Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із встановлення програми на комп'ютер Замовника, забезпечення їх оновлення, розробки та інтегрування в програму обміну даними та налаштування програмного забезпечення BASБухгалтерія КОРП
Очікувана вартість
42 600,00 UAH
UA-2023-03-28-006140-a d5f366f12a714eb4a65e44dd9231cd5f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коновал Тетяна Вікторівна

380444824185
380677997508
kpsuppr_dt@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Спеціалізоване управління протизсувних підземних робіт"
Код ЄДРПОУ: 38506165
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, Богуславський узвіз, буд. 5
Контактна особа: Коновал Тетяна Вікторівна
380444824185,380677997508
kpsuppr_dt@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Встановлення програми на комп'ютер Замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Київська область, Київ, Богуславський узвіз, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
1 Одиниця
Імпорт даних з файлів у форматі Exel
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, Богуславський узвіз, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
1 Одиниця
Навчання персоналу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, Богуславський узвіз, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
1 Одиниця
Розробка та інтеграція в конфігурацію системи обміну даними "Клієнт - Банк"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, Богуславський узвіз, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
9 місяць
Щомісячне обслуговування (починаючи з квітня 2023 року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, Богуславський узвіз, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

28 березня 2023 13:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 березня 2023 13:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Вольський Дмитро Маратович
#2627412571
Переможець 42 600,00
UAH
28 березня 2023 13:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2024 11:47
1-140323.pdf укладений
28 березня 2023 13:57

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Встановлення програми на комп'ютер Замовника 1 Одиниця 1 600,00
UAH
Імпорт даних з файлів у форматі Exel 1 Одиниця 3 200,00
UAH
Навчання персоналу 1 Одиниця 4 000,00
UAH
Розробка та інтеграція в конфігурацію системи обміну даними "Клієнт - Банк" 1 Одиниця 3 200,00
UAH
Щомісячне обслуговування (починаючи з квітня 2023 року) 9 місяць 3 400,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 42 600,00
UAH