Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049 , Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
Контактна особа: |
Шергін Валерій Сергійович 380444650866 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2023 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 137 217 871,20 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі
Тендерна документація
17 квітня 2023 16:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2023 16:53 |
Зміни до тендеру_484_ВО від 17.04.2023.docx | |
17 квітня 2023 16:53 |
484_ВО ТД болти, шайби_нова редакція від 17.04.2023.docx | |
14 квітня 2023 15:25 |
Зміни до тендеру_484_ВО від 14.04.2023.docx | |
11 квітня 2023 15:13 |
Зміни до тендеру_484_ВО від 11.04.2023.docx | |
10 квітня 2023 13:54 |
Зміни до тендеру_484_ВО від 10.04.2023.docx | |
07 квітня 2023 15:23 |
Зміни до тендеру_484_ВО від 07.04.2023.docx | |
04 квітня 2023 16:17 |
Зміни до тендеру_484_ВО від 04.04.2023.docx | |
28 березня 2023 14:53 |
Додаток №8.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Проаналізувавши основні економічні фактори, інформуємо, що насьогодні очікувані ціни закупівлі значно менші від цін на ринку.
На сьогоднішній день зросла собівартість продукції за рахунок збільшення вартості транспортних витрат та збільшення відпускних цін на сировину.
Також від Дніпропетровської ТПП надаємо висновок щодо рівня цін на залізничну продукцію для верхньої будови залізничної колії (болти, шайби,гайки) станом на 31.03.2023 рік.
Тому пропонуємо взяти до уваги вищенаведене та збільшити очікувану вартість закупівлі на 12%.
Сподіваємось на розуміння та позитивне вирішення даного питання.
Відповідно до частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В даному випадку виникає порушення ЗУ, а саме, привілейовані вимоги до іноземного виробництва щодо відсутності будь-яких узгоджень продукції іноземного походження з АТ «Укрзалізниця» та дискримінації вітчизняного виробництва з обов’язковим узгодженням більшості документів з АТ «Укрзалізниця». Тому вважаємо доцільним додати в перелік документів щодо підтвердження виконання вимог на продукцію документи, які підтверджують проведення аналогічного технічного аудиту виробництва продукції іноземного походження з представниками АТ «Укрзалізниця».
Також просимо внести зміни до п.2.1.2 Додатку 1 та викласти в наступній редакції: «2.1.2 Для продукції залізничного призначення іноземного походження – технічні звіти акредитованих установ, організацій про відповідність виготовлення продукції, вказаної у тендерній документації, вимогам нормативних документів зазначених у Технічних характеристиках (Додаток А)».
Або просимо привести ТД до вимог законодавства відповідно до частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» з метою уникнення дискримінації та встановити вимоги для продукції залізничного призначення іноземного походження ті ж самі, що і для продукції вітчизняного походження, зазначені в п.2.1.1 Додатку 1 ТД.
Крім того звертаємо увагу, що під час закупівель, які проводяться Замовником, основною мовою є українська. З огляду на зазначене, просимо у подальшому викладати ваші запитання українською мовою.
1. Щодо надання у якості підтвердження національної декларації продуктивності.
В Україні діє національний стандарт ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 Оцінювання відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги (ISO/IEC 17050-1:2004, IDT), який встановлює відповідні вимоги до декларації постачальника про відповідність.
Декларація про відповідність визначена, у тому числі Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Що стосується національної декларації продуктивності, стосовно даного документу наразі відсутні національні стандарти, які встановлюють вимоги до її предмету, змісту і форми викладення. Крім цього чинне законодавство України не передбачає конкретно можливість надання національної декларації продуктивності в якості документу про відповідність. Відтак декларування відповідності повинне бути документально підтверджене у формі, передбаченій ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
2. Щодо виключення необхідності надання учасником документів щодо визнання результатів оцінки відповідності відповідно до вимог законодавства у підпункті 1.5 пункту 1 додатку 1 тендерних документацій - підпункт 1.5 в пункті 1 додатку 1 чинної редакції документацій вказаних процедур закупівель відсутній.
3. Щодо змісту підпункту 2.1 пункту 2 додатку 1 тендерної документації – чинною редакцією розділу 2 документацій вказаних процедур закупівель зазначені вимоги щодо надання документів, які підтверджують процедуру освоєння виробництва як для продукції іноземного, так і вітчизняного походження.
4. Щодо змісту пункту 2.3 додатку 1 ТД – документ (документи) виробника, який (які) містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, марковання, паковання, гарантій виробника необхідні для дотримання покупцем вимог виробника щодо транспортування продукції, а також визначення якості поставленої продукції на етапі вхідного контролю і в гарантійний період експлуатації поставленої продукції. Тому, якщо вказані вимоги не зазначені в наданих учасником креслениках, вони повинні бути зазначені у інших документах виробника – керівництві з експлуатації, технічному паспорті тощо. Вимога застосовується для будь-якої продукції не залежно від її походження.
5. Щодо усіх умов ТД, згідно з якими вимагається надання стандартизованих документів виключно українського законодавства, передбачити можливість надання замість них інших підтверджуючих документи щодо відповідності такої продукції стандартизованим документам, за якими вона виготовляється, згідно із законодавством країни-виробника.
Технічні вимоги встановлюються, виходячи з характеристик продукції, яка використовується на залізничному транспорті України, у тому числі на обʼєктах залізничної інфраструктури, та має експлуатаційно підтверджені показники, що безпосередньо впливають на безпеку руху, і встановлюються вимогами нормативних документів, чинних в Україні. Включення у вимоги документацій закупівель посилань на нормативні документи для аналогічної продукції іноземного походження можливе за умови попереднього проходження процедури допуску такої продукції до використання на залізничному транспорті України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-19-000053 ● 8b7f8a29a6ff45eca805fd323838f8cc
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 13:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.05.2023 № 137
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
50 UA-2023-03-28-007743-a 28.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-24 16:17:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі болтів клемових з гайкою, болтів закладних з гайкою, болтів для рейкових стиків з гайкою, шайб двовиткових, шайб одновиткових (44530000-4 – Кріпильні деталі) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-28-007743-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердними документами щодо
обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов та вимог Додатку 7 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю за лотом 1 та за лотом 2.
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «МС ТРЕЙД УКРАЇНА» вимог частини другої статті 41 Закону за лотом 1 та за лотом 2.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-29 16:54:23
Відповідь на запит
Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» на запит до моніторингу закупівлі ЦБД № UA-2023-03-28-007743-a надає відповідь:
1. Предметом закупівлі є кріпильні деталі, а саме: болти клемові з гайкою, болти закладні з гайкою, болти для рейкових стиків з гайкою, шайба двовиткова, шайба одновиткова.
Технічні характеристики предмету закупівлі визначені державними стандартами України, посилання на які містяться у Додатку А (Технічні характеристики) до тендерної документації.
Технічні характеристики шайби одновиткової колійної встановлені відповідно до технічних умов ТУ У 35.2-302685590146:2005, розробником яких є НКТБ ЦП Укрзалізниці. Тендерна документація не містить посилання на конкретні технічні умови для уникнення порушень законодавства.
Відповідно до Закону України «Про стандартизацію» стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері.
Очікувана вартість предмета визначена відповідно до примірної методики, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275, методом порівняння ринкових цін та на підставі закупівельних цін попередніх періодів.
2. Надаємо копії відповідних банківських гарантій.
3. Надаємо копію довіреності від 11.10.2022 р., на підставі якої діяв Слюсарев О.Ю., який підписав договір від імені ТОВ «МС ТРЕЙД УКРАЇНА».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 68 455 242,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 342 276,21 UAH з ПДВ |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді оригіналу банківської гарантії у розмірі 0,5 відсотків вартості договору про закупівлю. |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Критерії оцінки: ціна - 100% | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" |
68 455 242,00
UAH з ПДВ
|
68 455 242,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" #41470176 |
Переможець |
68 455 242,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2023 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2024 11:08
|
Звіт ЦЗВ-05-01923-01.PDF | укладений |
08 березня 2024 11:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2024 15:34
|
ЦЗВ-05-01923-01.pdf | зміни до договору |
22 січня 2024 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:16
|
ЦЗВ-05-01923-01.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2023 13:31
|
ЦЗВ-05-01923-01.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2023 13:30
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2023 16:17
|
ЦЗВ-05-01923-01.pdf | укладений |
11 травня 2023 16:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", пп.5 п.19 Особливостей (Постанова №1178 від 12.10.2022) |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-05-01923-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп.8 п.19 Особливостей (Постанова №1178 від 12.10.2022) |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-05-01923-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", пп.5 п.19 Особливостей (Постанова №1178 від 12.10.2022) |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-05-01923-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |