Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ТУЛЬЧИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44519622 |
Місцезнаходження: | 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вул.Леонтовича Миколи, будинок 65 |
Контактна особа: |
Падюк В’ячеслав Олександрович +380976864932 kp2022blagoustriy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2023 22:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2023 08:01 |
Очікувана вартість: | 872 965,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 364,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2023 22:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2023 22:06 |
Проект договору на паливо.doc | |
24 березня 2023 22:06 |
ТД БЕНЗИН ТА ДИЗЕЛЬ 2023 рік.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-18-000064 ● b3311157ed314a7999708e67fc06b3eb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2023 №33-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 18.04.2023 №33-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6.UA-2023-03-24-010401-a 24.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-20 11:00:25
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі дизельного палива та бензину А-95 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-24-010401-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «Ільченко Анатолій Леонідович», а обрано переможцем, оскільки учасником не накладено кваліфікований електронний підпис на тендерну пропозицію (пункт 1 Розділу ІІІ тендерної документації), не надано лист-згоду з проєктом договору про закупівлю, що наведений у Додатку 5 до тендерної документації (пункт 3 Розділу VI тендерної документації) та не надано із їх автентичним перекладом на українську мову копії сертифікату відповідності та/або паспорту/сертифікату якості та/або іншого документу, який підтверджує якість та відповідність товару, дійсного на дату подання пропозицій (пункт 7 Розділу I, пункт 3 додатку 1 тендерної документації)?
4. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП «Ільченко Анатолій Леонідович», у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстави, зазначеної у абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (пункт 5 Розділу IІІ тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-25 15:46:24
Пояснення на запит
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова).
Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі, постановах Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 “Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків” від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”.
Запропонований учасником товар повинен відповідати «ДСТУ 3868-99. Паливо дизельне. Технічні умови» та/або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 927. Щодо обґрунтування розміру витрат на згаданий предмету товару повідомляємо, що підприємство здійснює свою діяльність у частині благоустрою територій, парків та скверів, кладовищ, обслуговування вуличного освітлення територіальної громади м. Тульчина (косіння трави, чагарників, обрізка дерев на лініях електропередач, перевезення сміття, ліквідація стихійних сміттєзвалищ). Методика визначення вартості предмета закупівлі проведене через моніторинг цін на вище вказаний товар через систему електронного каталогу (додаток 1 «Про визначення ціни товару).
На запит питання 2 п.1 повідомляємо наступне, так згідно тендерної документації (пункту 1 Розділу III) замовником вимається, накладання КЕП на тендерну документацію, але Уповноважена особа під час підготовки інструкції із складання тендерної пропозиції (помилково зазначила лише накладання КЕП). Але вже під час розгляду тендерних пропозицій Уповноважена особа спираючись на роз’яснення Держаудитслужби, відповідно до пункту 2 постанови КМУ від 17.03.2022року №300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» (далі Постанова 300) на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базується на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, тож спираючись на вище описане Уповноважена особа прийняла до розгляду найбільш економічного вигідну тендерну пропозицію, яка підписана не КЕП, а електронним цифровим підписом.
На запит питання 2 п.2 про не надання листа-згоди з проектом договору про закупівлю, що наведений у Додатку 5 до тендерної документації (пункт 3 Розділу VI тендерної документації), повідомляємо наступне, що Учасник закупівлі надав підписаний проект договору у складі тендерної пропозиції, що зазначений у Додатку 5 до тендерної документації, розглядаючи цей пункт тендерної документації Уповноважена особа прийняла рішення, що Учасник погоджується із запропонованим проектом договору, про що свідчить підписання та опублікування зазначено договору у складі тендерної документації.
На запит питання 2 п.3 про не надання із їх автентичним перекладом на українську мову копії сертифікату відповідності та/або паспорту/сертифікату якості та/або іншого документу, повідомляємо наступне, що Учасник найбільш економічно вигідної пропозиції надав сертифікат відповідності, але на іноземній мові. Уповноважена особа самостійно здійснила аналіз зазначено сертифікату на відповідність тендерній документації та допустила до оцінки тендерної пропозиції, адже зазначена цінова пропозиція визначена економічного вигідною.
На запит питання 4 у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстави, зазначеної у абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (пункт 5 Розділу IІІ тендерної документації), повідомляємо наступне, Уповноважена особа проаналізувавши підстави, зазначені у абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» дійшла думки, що Учасник процедури закупівлі надав вичерпний перелік підстав, що вимагається тендерною документацією згідно чинного законодавства.
Тож спираючись на вище описане Уповноважена особа прийняла рішення про визначення пропозиції Учасника, яка є найбільш економічно вигідною переможною, про що свідчить укладений договір. Аналізуючи даний запит Уповноважена особа визнає, що допустилася певних порушень під час визначення переможця публічних закупівель. Але на думку Уповноваженої особи це не мало суттєвого впливу під час визначення переможця вище зазначеної закупівлі, адже Уповноважена особа діяла у цілях економії бюджетних коштів, максимальної ефективності під час закупівлі відповідного товару.
Також повідомляю, що зобов’язуюся в подальшому не допускати подібних випадків, для уникнення порушення під час проведення процедур закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку за результатами проведеного моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області по закупівлі UA - 2023-03-24-010401-a ДК 021:2015-09130000-9 "Нафта та дистиляти" було укладено Додаткову угоду №4 від 27.04.23 року про розірвання договору про закупівлю №32\72 від 12.04.23року "Нафта та дистиляти", у зв'язку з виявленими порушеннями законодавства під час здійснення публічних закупівель, які неможливо усунути. Сума оплати за договором №32\72 від 12.04.23 між КП "Благоустрій" Тульчинської міської ради та ФОП Ільченко А.Л. становить 147 750,00 грн.
2023-05-05 10:38:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082) • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 12.04.2023 №32/72 додатковою угодою від 27.04.2023 №4.
2023-05-08 14:44:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ІЛЬЧЕНКО АНАТОЛІЙ ЛЕОНІДОВИЧ" |
782 750,00
UAH з ПДВ
|
782 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тульчин-Нафта" |
798 000,00
UAH з ПДВ
|
798 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП" |
810 300,00
UAH з ПДВ
|
810 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" |
869 500,00
UAH з ПДВ
|
869 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ІЛЬЧЕНКО АНАТОЛІЙ ЛЕОНІДОВИЧ" #2254609058 |
Переможець |
782 750,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2023 12:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2023 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2023 10:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2023 22:19
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2023 22:16
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2023 09:38
|
Договір.pdf | укладений |
12 квітня 2023 09:35
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дизельне паливо | 11500 | літр |
42,50
UAH з ПДВ
|
Бензин А-95 | 7000 | літр |
42,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виявлені порушення, що неможливо усунути |
Номер договору про закупівлю: | 32\72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дизельне паливо | 1500 | літр |
42,50
UAH з ПДВ
|
Бензин А-95 | 2000 | літр |
42,00
UAH з ПДВ
|