Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вишукувальні роботи «Обстеження будівельних конструкцій, пошкоджених внаслідок воєнних дій, аварійної частини житлової будівлі (під’їзд №1) по вул. Кам’яногірській, 6 в м. Запоріжжя з наданням рекомендацій по їх відновленню»
Очікувана вартість
76 154,94 UAH
UA-2023-03-27-007919-a 4a0188e0f79644c291f6c0ac2e9fcb13
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Олексій Олександрович

+380612237565 tendergkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38461952
Місцезнаходження: 69126, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
Контактна особа: Чумак Олексій Олександрович
+380612237565
tendergkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Вишукувальні роботи «Обстеження будівельних конструкцій, пошкоджених внаслідок воєнних дій, аварійної частини житлової будівлі (під’їзд №1) по вул. Кам’яногірській, 6 в м. Запоріжжя з наданням рекомендацій по їх відновленню»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69057, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Кам’яногірська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 березня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється в розмірі 100% від загальної вартості робіт на підставі підписаного Замовником Акту виконаних робіт у термін 10 календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок Замовника від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

27 березня 2023 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Самченко Роман Васильович
#2763016195
Переможець 76 154,94
UAH
27 березня 2023 15:02