Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Знам'янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26176819 |
Вебсайт: | https://znam.gov.ua/opriljudnennya-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristiki-predmeta-zakupivli-u-sistemi-09-41-57-16-01-2021/ |
Місцезнаходження: | 27400, Україна , Кіровоградська обл., м. Знам'янка, вул. Михайла Грушевського, 19 |
Контактна особа: |
Марина Берлова +38052274563 uma_jkg@zn-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2023 13:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 432 285,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 161,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2023 13:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2023 13:51 |
ТД.docx | |
27 березня 2023 13:44 |
Додаток 5,6 до ТД субпідряд, перс. дані.doc | |
27 березня 2023 13:44 |
Додаток 4 тех. завдання.docx | |
27 березня 2023 13:44 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція .doc | |
27 березня 2023 13:44 |
Додаток 2 кв. крит.docx | |
27 березня 2023 13:44 |
Додаток 3 до ТД (договір).doc |
27 березня 2023 13:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
27 березня 2023 13:51 |
ТД.docx
|
||
27 березня 2023 13:44 |
Додаток 5,6 до ТД субпідряд, перс. дані.doc
|
||
27 березня 2023 13:44 |
Додаток 4 тех. завдання.docx
|
||
27 березня 2023 13:44 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція .doc
|
||
27 березня 2023 13:44 |
Додаток 2 кв. крит.docx
|
||
27 березня 2023 13:44 |
Додаток 3 до ТД (договір).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-11-000025 ● edc7475cdfc245b7aabd665c3abeea4a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 13:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.04.2023 № 26-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 10.04.2023 № 26-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-03-27-006095-a 27.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-12 10:45:11
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Капітальний ремонт тротуару по вулицям Михайла Грушевського, Віктора Голого в м. Знам’янка Кропивницького району Кіровоградської області (роботи з відновлення елементів благоустрою)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-27-006095-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-14 10:34:53
Відповідь
Управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Знам’янської міської ради у відповідь на запит Східного офісу держаудит служби (у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт тротуару по вулицям Михайла Грушевського, Віктора Голого в м. Знам’янка Кропивницького району Кіровоградської області (роботи з відновлення елементів благоустрою) ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь пояснює наступне. Якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідності з проєктно-кошторисною документацією, чинним законодавством, діючими нормами і правилами у сфері дорожньо-мостового господарства. Розмір витрат на 2023 рік на об’єкт: Капітальний ремонт тротуару по вулицям Михайла Грушевського, Віктора Голого в м. Знам’янка Кропивницького району Кіровоградської області (роботи з відновлення елементів благоустрою) визначений виходячи з потреб територіальної громади та кошторисних призначень, затверджених рішеннями Знам’янської міської ради № 1124 від 21 грудня 2022 року «Про бюджет Знам’янської міської територіальної громади на 2023 рік» та від 07 березня 2023 року № 1191 Про внесення змін до рішення міської ради від 21 грудня 2022 року № 1124 «Про бюджет Знам’янської міської територіальної громади на 2023 рік». Очікувана вартість робіт предмета закупівлі визначалась на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації Капітальний ремонт тротуару по вулицям Михайла Грушевського, Віктора Голого в м. Знам’янка Кропивницького району Кіровоградської області (роботи з відновлення елементів благоустрою), яка пройшла експертизу та має позитивний експертний звіт від 17 лютого 2023 № 12-0013/01-23. Посилання на веб-сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://znam.gov.ua/prozorro/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-25 10:08:34
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт тротуару по вулицям Михайла Грушевського, Віктора Голого в м. Знам’янка Кропивницького району Кіровоградської області (роботи з відновлення елементів благоустрою)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-27-006095-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому Вами на порушення вимог пункту 40 Особливостей не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо учасника фізичної особи-підприємця Чаплинського Сергія Леонідовича (далі – ФОП Чаплинський С. Л.)?
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Так, відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником встановлено:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:
- сканована копія паспорту (чинного на дату подання) та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт* оформлено у вигляді книжечки, або двостороння копія паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копія іншого документу*, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами.»
Слід зазначити, що учасником ФОП Чаплинський С. Л. у складі тендерної пропозиції надано скановану копію паспорта, а саме сторінки 1-7. Однак, учасником не надано сторінки сканованої копії паспорту з місцем проживання.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-28 13:29:26
Відповідь
Управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Знам’янської міської ради у відповідь на запит Східного офісу держаудит служби (у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт тротуару по вулицям Михайла Грушевського, Віктора Голого в м. Знам’янка Кропивницького району Кіровоградської області (роботи з відновлення елементів благоустрою) ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь пояснює наступне.
Тендерною документацією вимагалось надання 1-6 сторінки паспорту. У тендерній документації відсутні вимоги щодо необхідності надання інформації щодо місця проживання шляхом завантаження відповідних сторінок паспорту.
Водночас, виписка з державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань містить інформацію про місце проживання учасника-переможця.
Враховуючи вищевказане, відсутні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Таким чином, немає підстав для розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Знам’янської міської ради (далі - УМА та ЖКГ) оголосило проведення відкритих торгів на закупівлю: Капітальний ремонт тротуару по вулицям Михайла Грушевського, Віктора Голого в м. Знам’янка Кропивницького району Кіровоградської області (роботи з відновлення елементів благоустрою) (ДК 021:2015:45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Оголошення про проведення процедури закупівлі опубліковане в електронній системі закупівель 27.03.2023 року за номером ID: UА-2023-03-27-006095-а та оприлюднене українською мовою. Тендерні пропозиції для участі у процедурі закупівлі подали такі учасники: ФОП Чаплинський С.Л., ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ", ТОВ "Афінацентр» та ТОВ "АМС БУД". За результатами електронного аукціону та розгляду тендерної пропозиції, переможцем процедури закупівлі (торгів) визнано ФОП Чаплинського Сергія Леонідовича, з яким укладено договір підряду № 35 від 10.04.2023 року (строком дії – з моменту укладання договору до 31.12.2023 року). За наказом начальника Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області №26-з від 10.04.2023 року "Про початок моніторингу процедур закупівель" розпочато моніторинг процедури закупівлі UА-2023-03-27-006095-а на підставі: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. На запити Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 12.04.2023 року та 25.04.2023 року УМА та ЖКГ надало свої пояснення. За результатами моніторингу посадовою особою Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області складено висновок від 28.04.2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі UА-2023-03-27-006095-а, який 28.04.2023 року оприлюднений в електронній системі закупівель. Пунктом 3 констатуючої частини висновку від 28.04.2023 року УМА та ЖКГ зобов’язано: здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Також необхідно здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 51 Особливостей, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущенні порушення. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів. УМА та ЖКГ не погоджується ані з висновком Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт тротуару по вулицям Михайла Грушевського, Віктора Голого в м. Знам’янка Кропивницького району Кіровоградської області (роботи з відновлення елементів благоустрою)» UA-2023-03-27-006095-a, ані з заходами, які орган моніторингу зобов’язав здійснити УМА та ЖКГ. Вважаємо Висновок Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області необґрунтованим та таким, що порушує права й інтереси УМА та ЖКГ, які полягають у здійсненні ним закупівель робіт для забезпечення потреб територіальної громади. Де в свою чергу Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області не дотримано вимоги чинного законодавства щодо правильності проведення моніторингу закупівель, з урахуванням наступного. 1. Щодо порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей. У пункті першому констатуючої частини висновку від 28.04.2023 року вказано наступне: За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, встановлено, що замовником на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Чаплинський С.Л., як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та обрано його переможцем торгів. Замовником встановлено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:сканована копія паспорту на підписання документів пропозиції та договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання )». Також вказано, що «Слід зазначити, що учасником ФОП Чаплинський С.Л. у складі тендерної пропозиції не надано сторінки сканованої копії паспорту з місцем проживання, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Дане питання висвітлювалося Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області під час проведення моніторингу у запиті замовнику на пояснення від 25.04.2023 року (час 10:08:34). 28.04.2023 року (час 13:29:26) Замовник надав відповідь на пояснення від 25.04.2023 року. А саме вказав: Управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Знам’янської міської ради у відповідь на запит Східного офісу держаудит служби (у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт тротуару по вулицям Михайла Грушевського, Віктора Голого в м. Знам’янка Кропивницького району Кіровоградської області (роботи з відновлення елементів благоустрою) ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь пояснює наступне. Тендерною документацією вимагалось надання 1-6 сторінки паспорту. У тендерній документації відсутні вимоги щодо необхідності надання інформації щодо місця проживання шляхом завантаження відповідних сторінок паспорту. Водночас, виписка з державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань містить інформацію про місце проживання учасника-переможця. Враховуючи вищевказане, відсутні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Таким чином, немає підстав для розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 2.Щодо порушення вимог пункту51 Особливостей. Відповідно до п. 51 Особливостей, замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Відповідно до п.1 констатуючої частини висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зазначає: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що на порушення вимог пункту 51 Особливостей, замовником не оприлюднений в окремому документі перелік змін, внесених 27.03.2023 року до розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції тендерної документації. По даному питанню Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області взагалі не надало УМА та ЖКГ запиту на пояснення. Тому УМА та ЖКГ було позбавлене можливості вказати на те, що будь-яких змін в порушення вимоги пункту 51 Особливостей замовником не проводилося. Відтак 27.03.2023 року до електронної системи закупівель здійснювалося розміщення всієї необхідної документації на проведення відкритих торгів UA-2023-03-27-006095-а. Механізм розміщення такої документації визначено у «Стандартний сценарій ручного тестування електронних майданчиків та порядок підготовки адаптованого сценарію» (далі – Сценарій). Відповідно до розділу ІІ Сценарію «Відкриті торги» роз’яснюється порядок послідовних дій для створення закупівлі, роз’яснюється порядок завантаження документів тощо. У даному Сценарії чітко зазначається необхідність накладення кваліфікованого електронного підпису, а також зазначається, що КЕП накладається після завантаження усіх документів до електронної системи. Саме після такого підпису всі документи публікуються на сайті як відкриті дані щодо проведення відкритих торгів. Відповідно до інформації розміщеної у відкритому доступі за посиланням : https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-27-006095-a на сайті «Prozorro» чітко висвітлено якого числа та в який конкретно час Замовником розміщується в електронній системі закупівель тендерна пропозиція та всі інші необхідні документи для проведення процедури закупівлі. Відтак, за вказаним посиланням відображено повністю всі документи які замовником розміщено. Для чіткого висвітлення та розуміння така інформація на сайті висвітлюється у двох колонках: «Остання редакція» та «Історія змін». У нашому випадку, якщо натиснути на колонку «Історія змін» ми чітко бачимо, що перший документ було завантажено 27.03.2023 о 13.44 год., о 13.44 також було завантажено файл з назвою ТД.docx (тендерна документація). Через те що його було замінено, у даній колонці він показується закреслений, та документ з аналогічною назвою ТД.docx завантажено о 13.51 і лише після цього о 13.53 Замовник завантажує файл з підписом, тобто КЕП. Отже, до 13.53 (до підпису) всі документи, що були завантажені відповідно до Сценарію зберігаються як чернетка і їх ніхто крім замовника не може побачити. Така ситуація склалася тому, що уповноважена особа помилково завантажила іншу редакцію документу ТД.docx, але до публікації усіх документів до накладання КЕП одразу ж це виправила. Тому технічно таку дію не можна вважати як внесення змін, тому що документ було видалено, та завантажено новий до того, як всі завантажені документи опинилися у відкритому доступі. Відтак, враховуючи вище викладене, дії замовника не можна вважати такими, що порушують пункт 51 Особливостей. Тим паче, з даного питання Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області не звернулось до УМА та ЖКГ аби останній надав пояснення. Слід зауважити, що очікувана вартість закупівлі становила 4 432 285 грн з ПДВ. Переможцем подано найбільш економічно вигідну пропозицію ( 3 545 778,93 грн з ПДВ). Економія бюджетних коштів становить 886506,07 грн. А ціна пропозиції наступного Учасника становить 4 208 445,6 грн з ПДВ, що на 662667,67 грн. більше, ніж пропозиція переможця. Запропоноване Управлінням припинення зобов’язань за договором, приймаючі що роботи з капітального ремонту тротуару, які на сьогодні ускладнені триваючою широкомасштабною збройною агресією російської федерації проти України та продовженням строку дії воєнного стану в Україні, вбачається беззмістовним та позбавленим сенсу, оскільки наслідком матиме виключно втрати (часові, матеріальні та ін.), і таким, що взагалі не впливає на зміст розміщеної закупівлі, єдиним критерієм відбору переможця якої є ціна. Зауваження Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, носять суто формальний характер, оскільки жодне з них не пов`язано із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створенням конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобіганням проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції. Захід реагування у вигляді припинення зобов`язань по договіру про закупівлю є виключним заходом, обрання якого можливе у разі, якщо наявні порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. В ході проведення моніторингу закупівлі Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області не було встановлено порушення, яке має негативний вплив для бюджету, у спірному висновку не зазначено щодо неефективного, незаконного, нецільового використання бюджетних коштів, не встановлено обставин що створюють загрозу корупційним діям та зловживанням з боку учасників торгів. Враховуючи все вище викладене, повідомляємо, що Висновок від 28.04.2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі UА-2023-03-27-006095-а, який 28.04.2023 року оприлюднений в електронній системі закупівель буде оскаржуватись Замовником, шляхом подання відповідної позовної заяви до Кіровоградського окружного адміністративного суду.
2023-05-05 15:29:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 11 травня 2023 року управлінням містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Знам'янської міської ради було подано позовну заяву до Кіровоградського окружного адміністративного суду про визнання протиправним і скасування висновку Управління східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 28 квітня 2023 року. |
Дата публікації: | 12 травня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 340/2736/23 |
Дата відкриття провадження: | 11 травня 2023 |
Документи:
12 травня 2023 09:50
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧАПЛИНСЬКИЙ СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ |
3 545 778,93
UAH з ПДВ
|
3 545 778,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" |
4 208 445,60
UAH з ПДВ
|
4 208 445,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Афінацентр" |
4 295 760,12
UAH з ПДВ
|
4 295 760,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АМС БУД" |
4 332 944,20
UAH з ПДВ
|
4 332 944,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧАПЛИНСЬКИЙ СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ #2844604416 |
Переможець |
3 545 778,93
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2023 15:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 15:26
|
договір тротуар.pdf | укладений |
10 квітня 2023 15:26
|