначити повний артикул моделі товару та підтвердити її офіційність надавши посилання на запропоновану модель на сайті офіційного партнера або дистриб’ютора виробника в Україні.
Крім того, додатково, учасники за бажанням можуть зазначити повний артикул моделі товару та підтвердити її офіційність надавши посилання на запропоновану модель на сайті офіційного партнера або дистриб’ютора виробника в Україні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-29-009219-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Ковальова Наталія Володимирівна, Код ЄДРПОУ:3033518066
Дата подання: 19 травня 2023 11:20
Скасування дискваліфікації
Не погоджуємося з твердженням, що учасником ФОП Ковальова Н.В. надана недостовірна інформація в частині вимоги до батареї ноутбука, зокрема не менше 9 годин автономної роботи.
Автономна робота – це живлення електронних компонентів ноутбука від вбудованого та/або зовнішнього акумулятора. Час автономної роботи залежить від різних факторів, включаючи встановлене програмне забезпечення, налаштувань ноутбука: яскравості матриці (екрану), гучності динаміків режиму живлення тощо; температури; програми яка використовується для визначення часу роботи.
Згідно наданої ТОВ «АСУС УКРАЇНА» інформації, за результатами тестування запропонованого ноутбука ASUS B1500CEAE-BQ4509X (90NX0441-M03P30) при оптимальних налаштуваннях встановлено наступний час роботи від акумулятора:
1) 7,28 годин роботи при програванні відео;
2) 5,08 годин роботи при використанні додатку (програми) Mobile Mark 18.
ТОВ «АСУС УКРАЇНА» не є представником Виробника, що зазначено в їх листі. Результати тестування від самого Виробника не надані.
ТОВ «АСУС УКРАЇНА» не спростовує інформацію, що ноутбук ASUS B1500CEAE-BQ4509X (90NX0441-M03P30) може працювати в автономному режимі 9 годин.
Звертаємо Вашу увагу, що тестування проводилося в конкретизованих режимах роботи; програвання відео та програма Mobile Mark 18 дають максимальне навантаження на систему, споживана потужність в таких режимах зростає, час роботи від батареї зменшується.
MobileMark® 2018 — це тест на основі додатків, який відображає моделі використання бізнес-користувачами в сферах офісної продуктивності, творчості та веб-перегляду. Новий сценарій продуктивності містить оновлені робочі навантаження та програми, орієнтовані на діяльність користувачів, орієнтовану на офіс. Новий сценарій творчості, який містить оновлені робочі навантаження та програми, орієнтовані на дії користувачів, орієнтовані на медіа. Крім того, новий веб-перегляд моделює браузер користувача та досвід відтворення відео.
Згідно вимог технічної частини тендерної документації, ноутбук повинен мати ємність батареї 3615 mAh, 9 годин автономної роботи. Але Замовник не вказує в якому конкретно режимі роботи ноутбук має пропрацювати 9 годин. Що це має бути – перегляд відео, обробка зображень, робота з офісними застосунками, навігація в інтернет тощо. Отже вимога у 9 годин це узагальнений невизначений режим.
Порівнювати час роботи від батареї в узагальненому невизначеному режимі з визначеним режимом з високим споживанням потужності - це не об’єктивно. Це все одно що порівняти споживання пального автомобілем з повним завантаженням та пустим.
Отже надана учасником ФОП Ковальова Н.В. інформація в частині вимоги до батареї ноутбука не є недостовірною.
Пропозиція ФОП Ковальова Н.В. повністю відповідає вимогам тендерної документації. Має найменшу ціну серед пропозицій, які відповідають вимогам Замовника, що дозволяє економити державні кошти в умовах дефіциту бюджету країни під час війни.
Вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію ФОП Ковальова Н.В., об’єктивно оцінювати пропозиції Учасників та керуватись чинним законодавством України. У разі ігнорування вимоги, будемо звертатись до АМКУ для відстоювання наших прав.
Розгорнути
Згорнути
Автономна робота – це живлення електронних компонентів ноутбука від вбудованого та/або зовнішнього акумулятора. Час автономної роботи залежить від різних факторів, включаючи встановлене програмне забезпечення, налаштувань ноутбука: яскравості матриці (екрану), гучності динаміків режиму живлення тощо; температури; програми яка використовується для визначення часу роботи.
Згідно наданої ТОВ «АСУС УКРАЇНА» інформації, за результатами тестування запропонованого ноутбука ASUS B1500CEAE-BQ4509X (90NX0441-M03P30) при оптимальних налаштуваннях встановлено наступний час роботи від акумулятора:
1) 7,28 годин роботи при програванні відео;
2) 5,08 годин роботи при використанні додатку (програми) Mobile Mark 18.
ТОВ «АСУС УКРАЇНА» не є представником Виробника, що зазначено в їх листі. Результати тестування від самого Виробника не надані.
ТОВ «АСУС УКРАЇНА» не спростовує інформацію, що ноутбук ASUS B1500CEAE-BQ4509X (90NX0441-M03P30) може працювати в автономному режимі 9 годин.
Звертаємо Вашу увагу, що тестування проводилося в конкретизованих режимах роботи; програвання відео та програма Mobile Mark 18 дають максимальне навантаження на систему, споживана потужність в таких режимах зростає, час роботи від батареї зменшується.
MobileMark® 2018 — це тест на основі додатків, який відображає моделі використання бізнес-користувачами в сферах офісної продуктивності, творчості та веб-перегляду. Новий сценарій продуктивності містить оновлені робочі навантаження та програми, орієнтовані на діяльність користувачів, орієнтовану на офіс. Новий сценарій творчості, який містить оновлені робочі навантаження та програми, орієнтовані на дії користувачів, орієнтовані на медіа. Крім того, новий веб-перегляд моделює браузер користувача та досвід відтворення відео.
Згідно вимог технічної частини тендерної документації, ноутбук повинен мати ємність батареї 3615 mAh, 9 годин автономної роботи. Але Замовник не вказує в якому конкретно режимі роботи ноутбук має пропрацювати 9 годин. Що це має бути – перегляд відео, обробка зображень, робота з офісними застосунками, навігація в інтернет тощо. Отже вимога у 9 годин це узагальнений невизначений режим.
Порівнювати час роботи від батареї в узагальненому невизначеному режимі з визначеним режимом з високим споживанням потужності - це не об’єктивно. Це все одно що порівняти споживання пального автомобілем з повним завантаженням та пустим.
Отже надана учасником ФОП Ковальова Н.В. інформація в частині вимоги до батареї ноутбука не є недостовірною.
Пропозиція ФОП Ковальова Н.В. повністю відповідає вимогам тендерної документації. Має найменшу ціну серед пропозицій, які відповідають вимогам Замовника, що дозволяє економити державні кошти в умовах дефіциту бюджету країни під час війни.
Вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію ФОП Ковальова Н.В., об’єктивно оцінювати пропозиції Учасників та керуватись чинним законодавством України. У разі ігнорування вимоги, будемо звертатись до АМКУ для відстоювання наших прав.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2023 11:56
Уповноважена особа Відділ освіти, молоді та спорту Машівської селищної ради, уважно розглянувши Вашу вимогу (ідентифікатор в системі публічних закупівель - UA-2023-03-29-009219-a.b2), повідомляє наступне.
Дякуємо за ретельне пояснення, що час автономної роботи залежить від різних факторів (що досить логічно), проте слід зауважити, що при продажу будь-якого електронного обладнання, яке у якості живлення використовує акумулятор, його параметри все ж таки зазначаються для орієнтації потенційного покупця на відповідність запропонованого товару власним потребам.
Потреба у закупівлі ноутбука, визначена Відділом освіти, молоді та спорту Машівської селищної ради, і передбачає постійне залучення такого товару для проведення навчального процесу та організаційної діяльності закладів, які підпорядковані Замовнику. Легко зрозуміти, що витрата акумулятора з урахуванням потенційних відключень об’єктів Замовника від електромережі, буде більшою, а запас часу автономної роботи є важливим фактором при забезпеченні потреби, задля дотримання принципу максимальної ефективності при проведенні публічних закупівель.
Отже, доходимо висновку, що при формуванні умов тендерної документації, неможливо заздалегідь визначити в яких умовах буде працювати запропонований ноутбук, таким чином ТОВ «Асус Україна» якраз і зазначає час роботи ноутбука ASUS B1500CEAE-BQ4509X (90NX0441-M03P30) при оптимальних налаштуваннях, як при програванні відео, так і при використанні додатку Mobile Mark 18, за результатами яких ноутбук ASUS B1500CEAE-BQ4509X (90NX0441-M03P30) в обох випадках не видає 9 годин автономної роботи, що підтверджується листом вих.№2023_11 від 16.05.2023 року.
Як постачальник ноутбука торгової марки ASUS, Ви маєте розуміти, що отримати висновок лабораторного дослідження від виробника з Тайваню в рамках проведення закупівлі неможливо, навіть у максимально відведені строки розгляду тендерної пропозиції учасника.
Тому досить дивно, що ми, як Замовник, маємо надати перевагу інформації від зацікавленої особи, а не інформації з офіційного листа від підприємства, яке має право на консультацію в сфері гарантійної політики компанії ASUS, навіть, якщо він є виробником даного товару.
Твердження, що пропозиція ФОП Ковальова Н.В. повністю відповідає вимогам тендерної документації на нашу думку хибне, в чому ми пересвідчилися, використавши право на отримання інформації від підприємства ТОВ «Асус Україна» в межах його компетенції.
Також, пропонуємо не використовувати такі аргументи, як дефіцит бюджету країни під час війни в рамках участі у процедурі публічної закупівлі, де кінцевою метою Вас, як учасника є отримання прибутку. Як Замовник, Відділ освіти, молоді та спорту Машівської селищної ради, з вдячністю прийме ноутбуки, які є предметом закупівлі, як благодійну допомогу та підтримку від ФОП Ковальова Н.В. для навчальних закладів, що дозволить економити державні кошти в умовах дефіциту бюджету країни під час війни.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо дотримуватись положень п.46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, та використовувати право на звернення виключно з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Дякуємо за ретельне пояснення, що час автономної роботи залежить від різних факторів (що досить логічно), проте слід зауважити, що при продажу будь-якого електронного обладнання, яке у якості живлення використовує акумулятор, його параметри все ж таки зазначаються для орієнтації потенційного покупця на відповідність запропонованого товару власним потребам.
Потреба у закупівлі ноутбука, визначена Відділом освіти, молоді та спорту Машівської селищної ради, і передбачає постійне залучення такого товару для проведення навчального процесу та організаційної діяльності закладів, які підпорядковані Замовнику. Легко зрозуміти, що витрата акумулятора з урахуванням потенційних відключень об’єктів Замовника від електромережі, буде більшою, а запас часу автономної роботи є важливим фактором при забезпеченні потреби, задля дотримання принципу максимальної ефективності при проведенні публічних закупівель.
Отже, доходимо висновку, що при формуванні умов тендерної документації, неможливо заздалегідь визначити в яких умовах буде працювати запропонований ноутбук, таким чином ТОВ «Асус Україна» якраз і зазначає час роботи ноутбука ASUS B1500CEAE-BQ4509X (90NX0441-M03P30) при оптимальних налаштуваннях, як при програванні відео, так і при використанні додатку Mobile Mark 18, за результатами яких ноутбук ASUS B1500CEAE-BQ4509X (90NX0441-M03P30) в обох випадках не видає 9 годин автономної роботи, що підтверджується листом вих.№2023_11 від 16.05.2023 року.
Як постачальник ноутбука торгової марки ASUS, Ви маєте розуміти, що отримати висновок лабораторного дослідження від виробника з Тайваню в рамках проведення закупівлі неможливо, навіть у максимально відведені строки розгляду тендерної пропозиції учасника.
Тому досить дивно, що ми, як Замовник, маємо надати перевагу інформації від зацікавленої особи, а не інформації з офіційного листа від підприємства, яке має право на консультацію в сфері гарантійної політики компанії ASUS, навіть, якщо він є виробником даного товару.
Твердження, що пропозиція ФОП Ковальова Н.В. повністю відповідає вимогам тендерної документації на нашу думку хибне, в чому ми пересвідчилися, використавши право на отримання інформації від підприємства ТОВ «Асус Україна» в межах його компетенції.
Також, пропонуємо не використовувати такі аргументи, як дефіцит бюджету країни під час війни в рамках участі у процедурі публічної закупівлі, де кінцевою метою Вас, як учасника є отримання прибутку. Як Замовник, Відділ освіти, молоді та спорту Машівської селищної ради, з вдячністю прийме ноутбуки, які є предметом закупівлі, як благодійну допомогу та підтримку від ФОП Ковальова Н.В. для навчальних закладів, що дозволить економити державні кошти в умовах дефіциту бюджету країни під час війни.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо дотримуватись положень п.46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, та використовувати право на звернення виключно з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-29-009219-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "САВРУК ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА", Код ЄДРПОУ:3184011046
Дата подання: 21 квітня 2023 12:21
Дата подання: 21 квітня 2023 12:21
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення пропозиції
ФОП САВРУК ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА
Вважаю, що Замовником, при прийнятті рішення щодо дискваліфікації Скаржника, порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, а також процедуру закупівлі, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування рішення про відхилення пропозиції Скаржника.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 квітня 2023 14:44
рішення від 24.04.2023 № 5251.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2023 14:44
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.05.2023 № 5786.pdf
Дата публікації: 03 травня 2023 12:06
рішення від 02.05.2023 № 5786.pdf
Дата публікації: 05 травня 2023 17:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 08 травня 2023 14:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Рудяк Володимир Миколайович |
188 874,00
UAH з ПДВ
|
188 874,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "САВРУК ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА" |
222 885,00
UAH з ПДВ
|
222 885,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Ковальова Наталія Володимирівна |
245 745,00
UAH з ПДВ
|
245 745,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕНЕРГОСЕРВІС-ГРУП" |
255 000,00
UAH з ПДВ
|
255 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Рудяк Володимир Миколайович #2913105590 |
Рішення скасоване |
188 874,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2023 14:43
|
|
ФОП "САВРУК ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА" #3184011046 |
Рішення скасоване |
222 885,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2023 14:43
|
|
ФОП Ковальова Наталія Володимирівна #3033518066 |
Рішення скасоване |
245 745,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2023 14:43
|
|
ФОП Рудяк Володимир Миколайович #2913105590 |
Відхилено |
188 874,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2023 15:06
|
|
ФОП "САВРУК ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА" #3184011046 |
Відхилено |
222 885,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2023 09:44
|
|
ФОП Ковальова Наталія Володимирівна #3033518066 |
Відхилено |
245 745,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2023 13:36
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕНЕРГОСЕРВІС-ГРУП" #40572939 |
Переможець |
255 000,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2023 15:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 травня 2023 10:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2023 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2023 09:45
|
ду 1 дог 179.pdf | зміни до договору |
02 червня 2023 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 09:36
|
договір 179.pdf | укладений |
02 червня 2023 09:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовилися зменшити загальну суму договору на 0,03 грн. (0 гривень 03 копійки) та викласти п. 3.1 розділу ІІІ Договору у наступній редакції: « 3.1 Ціна цього договору тановить 254999,97 грн. (двісті п’ятдесят чотири тисячі девятсот дев’яносто дев'ять гривень 97 коп.) в т.ч. ПДВ 42499,98 грн.» На підставі п.1 даної додаткової угоди Сторони вирішили внести змінити до Додатку 1 до Договору, виклавши його в новій редакції: Додаток №1 до договору №_____ від ___________2023 року СПЕЦИФІКАЦІЯ до ДОГОВОРУ № від " "2023 р. № Найменування товару Країна виробник Од. Кі-ть Ціна за Одиницю, грн., 3 пдв Всього, грн, 3 пдв 1. Ноутбук НР 250 G8 15,6" FНР lPS/ i3-1115G4 / 8Gв/ 256GB/ Win10Pro (45M75ES) Китай шт 9 28333,33 254999,97 Сума ПДВ: 212499,99 42499,98 ВСЬОГО: 254999,97 |
Номер договору про закупівлю: | 179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |