Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 02125740 |
Місцезнаходження: | 07801, Україна , Київська обл., селище міського типу Бородянка, вул. Семашка, будинок 157 |
Контактна особа: |
Лариса Колесник +380661525326 kzkorbazatender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2023 23:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 44 980 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 224 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2023 23:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2023 23:50 |
ТД_Система.docx |
27 березня 2023 23:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 березня 2023 23:50 |
ТД_Система.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
По-перше:
14.02.2023 р. набув чинності Закон України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні». Таким чином затверджено Указ Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 19 лютого 2023 року строком на 90 діб, тобто до 20 травня 2023 року.
Статтею 3⁷ Прикінцевих та перехідних положень Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання положень статті 3⁷ Прикінцевих та перехідних положень Закону Кабінетом Міністрів України затверджено Постанову.
Постанова встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Замовник-ЦЗО, уповноважена особа замовника-ЦЗО зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням положень Постанови.
Відповідно до пункту 10, 24 Постанови замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Постановою самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик та оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, Постанови оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
За таких обставин правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад здійснюються відповідно до положень Постанови та положень Закону в частині, що не змінені Постановою.
По-друге:
Враховуючи чинність Постанови на час дії воєнного стану в Україні тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням норм Постанови. Відповідно до статті 22 Закону тендерна документація окрім відомостей щодо підготовки тендерної пропозиції, кваліфікаційних та технічно-якісних характеристик предмету закупівлі та інших вимог містить вимоги щодо мови, якою повинні бути складені тендерні пропозиції. Тендерною документацією зазначено, що під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником-ЦЗО, замовником-ініціатором, викладаються українською мовою.
Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
По-третє:
Оголошення закупівлі, враховуючи технологічні особливості роботи електронної площадки містить наступні відомості: Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, Київська область, Київ, Багговутівська; Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023 (на жаль, додати слово «протямом» технологічно не можливо (не передбачено такої технічної можливості технічним регламентом)) ; Тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Тендерна документація на закупівлю ДК 021:2015:33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система однофотонної емісійної комп’ютерної томографії (ОФЕКТ)) містить загальну інформацію щодо строку постачання - «Протягом 2023 року згідно заявок». Академічний тлумачний словник української мови поняття слова «Протягом» означає як позначення часу існування кого-, чого-небудь, тривання якої-небудь дії, якогось процесу і т. ін. Уживається при позначенні певної події, чиєїсь діяльності, чийогось існування тощо, одночасно з якими що-небудь відбувається, здійснюється і т. ін. Отже, дата 31.12.2023 р. визначена в оголошення це є кінцевий термін події , а не остаточна дата події, і, постачання товару відповідно до тендерної документації повинен поставитися з дати підписання договору за результатами закупівлі і до 31.12.2023 р.
Згідно вищевикладеного, закупівля ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система однофотонної емісійної комп’ютерної томографії (ОФЕКТ)) оприлюднена відповідно до положень Постанови та норм Закону зі строком для подання тендерних пропозицій не менше семи днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель, враховуючи дію воєнного стану в Україні, і вимога відхиляється.
Відповідно до частини четвертої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим же Законом України «Про публічні закупівлі». Зміни до Закону «Про публічні закупівлі» можуть вноситися виключно Законом про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, 10.09.2022 року набув чинності Закон України №2526-ІХ від 16.08.2022 «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану». Метою цього закону є забезпечення оперативного здійснення оборонних і публічних закупівель для належного забезпечення потреб, пов’язаних з обороною і виконанням завдань держави у період повномасштабної агресивної війни, яку розв’язала російська федерація і веде проти України та Українського народу з порушенням норм міжнародного права, вчиняючи злочини проти людства.
Згідного із Законом України №2526-ІХ від 16.08.2022 «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» розділ Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону доповнено пунктом 3-7, яким установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності замовників від воєнних загроз.
Станом на березень 2023 року під час здійснення закупівель замовники (в тому числі органи місцевого самоврядування, комунальні підприємства та заклади в структурі громад) керуються Законом України «Про публічні закупівлі» з врахуванням особливостей , затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178.
Відповідно до пункту 24 Особливостей
- здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Постанови №1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 та цих особливостей, оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 25 Особливостей
- здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Постанови №1178 Положення частини третьої статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» до відкритих торгів, оголошених замовником згідно з особливостями, не застосовується.
Відповідно до Постанови №1178, про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування здійснення закупівель товарів, робіт та послуг, закупівельний процес тепер повністю регулюється.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-21-000030 ● bef0955c91f1480b9be75ce80362a542
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2023 11:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2023 № 109
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2023-03-27-012045-a 27.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-27 09:13:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система однофотонної емісійної комп’ютерної томографії (ОФЕКТ))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-27-012045-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-02 19:51:46
Пояснення замовника-ЦЗО у межах проведення моніторингу процедури закупівлі
Інформація про закупівлю:
Найменування процедури закупівлі: ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система однофотонної емісійної комп’ютерної томографії (ОФЕКТ))
Замовник-ЦЗО: Комунальний заклад Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання»
Замовник-ініціатор: Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київський обласний онкологічний диспансер»
Дата оприлюднення: 27 березня 2023 р. о 23:45 год.
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2023 р. до 00:00 год.
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2023 р. до 00:00 год.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2023 р. до 00:00 год.
Очікувана вартість: 44 980 000,00 UAH з ПДВ
Номер Рrozorro UA-2023-03-27-012045-a
Номер плану UA-P-2023-03-24-002989-b
Інформація по моніторингу UA-M-2023-04-21-000030
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначає Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (далі - Закон). Пунктом 3⁷ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання норм даного пункту Закону «12» жовтня 2022 р. Кабінет Міністрів України постановою № 1178 затвердив «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова КМУ).
Дана Постанова КМУ встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування і замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цієї Постанови КМУ. За такого процедура закупівлі ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система однофотонної емісійної комп’ютерної томографії (ОФЕКТ)) була оголошена відповідно до Закону зі особливостями згідно Постанови КМУ.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, Постанови КМУ, Закону. Відповідно до Постанови КМУ відкриті торги з особливостями відбулися без аукціону.
Оцінка тендерної пропозиції проводилися електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником-ЦЗО у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною визначається пропозиція, в якій запропонована найнижча ціна на етапі подання тендерних пропозицій.
Після оцінки тендерних пропозицій електронною системою закупівель замовник-ЦЗО розглянув на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію учасника, яка визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду було визначено переможною тендерну пропозицію, яка є найбільш економічно вигідно, зокрема, ТОВ «УМТ+».
З урахуванням положень статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Державна аудиторська служба України розпочала моніторинг процедури закупівлі ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система однофотонної емісійної комп’ютерної томографії (ОФЕКТ)) відповідно до наказу від 21.04.2023 р. № 109, який був оприлюднений в електронній системі закупівель за номером UA-M-2023-04-21-000030.
«27» квітня 2023 року через електронну систему закупівель було направлено запит на пояснення, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
У відповідь повідомляємо наступне:
1) У зв’язку із високою захворюваністю в Україні на злоякісні новоутворення, згідно даних Національного канцер-реєстру України, кількість нових зареєстрованих випадків виявлення раку 2022 року становить 93 800 випадків, тому гостро стоїть потреба у ранній діагностиці для пацієнтів та якісному специфічному лікуванні. Сумарно не менше 50% українських пацієнтів знаходяться в економічно активному віці та при вчасній ранній діагностиці та адекватному лікуванні ці люди можуть бути вилікувані, та могли повернутися до нормального, соціального та економічно активного, життя.
Відповідно до міжнародних протокольних досліджень для онкопацієнтів технологія ОФЕКТ є необхідним методом візуалізації та відіграє важливу роль у діагностиці та лікуванні злоякісних новоутворень та метастатичних уражень.
Таким чином, відповідно до нагальної потреби замовник-ЦЗО здійснив закупівлю апарату однофотонно-емісійної комп’ютерної томографії в інтересах Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київський обласний онкологічний диспансер» для покращення надання медичних послуг населенню.
Рішенням Київської обласної ради від 24 грудня 2020 року № 044-01-VІІІ «Про затвердження Київської обласної програми «Здоров’я Київщини» на 2021-2023 роки», затверджено Київську обласну програму «Здоров’я Київщини» на 2021-2023 роки (далі – Програма).
Заходи Програми спрямовані на забезпечення лікарськими засобами, виробами медичного призначення хворих на орфанні захворювання та інші коагулопатії, а також дооснащення закладів охорони здоров’я Київської області медичним обладнанням у відповідності до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та забезпечення фінансової підтримки обласних закладів охорони здоров’я для сталого їх функціонування, на 2023 рік передбачено кошти Замовнику у сумі 40 000 000 грн. закупівлі системи ОФЕКТ за рахунок Спеціального фонду бюджету. Решту коштів, за необхідності, буде дофінансовано Диспансером.
При вивченні ринку виробників відповідного медичного обладнання були враховані клінічні потреби спеціалістів відділення радіонуклідної діагностики КНП Київської обласної ради «Київський обласний онкологічний диспансер» та вже наявне підготовлене приміщення. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювались фахівцями радіонуклідної діагностики Замовника, які надають медичну допомогу хворим з онкологічною патологією.
Під час планування очікуваної вартості та формування розміру бюджетних призначень було здійснено вивчення оголошених та завершених процедур публічних закупівель у системі Прозоро та проведено запит цінових пропозицій наявних на ринку представників виробників необхідного медичного обладнання (скан-копії додаються).
Розмір очікуваної вартості до предмету закупівля Замовником було визначено з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», шляхом аналізу ринку через використання загальнодоступної інформації (сайти виробників та/або постачальників відповідної продукції та електронної системи закупівель "Prozorro"), проведення ринкових консультацій методом порівняння ринкових цін.
Очікувана вартість сформована на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних учасників процедури закупівлі щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі за процедурою закупівлі, а саме:
а. ТОВ «Протек Солюшнз Україна» загальна цінова пропозиція 45 850 000 грн. (з ПДВ) – система візуалізації однофотонної емісйної компбтерної томографії NM 830.
б. ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» загальна цінова пропозиція 45 700 000 грн. (з ПДВ) – ОФЕКТ-система візуалізації із двома детекторами зі змінним кутом Symbia Evo.
в. ТОВ «УМТ+» загальна цінова пропозиція 44 690 000 грн. (з ПДВ) – Системи однофотонної емісійної комп’ютерної томографії AnyScan S (ОФЕКТ).
Таким чином, очікувана вартість предмету закупівлі визначена у сумі 44 980 000 грн., яка внесена до Річного плану закупівель.
2) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням: https://kood.kyiv.ua
https://drive.google.com/drive/u/0/mobile/folders/1TEMKc1wHTVmXF-cxS_w51nwfFLAGS9EE?usp=share_link&pli=1
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника-ЦЗО, замовника-ініціатора з поставлених питань, надано через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Додатки:
сканована комерційна пропозиція ТОВ «Протек Солюшнз Україна» від 07.03.2023 р. № 0703/03 на 1арк.;
сканована комерційна пропозиція ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» від 01.03.2023 р. № 0103/03, 4 арк.;
сканована комерційна пропозиція ТОВ «УМТ+» від 25.02.2023 р. № m08/23, 4 арк.;
сканована копія протокольного рішення уповноваженої особи замовника-ЦЗО щодо продовження строку укладення договору.
З повагою
уповноважена особа замовника-ЦЗО Лариса Колеснік
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені Держаудитслужбою порушення законодавства у сфері публічних закупівель здійснено заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому. В піддтвердження зазначеного належні документи додаються.
2023-05-16 18:17:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ УМТ+ |
44 533 400,00
UAH з ПДВ
|
44 533 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» |
44 925 000,00
UAH з ПДВ
|
44 925 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ УМТ+ #38716926 |
Переможець |
44 533 400,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2023 18:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2023 16:00
|
ДУ 4 237.PDF | укладений |
30 листопада 2023 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2023 12:47
|
237_ОФЕКТ_УМТ_ДУ3.PDF | зміни до договору |
09 серпня 2023 12:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 травня 2023 17:47
|
Протокол 2.pdf | зміни до договору |
10 травня 2023 17:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 травня 2023 16:28
|
Дод уг 2 до дог 237.pdf | зміни до договору |
10 травня 2023 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 травня 2023 14:16
|
Дод уг 1 до дог 237.pdf | зміни до договору |
10 травня 2023 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2023 08:42
|
дог 237.pdf | укладений |
10 травня 2023 08:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони Договору внесли доповнення до Договору в частині розширення зобовязань Виконавця та покращення якості предмета закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 237 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторонами Договору внесено доповнення до Договору в частині джерела фінансування закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 237 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокольне рішення уповноваженої особи від 11.04.2023 р. № 2-11/04/23 щодо правочинність оголошення закупівлі (довідкова інформація: протокольне рішення від 11.04.2023 р. № 2-11/04/23 було завантажено в електронну систему закупівель 11 квітня 2023 р. о 18:36 год.) |
Номер договору про закупівлю: | 237 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2-11/04/23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 237 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 травня 2023 — 29 листопада 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до п. 6.2.6. Договору та враховуючи положення п.п. 1 п. 19 "Особливостей" у звязку з припиненням фінансування замовника, сторони досягли згоди припинити дію Договору та зменшити суму Доовору на 44533400,00 грн. |