Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай" |
Код ЄДРПОУ: | 30950099 |
Місцезнаходження: | 50057, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, майдан Праці, 1 |
Контактна особа: |
Марштупа Наталя Андріївна 380961288888 zakupivlya.st@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2023 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2023 18:02 |
Очікувана вартість: | 5 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар (партію Товару) здійснюється Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Постачальника, зазначених у Договорі, на підставі рахунку на оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати постачання Товару (партії Товару) на склад Покупця та двостороннього підписання видаткових накладних; за умови надходження коштів з місцевого бюджету на рахунок Покупця. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2023 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2023 16:42 |
1стор.ТД-Рейки.pdf | |
27 березня 2023 16:42 |
Тендерна документація-Рейки.doc | |
27 березня 2023 16:42 |
Додаток 5 до ТД - Проект договору Рейки.doc | |
27 березня 2023 16:42 |
Додаток 4 до ТД - Технічна специфікація рейки.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-24-000112 ● 5ce078fed0744932ace1490619ad62fc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 17:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.04.2023 №34-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.04.2023 №34-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2023-03-27-010706-a 27.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-26 11:39:16
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі рейок залізничних (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-27-010706-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-28 14:41:12
Пояснення на запит
Вих. № 420 від 28 квітня 2023 року
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Начальнику Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області
Олені ВАХНОВСЬКІЙ
Пояснення на запит
На Ваш запит щодо надання пояснень замовником до моніторингу процедури закупівлі за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2023-03-27-010706-a, “Рейки залізничні”, UA-M-2023-04-24-000112 ● 5ce078fed0744932ace1490619ad62fc (згідно із Наказом від 03.11.2022 за № 259 “Про початок моніторингу процедур закупівель”), повідомляємо наступне.
Замовником - комунальним підприємством “Швидкісний трамвай” (далі - замовник, скорочено КП “Швидкісний трамвай”) визначено обґрунтування розміру бюджетного призначення (розміру витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість предмета закупівлі у процедурі закупівлі — Відкриті торги з особливостями ID: UA-2023-03-27-010706-a, “Рейки залізничні”, на підставі наступного.
Встановлені Замовником номенклатурні позиції предмету закупівлі з відповідними технічними та якісними характеристиками, маркуванням тощо обумовлено виробничою необхідністю високої якості матеріалів та нормативної і технологічної сумісності з іншими спеціальними частинами та колійними матеріалами, котрі необхідні під час виконання ремонтних робіт на трамвайних коліях. За технічними та експлуатаційними властивостями, для досягнення замовником якісної та технологічної відповідності, а також довговічності у процесі експлуатації предмету закупівлі, що вимагається спеціалістами з технічної частини замовника, вироби зазначені у технічній специфікації мають нормативну та експлуатаційну сумісність встановленим вимогам, та задовольняють потреби замовника.
Спеціалістами виробничо-технічного відділу та служби колії КП “Швидкісний трамвай” для проведення процедури закупівлі було надано Технічну специфікацію (Додаток 4 до тендерної документації), складену на підставі виробничих потреб та технічних особливостей експлуатації предмета закупівлі на виробництві. Технічна специфікація містить інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі (копія додається).
Планові призначення (заплановані витрати) на придбання даного предмету закупівлі включено до “Помісячного плану використання бюджетних коштів на 2023 рік (уточнений) КП “Швидкісний трамвай”, затверджений від 01 лютого 2023 року (витяг додається), за кодом економічної класифікації видатків бюджету 2610 “Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)”, КПКВК 1917421 “Утримання та розвиток наземного електротранспорту”, одним з показників (інші видатки) є “Придбання запасних частин та матеріалів для виконання поточного ремонту окремих ділянок трамвайних колій”, що включає в себе придбання зокрема предмету закупівлі “Рейки залізничні”, а також інших необхідних спеціалістам замовника запасних частин та колійних матеріалів. Планові призначення (заплановані витрати) узгоджені головним розпорядником бюджетних коштів.
Очікувану вартість предмета закупівлі (5 000 000,00 грн. з ПДВ) визначено з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", в межах бюджетних призначень згідно із Помісячним планом використання бюджетних коштів підприємства на 2023 рік, за результатами аналізу ринку, проведеного моніторингу та складеного розрахунку (копія додається) відповідних товарів, що є предметом закупівлі, станом на дату оприлюднення процедури закупівлі, згідно із отриманими комерційними пропозиціями (копії додаються). Також, з урахуванням наданої до відділу з публічних закупівель службової записки від 27.03.2023 р. від начальника служби колій, погодженої заступником директора та головним інженером, на проведення процедури закупівлі “Рейки залізничні”, з орієнтовною очікуваною вартістю 5 000 000 грн. з ПДВ (копія додається).
Додатки - скановані копії документів / інформації, що додаються замовником до цього пояснення:
1. Протокол УО.pdf (1 стор.);
2. Розрахунок вартості-рейки.pdf (1 стор.);
3. Витяг з помісячного Плану використ.бюдж.коштів.pdf (1 стор.);
4. Службова записка-рейки.pdf (1 стор.);
5. Д4 до ТД Тех.специфікація рейки.pdf (1 стор.);
6. Комерційна пропозиція ТОВ Промбудколія.pdf (1 стор.);
7. Комерційна пропозиція ФОП Трюхан АІ.pdf (2 стор.);
8. Комерційна пропозиція ТОВ МСК-Україна.pdf (1 стор.);
9. Комерційна пропозиція ТОВ ТРАНСГОСП.pdf (1 стор.).
З повагою, начальник відділу з публічних закупівель та матеріально-технічного постачання Дмитро КРУЦЕНКО
- 1 Протокол УО.pdf
- 2 Розрахунок вартості-рейки.pdf
- 3 Витяг з помісячного Плану використ.бюдж.коштів.pdf
- 4 Службова записка-рейки.pdf
- 5 Д4 до ТД Тех.специфікація рейки.pdf
- 6 Комерційна пропозиція ТОВ Промбудколія.pdf
- 7 Комерційна пропозиція ФОП Трюхан АІ.pdf
- 8 Комерційна пропозиція ТОВ МСК-Україна.pdf
- 9 Комерційна пропозиція ТОВ ТРАНСГОСП.pdf
- Пояснення ДАСУ рейки 28.04.2023.doc
- Пояснення на запит для ДАСУ (рейки) 28.04.2023.pdf
- Пояснення на запит для ДАСУ рейки 28.04.2023.zip.p7s.zip
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КОЖУШКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА |
4 728 510,00
UAH з ПДВ
|
4 728 510,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДКОЛІЯ" |
4 899 420,00
UAH з ПДВ
|
4 899 420,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕСК" |
7 233 870,58
UAH з ПДВ
|
7 233 870,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КОЖУШКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА #3478502107 |
Переможець |
4 728 510,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2023 13:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2023 08:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2023 10:14
|
ДУ№1 Д№7370.pdf | зміни до договору |
01 травня 2023 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2023 11:50
|
7370.pdf | укладений |
14 квітня 2023 11:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв'язку зі зміною банківських реквізитів Постачальника, сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 13 «Юридичні адреси та реквізити Сторін» та викласти реквізити Постачальника в новій редакції: Постачальник: Фізична особа-підприємець Кожушко Тетяна Сергіївна Юридична/поштова адреса: 19003, Черкаська обл., місто Канів, вулиця Енергетиків, будинок 6, квартира 103 Код за ЄДРПОУ - РНОКПП: 3478502107 Запис в ЄДР ЮО, ФОП та ГФ від 02.09.2021 за № 2010350000000040453 Р/р UA083005280000026003000027327 Банк АТ «ОТП БАНК», МФО 300528; тел.: +38 (066) 986-44-51. e-mail: kozhushko.fop@gmail.com 2. Усі інші умови Договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 7370 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |