Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04052784 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 70 |
Контактна особа: |
Шкарбуль Ірина Вадимівна +380972912312 irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2023 18:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2023 18:10 |
Очікувана вартість: | 345 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 725,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2023 18:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2023 18:06 |
Додаток 3. Технічні вимоги. | |
28 березня 2023 18:06 |
Додаток 4. Проект договору послуги. | |
28 березня 2023 18:06 |
Тендерна документація. |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-27-000014 ● c509477a6529412c9909592bd6ef8cf6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 липня 2023 11:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
27.07.2023 № 22-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 27.07.2023
№ 22-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Виконавчій комітет Маріупольської міської ради UA-2023-03-28-011062-a 28.03.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-03 10:11:06
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-28-011062-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик промету закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Надати інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2023-03-28-011062-a
2. Умовами підпункту 6.1. пункту 6 Додатку 1 «Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації» до тендерної документації замовника зазначено, що переможець торгів на виконання пункту 44 Особливостей надає інформацію, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (пп. 3 п. 44 Особливостей), зокрема Витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, про те, Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Дата формування документу не може бути раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. Однак, у складі тендерної пропозиції переможця вищевказаний документ ТОВ фірма «Алмаз Мотор, ЛТД» не надано. З огляду на вказане, просимо пояснити причини не відхилення тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ фірма «Алмаз Мотор, ЛТД», як такого, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону з урахуванням пункту 44 Особливостей?
3. Умовами пункту 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що у разі залучення до надання послуг субпідрядника/співвиконавця (у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) учасник надає інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ кожного суб’єкта господарювання, види послуг, які доручатимуться йому на виконання та їх орієнтовна вартість. Разом з довідкою учасник надає оригінал листа від субпідрядника/співвиконавця про згоду на надання послуг, що будуть йому доручені. Якщо учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядника/співвиконавця, в складі тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі, в якому потрібно зазначити, що субпідрядні організації залучатися не будуть. Проте, в складі тендерної пропозиції ТОВ фірма «Алмаз Мотор, ЛТД» відсутня інформація щодо залучення субпідрядника/співвиконавця або лист із зазначенням, що субпідрядні організації залучатися не будуть. У складі тендерної пропозиції переможця інформації щодо залучення субпідрядника/співвиконавця або лист про те, що субпідрядні організації залучатися не будуть, ТОВ фірма «Алмаз Мотор, ЛТД» не надано. З огляду на вказане, просимо пояснити причини не відхилення тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ фірма «Алмаз Мотор, ЛТД», як такої, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації?
4. Додатком №3 до Тендерної документації визначено перелік послуг з проведення поточного ремонту і технічного обслуговування двох автомобілів Toyota Land Cruiser 200 з використання запасних частин та витратних матеріалів виконавця. Поясніть причину повторювання найменувань операцій в переліку послуг, які заплановано протягом 2023 року (8 разів замінити мастило в двигуні та фільтр, 8 разів провести діагностику автомобілю, здійснити змащення кардану, крестовин, 4 рази замінити гальмівну рідину, мастила в розподільчій коробці, мостах передньому та задньому, тощо) ?
5. Наведена Форма «Тендерна пропозиція» замовника містить таблицю із наступними вимогами, які повинна містити пропозиція учасника, а саме: найменування предмету закупівлі; одиниця виміру; кількість годин; ціна за одну годину, грн. з ПДВ; сума, грн. з ПДВ. Чому надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ фірма «Алмаз Мотор, ЛТД» Форма «Тендерна пропозиція», що наведена у файлі під назвою «Тендерна пропозиція», не містить інформації щодо «ціни за одну годину, грн. з ПДВ» та кількості годин, які будуть використані для надання послуг з проведення поточного ремонту і технічного обслуговування в розрізі відповідних послуг, які визначені замовником у Додатку 3 «Технічні вимоги» до ТД ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-08-08 23:33:27
Пояснення з власної ініціативи
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ на Ваш запит про надання пояснень (інформації та документів) від 03.08.2023 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з проведення поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів з використання запасних частин та витратних матеріалів виконавця» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-28-011062-a) розпочатого відповідно до наказу від 27.07.2023 № 22 повідомляємо наступне
По пункту 1. «Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик промету закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Надати інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2023-03-28-011062-a» Очікувана вартість предмета закупівлі визначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та складає 345 000,00 грн., обсяг закупівлі 1 послуга, розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «Послуги з проведення поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів з використання запасних частин та витратних матеріалів виконавця», ДК 021:2015 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, відповідає розрахунку видатків до кошторису Виконавчого комітету Маріупольської міської ради на 2023 рік. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог діючих на території України нормативних документів.
- сторінка веб-сайту, де розміщено обґрунтування https://mariupolrada.gov.ua/page/obgruntuvannja-predmeta-zakupivli_
- безпосереднє посилання на обґрунтування https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Eld3xC8fmQnXbuwk8xZ5kbJ9nBQz54bZPJn1b-x63nU/edit#gid=0
По пункту 2. «Умовами підпункту 6.1. пункту 6 Додатку 1 «Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації» до тендерної документації замовника зазначено, що переможець торгів на виконання пункту 44 Особливостей надає інформацію, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (пп. 3 п. 44 Особливостей), зокрема Витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, про те, Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Дата формування документу не може бути раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. Однак, у складі тендерної пропозиції переможця вищевказаний документ ТОВ фірма «Алмаз Мотор, ЛТД» не надано. З огляду на вказане, просимо пояснити причини не відхилення тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ фірма «Алмаз Мотор, ЛТД», як такого, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону з урахуванням пункту 44 Особливостей?.» Замовником, під час розгляду пропозиції переможця було перевірено надану довідку МВС та допущено технічну помилку – пораховано, що в ній також відображена про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
По пункту 3. «Умовами пункту 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що у разі залучення до надання послуг субпідрядника/співвиконавця (у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) учасник надає інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ кожного суб’єкта господарювання, види послуг, які доручатимуться йому на виконання та їх орієнтовна вартість. Разом з довідкою учасник надає оригінал листа від субпідрядника/співвиконавця про згоду на надання послуг, що будуть йому доручені. Якщо учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядника/співвиконавця, в складі тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі, в якому потрібно зазначити, що субпідрядні організації залучатися не будуть. Проте, в складі тендерної пропозиції ТОВ фірма «Алмаз Мотор, ЛТД» відсутня інформація щодо залучення субпідрядника/співвиконавця або лист із зазначенням, що субпідрядні організації залучатися не будуть. У складі тендерної пропозиції переможця інформації щодо залучення субпідрядника/співвиконавця або лист про те, що субпідрядні організації залучатися не будуть, ТОВ фірма «Алмаз Мотор, ЛТД» не надано. З огляду на вказане, просимо пояснити причини не відхилення тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ фірма «Алмаз Мотор, ЛТД», як такої, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації?» Додатком 1 до тендерної документації були встановлені кваліфікаційні критерії про «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» котрі повністю підтверджують відсутність необхідності учасником в залученні субпідрядних організацій. Також замовником допущено, що у зв’язку з тим, що ТОВ фірма «Алмаз Мотор, ЛТД є офіціальним представником Тойота в Україні, яка уповноважена на виконання операцій з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів виробництва Тойота вони не будуть залучати субпідрядника для виконання послуг
По пункту 4. «Додатком №3 до Тендерної документації визначено перелік послуг з проведення поточного ремонту і технічного обслуговування двох автомобілів Toyota Land Cruiser 200 з використання запасних частин та витратних матеріалів виконавця. Поясніть причину повторювання найменувань операцій в переліку послуг, які заплановано протягом 2023 року (8 разів замінити мастило в двигуні та фільтр, 8 разів провести діагностику автомобілю, здійснити змащення кардану, крестовин, 4 рази замінити гальмівну рідину, мастила в розподільчій коробці, мостах передньому та задньому, тощо) ?» Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог діючих на території України нормативних документів. Повторюваність операцій обумовлена тим, що для кожного транспортного засобу передбачено проведення декількох технічних обслуговувань.
По пункту 5. «Наведена Форма «Тендерна пропозиція» замовника містить таблицю із наступними вимогами, які повинна містити пропозиція учасника, а саме: найменування предмету закупівлі; одиниця виміру; кількість годин; ціна за одну годину, грн. з ПДВ; сума, грн. з ПДВ. Чому надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ фірма «Алмаз Мотор, ЛТД» Форма «Тендерна пропозиція», що наведена у файлі під назвою «Тендерна пропозиція», не містить інформації щодо «ціни за одну годину, грн. з ПДВ» та кількості годин, які будуть використані для надання послуг з проведення поточного ремонту і технічного обслуговування в розрізі відповідних послуг, які визначені замовником у Додатку 3 «Технічні вимоги» до ТД ?» Під час публікації тендерної документації було допущено технічну помилку та в додатку 2 «Тендерна пропозиція» помилково було зазначено «кількість годин; ціна за одну годину, грн. з ПДВ». Оскільки вірною вважається інформація розміщена в електронній системі закупівель, а саме «1 послуга» учасником було надано вірну тендерну пропозицію.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-11 12:17:57
Запит про надання пояснення
Аналізом інформації, розміщеної Замовником на веб-порталі (https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Eld3xC8fmQnXbuwk8xZ5kbJ9nBQz54bZPJn1b-x63nU/edit#gid=0), встановлено, що ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, та не оприлюднено обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, а лише наведено загальну інформацію про те, що очікувану вартість предмета закупівлі визначено відповідно до наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 №275, а технічні та якісні характеристики – відповідно до потреб Замовника та діючих нормативних документів.
Крім того, під час аналізу інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель за процедурою ID: UA-2023-07-04-012907-a встановлено, що ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ договір №70 оренди транспортних засобів автомобілей Toyota Land Cruiser 200 (держ номер АН0047КВ, АН0047ІВ) укладено лише 24.07.2023.
Керуючись ч. 5 ст.8 Закону «Про публічні закупівлі» прошу надати:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, яке було визначено Замовником відповідно до нормативних документів; розміру бюджетного призначення, а також обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснене Замовником у відповідності до наказу №275, з наданням документального підтвердження права власності/користування на автомобілі Toyota Land Cruiser 200 (держ номер АН0047КВ, АН0047ІВ), послуги з ремонту і технічного обслуговування яких є предметом досліджуваної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-16 22:35:18
Пояснення на запит
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ на Ваш запит про надання пояснень (інформації та документів) від 11.08.2023 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з проведення поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів з використання запасних частин та витратних матеріалів виконавця» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-28-011062-a) розпочатого відповідно до наказу від 27.07.2023 № 22 повідомляємо наступне
По пункту 1. «Аналізом інформації, розміщеної Замовником на веб-порталі (https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Eld3xC8fmQnXbuwk8xZ5kbJ9nBQz54bZPJn1b-x63nU/edit#gid=0), встановлено, що ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, та не оприлюднено обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, а лише наведено загальну інформацію про те, що очікувану вартість предмета закупівлі визначено відповідно до наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 №275, а технічні та якісні характеристики – відповідно до потреб Замовника та діючих нормативних документів. Крім того, під час аналізу інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель за процедурою ID: UA-2023-07-04-012907-a встановлено, що ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ договір №70 оренди транспортних засобів автомобілей Toyota Land Cruiser 200 (держ номер АН0047КВ, АН0047ІВ) укладено лише 24.07.2023. Керуючись ч. 5 ст.8 Закону «Про публічні закупівлі» прошу надати: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, яке було визначено Замовником відповідно до нормативних документів; розміру бюджетного призначення, а також обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснене Замовником у відповідності до наказу №275, з наданням документального підтвердження права власності/користування на автомобілі Toyota Land Cruiser 200 (держ номер АН0047КВ, АН0047ІВ), послуги з ремонту і технічного обслуговування яких є предметом досліджуваної закупівлі.» ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ оприлюднено обґрунтування відповідно до п. 41 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 11 жовтня 2016 р. №710, а саме оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що вважається достатнім для виконання вимог даної постанови, оскільки ніяким нормативно правовим документом не визначено, що саме повинно містити в собі дане обґрунтування. На момент оголошення закупівлі UA-2023-03-28-011062-a автомобілі Toyota Land Cruiser 200 (держ номер АН0047КВ, АН0047ІВ) належали замовнику за договором №1 про що оприлюднену відповідну інформацію в електронній системі закупівель (UA-2023-01-10-007295-a), на момент укладання договору №47 автомобілі Toyota Land Cruiser 200 (держ номер АН0047КВ, АН0047ІВ) належали замовнику за договором №35/1 про що оприлюднену відповідну інформацію в електронній системі закупівель (UA-2023-04-05-009918-a)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зауваження враховані, порушення на стадії усунення, а саме: Виконавчим комітетом Маріупольської міської ради ініційована процедура розірвання договору. На адресу Виконавця надіслано Лист №12.8-8611/1-06 від 23.08.2023 про необхідність розірвання договору, після чого буде підписано відповідну додаткову угоду про його розірвання та оприлюднено відповідно до чинного законодавства. Уповноваженій особі вказано на необхідність чіткого і не ухильного дотримання вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель та посилено контроль за дотриманням вимог діючого законодавства.
2023-08-25 21:29:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлені порушення пункту 5 статті 8 Закону та пункту 28 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2023 18:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ фірма "Алмаз Мотор, ЛТД" |
330 517,00
UAH з ПДВ
|
330 517,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ фірма "Алмаз Мотор, ЛТД" #23946642 |
Переможець |
330 517,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2023 14:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2023 14:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2023 12:22
|
ДУ 1 | укладений |
30 серпня 2023 12:20
|
повідомлення | укладений |
30 серпня 2023 12:20
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2023 11:26
|
Д.У. посл. поточний ремонт авто.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2023 11:24
|
Повідомлення про внесення змін до договору.docx | зміни до договору |
30 серпня 2023 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2023 11:05
|
Договір 47 | укладений |
25 квітня 2023 11:02
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з проведення поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілей з використання запасних частин та витратних матеріалів виконавця | 1 | послуга |
330 517,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму договору на 226 916,00 грн., в т.ч. ПДВ – 37819,33 грн. та розірвати договір. 2. Пункт 3.1. розділу 3 «Оплата послуг та порядок їх приймання» викласти в наступній редакції: За надання передбачених Договором послуг Замовник виплачує Виконавцю протягом 30 календарних днів з дати підписання Акту здавання-приймання наданих послуг: 103 601,00 грн (сто три тисячі шістсот одну гривню 00 копійок), у тому числі ПДВ 17 266,83 грн. (сімнадцять тисяч двісті шістдесят шість гривень 83 копійок), шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця. 3. Внести зміни до Додатку №1 Договору № 47 від 24.04.2023 «Калькуляція послуг» і викласти його в наступній редакції: 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору залишаються без змін та продовжують діяти протягом строку дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з проведення поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілей з використання запасних частин та витратних матеріалів виконавця | 1 | послуга |
103 601,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 квітня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
103 601,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 266,83 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Припинення зобов’язань за договором з дотриманнями порушення законодавства у сфері закупівель, які є значущим через необ’єктивний та упереджений розгляд цінової пропозиції учасника торгів, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області |