Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія, постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг
Очікувана вартість
6 300 000,00 UAH
UA-2023-03-27-008106-a ● cd246b6f13994b1cb8b771b531a31bba
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40535043 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, ВУЛИЦЯ ЗЕЛЕНА , будинок 2 |
Контактна особа: |
Медведева Валентина Володимирівна 380459858293 MED_YA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2023 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 6 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
редакція згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1255000 Кіловат-година
Електрична енергія, постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08132, Україна, Київська область, Вишневе, ВУЛИЦЯ ЗЕЛЕНА , будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2023 16:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2023 16:24 |
додаток 5.docx | |
29 березня 2023 16:24 |
Додаток 4 зі змінами.docx | |
27 березня 2023 15:04 |
Додаток 4.docx | |
27 березня 2023 15:04 |
Додаток 1. Кваліфікаційні критерії_ вимоги статті 17 Закону та інші вимоги (1).docx | |
27 березня 2023 15:04 |
Оголошення.docx | |
27 березня 2023 15:04 |
701 2023.docx | |
27 березня 2023 15:04 |
Додаток 5 Методика визначення .docx | |
27 березня 2023 15:04 |
Додаток 2. Цінова пропозиція.docx | |
27 березня 2023 15:04 |
Додаток 3. Технічні якісні кількісні характеристики.docx | |
27 березня 2023 15:04 |
Тендерна документація.docx | |
27 березня 2023 15:04 |
214 2023.docx |
29 березня 2023 16:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 березня 2023 16:24 |
додаток 5.docx
|
|||
29 березня 2023 16:24 |
Додаток 4 зі змінами.docx
|
|||
27 березня 2023 15:04 |
Додаток 4.docx
|
|||
27 березня 2023 15:04 |
Додаток 1. Кваліфікаційні критерії_ вимоги статті 17 Закону та інші вимоги (1).docx
|
|||
27 березня 2023 15:04 |
Оголошення.docx
|
|||
27 березня 2023 15:04 |
701 2023.docx
|
|||
27 березня 2023 15:04 |
Додаток 5 Методика визначення .docx
|
|||
27 березня 2023 15:04 |
Додаток 2. Цінова пропозиція.docx
|
|||
27 березня 2023 15:04 |
Додаток 3. Технічні якісні кількісні характеристики.docx
|
|||
27 березня 2023 15:04 |
Тендерна документація.docx
|
|||
27 березня 2023 15:04 |
214 2023.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Універсальна послуга
Дата подання: 27 березня 2023 15:38
Дата відповіді: 27 березня 2023 16:27
Шановний Замовнику, у назві закупівлі зазначено, що постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг. Однак ви оголошуєте закупівлю. Якщо ви здійснюєте закупівлю у постачальника Універсальних послуг, ви маєте здійснювати закупівлю згідно п.п. 5 п 13 особливостей, адже лише 1 суб'єкт постачання може надавати вам універсальну послугу. Якщо ж ви НЕ закуповуєте універсальну послугу то маєте унести зміни до документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. В Додатку 3 до тендерної документації, та в розрахунках потреби до кінця року, вказано де постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг, де електроенергія.
Щодо універсальної послуги
Дата подання: 27 березня 2023 16:54
Дата відповіді: 30 березня 2023 15:12
Шановний Замовник, ураховуючи Додаток 3 даною процедурою ви порушуєте чинне законодавство у сфері публічних закупівель. у п.п. 5 п 13 Особливостей зазначено, що: "13. Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю БЕЗ застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли:
5) роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків:
... укладення договору про закупівлю з постачальником “останньої надії” або з постачальником УНІВЕРСАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ на постачання електричної енергії або природного газу;".
Універсальну послугу Вам може надати ЛИШЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ", без торгів. Тим більше поєднання в одній закупівлі універсальної послугу та постачання за вільними цінами без розбивки закупівлі на лоти суперечить чинному законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Універсальна послуга - постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії»
Закон України «Про ринок електричної енергії» надає лише право побутовим споживачам та малим непобутовим споживачам отримати універсальну послугу. Проте установи, організації, підприємства та інші суб’єкти господарювання, які є замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», мають виконувати його вимоги та вимоги інших нормативних актів у сфері закупівель. Крім цього, постачальники універсальних послуг можуть постачати електричну енергію за вільними цінами, тобто брати участь у процедурах закупівель.
Натомість, закупівля як у ДПЗД «Укрінтеренерго» (виконує функцію постачальника "останньої надії" на ринку електроенергії), так і в одного із постачальників універсальної послуги без застосування відкритих торгів чи електронного каталогу PROZORRO MARKET за Постановою КМУ №1178 не відноситься до переговорної процедури у термінах Закону №922-VIII, а передбачає публікацію звіту про договір в електронній системі закупівель протягом десяти робочих днів з моменту укладення договору.
«Особливості» Постанови Уряду №1178 дозволяють але не зобов’язують укладати «прямі» договори про закупівлю електроенергії чи природного газу від 100000,00 гривень із постачальником «останньої надії» (ПОН) або постачальниками універсальної послуги (ПУП) за відсутності конкуренції. Аналогічне прирівняння ПУП до ПОНу уже мало місце в закупівельному законодавстві: Постанова Кабміну №169 (у редакції Постанови КМУ від 24 червня 2022 року №723) передбачала можливість закупити енергетичні ресурси від 50 000,00 гривень. У той же час, пункт 2 частини другої статті 41 Закону «Про публічні закупівлі» вказує на варіант здійснення переговорної процедури закупівлі без згадки про ПУП.
Зазначена позаконкурентна «привілея» для контракту із ПОН/ПУП має бути належним чином обґрунтована. Так, договір із постачальником «останньої надії» укладається на строк постачання до 90 днів, коли немає інших осіб, які б могли забезпечити постачання електроенергії споживачу у випадках, передбачених Правилами роздрібного ринку електричної енергії, за регульованим тарифом; із постачальником універсальної послуги – враховуючи, що тільки один ПУП може надавати універсальну послугу замовнику як малому непобутовому/побутовому споживачу (у дефініціях Закону «Про ринок електричної енергії») на певній закріпленій території (області України/місті Києві) і так само за регульованим тарифом. Але, якщо замовник купує електроенергію як побутовий споживач за вільними цінами, то підписати «прямий» контракт із ПУП з підстави відсутності конкуренції заборонено.
Закон України «Про ринок електричної енергії» надає лише право побутовим споживачам та малим непобутовим споживачам отримати універсальну послугу. Проте установи, організації, підприємства та інші суб’єкти господарювання, які є замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», мають виконувати його вимоги та вимоги інших нормативних актів у сфері закупівель. Крім цього, постачальники універсальних послуг можуть постачати електричну енергію за вільними цінами, тобто брати участь у процедурах закупівель.
Натомість, закупівля як у ДПЗД «Укрінтеренерго» (виконує функцію постачальника "останньої надії" на ринку електроенергії), так і в одного із постачальників універсальної послуги без застосування відкритих торгів чи електронного каталогу PROZORRO MARKET за Постановою КМУ №1178 не відноситься до переговорної процедури у термінах Закону №922-VIII, а передбачає публікацію звіту про договір в електронній системі закупівель протягом десяти робочих днів з моменту укладення договору.
«Особливості» Постанови Уряду №1178 дозволяють але не зобов’язують укладати «прямі» договори про закупівлю електроенергії чи природного газу від 100000,00 гривень із постачальником «останньої надії» (ПОН) або постачальниками універсальної послуги (ПУП) за відсутності конкуренції. Аналогічне прирівняння ПУП до ПОНу уже мало місце в закупівельному законодавстві: Постанова Кабміну №169 (у редакції Постанови КМУ від 24 червня 2022 року №723) передбачала можливість закупити енергетичні ресурси від 50 000,00 гривень. У той же час, пункт 2 частини другої статті 41 Закону «Про публічні закупівлі» вказує на варіант здійснення переговорної процедури закупівлі без згадки про ПУП.
Зазначена позаконкурентна «привілея» для контракту із ПОН/ПУП має бути належним чином обґрунтована. Так, договір із постачальником «останньої надії» укладається на строк постачання до 90 днів, коли немає інших осіб, які б могли забезпечити постачання електроенергії споживачу у випадках, передбачених Правилами роздрібного ринку електричної енергії, за регульованим тарифом; із постачальником універсальної послуги – враховуючи, що тільки один ПУП може надавати універсальну послугу замовнику як малому непобутовому/побутовому споживачу (у дефініціях Закону «Про ринок електричної енергії») на певній закріпленій території (області України/місті Києві) і так само за регульованим тарифом. Але, якщо замовник купує електроенергію як побутовий споживач за вільними цінами, то підписати «прямий» контракт із ПУП з підстави відсутності конкуренції заборонено.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-27-008106-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ", Код ЄДРПОУ:44378553
Дата подання: 29 березня 2023 13:38
Вимога щодо виключення окремих пунктів з проекту договору
Доброго дня, шановний Замовнику!
1) Відповідно до пп. 9.4. п. 9 Проекту договору (Додаток № 4 до Тендерної документації) у разі невиконання або неналежного виконання свого зобов’язання щодо забезпечення постачання електричної енергії, а саме у разі непогодження оператором системи розподілу зміни постачальника, зважаючи на що Споживач буде змушений укласти договір з постачальником «останньої надії» або у разі набуття постачальником статусу «дефолтного», в зв‘язку з чим постачання електричної енергії Споживачу буде здійснюватися постачальником «останньої надії», постачальник зобов’язаний відшкодувати різницю між тарифом постачальника «останньої надії» та ціною (тарифом) встановленою цим Договором, протягом усього терміну дії договору Споживача із постачальником «останньої надії» та повне відшкодування збитків завданих у зв’язку з неможливістю виконання постачальником своїх зобов’язань.
По-перше, зазначимо, що дії оператора системи розподілу ніяким чином не залежать від постачальника, зважаючи на що абсолютно необгрунтованим є зобов’язання постачальника відшкодовувати різницю між тарифом постачальника «останньої надії» та ціною (тарифом) встановленою цим Договором, а також збитки за дії оператора системи розподілу.
По-друге, слід зазначити, що відповідно до п. 3.4.2. ПРРЕЕ Постачальник «останньої надії» надає послуги з постачання електричної енергії споживачам у разі: 1) банкрутства, ліквідації попереднього електропостачальника; 2) завершення строку дії ліцензії, зупинення або анулювання ліцензії з постачання електричної енергії споживачам попереднього електропостачальника; 3) невиконання або неналежного виконання електропостачальником Правил ринку, Правил ринку НДН та ВДР, що унеможливило постачання електричної енергії споживачам; 4) необрання споживачем електропостачальника, зокрема після розірвання (припинення) договору з попереднім електропостачальником; 5) в інших випадках, передбачених цими Правилами. Згідно з п. 6.2.2. ПРРЕЕ, у разі банкрутства, ліквідації, завершення строку дії або анулювання ліцензії на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії попереднього електропостачальника, а також у разі припинення його участі на ринку електричної енергії електропостачальник протягом 1 робочого дня повідомляє про це споживача (споживачів), відповідного (відповідних) оператора (операторів) системи та постачальника «останньої надії», на території діяльності якого розташовані електроустановки такого споживача (таких споживачів), із зазначенням дати, з якої такий електропостачальник припинить здійснювати постачання електричної енергії споживачу (споживачам). Сам порядок переходу споживачем до постачальника «останньої надії» врегульовано розділом VI. Зміна електропостачальника (6.2. Порядок зміни електропостачальника на постачальника «останньої надії»). Вказуємо на те, що відповідно до даного розділу, законодавець не встановлює обов’язку для постачальника, у разі переходу споживача до постачальника «останньої надії», відшкодовувати різницю між тарифом постачальника «останньої надії» та договірною ціною (тарифом) договору чи будь-якого відшкодування збитків. Таким чином Замовник намагається нав’язати постачальникам обов’язки, що містять дискримінаційні вимоги та не передбачені жодним нормативно-правовим актом. Правила роздрібного ринку електричної енергії, зокрема розділ V. Права, обов’язки та відповідальність учасників роздрібного ринку, не покладають на постачальників вказаних обов’язків, а споживачам не надають права вимагати виконання таких вимог від останніх.
2) Згідно з пп. 13.4. п. 13 Проекту договору (Додаток № 4 до Тендерної документації) Споживач має право припинити/розірвати дію цього Договору, повідомивши іншу сторону за 5 днів до очікуваної дати розірвання/припинення у разі відмови Споживача від прийняття зобов’язань у зв’язку з невідповідністю виконаного Постачальником зобов’язання умовам цього Договору та/або законодавству (в тому числі щодо роботи Персонального кабінету та центру обслуговування клієнтів (структурного підрозділу) Постачальника. Вказуємо на те, що у Правилах роздрібного ринку електричної енергії відсутня така підстава для розірвання договору. А отже, таке право Споживача не передбачається чинним законодавством.
3) Відповідно до пп. 15.1. п. 15 Проекту договору (Додаток № 4 до Тендерної документації) у разі надання у встановленому порядку Постачальником Споживачу повідомлення про зміни умов договору про постачання електричної енергії (у тому числі зміну ціни), що викликані змінами регульованих складових ціни (тарифу на послуги з передачі), та/або змінами в нормативно-правових актах щодо формування цієї ціни або умов постачання електричної енергії, договір вважається із зазначеної в повідомленні дати зміни його умов (але не раніше ніж через 20 днів від дня надання споживачу повідомлення): 1) розірваним (без штрафних санкцій) за ініціативою споживача - у разі надання електропостачальнику письмової заяви споживача про незгоду/неприйняття змін; 2) зміненим на запропонованих Постачальником умовах - якщо Споживач не надав електропостачальнику письмову заяву про незгоду/неприйняття змін шляхом укладання додаткових угод відповідно до пп.14.1 та 14.2 даного Договору.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» Регулятор здійснює державне регулювання, моніторинг та контроль за діяльністю суб’єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг, зокрема, у сфері енергетики, діяльності з виробництва, передачі, розподілу, постачання електричної енергії, зберігання енергії. А згідно з п. 3 ч. 2 ст. 3 вказаного Закону Регулятор здійснює державне регулювання, зокрема, шляхом формування цінової і тарифної політики у сферах енергетики та комунальних послуг та реалізації відповідної політики у випадках, коли такі повноваження надані Регулятору законом. Отже, слід вказати на те, що постачальник не відповідає за зміну регульованих складових ціни (тарифу на послуги з передачі), а також зміну в нормативно-правових актах щодо формування цієї ціни та не може впливати на такі зміни. А тому необгрунтованим є положення про те, що споживач може не погодитись/не прийняти такі зміни, тим самим розірвавши договір.
Звертаємо увагу Замовника на той факт, що відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Беручи до уваги вищезазначене, з метою уникнення порушення Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримання основних принципів проведення публічних закупівель, звертаємося до вас з вимогою щодо виключення вказаних пунктів з проекту договору. В іншому випадку, будемо змушені звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути
Згорнути
1) Відповідно до пп. 9.4. п. 9 Проекту договору (Додаток № 4 до Тендерної документації) у разі невиконання або неналежного виконання свого зобов’язання щодо забезпечення постачання електричної енергії, а саме у разі непогодження оператором системи розподілу зміни постачальника, зважаючи на що Споживач буде змушений укласти договір з постачальником «останньої надії» або у разі набуття постачальником статусу «дефолтного», в зв‘язку з чим постачання електричної енергії Споживачу буде здійснюватися постачальником «останньої надії», постачальник зобов’язаний відшкодувати різницю між тарифом постачальника «останньої надії» та ціною (тарифом) встановленою цим Договором, протягом усього терміну дії договору Споживача із постачальником «останньої надії» та повне відшкодування збитків завданих у зв’язку з неможливістю виконання постачальником своїх зобов’язань.
По-перше, зазначимо, що дії оператора системи розподілу ніяким чином не залежать від постачальника, зважаючи на що абсолютно необгрунтованим є зобов’язання постачальника відшкодовувати різницю між тарифом постачальника «останньої надії» та ціною (тарифом) встановленою цим Договором, а також збитки за дії оператора системи розподілу.
По-друге, слід зазначити, що відповідно до п. 3.4.2. ПРРЕЕ Постачальник «останньої надії» надає послуги з постачання електричної енергії споживачам у разі: 1) банкрутства, ліквідації попереднього електропостачальника; 2) завершення строку дії ліцензії, зупинення або анулювання ліцензії з постачання електричної енергії споживачам попереднього електропостачальника; 3) невиконання або неналежного виконання електропостачальником Правил ринку, Правил ринку НДН та ВДР, що унеможливило постачання електричної енергії споживачам; 4) необрання споживачем електропостачальника, зокрема після розірвання (припинення) договору з попереднім електропостачальником; 5) в інших випадках, передбачених цими Правилами. Згідно з п. 6.2.2. ПРРЕЕ, у разі банкрутства, ліквідації, завершення строку дії або анулювання ліцензії на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії попереднього електропостачальника, а також у разі припинення його участі на ринку електричної енергії електропостачальник протягом 1 робочого дня повідомляє про це споживача (споживачів), відповідного (відповідних) оператора (операторів) системи та постачальника «останньої надії», на території діяльності якого розташовані електроустановки такого споживача (таких споживачів), із зазначенням дати, з якої такий електропостачальник припинить здійснювати постачання електричної енергії споживачу (споживачам). Сам порядок переходу споживачем до постачальника «останньої надії» врегульовано розділом VI. Зміна електропостачальника (6.2. Порядок зміни електропостачальника на постачальника «останньої надії»). Вказуємо на те, що відповідно до даного розділу, законодавець не встановлює обов’язку для постачальника, у разі переходу споживача до постачальника «останньої надії», відшкодовувати різницю між тарифом постачальника «останньої надії» та договірною ціною (тарифом) договору чи будь-якого відшкодування збитків. Таким чином Замовник намагається нав’язати постачальникам обов’язки, що містять дискримінаційні вимоги та не передбачені жодним нормативно-правовим актом. Правила роздрібного ринку електричної енергії, зокрема розділ V. Права, обов’язки та відповідальність учасників роздрібного ринку, не покладають на постачальників вказаних обов’язків, а споживачам не надають права вимагати виконання таких вимог від останніх.
2) Згідно з пп. 13.4. п. 13 Проекту договору (Додаток № 4 до Тендерної документації) Споживач має право припинити/розірвати дію цього Договору, повідомивши іншу сторону за 5 днів до очікуваної дати розірвання/припинення у разі відмови Споживача від прийняття зобов’язань у зв’язку з невідповідністю виконаного Постачальником зобов’язання умовам цього Договору та/або законодавству (в тому числі щодо роботи Персонального кабінету та центру обслуговування клієнтів (структурного підрозділу) Постачальника. Вказуємо на те, що у Правилах роздрібного ринку електричної енергії відсутня така підстава для розірвання договору. А отже, таке право Споживача не передбачається чинним законодавством.
3) Відповідно до пп. 15.1. п. 15 Проекту договору (Додаток № 4 до Тендерної документації) у разі надання у встановленому порядку Постачальником Споживачу повідомлення про зміни умов договору про постачання електричної енергії (у тому числі зміну ціни), що викликані змінами регульованих складових ціни (тарифу на послуги з передачі), та/або змінами в нормативно-правових актах щодо формування цієї ціни або умов постачання електричної енергії, договір вважається із зазначеної в повідомленні дати зміни його умов (але не раніше ніж через 20 днів від дня надання споживачу повідомлення): 1) розірваним (без штрафних санкцій) за ініціативою споживача - у разі надання електропостачальнику письмової заяви споживача про незгоду/неприйняття змін; 2) зміненим на запропонованих Постачальником умовах - якщо Споживач не надав електропостачальнику письмову заяву про незгоду/неприйняття змін шляхом укладання додаткових угод відповідно до пп.14.1 та 14.2 даного Договору.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» Регулятор здійснює державне регулювання, моніторинг та контроль за діяльністю суб’єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг, зокрема, у сфері енергетики, діяльності з виробництва, передачі, розподілу, постачання електричної енергії, зберігання енергії. А згідно з п. 3 ч. 2 ст. 3 вказаного Закону Регулятор здійснює державне регулювання, зокрема, шляхом формування цінової і тарифної політики у сферах енергетики та комунальних послуг та реалізації відповідної політики у випадках, коли такі повноваження надані Регулятору законом. Отже, слід вказати на те, що постачальник не відповідає за зміну регульованих складових ціни (тарифу на послуги з передачі), а також зміну в нормативно-правових актах щодо формування цієї ціни та не може впливати на такі зміни. А тому необгрунтованим є положення про те, що споживач може не погодитись/не прийняти такі зміни, тим самим розірвавши договір.
Звертаємо увагу Замовника на той факт, що відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Беручи до уваги вищезазначене, з метою уникнення порушення Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримання основних принципів проведення публічних закупівель, звертаємося до вас з вимогою щодо виключення вказаних пунктів з проекту договору. В іншому випадку, будемо змушені звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та законних інтересів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 березня 2023 16:26
зміни до тендерної документації внесені
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ" |
5 689 231,26
UAH з ПДВ
|
5 689 231,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" |
5 773 000,00
UAH з ПДВ
|
5 773 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ" #44378553 |
Відхилено |
5 689 231,26
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2023 15:26
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" #43965848 |
Відхилено |
5 773 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2023 15:27
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій