Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОМНИКОМУНТЕПЛО" РОМЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 33219263 |
Місцезнаходження: | 42000, Україна , Сумська обл., місто Ромни, ВУЛИЦЯ КОРЖІВСЬКА, будинок 90 |
Контактна особа: |
Оксана Можневська +380986657412 rct5555@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2023 21:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2023 09:01 |
Очікувана вартість: | 1 998 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунок за товар здійснюється на умовах попередньої оплати в розмірі 50% від загальної вартості товару та 50% післяоплати (за готовністю відвантаження) в національній валюті України у безготівковій формі грошовим переказом на поточний рахунок Постачальника протягом 7 (семи) календарних днів з дати виставлення рахунку. | Аванс | 7 | Календарні | 50 |
Дата виставлення рахунку | Розрахунок за товар здійснюється на умовах попередньої оплати в розмірі 50% від загальної вартості товару та 50% післяоплати (за готовністю відвантаження) в національній валюті України у безготівковій формі грошовим переказом на поточний рахунок Постачальника протягом 7 (семи) календарних днів з дати виставлення рахунку. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2023 21:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2023 21:37 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-18-000080 ● 652a6657f9db453aac3f5845b8f203d9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 16:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.04.2023 №21-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 18.04.2023 №21-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-03-27-011899-a 27.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-19 09:18:29
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Водогрійний котел з пальником газовим модуляційним» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-27-011899-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-21 17:34:49
Відповідь на запит на пояснення
У відповідь на запит органу державного фінансового контролю Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Водогрійний котел з пальником газовим модуляційним», код ДК 021:2015 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-27-011899-a), Комунальне підприємство «Ромникомунтепло» Роменської міської ради на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступну інформацію (пояснення та документи) через електронну систему закупівель:
1. Розмір бюджетного призначення визначено згідно з виділеними коштами для проведення закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі сформована на підставі пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни на товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. Для проведення моніторингу ринкових цін замовником було здійснено взаємне листування з постачальниками товару даного виду на запит надання ними цінової пропозиції із зазначенням комплектації котла (вих. №128/1 від 16.03.2023 та вих. №128/2 від 16.03.2023), у відповідь були отримані комерційні пропозиції від 21.03.2023 №0012/04 вх.№109/1 від 23.03.2023 та від 22.03.2023 вих.№34 вх №109/2 від 23.03.2023.
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена з урахуванням складових ціни на товар: доставки до місця призначення (місто Ромни Сумської області), сплати страхових платежів, всіх податків і зборів та інших супутніх витрат.
При визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі замовником враховано місце встановлення котла, вузол обліку природного газу, підключення трубопроводів, потужність, характеристики палива, густина, тиск та ін.
Підприємство створене у 2005 році, має в роботі 55 котлів різних типів і потужностей, серед яких є встановлені у 2010 році котли (3 шт), що працюють на різних котельнях з аналогічними технічними характеристиками, що були зазначені у тендерній документації до даної закупівлі, і під час роботи яких не спостерігалося аварійних зупинок, спричинених зовнішньою чи внутрішньою корозією труб, гідроударами, тріщинами, закипаннями тощо. А також, крім техобслуговування, не виникало необхідності проведення ремонтних робіт. А отже, технічні характеристики визначені відповідно до потреби замовника з урахуванням всіх складових якості предмета закупівлі.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://romnyteplo.top/2023/03/.
Документи, що додаються:
копія листа від 16.03.2023 вих. №128/1 - 1 екз на 1 арк
копія листа від 16.03.2023 вих. №128/2 – 1 екз. на 1 арк.
копія листа - комерційної пропозиції від 21.03.2023 №0012/04 вх.№109/1 від 23.03.2023 - 1 екз на 3 арк.
копія листа - комерційної пропозиції від 22.03.2023 вих.№34 вх №109/2 від 23.03.2023 – 1 екз на 1 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не погоджується з Висновком і надає аргументоване заперечення
2023-04-28 19:48:06
- Протокол із запереченням.pdf
- Оголошення.pdf
- Тендерна документація 1.pdf
- Тендерна документація 2.pdf
- Додаток 2 до тендерної документації.pdf
- Довідка № 0059.pdf
- керівницво з експлуатації котел ELLPREX.pdf
- керівництво з експлуатації пальник GAS_P_190-250-300_MCE.pdf
- Лист державної аудиторської служби України.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 05 травня 2023 року подано Адміністративний позов про оскарження рішення суб'єкта владних повноважень |
Дата публікації: | 05 травня 2023 |
Номер відкриття провадження: | номер провадження 2-а/480/4221/23, номер справи 480/4183/23 |
Дата відкриття провадження: | 10 травня 2023 |
Документи:
22 травня 2023 19:02
|
Електронний підпис |
22 травня 2023 18:55
|
Ухвала 480-4183-23.pdf |
05 травня 2023 15:15
|
Позовна заява.pdf |
22 травня 2023 19:02
|
Електронний підпис |
05 травня 2023 15:33
|
Електронний підпис |
22 травня 2023 18:55
|
Ухвала 480-4183-23.pdf |
05 травня 2023 15:15
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕНТА-ЕНЕРДЖИ" |
1 797 600,00
UAH з ПДВ
|
1 797 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" |
1 973 000,00
UAH з ПДВ
|
1 973 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕНТА-ЕНЕРДЖИ" #43259082 |
Переможець |
1 797 600,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2023 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2023 12:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 травня 2023 19:25
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
02 травня 2023 19:17
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 19:16
|
договір 32.pdf | укладений |
11 квітня 2023 19:12
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Водогрійний котел з пальником газовим модуляційним | 1 | штуки |
1 797 600,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Водогрійний котел з пальником газовим модуляційним | 1 | штуки |
1 797 600,00
UAH з ПДВ
|