Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук в комплекті з комп’ютерною мишею та килимком для комп’ютерної миші
Очікувана вартість
298 500,00 UAH
UA-2023-03-27-000426-a ● 1dd09401dc064e2c8f7377b92d644e74
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Марківської селищної ради Луганської області |
Код ЄДРПОУ: | 43728247 |
Місцезнаходження: | 92400, Україна , Луганська обл., смт Марківка, вул.Центральна, будинок 18 |
Контактна особа: |
ВІкторія Сущенко 380955154367 e974897816@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2023 13:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 298 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 492,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук в комплекті з комп’ютерною мишею та килимком для комп’ютерної миші)
ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук в комплекті з комп’ютерною мишею та килимком для комп’ютерної миші) Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери Процедура закупівлі – відкриті торги на 2023 рік у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Кабінет Міністрів України ухвалив зміни до постанови №1178, покликані забезпечити рівні права всіх учасників закупівель під час регулярних і тривалих відключень електроенергії. Тож від 3 січня, відкриті торги з особливостями тимчасово будуть проходити без аукціону. Відтак в усіх розділах та частинах тендерної документації де наявне посилання щодо аукціону закупівлі, необхідно розуміти, що аукціон закупівлі проводитись не буде згідно вище вказаних змін до Постанови про особливості.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 комплект
Ноутбук в комплекті з комп’ютерною мишею та килимком для комп’ютерної миші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2023
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату Товару Учаснику по факту поставки товару протягом 7 (семи) робочих днів з моменту отримання Товару за наявності відповідного бюджетного фінансування Замовника (100% післяоплата) | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2023 10:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2023 09:59 |
Перелік змін до ТД.docx | |
30 березня 2023 09:59 |
1. ТД 2023.doc | |
30 березня 2023 09:59 |
2. Додаток 1 - ТТХ.docx | |
27 березня 2023 09:00 |
Обгрунтування.docx | |
27 березня 2023 09:00 |
3. Додаток 2 до тендерної документацiї.rtf |
30 березня 2023 10:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 березня 2023 09:59 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
30 березня 2023 09:59 |
1. ТД 2023.doc
|
|||
30 березня 2023 09:59 |
2. Додаток 1 - ТТХ.docx
|
|||
27 березня 2023 09:00 |
Обгрунтування.docx
|
|||
27 березня 2023 09:00 |
3. Додаток 2 до тендерної документацiї.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Цільове призначення ноутбуків
Дата подання: 27 березня 2023 15:46
Дата відповіді: 28 березня 2023 14:08
Шановний Замовник.
Закупівля ноутбуків проводиться для потреб навчальних закладів чи власних потреб відділу освіти ?
Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику. Закупівля здійснюється безпосередньо для забезпечення потреб замовника (вчителів, персоналу), за тимчасовим розташуванням та місцем ведення діяльності Замовника.
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 27 березня 2023 16:15
Дата відповіді: 28 березня 2023 14:18
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу, що встановлені вами техїнічні вимоги не відповідають вимогам наказу МОН №1440 "Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти". Просимо Вас привести документацію відповідно до вимог вищевказаного наказу МОН №1440 "Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Нормативно-правове регулювання. Закупівля ноутбуків в комплекті , регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами, Особливостями та іншими нормативними документами, та нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі. Обґрунтування технічних характеристик. Термін постачання — з дати укладання Договору про закупівлю по 30.11.2023 р. з урахуванням положень договору про закупівлю. Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та виконання поставлених функціональних завдань замовника. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі зумовлено функціональними властивостями такого медичного обладнання з врахуванням наявного фінансування Замовника, що в свою чергу відповідає виконанню покладених функцій на Замовника. Встановлені нами техїнічні вимоги відповідають вимогам наказу МОН №1440 "Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-27-000426-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 28 березня 2023 15:48
Не відповідність мінімально допустимих технічних характеристик до Наказу МОН України №1440 зі змінами за 2021р.!
Шановний Замовник!
Суть вимоги у закріпленому файлі.
Дякуємо за увагу.
З повагою "потенційний учасник"
Суть вимоги у закріпленому файлі.
Дякуємо за увагу.
З повагою "потенційний учасник"
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 березня 2023 09:56
Будуть внесені відповідні зміни до ТДК.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШЕВЧЕНКО МАРИНА МИХАЙЛІВНА" |
298 500,00
UAH з ПДВ
|
298 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШЕВЧЕНКО МАРИНА МИХАЙЛІВНА" #3178903668 |
Переможець |
298 500,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2023 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2023 07:21
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2023 13:36
|
Договір.pdf | укладений |
17 квітня 2023 13:09
|