Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спирт етиловий
Очікувана вартість
99 990,09 UAH
UA-2023-03-29-006789-a d2ee1d8b0b3147c39caab9c0dcba2aa2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Синиця Алла Вікторівна

+380532688981 davidenko.julja.pl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "3–я міська клінічна поліклініка Полтавської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01999595
Місцезнаходження: 36004, Україна , Полтавська обл., Полтава, пров. Рибальський, 10-В
Контактна особа: Синиця Алла Вікторівна
+380532688981
davidenko.julja.pl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24320000-3: Основні органічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 Флакон
Спирт етиловий 70%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36004, Україна, Полтавська область, м. Полтава, пров. Рибальський, 10-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 24320000-3 — Основні органічні хімічні речовини
1893 Флакон
Спирт етиловий 96%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36004, Україна, Полтавська область, м. Полтава, пров. Рибальський, 10-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 24320000-3 — Основні органічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 7 (семи) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної накладної на Товар. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

29 березня 2023 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЕЛІТРЕЙД"
#43268872
Переможець 99 990,09
UAH
29 березня 2023 14:56

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2024 10:40
Договір.PDF укладений
29 березня 2023 15:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 99 990,09
UAH