Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Очікувана вартість
16 370,00 UAH
UA-2023-03-29-003805-a 91773499800440299a9f5730fd607cb4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лабич Наталія Степанівна

+380661030345 v.zakupivli0@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01993150
Місцезнаходження: 76008, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Федьковича, будинок 91
Контактна особа: Лабич Наталія Степанівна
+380661030345
v.zakupivli0@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Додаткова потреба згідно рапорту лікуючого лікаря
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Набір імплантів для остеосинтезу плечової кістки (стрижень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, м. Київ, м.Івано-Франківськ, вул. Федьковича, 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 32854 — Стрижень кістковий ортопедичний, що не розсмоктується

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату товару на підставі накладної на умовах відстрочки платежу на термін не більше 21 календарних днів з моменту поставки товару Замовнику Пiсляоплата 21 Календарні 100

Тендерна документація

29 березня 2023 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Панчук Надія Миколаївна
#2504202760
Переможець 16 370,00
UAH
29 березня 2023 11:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2023 10:47
дод угода _1 до дог 225.pdf зміни до договору
30 березня 2023 10:37
Договір _ 225 від 29.03.2023.pdf укладений
29 березня 2023 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі (Внесено зміни до преамбули до Договору)
Номер договору про закупівлю: 225
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML