Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби зв’язку (станція бездротового зв’язку Starlink Internet Satel lite Dish Kit v2 та Адаптер Generic Starlink Ethernet Adapter Satel lite Internet V2)
Очікувана вартість
27 600,00 UAH
UA-2023-03-29-003582-a 87070eeeffa04a319fc94333c30ec2dc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кім Ольга Радіонівна

+380989611973 romashhka2017@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
Контактна особа: Кім Ольга Радіонівна
+380989611973
romashhka2017@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32530000-7: Телекомунікаційне супутникове обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Засоби зв’язку (станція бездротового зв’язку Starlink Internet Satel lite Dish Kit v2 та Адаптер Generic Starlink Ethernet Adapter Satel lite Internet V2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2023
ДК 021:2015: 32530000-7 — Телекомунікаційне супутникове обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 3.5. Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на місце поставки Замовника на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

29 березня 2023 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лахнов Володимир Вікторович
#2978201199
Переможець 27 600,00
UAH
29 березня 2023 11:40