Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 04057287 |
Вебсайт: | http://kremen.gov.ua |
Місцезнаходження: | 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, м.Кременчук, площа Перемоги, 2, каб. 514 |
Контактна особа: |
Загарова Анна Андріївна 380536743979 EKON1@KREMEN.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2023 09:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 5 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Пересувний мобільний комплекс для прання та гігієни (ПМК) . Під час проведення процедури закупівлі мінімальний крок аукціону застосовуватись не буде.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 100% оплата протягом 7 робочих днів з дати поставки замовленої партії товару на адресу Покупця. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2023 09:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2023 09:41 |
Оголошення.doc | |
27 березня 2023 09:41 |
Тендерна документація_нова_лазні.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-13-000076 ● 84351209abc4414d9cad980332a079c0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 12:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.06.2023 №31-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 13.06.2023 №31-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-03-27-001092-a 27.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-13 14:02:03
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Пересувний мобільний комплекс для прання та гігієни (ПМК) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-27-001092-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-19 10:37:43
Пояснення, інформація та документи щодо моніторингу процедури закупівлі «Пересувний мобільний комплекс для прання та гігієни (ПМК)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-27-001092-a)
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНОМУ ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ
ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області на виконання запиту про надання пояснень в ході проведення моніторингу закупівель відповідно до Наказу від 13.06.2023 № 31-З «Про початок моніторингу процедур закупівель» повідомляє наступне. Протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.03.2023 №85, на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), були зафіксовані обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі пересувних мобільних комплексів для прання та гігієни (ПМК), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 5120000,00 грн.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Розмір бюджетного призначення: 5120000,00 грн. Рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 23.03.2023 № 439 «Про виділення коштів з Стабілізаційного Фонду Кременчуцької міської територіальної громади» були виділені кошти в сумі 5120000,00 грн на придбання мобільних банно-пральних комплексів з послідуючою безкоштовною передачею військовій частині А4030.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до реальних потреб замовника, що обумовлені необхідністю задоволення /виконання умов, зазначених в листі від військової частини А4030 від 22.13.2022 №2818 та оптимального співвідношення ціни та якості, з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері. Замовником була оприлюднена необхідна інформація (скрін додається).
На виконання пункту 2 запиту надаємо посилання на офіційну сторінку головного розпорядника бюджетних коштів де знаходиться вся інформація щодо закупівель: https://kremen.gov.ua/ розділ «Прозоре місто» підрозділ «Публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області повідомляє, що на виконання припису, зазначеного в п. 3 Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, з особами, якими було допущено порушення строків, встановлених частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» була проведена роз’яснювально – профілактична робота щодо недопущення подібних порушень в майбутньому. Надалі зобов’язуємось неуклінно дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та іншого законодавства у сфері публічних закупівель
2023-06-21 16:39:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення частини п’ятої статті 8 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МУРАДХАНЯН МАКЕДОН АШОТОВИЧ" |
3 945 200,00
UAH з ПДВ
|
3 945 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛОІНВЕСТ" |
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "МУРАДХАНЯН МАКЕДОН АШОТОВИЧ" #3468412376 |
Відхилено |
3 945 200,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2023 14:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 квітня 2023 10:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛОІНВЕСТ" #32450924 |
Переможець |
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2023 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2023 11:27
|
Договір_176.pdf | укладений |
14 квітня 2023 11:27
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Пересувний мобільний комплекс для прання та гігієни (ПМК) | 2 | одиниця |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|