Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарба для дорожньої розмітки
Очікувана вартість
949 290,00 UAH
UA-2023-03-27-004259-a ● 46437fc437d34e2b9a384ab1967a68ba
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МУНІЦИПАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ" ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43032947 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., місто Дрогобич, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 15 |
Контактна особа: |
Володимир Суда +380324432927 kpsmutender@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2023 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2023 00:01 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 949 290,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 746,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 0.5%, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 кілограм
Фарба для дорожньої розмітки (Біла)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, вул. П.Орлика, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
300 кілограм
Фарба для дорожньої розмітки (Жовта)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, вул. П.Орлика, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
300 кілограм
Фарба для дорожньої розмітки (Синя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, вул. П.Орлика, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
1000 кілограм
Фарба для дорожньої розмітки (Червона)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, вул. П.Орлика, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2023 14:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2023 11:53 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx | |
27 березня 2023 11:53 |
Додаток_5 Проєкт договору.docx | |
27 березня 2023 11:53 |
Тендерна_документацiя.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
поставка
Дата подання: 27 березня 2023 16:56
Дата відповіді: 29 березня 2023 11:25
чи передбачається разова поставка?
Відповідь: Поставка повинна здійснюватися дрібними партіями, згідно потреби Замовника.
мінімальна партія
Дата подання: 29 березня 2023 22:04
Дата відповіді: 30 березня 2023 17:10
Щановний Замовнику! Зазначте, будь ласка, обсяг мінімальної партії. Дякуємо.
Відповідь: Мінімальна поставка 500 - 600 кг фарби
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 29 березня 2023 22:20
Дата відповіді: 31 березня 2023 12:59
Доброго дня! Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником вимагається наявність в учасника не менше одного водія. На підтвердження надати документи про трудові або інші правовідносини, а також надати посвідчення водія. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною яка обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, і нашого підприємства зокрема, оскільки наше підприємство не має свого автопарку, проте співпрацює з перевізниками і гарантує доставку товару у визначені Замовником строки. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: П. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до вимог п. 2 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні підтвердити наявність не менше одного водія. На підтвердження надати документи про трудові або інші правовідносини, а також надати посвідчення водія.
Вважаємо дана вимога не суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, адже кожен потенційний учасник може підтвердити наявність водія шляхом надання документів про трудові або інші правовідносини.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до вимог п. 2 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні підтвердити наявність не менше одного водія. На підтвердження надати документи про трудові або інші правовідносини, а також надати посвідчення водія.
Вважаємо дана вимога не суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, адже кожен потенційний учасник може підтвердити наявність водія шляхом надання документів про трудові або інші правовідносини.
дискримінація
Дата подання: 31 березня 2023 14:14
Дата відповіді: 03 квітня 2023 14:23
Дана закупівля має на увазі саме постачання фарби а не послуг з перевезення, а тому наявність в штаті підприємства водіїв це є суто добровільним рішенням кожного підприємства. Крім того відсутність чи наявність в штаті водіїв ніяким чином не впливає (а лише різко зменшує кількість потенційних учасників) на постачання якісного товару. А тому вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу з ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: П. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до вимог п. 2 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні підтвердити наявність не менше одного водія. На підтвердження надати документи про трудові або інші правовідносини, а також надати посвідчення водія. Під іншими правовідносинами слід розуміти і послуги з перевезення. Таким чином на підтвердження даної вимоги учаснику не обов'язково мати у штаті працівника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-27-004259-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ІМЕКС ХІМГРУПП", Код ЄДРПОУ:36584093
Дата подання: 14 квітня 2023 13:05
Дата подання: 14 квітня 2023 13:05
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 квітня 2023 15:22
рішення від 18.04.2023 № 4893.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2023 15:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.04.2023 № 5380.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2023 10:37
рішення від 25.04.2023 № 5380.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2023 15:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2023 00:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ІМЕКС ХІМГРУПП" |
676 068,00
UAH з ПДВ
|
676 068,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІАН ГРУП" |
718 200,00
UAH з ПДВ
|
718 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОПЛАСТ" |
771 840,00
UAH з ПДВ
|
771 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ЛАКОФАРБОВИЙ ЗАВОД" |
861 000,00
UAH з ПДВ
|
861 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ІМЕКС ХІМГРУПП" #36584093 |
Відхилено |
676 068,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2023 16:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 квітня 2023 16:45
|
ТОВ "ДІАН ГРУП" #42351990 |
Переможець |
718 200,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2023 13:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 травня 2023 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2023 12:04
|
ДУ 2 ДІАН ГРУП 160503.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2023 15:09
|
ДУ 1 ДІАН ГРУП 160503.pdf | зміни до договору |
24 травня 2023 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2023 08:45
|
ДУ 1 ДІАН ГРУП 160503.pdf | зміни до договору |
22 травня 2023 17:16
|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2023 17:21
|
Договір 160503 ТзОВ ДІАН ГРУП.pdf | укладений |
16 травня 2023 17:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна в частині опису джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 160503 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в частині опису джерела фінансування. Додаткову угоду розміщену 22.05.2023 вважати такою, що недійсна |
Номер договору про закупівлю: | 160503 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна в частині опису джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 160503 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |