Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новоселівський заклад загальної середньої освіти Саратської селищної ради Білгород-Дністровського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 25814494 |
Місцезнаходження: | 68250, Україна , Одеська обл., Новоселівка, Одеська обл., Саратський район, с. Новоселівка, вул. Шкільна 65 |
Контактна особа: |
Пелін Ганна Валеріївна +380989430360 saratanovoselovka@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2023 18:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2023 17:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2023 17:01 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2023 18:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2023 16:23 |
ТД Генератор бензиновий_ 17 кВт_ 3 фази_ ел.старт (1) (1).doc | |
28 березня 2023 16:23 |
Додаток1 ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (1) (1).docx | |
28 березня 2023 16:23 |
Додаток 4 тенд пропоз (1).docx | |
28 березня 2023 16:23 |
ДОДАТОК 3 проект договору (1).doc | |
28 березня 2023 16:23 |
ДОДАТОК 2 ТХ (1) (2).doc |
28 березня 2023 18:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 березня 2023 16:23 |
ТД Генератор бензиновий_ 17 кВт_ 3 фази_ ел.старт (1) (1).doc
|
|||
28 березня 2023 16:23 |
Додаток1 ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (1) (1).docx
|
|||
28 березня 2023 16:23 |
Додаток 4 тенд пропоз (1).docx
|
|||
28 березня 2023 16:23 |
ДОДАТОК 3 проект договору (1).doc
|
|||
28 березня 2023 16:23 |
ДОДАТОК 2 ТХ (1) (2).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-18-000025 ● be911ddf2e8e480f8ec1f7da71bdd008
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 12:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.04.2023 Одеса № 102
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.04.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 18.04.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.04.2023 № 102
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
8 UA-2023-03-28-010001-a 28.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-18 17:08:29
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформаціях та/або документах, що подані учасником физичною особою – підприємцем Виливок Олег Олександрович у складі тендерної пропозиції, щодо надання документів, а саме: сертифікат якості від виробника з переводом, експлуатаційну книгу, гарантійний строк якої не менше 12 місяців, що є документами про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які не можуть бути усунені учасником відповідно до вимог пункту 40 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-20 16:04:14
Поянення щодо моніторингу по бензиновому генератору
Повідомляємо що Замовник не вірно трактував пункт 40 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), з вимогою усунення невідповідності переможцем торгів. Тому відповідно до пп. 2 п.47 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) у зв’язку із неможливостю усунення порушеня, що виникло через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель Замовником буде відмінено відкриті торги за № UA-2023-03-28-010001-a.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено шляхом скасування закупівлі відповідно до протоколу№10 від 28.04.2023 року.
2023-05-01 10:43:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2023-05-02 08:23:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Виливок Олег Олександрович |
158 000,00
UAH з ПДВ
|
158 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЦИБУЛЬСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Виливок Олег Олександрович #3257213117 |
Переможець |
158 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2023 15:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 квітня 2023 13:54
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2023 15:29 |
Кінець періоду оскарження: | 09 травня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 09 травня 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень. |
28 квітня 2023 15:29
|
Електронний підпис |
28 квітня 2023 15:27
|
протокол №10 |