Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Руслан Чорноконь +380442862705 chornik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2023 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 94 129 318,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 470 646,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2023 15:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2023 15:25 |
Додаток_7.doc | |
05 квітня 2023 15:25 |
Додаток_4.doc | |
05 квітня 2023 15:25 |
Тендерна документація.doc | |
05 квітня 2023 15:24 |
Перелiк_змiн.docx | |
31 березня 2023 15:01 |
Додаток_2.doc | |
31 березня 2023 15:01 |
Перелiк_змiн.docx | |
27 березня 2023 16:12 |
Додаток_1.doc | |
27 березня 2023 16:12 |
Додаток_3.doc | |
27 березня 2023 16:12 |
Додаток_5.doc | |
27 березня 2023 16:12 |
Додаток_6.doc |
05 квітня 2023 15:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 квітня 2023 15:25 |
Додаток_7.doc
|
||||||
05 квітня 2023 15:25 |
Додаток_4.doc
|
||||||
05 квітня 2023 15:25 |
Тендерна документація.doc
|
||||||
05 квітня 2023 15:24 |
Перелiк_змiн.docx
|
||||||
31 березня 2023 15:01 |
Додаток_2.doc
|
||||||
31 березня 2023 15:01 |
Перелiк_змiн.docx
|
||||||
27 березня 2023 16:12 |
Додаток_1.doc
|
||||||
27 березня 2023 16:12 |
Додаток_3.doc
|
||||||
27 березня 2023 16:12 |
Додаток_5.doc
|
||||||
27 березня 2023 16:12 |
Додаток_6.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Пункт 9.10 проекту договору передбачає наступне:
«Виконавець зобов’язується, у разі виявлення органами Державної аудиторської служби України, Департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), та іншими контролюючими органами, необґрунтованості в документах обсягів робіт, невідповідності їх кошторисній документації, будівельним нормам і правилам, неправильного застосування цін і розцінок, допущення будь-яких помилок, упущень, які стосуються раніше підписаних документів та інше, що призвело до завищень вартості та обсягів наданих послуг (виконаних робіт), повернути Замовнику кошти, зазначені в акті перевірки (ревізії), протягом п’яти банківських днів з моменту отримання від Замовника відповідної вимоги, а у випадку оскарження вимоги контролюючого органу протягом п’яти банківських днів з моменту вступу в силу відповідного рішення суду. У разі не повернення коштів у встановлені строки Виконавець сплачує Замовнику одноразово штраф у розмірі 5 % від неповернених коштів та пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який нараховується пеня, від суми неповернених коштів, за кожний день несвоєчасного повернення таких коштів».
Водночас, згідно з нормами Закону України від 26.01.1993р. №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (надалі - Закон №2939) та Порядку проведення перевірок Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2006 року №550 (далі – Порядок №550), юридичні особи приватної власності, що не фінансуються за рахунок бюджетних коштів не віднесені до установ, підконтрольних Державній аудиторській службі (далі – ДАСУ).
Відповідно ДАСУ уповноважена на проведення ревізій (перевірок) виключно щодо витрачання бюджетних коштів підконтрольними їй установами.
Згідно з пунктом 50 Порядку №550 за результатами проведеної ревізії у межах наданих прав органи державного фінансового контролю вживають заходів для забезпечення, зокрема: звернення до суду в інтересах держави щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань збереження і використання активів, а також стягнення у дохід держави коштів, одержаних за незаконними договорами, без встановлених законом підстав або з порушенням вимог законодавства.
Статтею 10 Закону №2939 передбачено, зокрема, право органу державного фінансового контролю (ДАСУ):
7) пред'являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов'язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства, вилучати в судовому порядку до бюджету виявлені ревізіями приховані і занижені валютні та інші платежі, ставити перед відповідними органами питання про припинення бюджетного фінансування і кредитування, якщо отримані підприємствами, установами та організаціями кошти і позички використовуються з порушенням чинного законодавства;
10) звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів;
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-24-000127 ● 6b65cc41e3da42f5bd5f3f3d8ef99b0e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2023 11:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.04.2023 № 106
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
26 UA-2023-03-27-010036-a 27.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-26 16:39:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги з виконання протиаварійних робіт з ремонту деформаційних швів на: Південний міст через р. Дніпро; Правобережна естакада “В” Південного мостового переходу (з боку мосту ім. Є. О. Патона); Естакада на магістралі від Наддніпрянського шосе до проспекту Науки “Н” (збоку с. Корчувате) (код за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), замовником якої є Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст» (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-27-010036-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Також, надати документальне підтвердження наявності фінансування на здійснення даної закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-28 09:55:58
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2023-03-27-010036-a
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах.
Основним предметом діяльності підприємства «Київавтошляхміст» є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд.
Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Основна частина мостових споруд мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
Відповідно до плану спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) на 2023 рік, по КПКВ 1917462 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок субвенції з державного бюджету», підприємству «Київавтошляхміст» доведено фінансування в сумі 164 964,4 тис.грн. (додається).
Відповідно до затвердженого плану поточного благоустрою по підприємству «Київавтошляхміст» на 2023 рік по КПКВ 1917462 (додається) передбачено фінансування на проведення протиаварійних робіт з ремонту деформаційних швів на: Південний міст через р. Дніпро; Правобережна естакада “В” Південного мостового переходу (з боку мосту ім. Є. О. Патона); Естакада на магістралі від Наддніпрянського шосе до проспекту Науки “Н” (збоку с. Корчувате).
Враховуючи зазначене, підприємством «Київавтошляхміст» було розпочато процедуру закупівлі «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з виконання протиаварійних робіт з ремонту деформаційних швів на: Південний міст через р. Дніпро; Правобережна естакада “В” Південного мостового переходу (з боку мосту ім. Є. О. Патона); Естакада на магістралі від Наддніпрянського шосе до проспекту Науки “Н” (збоку с. Корчувате)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-27-010036-a).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу з отриманням позитивної експертної оцінки від 17 березня 2023 р. № 10-0002-23/ЕО (додається).
В складі кошторисної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначено розмір витрат та очікувану вартість закупівлі.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту повідомляємо, що у відповідності до пункту 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів. Оскільки підприємство «Київавтошляхміст» є одержувачем бюджетних коштів, посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.
Додаток: експертна оцінка на 2 арк;
план поточного благоустрою на 2 арк;
плану спеціального фонду бюджету на 1 арк.
Уповноважена особа __________________ Руслан ЧОРНОКОНЬ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-09 09:55:54
Запит про надання пояснень
З огляду на те, що документи, завантажені Замовником мають нечітке та нерозбірливе зображення, просимо повторно надати вищезазначені документи в якості, придатній для читання.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-09 14:55:45
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2023-03-27-010036-a
Відповідно до запиту Державної аудиторської служби України який надійшов 09.05.2023 в 09:55 додатково надаємо такі документи:
Експертна оцінка на 2 арк;
План поточного благоустрою на 2 арк;
Плану спеціального фонду бюджету на 1 арк.
Уповноважена особа __________________ Руслан ЧОРНОКОНЬ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | У зв’язку із незгодою з інформацією, викладеною у висновку Державної аудиторської служби України від 19.05.2023 про результати моніторингу закупівлі UA-2023-03-27-010036-a та керуючись частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», комунальним підприємством по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст», даний висновок буде оскаржений до суду шляхом подання відповідного позову. Інформацію про відкриття провадження у справі буде надано додатково. |
Дата публікації: | 26 травня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/43537/23 |
Дата відкриття провадження: | 13 грудня 2023 |
Документи:
18 грудня 2023 13:37
|
Електронний підпис |
18 грудня 2023 13:37
|
Електронний підпис |
26 травня 2023 09:06
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Підприємство "Маст-Буд" |
85 451 048,82
UAH з ПДВ
|
85 451 048,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Підприємство "Маст-Буд" #33653812 |
Переможець |
85 451 048,82
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2023 17:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 08:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2023 12:11
|
Додаткова угода 1 Лінійний графік.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2023 12:10
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2023 08:46
|
04-39 ТОВ ПІДПРИЄМСТВО МАСТ-БУД.pdf | укладений |
24 квітня 2023 08:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, пунктами 4.2, 13.1 та 13.2 Договору уклали дану Додаткову угоду про таке: 1. Сторони дійшли згоди доповнити Договір Лінійним графіком виконання робіт (Додаток № 5) в редакції, яка вступає в силу з моменту підписання даної додаткової угоди та є невід’ємною частиною даного Договору. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. Сторони одна до одної претензій не мають. 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, набуває чинності з моменту її підписання та діє до кінця терміну дії Договору. 4. Додаткова угода складена в 2-х примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної Сторони. 5. До цієї додаткової угоди додається Додаток № 5, який є невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 04-39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |