Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи» (Капітальний ремонт – облаштування приміщень системою пожежної сигналізації, системою оповіщення людей про пожежу та системою передавання тривожних сповіщень Червонослобідського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. №2 Червонослобідської сільської ради Черкаської області за адресою: 19604, Черкаська область, Черкаський район, с. Червона Слобода, вул. Чигиринський шлях, будинок 127)
Очікувана вартість
1 180 988,00 UAH
UA-2023-03-24-010440-a ● ed2d8a0b9f7d4e6aa400adecf70369c1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧЕРВОНОСЛОБІДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04408778 |
Місцезнаходження: | 19604, Україна , Черкаська обл., с. Червона Слобода, Черкаський район, вул. Соборна, буд. 2/1 |
Контактна особа: |
Ганнока Сергій Васильович 380472304136 gannokas@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2023 22:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 09 травня 2023 00:05 |
Очікувана вартість: | 1 180 988,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 904,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження замовника: 19604, Черкаська обл., Черкаський район, с. Червона Слобода, вул. Соборна, 2/1, код за ЄДРПОУ 04408778, орган місцевого самоврядування (категорія замовника – відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Вид закупівлі: закупівля відповідно до порядку, визначеного Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Джерело фінансування: згідно річного плану; Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – відповідно до тендерної документації та додатків до неї
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт – облаштування приміщень системою пожежної сигналізації, системою оповіщення людей про пожежу та системою передавання тривожних сповіщень Червонослобідського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. №2 Червонослобідської сільської ради Черкаської області за адресою: 19604, Черкаська область, Черкаський район, с. Червона Слобода, вул. Чигиринський шлях, будинок 127
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19604, Україна, Черкаська область, с. Червона Слобода, Черкаський район, вул. Чигиринський шлях, будинок 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за роботи здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Замовником відповідних актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2023 15:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2023 15:56 |
ТД- пожежна 2023 зі змінами 02.05.doc | |
02 травня 2023 15:56 |
Рішення УО перелік зміни 4531 02.05.docx | |
14 квітня 2023 23:45 |
Додаток 1 НР.docx | |
14 квітня 2023 23:45 |
ТД- пожежна 2023 зі змінами 14.04.doc | |
14 квітня 2023 23:45 |
Рішення УО перелік зміни 4531 14.04.docx | |
06 квітня 2023 17:59 |
Рішення УО перелік зміни 4531 06.04.docx | |
06 квітня 2023 17:59 |
ТД- пожежна 2023 зі змінами 06.04.doc | |
29 березня 2023 22:43 |
ТД- пожежна 2023 зі зм 29.03.doc | |
29 березня 2023 22:43 |
Рішення УО перелік зміни 4531 29.03.docx | |
24 березня 2023 22:43 |
Додаток 1.docx | |
24 березня 2023 22:42 |
ТД- пожежна 2023.doc |
02 травня 2023 15:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
02 травня 2023 15:56 |
ТД- пожежна 2023 зі змінами 02.05.doc
|
||||||||||||
02 травня 2023 15:56 |
Рішення УО перелік зміни 4531 02.05.docx
|
||||||||||||
14 квітня 2023 23:45 |
Додаток 1 НР.docx
|
||||||||||||
14 квітня 2023 23:45 |
ТД- пожежна 2023 зі змінами 14.04.doc
|
||||||||||||
14 квітня 2023 23:45 |
Рішення УО перелік зміни 4531 14.04.docx
|
||||||||||||
06 квітня 2023 17:59 |
Рішення УО перелік зміни 4531 06.04.docx
|
||||||||||||
06 квітня 2023 17:59 |
ТД- пожежна 2023 зі змінами 06.04.doc
|
||||||||||||
29 березня 2023 22:43 |
ТД- пожежна 2023 зі зм 29.03.doc
|
||||||||||||
29 березня 2023 22:43 |
Рішення УО перелік зміни 4531 29.03.docx
|
||||||||||||
24 березня 2023 22:43 |
Додаток 1.docx
|
||||||||||||
24 березня 2023 22:42 |
ТД- пожежна 2023.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТД
Дата подання: 25 березня 2023 22:05
Дата відповіді: 28 березня 2023 19:08
Добрий день. Згідно якої норми визначено обладнання закладу загальної середньої освіти адресною системою?
Відповідь: Шановний учаснику! Обладнання закладу освіти адресною системою сигналізації відповідає вимогам ДБН В.25-56:2014. При цьому, адресна система сигналізації передбачена для як найшвидшого виявлення конкретного місця пожежі та проведення як найшвидшої евакуації на об’єкті з перебуванням великої кількості дітей, на якому передбачена система оповіщення про пожежу 3-го типу та з урахуванням, що об’єкт розміщений в сільській місцевості, що ускладнює швидке прибуття необхідних пожежних підрозділів. Дякуємо за запитання
Ліцензія ДСНС
Дата подання: 27 березня 2023 11:51
Дата відповіді: 30 березня 2023 20:44
Шановний замовнику, Додатку встановлена ДИСКРИМІНАЦІЙНА вимога: «що Ліцензія повинна бути видана саме Державною службою з надзвичайних ситуацій України»
Дана вимога є дискримінаційною по відношенні до учасників.
Згідно з Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року.
18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»
В вище зазначеній постанові вказано: «у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг).
органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці)».
Тобто, таким чином, просимо внести зміни до умов тендерної документації та продовжити зазначену вище вимогу і надати можливість учасникам надати та/або копію Декларації про провадження господарської діяльності відповідно до Постанови КМУ №314 від 18.03.2022 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану"
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
Тому встановивши дану вимогу в тендерній документації, замовник обмежує участь в закупівлі учасників котрі отримували право на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану».
Те що дана вимога являється дискримінаційною підтверджено в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Рішення № 6553-р/пк-пз від 01.11.2022
Рішення № 277-р/пк-пз від 09.01.2023
Просимо внести зміни до умов тендерної документації, та передбачити можливість учасникам надати та/або копію Декларації про провадження господарської діяльності відповідно до Постанови КМУ №314 від 18.03.2022 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану"
в іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дійсно, тендерною документацією передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає Ліцензію Державної служби України з надзвичайних ситуацій з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме монтаж, технічне обслуговування систем пожежогасіння, монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу. Однак, зважаючи на норми Постанови КМУ №314 від 18.03.2022 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану", передбачається декларативний спосіб отримання відповідного дозвільного документу, який оформлюється у встановленому порядку протягом дії воєнного стану. Однак, пунктом 1.6 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що у разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані в даній тендерній документації документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів. Крім цього, пунктом 2 частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати, зокрема копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, крім ліцензії, учасники можуть надавати відповідні дозвільні документи згідно Постанови КМУ №314 від 18.03.2022 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану" із відповідним листом-роз’яснення в довільній формі. Дякуємо за запитання
дискримінація
Дата подання: 27 березня 2023 13:02
Дата відповіді: 30 березня 2023 19:57
Доброго дня, в ТД встановлена вимога "Позитивний відгук виконання аналогічних робіт має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів).", яка є дискримінаційною!!!!!
Яким нормативно правовим актом передбачено, що відгук до аналогічного договору в учасника повинні бути датовані тією датою, яку заманеться поставити замовнику??????
Відгук видається учаснику після виконання договору, а не в період встановлений замовниками інших торгів!!!!!
Навіщо учаснику брати новий відгук, яко він уже має відгук до виконаного договору?????
Ви навмисно дискримінуєте цчасника тому що вже маєте на меті майбутнього переможця???
Вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу з ТД, а в іншому випадку ми будемо звертатися в АМКУ та контролюючі органи!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Стосовно встановлення умови про строки видачі відгуку повідомляємо, що інформація зазначена в ньому з часом може стати недостовірною. Задля уникнення подібних ситуацій встановлено умову про дату видачі відгуку. Замовник має бути впевнений, що до Учасника відсутні зауваження протягом періоду виконання договору, що ним, належним чином надавалися послуги по договору тощо. І така інформація має бути актуальною на час проведення процедури закупівлі. Якщо Учасник належним чином виконував/виконує умови договорів та звернеться за отриманням відгуку заздалегідь (часу на це більш ніж достатньо), тому ніяких проблем з отриманням такого документу у нього не буде. Адже Замовники навпаки будуть раді порекомендувати відповідального, надійного виконавця, який якісно, дотримуючись умов договору надавав/надає відповідні послуги (виконував роботи). До того ж, надання відгуків надає можливість замовнику в повному обсязі отримати інформацію щодо строків та якості наданих учасником послуг (виконаних робіт), тим більш, якщо вони виконані декілька років тому. На законодавчому рівні встановлений відповідний механізм щодо звернень та відповідальності за не надання відповіді на такі звернення, тобто, чітко передбачена юридична відповідальність, що спонукатиме замовників надання позитивних відгуків потенційним учасникам. Замовник вважає, що включення Замовником до Документації вимог є цілком правомірним, виправданим та не містить ознак дискримінації. Дякуємо за запитання
неправомірна вимога
Дата подання: 27 березня 2023 13:05
Дата відповіді: 30 березня 2023 20:33
Шановний Замовнику! в ТД встановлена вимога "додатково на працівників-електромонтерів, яких перераховано в довідці, Учасник повинен надати копії дипломів, що підтверджують їх кваліфікацію", яка є неправомірною, так як кваліфікацію працівників можуть не лише дипломи, а й свідоцтва, посвідчення чи сертифікати!!!!
Вимагаємо не дискримінувати учасників, та відкорегувати дану вимогу, аби всі охочі, та ті хто мають кваліфікованих працівників мали можливість прийняти участь у закупівлі!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції на працівників-електромонтерів копії дипломів зумовлена тим, що згідно стандарту професійної (професійно-технічної) освіти з професії «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування» (код 7241), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України № 289 від 04 березня 2019 року, здобувачу освіти, який опанував освітню програму й успішно пройшов кваліфікаційну атестацію за двома і більше професійними кваліфікаціями, присвоюється освітньо-кваліфікаційний рівень «кваліфікований робітник» з набутої професії та видається диплом державного зразка. Дякуємо за запитання
Наявність запитань в проекті догвору
Дата подання: 29 березня 2023 15:02
Дата відповіді: 30 березня 2023 21:09
Шановні, на яких підставах проект договору містить вимоги про надання якихось дивних та сумнівних довідок??? Вимагаємо внести зміни та видалити з проекту договору вимоги до учасника закупівлі. Вимоги до учасників мають міститися в документації, додатках до неї...але аж ніяк не в проекті договору!
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник у своїй діяльності керується Законами України, а в даному конкретному випадку, Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), нормами якого регламентовано проведення тендерних закупівель з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості). Відповідно до ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до частини 3 ст. 22 вказаного Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також, згідно п.28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Тож проект договору є невід’ємною частиною тендерної документації, а отже може містити певні вимоги до потенційних учасників закупівлі. Дякуємо за запитання
Аналогічний договір
Дата подання: 29 березня 2023 18:17
Дата відповіді: 30 березня 2023 21:13
Шановний Замовнику, чи можливе подання на підтвердження наявності виконаного договору, договору укладеного із комерцйними контрагентами? Тобто договір не із Замовником у розумінні Закону "Про публічні закупівлі"?
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерна документація не містить підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником із Замовником у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі". Дякуємо за запитання
Щодо кошторисів
Дата подання: 29 березня 2023 22:46
Дата відповіді: 30 березня 2023 21:23
Шановний Замовнику! Вами зазначено: "Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам (згідно Додатку № 1 до цієї тендерної документації) подається у форматі PDF та у програмному комплексі АВК або у програмному комплексі, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків". Як це розуміти: "Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам (згідно Додатку № 1 до цієї тендерної документації) подається у програмному комплексі АВК "? Як можна надати інформацію у програмному комплексі? Програмний комплекс це система засобів та методів, які допомагають згенерувати інформацію в певному вигляді та видати її в певному форматі ЕЛЕКТРОННОГО ФАЙЛУ: PDF наприклад, doc тощо. Відредагуйте тендерну документацію відповідно до здорового глузду.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Вказаною вимогою тендерної документації передбачено, що інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам (згідно Додатку № 1 до тендерної документації) подається у форматі PDF, яка оформлена (розроблена) у програмному комплексі АВК або у програмному комплексі, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків. Дякуємо за запитання
АКТ обстеження об'єкту?!
Дата подання: 30 березня 2023 11:56
Дата відповіді: 31 березня 2023 13:34
Шановний замовнику, з огляду на внесені вами вчора зміни, ви замість того щоб врахувати питання та вимоги від потенційних Учасників, додали дискримінаційну вимогу щодо надання акту огляду. Дана вимога є дискримінаційною з огляду чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також визначена такою багатьма рішеннями АМКУ.
Так, розуміючи ваше небажання вносити зміни в тендерну документацію ( з огляду очікування «свого» учасника) будуть подані скарги на умови тендерної документації. Про яку «максимальну економію, ефективність та пропорційність; та запобігання корупційним діям і зловживанням» може йти мова, якщо зараз замовник отримає скарги від учасників, тож строки проведення закупівлі затягнуться на півтора місяці!?
Шановний, Сергій Васильович, внесіть зміни в документацію! Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Вимога щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції сканкопії документа (акт обстеження (огляду) об'єкта) з відміткою замовника, що засвідчує огляд Учасником об’єкта до подачі пропозиції цілком правомірна та обґрунтована. Акт обстеження (огляду) об'єкта складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод і іншими можливими проблемними питаннями, які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт.
Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання робіт (встановлення обладнання), з урахуванням встановлених замовником строків, формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою, а тендерну документацією складеною у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Таким чином, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник ніяким чином не порушив вимоги частини третьої статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Крім того, згідно вимог закупівлі робіт у складі документів своєї пропозиції учасники надають кошторисну документацію, складену згідно технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі, який без фактичного обстеження об’єкту об’єктивно не можливо учаснику відобразити належним чином з урахуванням чинних Настанов і будівельних норм. Дякуємо за запитання
Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання робіт (встановлення обладнання), з урахуванням встановлених замовником строків, формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою, а тендерну документацією складеною у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Таким чином, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник ніяким чином не порушив вимоги частини третьої статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Крім того, згідно вимог закупівлі робіт у складі документів своєї пропозиції учасники надають кошторисну документацію, складену згідно технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі, який без фактичного обстеження об’єкту об’єктивно не можливо учаснику відобразити належним чином з урахуванням чинних Настанов і будівельних норм. Дякуємо за запитання
Приховані довідки?
Дата подання: 30 березня 2023 15:32
Дата відповіді: 31 березня 2023 13:44
Навіщо вам так багато прихованих довідок по всій документації? Наразі відповідно до особливостей проведення закупівель вони не можуть бути підставою для відхилення, оскільки не мають відношення до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Учасники просто можуть ігнорувати усі ваші приховані довідки. В той же час ви будете змушені висувати учаснику вимогу про усунення порушень стосовно усіх ненаданих довідок. Так навіщо так ускладнювати та затягувати процес кваліфікації? Вам все одно доведеться вносити зміни до документації, полегшіть собі роботу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник у своїй діяльності керується Законами України, а в даному конкретному випадку, Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), нормами якого регламентовано проведення тендерних закупівель з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості). Відповідно до ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до частини 3 ст. 22 вказаного Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також, згідно п.28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Дякуємо за запитання
Корупція під час ВІЙНИ!!!
Дата подання: 30 березня 2023 16:59
Дата відповіді: 31 березня 2023 13:46
Шановний Сергій Васильович, що ви чудите.
В країні ВІЙНА, кожного дня гинуть наші воїни і мирні люди. А ви продовжуєте займатися корупцією, і проводити закупівлі по "договорняках". Уже не буде дак як раніше, потрібно змінювати себе і країну.
Сьогодні нами направлено звернення до Офісу Президента України, щодо корупційної змови під час проведення закупівлі ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ ЧЕРВОНОСЛОБІДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Гроші котрі вам пропонує учасник, в інтересах якого вами складена тендерна документація, в КРОВІ УКРАЇНСЬКИХ ДІТЕЙ, котрі загинули внаслідок війни.
Ви особа котра не має жодних моральних принципів.
Напевно, доки кожному корупціонеру на голову не впада російська ракета, вони не не зміняться і не зрозуміють що в країні уже рік як іде війна
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник у своїй діяльності керується Законами України, а в даному конкретному випадку, Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), нормами якого регламентовано проведення тендерних закупівель з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості). Відповідно до ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до частини 3 ст. 22 вказаного Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також, згідно п.28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Дякуємо за запитання
Дискримінація
Дата подання: 17 квітня 2023 15:51
Дата відповіді: 20 квітня 2023 22:22
Шановні, вимагаємо видалити вимогу з ТД щодо наявності 2-х електромонтерів. В противному випадку буде подана скарга!
Відповідь: Шановний учаснику! На Вашу вимогу до замовника повідомляємо, що Замовник у своїй діяльності керується нормами чинного законодавства, а в даному конкретному випадку Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Закупівля оголошена відповідно до вимог Закону за процедурою відкритих торгів та з особливостями у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). При цьому, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах, а неможливість виконання робіт за предметом закупівлі у визначені терміни і з кваліфікованим персоналом окремими учасниками не є підставою для внесення змін до тендерної документації. Водночас, ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, зокрема в пункті 15 визначає, що «виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; -налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.»
Замовником, на виконання вказаних вище вимог до потенційних учасників в тендерній документації визначена мінімальна кількість виконавців таких робіт (електромонтерів) не менше 2 (Двох) осіб, необхідних для надання послуг та враховуючи значні обсяги виконання робіт згідно Технічного завдання (Додаток 1 до тендерної документації) і на підставі нормативної потреби в трудових ресурсах по об’єкту будівництва (витрат труда робітників, люд.год) з урахуванням вимог в додатках 1 та 3 «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Отже, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах, а неможливість виконання робіт за предметом закупівлі у визначені терміни і з кваліфікованим персоналом окремими учасниками не є підставою для внесення змін до тендерної документації, враховуючи значні обсяги виконання робіт.
Таким чином, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (виконавців таких робіт (електромонтерів) не менше 2 (Двох) осіб) цілком правомірна та обґрунтована. Враховуючи вищезазначене, вносити зміни до тендерної документації є недоцільним. Дякуємо за запитання
Замовником, на виконання вказаних вище вимог до потенційних учасників в тендерній документації визначена мінімальна кількість виконавців таких робіт (електромонтерів) не менше 2 (Двох) осіб, необхідних для надання послуг та враховуючи значні обсяги виконання робіт згідно Технічного завдання (Додаток 1 до тендерної документації) і на підставі нормативної потреби в трудових ресурсах по об’єкту будівництва (витрат труда робітників, люд.год) з урахуванням вимог в додатках 1 та 3 «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Отже, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах, а неможливість виконання робіт за предметом закупівлі у визначені терміни і з кваліфікованим персоналом окремими учасниками не є підставою для внесення змін до тендерної документації, враховуючи значні обсяги виконання робіт.
Таким чином, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (виконавців таких робіт (електромонтерів) не менше 2 (Двох) осіб) цілком правомірна та обґрунтована. Враховуючи вищезазначене, вносити зміни до тендерної документації є недоцільним. Дякуємо за запитання
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-24-010440-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "АЯКС", Код ЄДРПОУ:23348450
Дата подання: 25 березня 2023 21:53
Дискримінаційна вимога
ПП «АЯКС» вважає вимогу Замовника щодо «Перелік обов’язкових працівників для виконання робіт згідно з технічним завданням: електромонтери у кількості не менше 4 (чотирьох) осіб.» необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною. Порушення прав нашого підприємства цією умовою пояснюється наступним.
Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки послуги, що передбачені предметом закупівлі здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (додається до скарги як доказ, додаток №4). Дані Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Згідно п.14,15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
«Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.»
Таким чином, відповідно до чинного законодавства для надання послуг, передбачених предметом закупівлі, необхідно мати керівника робіт та двох виконавців. Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу.
Просимо прибрати данну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки послуги, що передбачені предметом закупівлі здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (додається до скарги як доказ, додаток №4). Дані Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Згідно п.14,15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
«Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.»
Таким чином, відповідно до чинного законодавства для надання послуг, передбачених предметом закупівлі, необхідно мати керівника робіт та двох виконавців. Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу.
Просимо прибрати данну вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 березня 2023 19:51
Шановний учаснику! На Вашу вимогу до замовника повідомляємо, що Замовник у своїй діяльності керується нормами чинного законодавства, а в даному конкретному випадку Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Закупівля оголошена відповідно до вимог Закону за процедурою відкритих торгів та з особливостями у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). При цьому, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах, а неможливість виконання робіт за предметом закупівлі у визначені терміни і з кваліфікованим персоналом окремими учасниками не є підставою для внесення змін до тендерної документації. Водночас, ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, на які Ви посилаєтесь, як на обґрунтування визначення кількості необхідних працівників, визначає перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Однак, умовами тендерної документації Замовником визначена мінімальна кількість працівників, необхідних для надання послуг згідно Технічного завдання на підставі нормативної потреби в трудових ресурсах по об’єкту будівництва враховуючи значні обсяги виконання робіт. Враховуючи вищезазначене, вносити зміни до тендерної документації є недоцільним. Дякуємо за запитання
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-24-010440-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖИЗНЬ», Код ЄДРПОУ:31754153
Дата подання: 30 березня 2023 16:42
Дата подання: 30 березня 2023 16:42
Оскарження умов тендерної документації.
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2023 14:16
рішення від 03.04.2023 № 4028.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2023 14:14
інформація про резолютивну частину рішення від 10.04.2023 № 4456.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2023 11:14
рішення від 10.04.2023 № 4456.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2023 18:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення органу оскарження Замовником внесено зміни до тендерної документації і продовжено строки подання тендерних пропозицій
Дата виконання рішення замовником: 14 квітня 2023 23:49
Номер скарги: UA-2023-03-24-010440-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:42655189
Дата подання: 30 березня 2023 17:09
Дата подання: 30 березня 2023 17:09
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2023 14:36
Рішення від 03.04.2023 № 4039.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2023 14:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.04.2023 № 4470.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2023 11:34
Рішення від 10.04.2023 № 4470.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2023 13:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення органу оскарження Замовником внесено зміни до тендерної документації і продовжено строки подання тендерних пропозицій
Дата виконання рішення замовником: 14 квітня 2023 23:50
Номер скарги: UA-2023-03-24-010440-a.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:41731677
Дата подання: 30 березня 2023 16:18
Дата подання: 30 березня 2023 16:18
скарга
СКАРГА
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником
дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі Електромонтажні роботи» (Капітальний ремонт – облаштування приміщень системою пожежної сигналізації, системою оповіщення людей про пожежу та системою передавання тривожних сповіщень Червонослобідського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. №2 Червонослобідської сільської ради Черкаської області за адресою: 19604, Черкаська область, Черкаський район, с. Червона Слобода, вул. Чигиринський шлях, будинок 127)
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧЕРВОНОСЛОБІДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ 08.12.2022 року оголосив закупівлю щодо Електромонтажні роботи» (Капітальний ремонт – облаштування приміщень системою пожежної сигналізації, системою оповіщення людей про пожежу та системою передавання тривожних сповіщень Червонослобідського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. №2 Червонослобідської сільської ради Черкаської області за адресою: 19604, Черкаська область, Черкаський район, с. Червона Слобода, вул. Чигиринський шлях, будинок 127)Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-24-010440-a сума закупівлі становить 1 180 .988.00 грн.
Разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі через електронну систему оприлюднено тендерну документацію затверджену уповноважено особою у від 24.03.2023 року зі змінами (далі- Тендерна документація).
Керуючись частиною 8 статті18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги , що стосуються прийнятих рішень , дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій Учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення дії чи бездіяльності Замовника, але до дня укладання договору про закупівлю, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» реалізує своє право на подання скарги.
1. . Відповідно до пункту 6, п.п. 6., Розділ ІII. Тендерної документації: «6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Акт огляду об’єкту, з відміткою замовника, що засвідчує огляд Учасником об’єкта до подачі пропозиції.
ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» вважає дану вимогу дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Встановивши вимогу про огляд об’єкта, про що повинно бути документально зафіксовано у вигляді акта огляду об’єкта за підписами Замовника та Учасника, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних робіт та відповідають всім встановленим вимогам, однак не змогли відвідати об’єкт у період уточнень, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть даній вимогі, яка встановлена у Тендерній документації.
Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежує коло потенційних учасників, які зареєстровані в інших містах та областях.
Окрім того, на даний момент проведення таких оглядів об’єктів на території України є дещо недоречним та недоцільним. На даний момент на всій території України введено та діє воєнний стан (внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 14.03.2022 № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 18.04.2022 № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 17.05.2022 № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 12.08.2022 № 573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»), на багатьох територіях пересування є небезпечним, виїзд на об’єкт для більшості Учасників на момент подачі тендерної пропозиції є неможливим, також існують проблеми з паливом для автомобілів (що в свою чергу створюють ще додаткові витрати для учасників).
Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Обстеження (Огляд) об'єктів потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, за результатами обстеження об'єктів надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо обстеження (огляду) об'єктів та підписання за результатами зустрічі відповідно будь-яких документів до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учас- ників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог пору- шують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими перед-бачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Встановлена вимога не відповідає нормам Закону і в свою чергу порушує принципи здійснення закупівлі, недискримінації учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому. Дану вимогу можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із Замовником, що не є стадією процедури відкритих торгів. Вимога щодо обстеження (огляду) об'єкта є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних Учасників.
Вимоги можуть вважатися аргументованими та необхідними у випадку, якщо Замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Однак, Замовник не довів та не встановив необхідність встановлення даної вимоги до Учасників.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкових оглядів об’єктів та документального оформлення таких оглядів, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення від 29.03.2021 №6298.
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до умов Тендерної документації, шляхом видалення вимоги, щодо обстеження об’єкту з підписанням відповідного Акту здійснення такого огляду.
Тому вважаємо дану вимогу дискримінаційну, та такою, що обмежує коло потенційних учасників, та просимо зобов’язати Замовника виключити вимогу з тендерної документації.
Тому вважаємо, що тендерна документація не відповідає нормам чинного законодавства України, та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України.
Докази до скарги:
1. Указ Президента України від 14.02.2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»;
2. Аналогічне рішення АМКУ від 13.10.2020 року №19212.
Директор ТОВ «В.П.Е.М» Л.П.Порохнюк
30.03.2023 року
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 03.04.2023 № 4041.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2023 14:18
Номер скарги: UA-2023-03-24-010440-a.a5
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:43193268
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2023-03-24-010440-a.c6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОП ФАЄР", Код ЄДРПОУ:42082117
Дата подання: 30 березня 2023 17:07
Дата подання: 30 березня 2023 17:07
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2023 15:02
рішення від 03.04.2023 №4033.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2023 15:02
Інформація про резолютинвну частину рішення від 10.04.2023 №4466.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2023 14:15
рішення від 10.04.2023 №4466.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2023 10:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення органу оскарження Замовником внесено зміни до тендерної документації і продовжено строки подання тендерних пропозицій
Дата виконання рішення замовником: 14 квітня 2023 23:49
Номер скарги: UA-2023-03-24-010440-a.c7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:42655189
Дата подання: 17 квітня 2023 21:16
Дата подання: 17 квітня 2023 21:16
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 квітня 2023 17:38
рішення від 19.04.2023 № 5040.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2023 17:37
інформація про резолютивну частину рішення від 27.04.2023 № 5565.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2023 12:51
рішення від 27.04.2023 № 5565.pdf
Дата публікації: 02 травня 2023 15:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення органу оскарження Замовником внесено зміни до тендерної документації і продовжено строки подання тендерних пропозицій
Дата виконання рішення замовником: 02 травня 2023 15:59
Номер скарги: UA-2023-03-24-010440-a.b8
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ-В", Код ЄДРПОУ:37808790
Дата подання: 17 квітня 2023 21:25
Дата подання: 17 квітня 2023 21:25
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 19.04.2023 № 5030.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2023 17:16
Номер скарги: UA-2023-03-24-010440-a.a9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОП ФАЄР", Код ЄДРПОУ:42082117
Дата подання: 03 червня 2023 18:31
Дата подання: 03 червня 2023 18:31
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 червня 2023 15:43
рішення від 06.06.2023 № 8111.pdf
Дата публікації: 06 червня 2023 15:43
інформація про перенесення розгляду скарги від 14.06.2023 № 778.pdf
Дата публікації: 15 червня 2023 13:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.06.2023 № 9111.pdf
Дата публікації: 22 червня 2023 13:52
рішення від 21.06.2023 № 9111.pdf
Дата публікації: 26 червня 2023 14:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасоване рішення від 01.06.2023р. згідно з яким визначено учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ" переможцем Закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 27 червня 2023 13:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ" |
725 494,72
UAH з ПДВ
|
725 494,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" |
750 021,74
UAH з ПДВ
|
750 021,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖИЗНЬ» |
755 852,19
UAH з ПДВ
|
755 852,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
784 995,00
UAH з ПДВ
|
784 995,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ-В" |
815 840,29
UAH з ПДВ
|
815 840,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РЕЙДЕР" |
897 148,17
UAH з ПДВ
|
897 148,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «Системи захисту і безпеки» |
944 959,00
UAH з ПДВ
|
944 959,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" |
1 001 161,81
UAH з ПДВ
|
1 001 161,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ" #41731677 |
Рішення скасоване |
725 494,72
UAH з ПДВ
|
27 червня 2023 12:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 травня 2023 21:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ" #41731677 |
Переможець |
725 494,72
UAH з ПДВ
|
28 червня 2023 14:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 червня 2023 13:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 22:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2023 13:07
|
Ду3 сигналізація 2.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2023 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2023 10:14
|
Ду 2 договір 108.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2023 10:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2023 16:21
|
ДУ 1 пожежн.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2023 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2023 15:59
|
протокол школа № 2 строк робіт до 31.08.2023 і Договір 108 4531.pdf | зміни до договору |
20 липня 2023 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2023 13:01
|
Договір 108 4531.pdf | укладений |
12 липня 2023 13:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку України від 01.12.2015 року № 3302-05/40086-08 і в зв’язку з тим, що технічним функціоналом електронного майданчика E-tender.UA (https://gov.e-tender.ua/) не передбачено заміни опублікованого договору та зміни у Звіт про результати проведення процедури закупівлі, прийнято рішення щодо публікації цього протокольного рішення, згідно з яким правильним вважати строк виконання робіт по Договору №108 від 11.07.2023р. за ідентифікатором UA-2023-03-24-010440-a за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи» (Капітальний ремонт – облаштування приміщень системою пожежної сигналізації, системою оповіщення людей про пожежу та системою передавання тривожних сповіщень Червонослобідського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. №2 Червонослобідської сільської ради Черкаської області за адресою: 19604, Черкаська область, Черкаський район, с. Червона Слобода, вул. Чигиринський шлях, будинок 127)» до 31.08.2023р., що відповідає Календарному графіку виконання робіт (Додаток №4 до Договору) і через нагальну потребу у виконанні робіт до початку навчального року |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладення п.2.1. Договору і Додатків №1, №2, №3, №5 і №7 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладення Додатку №4 і Додатку №7 до Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладення Додатку №4 і Додатку №7 до Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |