Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки перевезень небезпечних вантажів
Очікувана вартість
76 310,00 UAH
UA-2023-03-29-007380-a ● 4e8048905db64145a2d0294958d6d12a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Верстак Тетяна Віталіївна 380487381864 Tetiana.Verstak@pf.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2023 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 76 310,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 763,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80550000-4: Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки
Код ДК 021:2015 – 80550000-4 Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний).
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид закупівлі: послуги.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки перевезень небезпечних вантажів за кодом ДК 021:2015 – 80550000-4 Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки.
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації).
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: на території замовника та/або дистанційно, та/або у форматі онлайн-навчання.
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2023 року.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 76 310,00 грн. без ПДВ / 91 572,00 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.04.2023 о 12-00 год.
12. Умови оплати: Адміністрація здійснює оплату за фактично надані Послуги протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі виставленого Виконавцем рахунку.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
1,0 % (у разі проведення аукціону).
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути
Згорнути
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид закупівлі: послуги.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки перевезень небезпечних вантажів за кодом ДК 021:2015 – 80550000-4 Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки.
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації).
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: на території замовника та/або дистанційно, та/або у форматі онлайн-навчання.
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2023 року.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 76 310,00 грн. без ПДВ / 91 572,00 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.04.2023 о 12-00 год.
12. Умови оплати: Адміністрація здійснює оплату за фактично надані Послуги протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі виставленого Виконавцем рахунку.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
1,0 % (у разі проведення аукціону).
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки перевезень небезпечних вантажів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 80550000-4 — Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Адміністрація здійснює оплату за фактично надані Послуги протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі виставленого Виконавцем рахунку. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2023 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2023 15:07 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
29 березня 2023 15:07 |
ТД Послуги з проф. підготовки у сфері безпеки перевезень небезпечних вантажів.docx | |
29 березня 2023 15:07 |
Проект договору.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЗМАТ ЕНД КАРГО СЕРВІС" |
57 200,00
UAH
|
57 200,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЦЕНТР З БЕЗПЕКИ НА ТРАНСПОРТІ" |
61 100,00
UAH
|
61 100,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЗМАТ ЕНД КАРГО СЕРВІС" #43316716 |
Переможець |
57 200,00
UAH
|
14 квітня 2023 10:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2023 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2023 09:54
|
Звіт про виконання договору про закупівлю.docx | укладений |
21 серпня 2023 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2023 14:52
|
Звіт про результати проведення закупівлі.docx | укладений |
27 квітня 2023 14:51
|
50-В-ПВФ-23 від 27.04.2023.pdf | укладений |
27 квітня 2023 14:51
|