Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ МІСТА "КИЇВЗЕЛЕНБУД" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Вебсайт: | http://kyivzelenbud.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА, будинок 23 |
Контактна особа: |
Анна Юрченко +0442723536 kievzelenbudtender1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2023 21:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2023 00:03 |
Очікувана вартість: | 19 453 951,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 194 539,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Підрядником роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після приймання робіт на підставі проміжних та/або кінцевих Актів приймання виконаних будівельних робіт (типова форма №КБ-2-в) (далі - акт виконаних робіт за формою КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (типова форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін, та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2023 14:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2023 14:33 |
Зміни до тд Героїв.docx | |
04 квітня 2023 14:33 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД Героїв Дніпра.docx | |
04 квітня 2023 14:33 |
Нова редакція Додаток 1 Героїв.docx | |
28 березня 2023 21:37 |
Героїв Дніпра Додаток 1.docx | |
28 березня 2023 21:37 |
ТД Героїв Дніпра.docx | |
28 березня 2023 21:37 |
Героїв Дніпра Додаток 5.docx |
04 квітня 2023 14:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 квітня 2023 14:33 |
Зміни до тд Героїв.docx
|
|||
04 квітня 2023 14:33 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД Героїв Дніпра.docx
|
|||
04 квітня 2023 14:33 |
Нова редакція Додаток 1 Героїв.docx
|
|||
28 березня 2023 21:37 |
Героїв Дніпра Додаток 1.docx
|
|||
28 березня 2023 21:37 |
ТД Героїв Дніпра.docx
|
|||
28 березня 2023 21:37 |
Героїв Дніпра Додаток 5.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-02-000005 ● 60d8dff78fdf40b5b70b8c81363676ca
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2023 12:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.05.2023 № 118
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-03-28-011541-a 28.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-03 08:42:03
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт та відновлення елементів благоустрою зеленої зони по вул. Героїв Дніпра біля будинків №35-37 в Оболонському районі)», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-28-011541-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-05 15:26:51
Відповідь
Щодо першого питання.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на основі позитивного експертного звіту № 123086-3К від 03.04.2023, виданого ТОВ «НВФ «Інпроект» (додається).
Також інформуємо, що кошти на реалізацію зазначеного об’єкту передбачені відповідно до затвердженого адресного переліку об’єктів згідно наказу Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу КМР (КМДА) № 28 від 28.02.2023.
Щодо другого питання. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі — Постанова) в частині підготовки та оприлюднення на веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті. Так, відповідно до Постанови оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється головним розпорядником шляхом розміщення на власному офіційному веб-сайті як головного розпорядника бюджетних коштів. Відповідно до рішення Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2023 рік» від 08 грудня 2022 року № 5828/5869 головним розпорядником бюджетних коштів КО «Київзеленбуд» є Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу КМР (КМДА) (https://ecodep.kyivcity.gov.ua/).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не погоджується з висновком моніторингу та не може вчинити дії щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель у зв’язку з наступним. Згідно з вимогами пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, договірна ціна визначена як динамічна. Документальне підтвердження відповідності робіт тендерної документації та ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних Кошторисних норм України Настанови з визначення вартості будівництва (з урахуванням змін № 1, № 2), затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова). Пунктом 1.2 розділу І Настанови, визначено поняття договірна ціна. Договірна ціна це кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі. Також вказаним пунктом визначено поняття динамічної та твердої договірної ціни, а саме: приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору; твердий кошторис (тверда договірна ціна) – кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором. Поряд з цим, пунктом 2.2 проєкту договору, що наведений у Додатку 5 до тендерної документації, передбачено, що договірна ціна є динамічною і визначається у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженою Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. Відповідно до ст. 323 Господарського кодексу України, договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. У договорі зазначається документ, покладений в основу визначення вартісних показників; вид договірної ціни: тверда або динамічна; порядок, випадки та терміни можливого уточнення договірної ціни; умови фінансування та розрахунків за обсяги виконаних робіт; відповідальність сторін за порушення зобов’язань за договором, порядок внесення змін до договору тощо. При цьому, відповідно до пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова 668), договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами договору підряду є, зокрема, договірна ціна. Відповідно до пункту 7 Постанови 668 умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника. Відповідно до абзацу 2 пункту 21 Постанови 668 у разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника. Договірна ціна у цьому випадку повинна відповідати ціні, зазначеній у тендерній пропозиції підрядника, визнаного переможцем торгів (тендеру). Ураховуючи викладене, та те, що договірна ціна, визначена ТОВ «СК НЕВА+» у тендерній пропозиції як тверда, а не динамічна, замовник правомірно відхилив пропозицію учасника та не допустив порушення вимог Закону «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
2023-06-21 16:24:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 40 Особливостей)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК НЕВА+" |
16 846 303,91
UAH з ПДВ
|
16 846 303,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ІС БУД |
19 410 109,80
UAH з ПДВ
|
19 410 109,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК НЕВА+" #42820720 |
Відхилено |
16 846 303,91
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2023 10:53
|
|
ТОВ ІС БУД #41090750 |
Переможець |
19 410 109,80
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2023 19:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2023 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2023 12:12
|
ДУ3 до Д№32.4 від 21.04.2023.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2023 12:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2023 17:31
|
ДУ2 до Д№32.4 від 21.04.23.pdf | зміни до договору |
04 липня 2023 17:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 червня 2023 11:23
|
ДУ1 до Д№32.4 від 21.04.2023.pdf | зміни до договору |
19 червня 2023 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2023 14:58
|
Д №32.4 від 21.04.2023.pdf | укладений |
21 квітня 2023 14:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з уточненням обсягів робіт по об’єкту без зміни ціни Договору, Сторони домовилися викласти додатки 1-4 до Договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 32/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з уточненням обсягів робіт по об'єкту без зміни ціни договору, сторони домовилися викласти додатки 1-4 до договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 32/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з уточненням обсягів робіт та зменшенням ціни договору, сторони дійшли згоди викласти пункту 2.1 договору та додатки 1-4 до договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 32/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |