Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Санітарна очистка міста |
Код ЄДРПОУ: | 32313770 |
Місцезнаходження: | 56501, Україна , Миколаївська обл., Вознесенськ, вул. Михайлівська 2 |
Контактна особа: |
Бінько Володимир Сергійович +380997719814 kpsom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2023 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2023 12:01 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2023 15:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2023 15:41 |
Тендерна (1).docx | |
27 березня 2023 15:41 |
Додаток 4 (1).docx | |
27 березня 2023 15:41 |
Додаток 3 (3).docx | |
27 березня 2023 15:41 |
Додаток 2 (1).docx | |
27 березня 2023 15:41 |
Додаток 1 (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Мінекономіки - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на поротязі 10 робочих днів з дня подання відповідного пакету документів (https://my.gov.ua/info/service/3140/details)
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-18-000073 ● fc0445e60428481db49775b0acace5b4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 16:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2023 № 35-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 18.04.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 18.04.2023 № 35-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2023-03-27-009171-a 27.03.2023
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-19 13:52:01
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання (Урни для сміття «Принц» зі знімним баком (або еквівалент))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-20 09:47:55
Надання відповіді
На Ваш запит від 19.04.2023 13:52. в межах проведення закупівлі «Урни для сміття «Принц» зі знімним баком (або еквівалент)» на основі Класифікації за ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання, (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-27-009171-a) Комунальне підприємство «Санітарна очистка міста» повідомляє про наступне:
Питання: У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання (Урни для сміття «Принц» зі знімним баком (або еквівалент))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання. Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь:
Замовник самостійно визначив необхідні технічні характеристики предмета закупівлі «Урни для сміття «Принц» зі знімним баком (або еквівалент)» на основі Класифікації за ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання, (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-27-009171-a), виходячи зі специфікації предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Очікувану вартість визначено керуючись річною потребою, порівнюючи очікувану вартість закупівлі з попередніми роками. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку 2 до тендерної документації, а також передбачено, що товар, який постачає Виконавець повинен відповідати висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виготовлений з належної якості та відповідно до норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщено на https://prozorro.gov.ua.
Також повідомляємо, що комунальне підприємство не має власного веб сайту, тому всю необхідну інформацію розміщуємо на сайті Вознесенської міської ради.
У зв’язку із введенням воєнного стану в Україні доступ до деяких розділів на сайті Вознесенської міської ради (https://voz.gov.ua) обмежений.
Уповноважена особа Володимир БІНЬКО
20.04.2023 р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш запит від 19.04.2023 13:52. в межах проведення закупівлі «Урни для сміття «Принц» зі знімним баком (або еквівалент)» на основі Класифікації за ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання, (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-27-009171-a) Комунальне підприємство «Санітарна очистка міста» повідомляє про наступне: Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 квітня 2023 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); своєчасності надання роз'яснень на вимоги учасників щодо усунення порушень; розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Комунального підприємства «Санітарна очистка міста» (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2023-03-27-003418-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 27.03.2023 (протокол № 13); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників Приватного підприємства «ВКВ-Сервіс» (далі – ПП «ВКВ-Сервіс») Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮГСТАЛЬ» (далі – ТОВ «ЮГСТАЛЬ»); вимоги учасника щодо надання роз’яснень та відповіді на них; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.04.2023 № 16 та № 17; повідомлення про намір укласти договір; договір від 18.04.2023 № 18/04; пояснення, надані Замовником 20.04.2023 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.04.2023 № 16 (далі – протокол від 06.04.2023 № 16) відхилив тендерну пропозицію ПП «ВКВ-Сервіс» на підставі підпункту 2 пункту 40 Особливостей, оскільки вказаний учасник у складі тендерної пропозиції «не надав завірену копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (або про сплату єдиного податку) або копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість», як це передбачалось Додатком 4 до тендерної документації. У протоколі від 06.04.2023 № 16 зазначено, що підставою для відхилення є підпункт 2 пункту 41 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей. Відповідно до абзацу першого пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу другого пункту 40 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, відсутність документів, передбачених Додатком 4 до тендерної документації є невідповідністю, яка підлягала усуненню на підставі пункту 40 Особливостей, оскільки не належить до невідповідності в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 40 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та як наслідок, на порушення пункту 41 Особливостей безпідставно відхилив тендерну пропозицію ПП «ВКВ-Сервіс» з підстав, передбачених абзацом першим та другим підпункту 2 пункту 41 Особливостей. У зв’язку з вказаним вище, Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту 38 Особливостей безпідставно розпочав розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ЮГСТАЛЬ», визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 18.04.2023 № 18/04. Відповідь: Замовник ознайомився з рішенням Державної аудиторської служби України. Відповідно до вище зазначеного рішення Замовник «Комунальне підприємство «Санітарна очистка міста» та Постачальник «ТОВ «ЮГСТАЛЬ» дійшли згоди розірвати Договір №18/04 від 18.04.2023 року за згодою сторін. Додаткова угода №1 від 03.05.2023 до Договору №18/04 від 18.04.2023 року додається. Уповноважена особа Володимир БІНЬКО 03.05.2023 р.
2023-05-03 12:31:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.rejectionOfBidsNotByLaw • усунуто
-
2023-05-03 13:37:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "ВКВ-Сервіс" |
738 000,00
UAH з ПДВ
|
738 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" |
901 836,00
UAH з ПДВ
|
901 836,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "ВКВ-Сервіс" #37362544 |
Відхилено |
738 000,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2023 12:10
|
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" #37941143 |
Переможець |
901 836,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2023 12:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2023 12:36
|
Додаткова угода | укладений |
03 травня 2023 12:35
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2023 16:28
|
Договір | укладений |
18 квітня 2023 16:24
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Урни для сміття «Принц» зі знімним баком (або еквівалент) ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання | 164 | штуки |
4 648,63
UAH з ПДВ
|