Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування систем кондиціювання та вентиляції в адміністративній будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. Ісаакяна, 17
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2023-03-29-003407-a ● 821a5dd25f404a39b01e09908a593bba
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Офіс Генерального прокурора |
Код ЄДРПОУ: | 00034051 |
Місцезнаходження: | 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15 |
Контактна особа: |
Дар'я Рудюк +380442007892 rudiuk25@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2023 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 95 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування систем кондиціювання та вентиляції в адміністративній будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. Ісаакяна, 17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Ісаакяна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2023
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється за фактично надані Послуги відповідно до календарного графіку надання Послуг на підставі належним чином оформленого та підписаного Акта шляхом безготівкового перерахування грошових коштів у національній валюті (гривні) на поточний рахунок Виконавця впродовж 7 (семи) банківських днів після підписання Акта | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2023 15:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2023 15:21 |
Перелік змін до ТД.docx | |
04 квітня 2023 15:21 |
Перелік змін 04.04.23.docx | |
04 квітня 2023 15:21 |
Нова редакція Тендерна Документація САП 04.04.23.docx | |
30 березня 2023 15:11 |
Тендерна Документація САП Нова редакція.docx | |
29 березня 2023 11:31 |
Тендерна Документація САП.docx | |
29 березня 2023 11:31 |
Додаток 4 Проект договору САП.docx |
04 квітня 2023 15:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 квітня 2023 15:21 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||||
04 квітня 2023 15:21 |
Перелік змін 04.04.23.docx
|
||||||
04 квітня 2023 15:21 |
Нова редакція Тендерна Документація САП 04.04.23.docx
|
||||||
30 березня 2023 15:11 |
Тендерна Документація САП Нова редакція.docx
|
||||||
29 березня 2023 11:31 |
Тендерна Документація САП.docx
|
||||||
29 березня 2023 11:31 |
Додаток 4 Проект договору САП.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-29-003407-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТЕХНОКЛІМАТ", Код ЄДРПОУ:36941776
Дата подання: 30 березня 2023 11:55
Кваліфікаційні критерії
У Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасник має надати копію аналгічного договору по предмету закупівлі. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір за умовами якого було надано послуги з технічного обслуговування систем кондиціонування, зокрема припливно-витяжних установок, систем вентиляції, систем центрального кондиціювання DAIKIN VRV, холодильних машин (чілерів) (можуть бути вказані в одному або окремих договорах).
При цьому обладнання, яке обслуговується за цією закупівлею, згідно Додатку 3, це:
1. Система охолодження MITSUBISHI ELECTRIK
2. Холодильна машина RHOSS clima evolution H51330
3. Фанкойл
4. Підвісна припливно витяжна установка внутрішнього виконання П1-П6.
Таким чином серед обладнання, що потребує обслуговування, немає систем центрального кодниціювання DAIKIN VRV. Вимога надання копії аналогічного договору на обслуговування обладнання DAIKIN VRV не є релевантною щодо обладнання, яке наведено у документації на закупівлю.
Просимо вас змінити цей пункт і привести його у відповідність до реальних вимог тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
При цьому обладнання, яке обслуговується за цією закупівлею, згідно Додатку 3, це:
1. Система охолодження MITSUBISHI ELECTRIK
2. Холодильна машина RHOSS clima evolution H51330
3. Фанкойл
4. Підвісна припливно витяжна установка внутрішнього виконання П1-П6.
Таким чином серед обладнання, що потребує обслуговування, немає систем центрального кодниціювання DAIKIN VRV. Вимога надання копії аналогічного договору на обслуговування обладнання DAIKIN VRV не є релевантною щодо обладнання, яке наведено у документації на закупівлю.
Просимо вас змінити цей пункт і привести його у відповідність до реальних вимог тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 березня 2023 15:11
Шановний учаснику, у відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 51 Особливостей Замовник має право з власної ініціативи або зокрема за результатами звернень внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Враховуючи викладене та на підставі звернення вбачається доцільним внести зміни у пункт 3 Інформації про спосіб документального підтвердження учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію, зокрема Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) додатку 2 до тендерної документації, виклавши абзац 4 відповідної Інформації у такій редакції:
«Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір за умовами якого було надано послуги з технічного обслуговування систем кондиціонування, зокрема припливно-витяжних установок, систем вентиляції, холодильних машин (чілерів) (можуть бути вказані в одному або окремих договорах).».
Відповідно до пункту 51 Особливостей Замовник має право з власної ініціативи або зокрема за результатами звернень внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Враховуючи викладене та на підставі звернення вбачається доцільним внести зміни у пункт 3 Інформації про спосіб документального підтвердження учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію, зокрема Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) додатку 2 до тендерної документації, виклавши абзац 4 відповідної Інформації у такій редакції:
«Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір за умовами якого було надано послуги з технічного обслуговування систем кондиціонування, зокрема припливно-витяжних установок, систем вентиляції, холодильних машин (чілерів) (можуть бути вказані в одному або окремих договорах).».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС 24 УКРАЇНА" |
75 800,00
UAH з ПДВ
|
75 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС 24 УКРАЇНА" #42312899 |
Переможець |
75 800,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2023 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 16:29
|
ДУ 2.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2023 14:58
|
ДУ 1.PDF | зміни до договору |
13 вересня 2023 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2023 10:35
|
Договір 04_23-14.pdf | укладений |
25 квітня 2023 10:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною системи оподаткування за якою з 01.08.2023 ТОВ «СЕРВІС 24 УКРАЇНА» автоматично стає платником ПДВ, тому пропорційно до зміни податкового навантаження сторони дійшли згоди щодо внесення змін до пунктів 3.1 Розділу 3 та Розділу 15 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 04/23-14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 04/23-14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |