Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДМИТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43085255 |
Місцезнаходження: | 27422, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький р-н., с. Дмитрівка, пл. Перемоги, буд. 12 |
Контактна особа: |
Анастасія Ігранова +380996313278 osvita_dss_zn2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2023 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Обґрунтування обсягів закупівлі.
Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання твердого у попередньому році, відповідно клопотань закладів освіти та обсягу фінансування.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
Якісні характеристики визначено відповідно до вимог, що передбачені Національними стандартами України ДСТУ 3472:2015 та ДСТУ 7146:2010.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі/бюджетного призначення.
Очікувана вартість обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на базі електронного каталогу станом на дату прийняття цього рішення, яка становить для вугілля марки ДГ з розміром кусків від 13 мм. до 100 мм. – від 7000,00 грн. до 15500,00 грн., для вугілля марки А з розміром кусків від 13 мм. до 25 мм. – від 16500,00 грн. до 17500,00 грн., вугілля марки Г(Г2) з розміром кусків від 25 мм до 50 мм – від 8500,00 грн до 14600,00 грн.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2023 15:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2023 15:16 |
ТД на закупівлю вугілля 30.03.2023 Нова редакція.doc | |
30 березня 2023 15:16 |
Перелік змін до ТД вугілля 30.03.2023.doc | |
27 березня 2023 15:31 |
Протокол №21 від 27.03.23 з обгрунтуванням оч.вартості.pdf |
30 березня 2023 15:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 березня 2023 15:16 |
ТД на закупівлю вугілля 30.03.2023 Нова редакція.doc
|
|||
30 березня 2023 15:16 |
Перелік змін до ТД вугілля 30.03.2023.doc
|
|||
27 березня 2023 15:31 |
Протокол №21 від 27.03.23 з обгрунтуванням оч.вартості.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 15 квітня 2023 20:47
Дата подання: 20 травня 2023 15:17
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-28-000004 ● 5a320e24c47f413c85ed250dcdffbc27
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 червня 2023 16:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.06.2023 № 45-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 27.06.2023 № 45-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-03-27-008889-a 27.03.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-10 09:20:57
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Код ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо (кам’яне вугілля)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-27-008889-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-11 10:29:26
Відповідь на запит Щодо інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості.
Відділ освіти, молоді та спорту Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області (надалі – Замовник) надає пояснення (інформацію) по моніторингу процедури публічної закупівлі код ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо (кам’яне вугілля) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-27-008889-a), шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та повідомляє наступне: Щодо інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Відділу освіти, молоді та спорту Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області та визначено відповідно до вимог, що передбачені Національними стандартами України ДСТУ 3472:2015 та ДСТУ 7146:2010
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275.
Очікувана вартість обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на базі електронного каталогу станом на дату прийняття цього рішення, яка становить для вугілля марки ДГ з розміром кусків від 13 мм. до 100 мм. – від 7000,00 грн. до 15500,00 грн., для вугілля марки А з розміром кусків від 13 мм. до 25 мм. – від 16500,00 грн. до 17500,00 грн., вугілля марки Г(Г2) з розміром кусків від 25 мм до 50 мм – від 8500,00 грн до 14600,00 грн. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.
Розмір бюджетного призначення: 1 500 000,00 грн. з ПДВ на 2023 рік згідно до кошторисних призначень на 2023 рік та річним планом закупівель на 2023 рік.
Обґрунтування розміру витрат: Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання твердого палива у попередньому році, відповідно клопотань закладів освіти та обсягу фінансування.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Уповноважена особа Відділу освіти, молоді та спорту Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області, підготувала обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке розміщене на веб-сайті головного розпорядника: https://dmitrovka-otg.gov.ua/documents/cljxy670kukc90878dr9p6fdm
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інше порушення)
- UA-M-2023-07-12-000016 ● 2490e46535214d429c5ee7dedc2b1c91
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2023 14:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.07.2023 № 49
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Визнати недійсним Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 11.07.2023, який розпочато відповідно до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 27.06.2023 № 45-з «Про початок моніторингу процедур закупівель», у зв’язку з виявленням технічної помилки допущеної при оприлюдненні відповідної інформації.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 12.07.2023 № 49
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-03-27-008889-a 27.03.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" |
953 000,00
UAH з ПДВ
|
953 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІТЕЛ-ТРЕЙД" |
984 000,00
UAH з ПДВ
|
984 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "ВУГЛЕТРЕЙДІНГ" |
1 020 000,00
UAH з ПДВ
|
1 020 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" |
1 044 000,00
UAH з ПДВ
|
1 044 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА |
1 105 000,00
UAH з ПДВ
|
1 105 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Перша паливно-енергетична корпорація |
1 496 000,00
UAH з ПДВ
|
1 496 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІТЕЛ-ТРЕЙД" #44007445 |
Рішення скасоване |
984 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2023 10:54
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Рішення скасоване |
953 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2023 10:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 квітня 2023 13:32
|
ТОВ "ВІТЕЛ-ТРЕЙД" #44007445 |
Рішення скасоване |
984 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2023 10:54
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Переможець |
953 000,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2023 10:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 травня 2023 09:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 жовтня 2023 10:24
|
Дод.угода №1 від 05.10.23.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2023 10:22
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2023 11:59
|
Банківська гарантія.pdf | укладений |
08 червня 2023 11:58
|
Дог. №152 від 08.06.2023.pdf | укладений |
08 червня 2023 11:58
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (25-50) | 45 | тонни |
9 530,00
UAH з ПДВ
|
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) | 50 | тонни |
9 530,00
UAH з ПДВ
|
Вугілля кам’яне марки А (13-25) | 5 | тонни |
9 530,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з перебуванням складу Постачальника під обстрілом зі сторони російської федерації, керуючись пп.1п.19 Особливостей та пп.1 п.11.5 розділу 11 Договору сторони вирішили зменшити обсяг закупівлі, у зв'язку з чим, викласти в новій редакції п.3.1 Договору: 3.1. Ціна цього Договору становить 905350,00 (дев'ятсот п'ять тисяч триста п'ятдесят грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 150891,67 (сто п'ятдесят тисяч вісімсот дев'яносто одна грн 67 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 152 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (25-50) | 45 | тонни |
9 530,00
UAH з ПДВ
|
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) | 50 | тонни |
9 530,00
UAH з ПДВ
|