Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання(
Лебідка маневрова ЛМ-71)
Очікувана вартість
374 993,00 UAH
UA-2023-03-28-007345-a ● 2c7f0f22a9f44f64b69c952da5605ddb
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" |
Код ЄДРПОУ: | 43895975 |
Місцезнаходження: | 85001, Україна , Донецька обл., Добропілля, пр.Шевченка, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тендерний відділ 380627744144,380994968750 dpdvv_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2023 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2023 23:00 |
Очікувана вартість: | 374 993,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 874,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
лебідка маневрова ЛМ-71 для ш.Новодонецька, с.Курицине, вул.Робоча,15 Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Донецька область, с.Курицине, Робоча 15Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2023 14:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2023 14:38 |
ТЗ Лебідка ЛМ-71.pdf | |
28 березня 2023 14:38 |
кресленя ЛМ-71.pdf | |
28 березня 2023 14:38 |
ТД - Відкриті торги з особливостя без аукціону зі Змінами від 25.02.2023 (лебідка ЛМ-71).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-28-007345-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:31600918
Дата подання: 29 березня 2023 09:18
Оплата за поставвлену продукцію
05-05-2021 року було підписано договір між ДП "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" та ПрАТ Азовкабель за закупівлею № UA-2021-04-14-003377-b та поставлено товар на суму 809 460,00 UAH, Протягом всього цього часу ДП "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" не перерахувало жодного платежу за поставлену продукцію! А у відповідь на звернення відповіли що "ДЕНЕГ НЕТ"! ВИМАГАЄМО надати пояснення як ви плануєте проводити закупівлі якщо маєте заборгованісті майже 2 роки і чи не плануєте також ошукати постачальників за цією закупівлею?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 березня 2023 10:59
Доброго дня шановний Учасник! Відповідно по пункту 41 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Ваша вимога не має питань, вимог стосовно триваючої тендерної процедури. Окремо нагадуємо, що Згідно п.5 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами та доповненнями) Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом. Ураховуючи Вашу вимогу, Закон «Про публічні закупівлі» та Особливості, затверджені Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», не містить відповіді на Ваше питання.
Номер вимоги: UA-2023-03-28-007345-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:31600918
Дата подання: 29 березня 2023 11:43
Оплата за поставвлену продукцію
«Шановний Замовник»! Ознайомившись з вашою відповідю на раніше подану нами вимогу зазначаємо, що наша вимога прямо стосується кожної вашої закупівлі, оскільки вона ставить під сумнів вашу порядність та можливість робити розрахунки за поставлені товари та послуги. На ваш коментар «Окремо нагадуємо, що Згідно п.5 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами та доповненнями) Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом» зазначаємо що згідно Закону Замовник повинен розрахуватися за поставлений товар у терміни зазначені у договорі! Тому ще раз ВИМАГАЄМО надати пояснення як ви плануєте проводити закупівлі якщо маєте заборгованості майже 2 роки і чи не плануєте також ошукати постачальників за цією закупівлею?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 березня 2023 15:34
Доброго дня шановний Учасник! Відповідно по пункту 51 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Ваша вимога не має питань, вимог стосовно триваючої тендерної процедури. Окремо нагадуємо, що Згідно п.5 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами та доповненнями) Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом. Ураховуючи Вашу вимогу, Закон «Про публічні закупівлі» та Особливості, затверджені Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», не містить відповіді на Ваше питання.
Основні вимоги до підписання та публікації тендерного договору про закупівлю регламентуються нормами Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178.
Основні вимоги до підписання та публікації тендерного договору про закупівлю регламентуються нормами Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій