Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з професійної підготовки аудиторів внутрішніх перевірок системи управління безпекою
Очікувана вартість
23 400,00 UAH
UA-2023-03-29-007847-a ● f376bd4859974797aac79cb930df654c
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Тинкован Тетяна Вікторівна 0487381774 Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2023 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2023 12:01 |
Очікувана вартість: | 23 400,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 234,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80550000-4: Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки
код ДК 021:2015 80550000-4 Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний).
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:
ДП «АМПУ» - 38727770,
Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид предмета закупівлі: послуги.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з професійної підготовки аудиторів внутрішніх перевірок системи управління безпекою за кодом ДК 021:2015 80550000-4 Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки.
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації)
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: на території Замовника та/або дистанційно, та/або у форматі онлайн-навчання.
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2023 року.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 23 400,00 грн. без ПДВ/ 28 080,00 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06.04.2023 о 12-00 год.
12. Умови оплати: за фактично надані Послуги протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання–приймання наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі виставленого Виконавцем рахунку.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1% (у разі проведення аукціону).
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути
Згорнути
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:
ДП «АМПУ» - 38727770,
Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид предмета закупівлі: послуги.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з професійної підготовки аудиторів внутрішніх перевірок системи управління безпекою за кодом ДК 021:2015 80550000-4 Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки.
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації)
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: на території Замовника та/або дистанційно, та/або у форматі онлайн-навчання.
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2023 року.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 23 400,00 грн. без ПДВ/ 28 080,00 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06.04.2023 о 12-00 год.
12. Умови оплати: за фактично надані Послуги протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання–приймання наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі виставленого Виконавцем рахунку.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1% (у разі проведення аукціону).
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з професійної підготовки аудиторів внутрішніх перевірок системи управління безпекою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 80550000-4 — Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | за фактично надані Послуги протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання–приймання наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі виставленого Виконавцем рахунку | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2023 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2023 15:27 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
29 березня 2023 15:27 |
ТД Послуги з проф.підгот.ауд.внутр.перевірок сис-ми управл.безпекою.docx | |
29 березня 2023 15:27 |
Проект договору.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТІВ" |
21 000,00
UAH
|
21 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Національний університет "Одеська морська академія" |
23 250,00
UAH
|
23 250,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТІВ" #31358454 |
Рішення скасоване |
21 000,00
UAH
|
19 квітня 2023 16:08
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТІВ" #31358454 |
Відхилено |
21 000,00
UAH
|
19 квітня 2023 16:08
|
|
Національний університет "Одеська морська академія" #01127799 |
Відхилено |
23 250,00
UAH
|
25 квітня 2023 15:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 квітня 2023 14:02
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій