Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підгузки - код ДК 021-2015 (CPV): 33750000-2 - Засоби для догляду за малюками (код НК 024:2019: 11239 - Підгузник для дорослих)
Очікувана вартість
196 119,00 UAH
UA-2023-03-27-001370-a ● 3a70d689d8f34913aac01ad1cc714125
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Зіньківський дитячий будинок-інтернат імені О.В. Синяговського |
Код ЄДРПОУ: | 03189222 |
Вебсайт: | http://www.zdbi.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 38100, Україна , Полтавська обл., Зіньків, вул.Соборності, 91 |
Контактна особа: |
Заєць Олександр Олександрович +380535331278 zdbi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2023 09:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2023 11:02 |
Очікувана вартість: | 196 119,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 961,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Закупівля проводиться за кошти місцевого бюджету. Категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у п. 1 і п. 2 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, зазначені у п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7700 штуки
Підгузник для дорослих розміром S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38100, Україна, Полтавська область, м. Зіньків, вул. Соборності, 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2023 10:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2023 09:46 |
Перелік змін.doc | |
05 квітня 2023 09:46 |
Тендерна документація та проєкт договору Зіньківського дитячого будинку інтернату на закупівлю підгузків нова редакція.doc | |
05 квітня 2023 09:46 |
Перелік змін.doc | |
05 квітня 2023 09:46 |
Тендерна документація та проєкт договору Зіньківського дитячого будинку інтернату на закупівлю підгузків нова редакція.doc | |
27 березня 2023 09:55 |
Тендерна документація та проєкт договору Зіньківського дитячого будинку інтернату на закупівлю підгузків.doc | |
27 березня 2023 09:55 |
Тендерна документація та проєкт договору Зіньківського дитячого будинку інтернату на закупівлю підгузків.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги до переможця
Дата подання: 29 березня 2023 16:30
Дата відповіді: 30 березня 2023 08:55
Добрий день. Згідно ТД Переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи... Скажіть, який термін дії повинні мати вказані документи? Дякую
Відповідь: Доброго дня! Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), які сформовані не пізніше дати оголошення закупівлі.
Вимоги до переможця
Дата подання: 30 березня 2023 10:02
Дата відповіді: 30 березня 2023 10:40
Шановний Замовник .
Ваша відповідь: ...
документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), які сформовані не пізніше дати оголошення закупівлі.
Може документи які сформовані не раніше оголошення закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), які будуть діючими на період проведення закупівлі без обмеження по строкам.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-27-001370-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:42648365
Дата подання: 29 березня 2023 13:33
на умови тендерної документації
Шановний Замовнику, розглянувши умови тендерної документації у закупівлі за предметом код ДК 021-2015 (CPV): 33751000-9 – Підгузки (Підгузки - код ДК 021-2015 (CPV): 33750000-2 - Засоби для догляду за малюками (код НК 024:2019: 11239 - Підгузник для дорослих)), ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-27-001370-a просимо розглянути можливість внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме:
Відповідно до п.7 Додатку № 2 до тендерної документації Упаковка товару повинна містити інформацію про товар нанесену виробником заводським способом, а саме: марка, модель, призначення, розмір, обхват талії, виробника, країну виготовлення, дату виробництва, термін придатності. Нанесення інформації на упаковку шляхом стікерування допускається лише з метою дублювання інформації українською мовою (на підтвердження наявності заводського маркування Учасник має надати в своїй пропозиції фото упаковки запропонованого товару).
Звертаємо увагу, що зазначення обхвату талії на підгузках передбачено виробником з документації якого Замовником було складено технічну специфікацію. Зауважуємо, що ми бажаємо запропонувати товари, на упаковці яких не зазначається обхват талії, але зазначається марка, модель, розмір, кількість штук в упаковці.
Характеристики, зокрема щодо обхвату талії на підгузниках для дорослих підтверджуються Сертифікатом якості або будь-яким іншим документом на вибір учасника, які надаються в складі тендерної пропозиції та при постачанні товару.
Окремо зазначаємо, що зазначення обхвату талії на підгузниках не впливає на якість предмета закупівлі та не передбачається жодним нормативним актом, водночас залишення даної умови тендерної документації сприятиме звуженню потенційного кола осіб, які бажали би стати учасниками даної закупівлі.
Акцентуємо, що відсутність інформації щодо обхвату талії на підгузниках для дорослих та вагової групи на дитячих підгузниках ЖОДНИМ ЧИНОМ не впливає на їх функціональне призначення, а в разі наявності бажання замовника така інформація може бути підтверджена іншим документом.
Акцентуємо, що товар, який ми бажаємо запропонувати, містить все необхідне маркування віл виробника, дотримуючись при цьому вимог п. 44 Розділу 2 Постанови КМУ від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» в частині елементів, які повинна містити етикетка медичного виробу. Законодавство України не містить обов’язку зазначення обхвату талії на підгузниках для дорослих.
Акцентуємо, що наш товар повністю відповідає вимогам чинного законодавства України, в тому числі щодо маркування упаковки, а встановлена Замовника вимога в тендерній документації направлена на штучне звуження кола потенційних учасників процедури закупівлі.
Слід також звернути увагу Замовника, що у чинному законодавстві відсутня заборона щодо нанесення інформації на упаковку шляхом стікерування, зокрема, інформацію про зазначення обхвату талії на підгузниках для дорослих та вагової групи на дитячих підгузниках. Тобто, така вимога встановлена лиш для того, щоб обмежити конкуренцію.
Вважаємо дискримінаційною саме вимогу щодо інформації на упаковці та заборону стікерування, оскільки у сукупності із іншими зазначеними характеристиками до предмету закупівлі призводить до обмеження потенційної участі учасників в даній процедурі закупівлі.
За інформацією, якою володіємо, вказана чітко визначена кількість штук, із конкретною інформацією на упаковці в із зазначеними характеристикам наявна лишe в одного виробника по конкретній товарній позиції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Акцентуємо увагу, що залишення вказаних вище вимог тендерної документації не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі учасникам, які пропонують продукцію інших виробників, оскільки це призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність вимогам технічної специфікації.
Вимагаємо видалити вимоги щодо обов’язковості на упаковці інформації про обхват талії на підгузниках для дорослих та вагової групи на дитячих підгузниках, а також заборону щодо стікерування.
Додатково зауважуємо, що зазначення всіх вищезазначених вимог не впливає на якість товару, а лише штучно звужує конкуренцію та призводить до розтрати бюджетних коштів.
Пропонуємо Замовнику додатково ознайомитися із рішенням АМКУ у закупівлі UA-2023-02-23-011826-a. Зазначене рішення АМКУ було прийняте в аналогічній ситуації, де було зобов’язано Замовника видалити дискримінаційні вимоги, зокрема, що стосувалися інформації на упаковці щодо обхвату талії.
Дякуємо за розуміння та очікуємо на Ваше рішення.
Разом з тим, повідомляємо, що в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.7 Додатку № 2 до тендерної документації Упаковка товару повинна містити інформацію про товар нанесену виробником заводським способом, а саме: марка, модель, призначення, розмір, обхват талії, виробника, країну виготовлення, дату виробництва, термін придатності. Нанесення інформації на упаковку шляхом стікерування допускається лише з метою дублювання інформації українською мовою (на підтвердження наявності заводського маркування Учасник має надати в своїй пропозиції фото упаковки запропонованого товару).
Звертаємо увагу, що зазначення обхвату талії на підгузках передбачено виробником з документації якого Замовником було складено технічну специфікацію. Зауважуємо, що ми бажаємо запропонувати товари, на упаковці яких не зазначається обхват талії, але зазначається марка, модель, розмір, кількість штук в упаковці.
Характеристики, зокрема щодо обхвату талії на підгузниках для дорослих підтверджуються Сертифікатом якості або будь-яким іншим документом на вибір учасника, які надаються в складі тендерної пропозиції та при постачанні товару.
Окремо зазначаємо, що зазначення обхвату талії на підгузниках не впливає на якість предмета закупівлі та не передбачається жодним нормативним актом, водночас залишення даної умови тендерної документації сприятиме звуженню потенційного кола осіб, які бажали би стати учасниками даної закупівлі.
Акцентуємо, що відсутність інформації щодо обхвату талії на підгузниках для дорослих та вагової групи на дитячих підгузниках ЖОДНИМ ЧИНОМ не впливає на їх функціональне призначення, а в разі наявності бажання замовника така інформація може бути підтверджена іншим документом.
Акцентуємо, що товар, який ми бажаємо запропонувати, містить все необхідне маркування віл виробника, дотримуючись при цьому вимог п. 44 Розділу 2 Постанови КМУ від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» в частині елементів, які повинна містити етикетка медичного виробу. Законодавство України не містить обов’язку зазначення обхвату талії на підгузниках для дорослих.
Акцентуємо, що наш товар повністю відповідає вимогам чинного законодавства України, в тому числі щодо маркування упаковки, а встановлена Замовника вимога в тендерній документації направлена на штучне звуження кола потенційних учасників процедури закупівлі.
Слід також звернути увагу Замовника, що у чинному законодавстві відсутня заборона щодо нанесення інформації на упаковку шляхом стікерування, зокрема, інформацію про зазначення обхвату талії на підгузниках для дорослих та вагової групи на дитячих підгузниках. Тобто, така вимога встановлена лиш для того, щоб обмежити конкуренцію.
Вважаємо дискримінаційною саме вимогу щодо інформації на упаковці та заборону стікерування, оскільки у сукупності із іншими зазначеними характеристиками до предмету закупівлі призводить до обмеження потенційної участі учасників в даній процедурі закупівлі.
За інформацією, якою володіємо, вказана чітко визначена кількість штук, із конкретною інформацією на упаковці в із зазначеними характеристикам наявна лишe в одного виробника по конкретній товарній позиції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Акцентуємо увагу, що залишення вказаних вище вимог тендерної документації не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі учасникам, які пропонують продукцію інших виробників, оскільки це призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність вимогам технічної специфікації.
Вимагаємо видалити вимоги щодо обов’язковості на упаковці інформації про обхват талії на підгузниках для дорослих та вагової групи на дитячих підгузниках, а також заборону щодо стікерування.
Додатково зауважуємо, що зазначення всіх вищезазначених вимог не впливає на якість товару, а лише штучно звужує конкуренцію та призводить до розтрати бюджетних коштів.
Пропонуємо Замовнику додатково ознайомитися із рішенням АМКУ у закупівлі UA-2023-02-23-011826-a. Зазначене рішення АМКУ було прийняте в аналогічній ситуації, де було зобов’язано Замовника видалити дискримінаційні вимоги, зокрема, що стосувалися інформації на упаковці щодо обхвату талії.
Дякуємо за розуміння та очікуємо на Ваше рішення.
Разом з тим, повідомляємо, що в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 березня 2023 09:07
Шановний учаснику, проаналізувавши Ваше звернення на закупівлю відносно наявності в тендерній документації замовника дискримінаційних вимог, а саме вимоги про зазначення на упаковці підгузків інформації щодо обхвату талії та заборону стікерування, зазначаємо наступне:
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються відомості, серед яких: 1) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); 2) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Окрім цього, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пункт 33 частини 1 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає поняття технічної специфікації до предмета закупівлі як встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування, відповідності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування...
Відповідно до п. 42 підрозділу «Інформація, яка надається виробником» Основних вимог до медичних виробів (Додаток 1 Технічного регламенту щодо медичних виробів, що затверджений Постановою КМУ №753 від 02.10.2013 року): «Кожний медичний виріб повинен супроводжуватися інформацією, необхідною для його безпечного та правильного застосування з урахуванням рівня підготовки та кваліфікації споживачів і користувачів, а також для ідентифікації виробника. Зазначена інформація включає в себе інформацію на етикетці та інструкцію із застосування. Наскільки це можливо і доцільно інформація, необхідна для безпечного застосування медичного виробу, розміщується безпосередньо на медичному виробі та/або на упаковці кожної одиниці медичного виробу чи в разі потреби - на упаковці для продажу».
У пунктах 44-45 Додатку 1 Технічного регламенту щодо медичних виробів, що затверджений Постановою КМУ №753 від 02.10.2013 року, встановлено, що етикетка медичного виробу повинна містити такі елементи як: 1) найменування або торгову марку і місцезнаходження виробника. Для медичних виробів, що імпортуються з метою введення в обіг, на етикетці, або зовнішньому пакуванні, або в інструкції із застосування додатково зазначається найменування та місцезнаходження уповноваженого представника, якщо виробник не є резидентом України; 2) дані, що обов’язково необхідні для ідентифікації медичного виробу, а також вміст пакування.
В статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів» зазначено, що споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару. Інформація про продукцію повинна містити: назву товару, найменування або відтворення знака для товарів і послуг, за якими вони реалізуються; дані про основні властивості продукції, номінальну кількість (масу, об’єм тощо), умови використання; дату виготовлення; строк придатності (строк служби) товару та ін. Нормативно-правовими актами, в тому числі технічними регламентами, можуть бути встановлені додаткові вимоги до змісту інформації про продукцію. Дана інформація доводиться до відома споживачів виробником (виконавцем, продавцем) на етикетці, а також у маркуванні чи іншим способом (у доступній наочній формі).
Також слід звернути увагу на те, що розмірна сітка у різних виробників відрізняється і залежить саме від обхвату (окружності) талії, хоча при цьому і має однакове універсальне позначення - ХS,S,M,L,ХL. У зв’язку з цим, зазначення обхвату талії на підгузниках є важливою інформацією про властивості продукції та ідентифікацією медичного виробу, яка згідно вищезгаданого законодавства має бути зазначена на етикетці чи маркуванні, а також надасть замовнику можливість переконатися у правдивості поданої учасником інформації та не введе в оману споживачів даної продукції.
При цьому, необхідно наголосити на тому, що замовником було проаналізовано більше чотирьох виробників на ринку України, які мають на своїх упаковках підгузників відповідне маркування із зазначенням обхвату талії, а тому посилання учасника на те, що дана інформація наявна лише в одного виробника та призводить до обмеження потенційної участі учасників в даній процедурі закупівлі є такою, що не відповідає дійсності та ґрунтується виключно на його припущеннях.
Поняття «дискримінації», на яке посилається учасник, у сфері публічних закупівель законодавчо не визначено, а відповідно до роз’яснень міжнародних інстанцій, якими мають керуватися держави на національному рівні «дискримінація - це відмінність у поводженні, якщо вона не має об'єктивного і розумного виправдання». Дане поняття характеризується як різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Але, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Згідно встановленої практики Антимонопольного комітету України, поняття «дискримінаційні умови» повинно виражатися у неможливості виконати вказану вимогу тендерної документації більш ніж одному учаснику процедури закупівлі. Замовник вважає вимогу щодо зазначення на упаковці підгузків інформації щодо обхвату талії обґрунтованою та не вбачає в ній порушення Закону України «Про публічні закупівлі», адже кількість таких учасників, що можуть надати товар з необхідним маркуванням - необмежена.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку замовника не має потреби вносити зміни до умов даної закупівлі в частині наявності інформації про обхват талії на упаковці.
Стосовно іншої вимоги учасника щодо заборони стікерування, дана вимога взята до уваги, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в цій частині.
Стосовно потрібної кількості підгузків, зазначаємо, що замовником до розгляду приймаються пропозиції з будь-яким фасуванням в упаковці.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються відомості, серед яких: 1) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); 2) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Окрім цього, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пункт 33 частини 1 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає поняття технічної специфікації до предмета закупівлі як встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування, відповідності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування...
Відповідно до п. 42 підрозділу «Інформація, яка надається виробником» Основних вимог до медичних виробів (Додаток 1 Технічного регламенту щодо медичних виробів, що затверджений Постановою КМУ №753 від 02.10.2013 року): «Кожний медичний виріб повинен супроводжуватися інформацією, необхідною для його безпечного та правильного застосування з урахуванням рівня підготовки та кваліфікації споживачів і користувачів, а також для ідентифікації виробника. Зазначена інформація включає в себе інформацію на етикетці та інструкцію із застосування. Наскільки це можливо і доцільно інформація, необхідна для безпечного застосування медичного виробу, розміщується безпосередньо на медичному виробі та/або на упаковці кожної одиниці медичного виробу чи в разі потреби - на упаковці для продажу».
У пунктах 44-45 Додатку 1 Технічного регламенту щодо медичних виробів, що затверджений Постановою КМУ №753 від 02.10.2013 року, встановлено, що етикетка медичного виробу повинна містити такі елементи як: 1) найменування або торгову марку і місцезнаходження виробника. Для медичних виробів, що імпортуються з метою введення в обіг, на етикетці, або зовнішньому пакуванні, або в інструкції із застосування додатково зазначається найменування та місцезнаходження уповноваженого представника, якщо виробник не є резидентом України; 2) дані, що обов’язково необхідні для ідентифікації медичного виробу, а також вміст пакування.
В статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів» зазначено, що споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару. Інформація про продукцію повинна містити: назву товару, найменування або відтворення знака для товарів і послуг, за якими вони реалізуються; дані про основні властивості продукції, номінальну кількість (масу, об’єм тощо), умови використання; дату виготовлення; строк придатності (строк служби) товару та ін. Нормативно-правовими актами, в тому числі технічними регламентами, можуть бути встановлені додаткові вимоги до змісту інформації про продукцію. Дана інформація доводиться до відома споживачів виробником (виконавцем, продавцем) на етикетці, а також у маркуванні чи іншим способом (у доступній наочній формі).
Також слід звернути увагу на те, що розмірна сітка у різних виробників відрізняється і залежить саме від обхвату (окружності) талії, хоча при цьому і має однакове універсальне позначення - ХS,S,M,L,ХL. У зв’язку з цим, зазначення обхвату талії на підгузниках є важливою інформацією про властивості продукції та ідентифікацією медичного виробу, яка згідно вищезгаданого законодавства має бути зазначена на етикетці чи маркуванні, а також надасть замовнику можливість переконатися у правдивості поданої учасником інформації та не введе в оману споживачів даної продукції.
При цьому, необхідно наголосити на тому, що замовником було проаналізовано більше чотирьох виробників на ринку України, які мають на своїх упаковках підгузників відповідне маркування із зазначенням обхвату талії, а тому посилання учасника на те, що дана інформація наявна лише в одного виробника та призводить до обмеження потенційної участі учасників в даній процедурі закупівлі є такою, що не відповідає дійсності та ґрунтується виключно на його припущеннях.
Поняття «дискримінації», на яке посилається учасник, у сфері публічних закупівель законодавчо не визначено, а відповідно до роз’яснень міжнародних інстанцій, якими мають керуватися держави на національному рівні «дискримінація - це відмінність у поводженні, якщо вона не має об'єктивного і розумного виправдання». Дане поняття характеризується як різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Але, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Згідно встановленої практики Антимонопольного комітету України, поняття «дискримінаційні умови» повинно виражатися у неможливості виконати вказану вимогу тендерної документації більш ніж одному учаснику процедури закупівлі. Замовник вважає вимогу щодо зазначення на упаковці підгузків інформації щодо обхвату талії обґрунтованою та не вбачає в ній порушення Закону України «Про публічні закупівлі», адже кількість таких учасників, що можуть надати товар з необхідним маркуванням - необмежена.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку замовника не має потреби вносити зміни до умов даної закупівлі в частині наявності інформації про обхват талії на упаковці.
Стосовно іншої вимоги учасника щодо заборони стікерування, дана вимога взята до уваги, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в цій частині.
Стосовно потрібної кількості підгузків, зазначаємо, що замовником до розгляду приймаються пропозиції з будь-яким фасуванням в упаковці.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОТУС-ФАРМ" |
152 845,00
UAH з ПДВ
|
152 845,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" |
154 000,00
UAH з ПДВ
|
154 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АФІНА - ГРУП" |
155 022,40
UAH з ПДВ
|
155 022,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОТУС-ФАРМ" #36066066 |
Переможець |
152 845,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2023 11:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2023 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2023 14:28
|
Договір | укладений |
20 квітня 2023 14:25
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Підгузник для дорослих розміром S | 7700 | штуки |
19,85
UAH з ПДВ
|