Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 34920000-2 - Дорожнє обладнання (Ліхтар для вуличного освітлення)
Очікувана вартість
562 600,00 UAH
UA-2023-03-28-011643-a ● db1e8b485d0148d18e002516da524f60
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЯЧІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04053766 |
Вебсайт: | https://tyachiv-city.gov.ua |
Місцезнаходження: | 90500, Україна , Закарпатська обл., Тячівський р-н, м. Тячів, вул. Шевченка, буд. 2 |
Контактна особа: |
ГАЙОВИЧ Василь Юрійович +380979996037 gaykuk@ua.fm |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2023 23:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2023 15:13 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2023 15:14 |
Очікувана вартість: | 562 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 626,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Ліхтар для вуличного освітлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34928530-2 — Вуличні ліхтарі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Поставлений Товар оплачується Покупцем протягом 180 (сто вісімдесяти) днів з дати поставки Товару, яка визначається датою підписання Покупцем видаткової накладної на Товар при умові отримання від Постачальника документів, які засвідчують якість Товару (визначених у п. 3.1 Договору) та документів, що входять до комплекту Товару (технічний паспорт, інструкція по експлуатації тощо). | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2023 15:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2023 15:24 |
ТД КТ (зміни 31.03).pdf | |
31 березня 2023 15:24 |
Перелік внесених змін до ТД.doc | |
28 березня 2023 23:20 |
Проєкт договору_Додаток 3.docx |
31 березня 2023 15:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 березня 2023 15:24 |
ТД КТ (зміни 31.03).pdf
|
|||
31 березня 2023 15:24 |
Перелік внесених змін до ТД.doc
|
|||
28 березня 2023 23:20 |
Проєкт договору_Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги до світильника
Дата подання: 29 березня 2023 09:43
Дата відповіді: 30 березня 2023 15:19
Доброго дня.
В вимогах до світильника в графі тип світильника спочатку зазначено, що це LED прожектор на
сонячній батареї, а далі зазначається Тип світильника - консольний.
Також звертаю увагу, що зазначається потужність світильника 50вт, а світловий потік всього лише 1000 Люмен.
В описі є вимога до ємності батареї, що вказує на те ,що це все ж таки автономний світильник. Далі Ви вказуєте вимоги до напруги живлення 85-265 В, що світчить про те, що світильник працює від миережі 220В.
Уточніть будь-ласка який саме тип світильника потрібен?
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Світильник консольний що працює від мережі із можливістю роботи в автономному режимі.
До техзавдання буде внесено зміни.
До техзавдання буде внесено зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-28-011643-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "МАКАРУК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3262302754
Дата подання: 11 квітня 2023 11:12
Роз'яснення про дискваліфікацію
в прікріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 квітня 2023 15:51
На виконання п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), у зв’язку з надходженням запиту у формі вимоги від Учасника Фізичної особи-підприємця "МАКАРУК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" за номером UA-2023-03-28-011643-a.c1, що подано 11.04.23, 11:12 год. на порталі Уповноваженого органу на результат прийнятого рішення Уповноваженої особи від 10.04.2023 року за №42 «Про відхилення пропозиції Учасника Фізичної особи-підприємця "МАКАРУК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" (код за РНОКПП 3262302754, місце реєстрації: 40010, СУМСЬКА ОБЛ., М. СУМИ, ВУЛ. ОДЕСЬКА, БУД. 21) за тендерною процедурою що опублікована на порталі Уповноваженого органу за номером Оголошення UA-2023-03-28-011643-a згідно «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з наступних підстав:
1) учасник процедури закупівлі:
«— не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;».
На підставі наведеного Уповноважена особа надає наступну додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям у встановлений Особливостями строк:
- На виконання пункту першого невідповідності виконання вимоги про усунення невідповідності в електронній системі закупівель в частині інших критеріїв оцінки (у разі їх встановлення замовником) учасником не доповнено Тендерну пропозицію листом згодою щодо термінів, що використовуються в Тендерній документації та їх відповідність до визначень у Законі, інших нормативно-правових актах, Особливостях.
- На виконання пункту другого невідповідності виконання вимоги про усунення невідповідності в електронній системі закупівель в частині надання у складі своєї тендерної пропозиції довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання аналогічного (-их) договору(-ів) (обов’язково зазначити – найменування та місцезнаходження Замовника, контактні телефони, ідентифікаційний код, номер та дату укладання договору) з доповненою інформацією, однак частина інформації не була доведена до актуальної достовірної, так як ціна Договору значно завищена або навпаки, – надана інформація зазначена у довідці про наявність аналогічного досвіду підтверджена Учасником шляхом надання копії договору (-ів) з документами, що підтверджують його повне виконання – значно занижена.
1) учасник процедури закупівлі:
«— не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;».
На підставі наведеного Уповноважена особа надає наступну додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям у встановлений Особливостями строк:
- На виконання пункту першого невідповідності виконання вимоги про усунення невідповідності в електронній системі закупівель в частині інших критеріїв оцінки (у разі їх встановлення замовником) учасником не доповнено Тендерну пропозицію листом згодою щодо термінів, що використовуються в Тендерній документації та їх відповідність до визначень у Законі, інших нормативно-правових актах, Особливостях.
- На виконання пункту другого невідповідності виконання вимоги про усунення невідповідності в електронній системі закупівель в частині надання у складі своєї тендерної пропозиції довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання аналогічного (-их) договору(-ів) (обов’язково зазначити – найменування та місцезнаходження Замовника, контактні телефони, ідентифікаційний код, номер та дату укладання договору) з доповненою інформацією, однак частина інформації не була доведена до актуальної достовірної, так як ціна Договору значно завищена або навпаки, – надана інформація зазначена у довідці про наявність аналогічного досвіду підтверджена Учасником шляхом надання копії договору (-ів) з документами, що підтверджують його повне виконання – значно занижена.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-28-011643-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "МОРОЗ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3273301491
Дата подання: 17 квітня 2023 18:22
Дата подання: 17 квітня 2023 18:22
Скарга на рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП "МОРОЗ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ" у закупівлі №UA-2023-03-28-011643-a
Скарга
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
ФОП "МОРОЗ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ" взяв участь у закупівлі №UA-2023-03-28-011643-a Код ДК 021:2015 - 34920000-2 - Дорожнє обладнання (Ліхтар для вуличного освітлення).
11.04.2023р. замовником у вищезазначеній закупівлі розглянуто нашу пропозицію та оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей. Зокрема, у даному документі містилася наступна вимога:
«Виконати вимогу: в разі погодження термінів, які використовуються в цій тендерній документації, які вживаються у значенні, наведеному в Законі, а саме, що тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, та має відповідати ряду вимог (1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо) на виконання яких згідно підпункту 5 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, що подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження документів через електронну систему закупівель здійснено з недотриманням пункту 3 даного ряду вимог через відсутність накладання електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»
На виконання вказаної вимоги, ФОП "МОРОЗ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 11.04.2023р. завантажено підписані окремо документи, які вимагалися тендерною документацією, а також повторно накладено підпис в цілому на тендерну пропозицію. В межах пропозиції додатково не було завантажено, а відповідно, і окремо підписано документ із назвою «Витяг єдиного податку 11.2022.pdf». При цьому цей документ не вимагався тендерною документацією та був підвантажений ще 05.04.2023р. як стандартний документ для доведення до відома замовника інформації про податковий статус учасника.
Відповідно до вимог тендерної документації та вимоги про усунення невідповідностей, вказано, що якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо).
При цьому, непідписання окремого документа, що не вимагався тендерною документацією, не тягне за собою визнання всієї тендерної пропозиції невірно оформленою. Замовник мав розглянути тендерну пропозицією ФОП "МОРОЗ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ" без урахування документа «Витяг єдиного податку 11.2022.pdf», оскільки всі інші документи, які вимагалися тендерною документацією, були надані, належним чином підписані та додатково була підписана вся тендерна документація в цілому.
У свою чергу замовник своїм рішенням у протоколі №43 від 12.04.2023р. неправомірно відхилив пропозицію ФОП "МОРОЗ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ" на підставі відсутності документа, що не вимагався тендерною документацією, а також мотивуючи своє рішення неправильним оформленням тендерної пропозиції, чим порушені права ФОП "МОРОЗ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ" як учасника даної закупівлі, а також не дотримано принцип економії бюджетних коштів.
Керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
Прийняти скаргу до розгляду.
Визнати рішення ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ у закупівлі №UA-2023-03-28-011643-a Код ДК 021:2015 - 34920000-2 - Дорожнє обладнання (Ліхтар для вуличного освітлення), оформлене протоколом № 43 від 12.04.2023 р., неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Зобов’язати ТЯЧІВСЬКУ МІСЬКУ РАДУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП "МОРОЗ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ" у закупівлі №UA-2023-03-28-011643-a Код ДК 021:2015 - 34920000-2 - Дорожнє обладнання (Ліхтар для вуличного освітлення), оформлене протоколом № 43 від 12.04.2023 р.
Додатки:
- копія тендерної документації;
- копія протоколу ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ № 43 від 12.04.2023 р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 квітня 2023 17:02
рішення від 19.04.2023 № 5053.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2023 17:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.04.2023 № 5495.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2023 11:15
рішення від 26.04.2023 № 5495.pdf
Дата публікації: 01 травня 2023 16:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Відмінити рішення про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець "МОРОЗ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ" за процедурою закупівлі — "Код ДК 021:2015 - 34920000-2 -Дорожнє обладнання (Ліхтар для вуличного освітлення)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-28-011643-a та забезпечити її повторний розгляд.
2. Забезпечити оприлюднення даного рішення про відміну рішення уповноваженої особи №43 від 12.04.2023 року на веб-порталі Уповноваженого органу у порядку, встановленому діючим законодавством та обов’язково повідомити про виконання орган оскарження.
Дата виконання рішення замовником: 03 травня 2023 13:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2023 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАКАРУК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
297 500,00
UAH з ПДВ
|
297 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МОРОЗ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ" |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТЕРНОВСЬКА ОЛЬГА ВАСИЛІВНА |
395 000,00
UAH з ПДВ
|
395 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАКАРУК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #3262302754 |
Рішення скасоване |
297 500,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2023 13:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 квітня 2023 16:43
|
ФОП "МОРОЗ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ" #3273301491 |
Рішення скасоване |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2023 13:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2023 16:41
|
ТЕРНОВСЬКА ОЛЬГА ВАСИЛІВНА #2556414067 |
Рішення скасоване |
395 000,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2023 13:10
|
|
ФОП "МАКАРУК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #3262302754 |
Відхилено |
297 500,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2023 13:15
|
|
ФОП "МОРОЗ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ" #3273301491 |
Очікує рішення |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2023 13:15
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 13 травня 2023 20:05 |
Кінець періоду оскарження: | 24 травня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 24 травня 2023 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
13 травня 2023 20:05
|
Електронний підпис |
13 травня 2023 09:54
|
Протокол 54 відміни.pdf |