Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт ділянок дорожнього покриття по вулиці Слави в с.Дем'янці Бориспільського району Київської області
Очікувана вартість
13 802 244,00 UAH
UA-2023-03-24-009992-a ● 270218bde49048468156d7f01bb99759
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43330285 |
Вебсайт: | http://phm.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08400, Україна , Київська обл., місто Переяслав, вулиця Богдана Хмельницького 29/36 |
Контактна особа: |
Більченко Олег Петрович +380456751883 budjkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2023 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 13 802 244,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 011,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії розмір якої складає не більше 0,5 % очікуваної вартості закупівлі і становить: 65 000 гривень 00 копійок, яка подається учасником в електронному форматі з накладанням КЕП банка – гаранта. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» від 14.12.2020 року №2628. Електронна банківська гарантія повинна містити усі реквізити, які передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, яке затверджене постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639. Якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі пропозиції. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, тобто не менше 90 календарних днів з дати розкриття пропозицій, про що учасником у складі пропозиції надається гарантійний лист. Разом із банківською гарантією учасник надає документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії, довідку банку про те, що покриття розміщене на весь строк дії забезпечення, копією платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів в покриття забезпечення. Копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії. Документи мають бути надані у складі тендерної пропозиції у вигляді pdf-формату файла. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ(и), що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, які повинні бути подані у вигляді сканованого оригіналу чи сканованої копії, завіреної банком. Зазначені документи надаються з врахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних». Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження оформлення банківської гарантії, учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал платіжного доручення щодо сплати комісії за оформлення банківської гарантії посвідченої банком. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити бенефіціара: назва: ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПЕРЕЯСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ; Місцезнаходження Замовника: 08400, Україна, Київська область, місто Переяслав, вулиця Богдана Хмельницького 29/36; Код ЄДРПОУ: 43330285. В складі пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 65000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 5 Забезпечення виконання договору про закупівлю Переможець завантажує через електронну систему закупівель протягом 5 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти з ним договір, забезпечення виконання договору у вигляді електронної страхової гарантії але в будь-якому випадку не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% (відсотка) вартості договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання умов договору становить не менше строку дії договору про закупівлю. Гарантія надається: Відділу капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради, Переможець надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення електронного цифрового підпису уповноваженої на підписання особи та електронної цифрової печатки фінансової установи (у розширенні *.р7s). через електронну систему закупівель, з обов'язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, шо надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), Переможець повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи, у розширенні р7s. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов договору про закупівлю, та містити інформацію про умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю, з посиланням на відповідні законодавчі норми та з обов'язковим зазначенням номеру та дати оголошення закупівлі, вказаному на офіційному сайті: prozorro.gov.ua. Переможець торгів під час надання забезпечення виконання договору про закупівлю, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає, також скановані копії наступних документів: свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг або НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); внутрішні правила (далі - «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил») та відповідну «Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником умов договору про закупівлю» (далі - «Програма»), складену до «Правил» затверджену Страховиком та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чи НБУ. «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування», «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів)». Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» (та у «Програмі») та\або додатках до них (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовника); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чи НБУ (як самі «Правила» так і витяги та додатки до них); в) підтверджують право гарантування та укладення з боку страховика договорів добровільного страхування «фінансового ризику невиконання або неналежного виконання умов договору про закупівлю»; г) підтверджують обов'язок страховика відшкодовувати страхові ризики, що можуть виникнути внаслідок «невиконання (неналежного виконання) страхувальником умов договору про закупівлю». В наданій гарантії обов’язкове посилання на пункт, частину, розділ «Правил», що підтверджують обов'язок відшкодування вищезазначеного ризику (ризиків). Зокрема, «страхова гарантія» обов'язково повинна містити такі реквізити: назву документа - «страхова гарантія»; номер, дату та місце складання; повну назву, код ЄДРПОУ, юридичну та фактичну адресу принципала (страхувальника), його банківські реквізити. Для принципала (страхувальника) фізичної особи, у т.ч. фізичної особи-підприємця - прізвище, ім'я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП). інформацію про адресу реєстрації (місця проживання); суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами, цифровий та літерний код валюти відповідно до Класифікатора; посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться тендер у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання страхової гарантії; назву бенефіціара (внгодонабувача), код ЄДРПОУ, юридичну адресу; назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, Юридичну адресу, банківські реквізити; термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); підпис та відбиток печатки страхової компанії; умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); порядок та умови виплати страхового відшкодування. Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов'язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення виконання умов договору про закупівлю. Переможець під час укладання договору про закупівлю надає Замовнику підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію банківської квитанції) шляхом завантаження через електронну систему закупівель. Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Правилам» добровільного страхування фінансових ризиків, затверджених Нацкомфінпослуг чи НБУ, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) та «Програмі», що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов виконання договору про закупівлю не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування протягом 5 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти договір не є обов’язковим, але у разі його не надання з боку Переможця, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимогам оголошення про проведення строщеної закупівлі замовника. Текст «страхової гарантії» «Правил» (та\або витягів чи додатків до них) та «Програми» не можуть містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов'язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов'язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що разом зі страховою Гарантією надає Замовнику Переможець лист-гарантію в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала страхову гарантію. Ненадання Переможцем будь-якою документу, який передбачений цим пунктом оголошення, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як «ненадання забезпечення виконання умов договору про закупівлю», що призведе до відхилення пропозиції такого Переможця. Реквізити бенефіціара: назва: ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПЕРЕЯСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ; Місцезнаходження Замовника: 08400, Україна, Київська область, місто Переяслав, вулиця Богдана Хмельницького 29/36; Код ЄДРПОУ: 43330285. Страхова гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону «України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Пропозиція повинна містити лист від страхової компанії (із зазначенням ідентифікатору закупівлі) щодо досягнення попередньої домовленості про надання такої страхової гарантії. Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ділянок дорожнього покриття по вулиці Слави в с.Дем'янці Бориспільського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08431, Україна, Київська область, с.Дем'янці, вулиця Слави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2023 18:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2023 18:03 |
Тендерна документація Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиця Слави с.Дем_янці.pdf | |
24 березня 2023 18:03 |
Тендерна документація Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиця Слави с.Дем_янці.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 27 квітня 2023 15:06
Дата відповіді: 01 травня 2023 11:09
Доброго дня.
Тендерною документацією замовника визначено вимоги до учасників для підтвердження відповідності якості будівельних робіт з надання відповідних сертифікатів:
- ДСТУ EN ISO 9001:2018 та ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT «Системи управління якістю. Вимоги»
- ДСТУ ISO 14001:2015 та ISO 14001:2015, IDT «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування»
- ДСТУ ISO 45001:2019 та ISO 45001:2018, IDT «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»
- про відповідність системи протидії COVID-19 вимогам стандарту SІC.COVID-FREE:2020 «Система протидiї COVID-19. Спецiальнi вимоги для органiзацiй» з урахуванням рекомендацiй ISO PAS 45005:2020 «Управлiння охороною здоров'я та безпекою праці. Загальнi рекомендацiї щодо безпечної роботи пiд час пандемiї COVID-l9»
- ДСТУ ISO 37001:2018 та ISO 37001:2016, IDT «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»
Жодним нормативно-правовим документом України не передбачена обов’язкова сертифікація. Основним призначенням цих Систем є надання схеми діяльності, як екологічного управління, так і охорони здоров’я та безпеки праці тощо, досягнення запланованих результатів, забезпечення середовища для управління ризиками.
Однак, законодавчими актами України чітко визначені вимоги до роботодавців по охороні здоров’я працівників, пожежній безпеці, захисту довкілля, та якими документами і заходами вони мають підтверджуватися.
ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» визначено, що контроль якості виконання будівельних робіт включає комплекс технічних та організаційних заходів з ефективного управління якістю на всіх стадіях створення об'єкта будівництва відповідно до вимог чинного законодавства та нормативної бази, у тому числі:
а) контроль показників якості матеріалів, виробів, конструкцій та устаткування;
б) контроль технологічних процесів;
в) забезпечення виконання будівельних робіт з дотриманням вимог щодо:
- пожежної безпеки;
- безпеки людей;
- впливу на навколишнє природне середовище;
- впливу шуму та вібрації.
Яким чином сертифікати, що витребовуються замовником у тендерній документації, можуть підтвердити відповідність якості будівельних робіт, особливо сертифікати Система протидiї COVID-19 чи Система управління щодо протидії корупції, зрозуміти деяким учасникам-будівельникам – неможливо.
Всупереч ДБН-ам, у тендерній документації взагалі не витребовуються документи, що можуть підтвердити якість основних будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та устаткування, що мають будуть використані при виконанні робіт на об’єктів, пожежну безпеку, охорону здоров’я, ін.
З цього можна зробити висновок про те, що тендерна документація розроблена замовником під конкретного учасника та має ознаки порушення закупівельного законодавства в частині – дискримінація учасників, можлива наявність корупційної складової.
У зв’язку з цим, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня учасник !
Згідно з абзацом 2 частини 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Враховуючи роз’яснення Мінекономіки щодо перенесення строків, у разі якщо кінцевий строк припадає на вихідний день – користуватись нормами частини 5 статті 254 Цивільного кодексу України, який визначає, що у разі якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є ПЕРШИЙ ЗА НИМ РОБОЧИЙ ДЕНЬ. Посилання на офіційне роз’яснення Мінекономіки: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=1c50d66b-a34f-4b83-8ae3-e1fdea208d80&lang=uk-UA
Роз’яснення Мінекономіки:
« 30.04.2023 Міністерство економіки України -> Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від КЗ "Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №7 І-ІІ ступенів" ЗОР
Тема: Відкриті торги
Тема розширена: Невчасне надання переможцем документів
Суть питання: Відповідно до абзацу 3 п. 44 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати документи замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3,5,6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Враховуючи, що четвертий день припадає на вихідні (неділя), переможець надає документи на наступний день (понеділок). Чи має Замовник відхилити таку пропозицію?
Відповідь на запит 123/2023 Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання Закону.
При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
З огляду на викладене для обчислення перебігу строків необхідно керуватися ЦК України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом та Особливостями, в яких визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок.
У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення.
При цьому відповідно до Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166, робочий час - проміжок часу з понеділка по п’ятницю з 8 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин (крім вихідних та святкових днів).
Відповідно до частини п’ятої статті 254 ЦК України якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день.
Отже, для обчислення строків необхідно керуватися ЦК України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом та Особливостями.
Довідково пропонуємо переглянути статтю "Відхилення тендерної пропозиції переможця торгів. Частина 2" (А якщо останній день строку припадає на вихідний день? Чи переноситься кінцевий строк на наступний робочий?), що розміщена на infobox.prozorro.org за посиланням:
https://infobox.prozorro.org/articles/vidhilennya-tendernoji-propoziciji-peremozhcya-torgiv-chastina-2
Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України »
Тому, у відповідь на звернення за роз’ясненнями до відкритих торгів з особливостями по процедурі закупівлі повідомляємо наступне.
Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі».
Вимоги до змісту тендерної документації по відкритим торгам закріплені у статті 22 Закону та вимог до проведення відкритих торгів закріплено, як в Законі України «Про публічні закупівлі» так і вимог встановлених в Постанові Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Частинами 2 та 3 статті 22 Закону встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
3) ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, у тому числі ВІДПОВІДНУ ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або СЕРТИФІКАТИ, що ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ВСТАНОВЛЕНИМ ЗАМОВНИКОМ ВИМОГАМ (у разі потреби);
…
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
3. Тендерна документація МОЖЕ МІСТИТИ ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ, ВИМОГИ щодо наявності якої передбачені законодавством та ЯКУ ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ ЗА НЕОБХІДНЕ ВКЛЮЧИТИ ДО тендерної документації.
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено норми щодо застосування Замовниками під час проведення закупівель вимог до технічних специфікацій, маркувань, СЕРТИФІКАТІВ, протоколів випробувань та ІНШИХ ЗАСОБІВ підтвердження відповідності.
Тому, частиною 1 статті 23 Закону встановлено, що Замовникам НАДАНО ПРАВО встановлювати вимоги до технічної специфікації, яка повинна містити опис УСІХ НЕОБХІДНИХ ХАРАКТЕРИСТИК товарів, РОБІТ або ПОСЛУГ, що закуповуються, у тому числі їх технічні, ФУНКЦІОНАЛЬНІ та ЯКІСНІ характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ або технології виробництва чи ПОРЯДКУ постачання товару (товарів), ВИКОНАННЯ НЕОБХІДНИХ РОБІТ, НАДАННЯ ПОСЛУГИ (послуг).
Частиною 3 статті 23 Закону встановлено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ або ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ВИМОГ, у тому числі ЕКОЛОГІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, ТЕХНІЧНІ РЕГЛАМЕНТИ та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, ПОВ’ЯЗАНІ з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, ПЕРЕДБАЧЕНІ ІСНУЮЧИМИ МІЖНАРОДНИМИ, ЄВРОПЕЙСЬКИМИ СТАНДАРТАМИ,ІНШИМИ СПІЛЬНИМИ ТЕХНІЧНИМИ ЄВРОПЕЙСЬКИМИ НОРМАМИ, ІНШИМИ ТЕХНІЧНИМИ ЕТАЛОНАМИ СИСТЕМАМИ, ВИЗНАНИМИ ЄВРОПЕЙСЬКИМИ ОРГАНАМИ ЗІ СТАНДАРТИЗАЦІЇ АБО НАЦІОНАЛЬНИМИ СТАНДАРТАМИ, НОРМАМИ ТА ПРАВИЛАМИ.
При цьому, частиною п’ятою даної статті встановлено, що Замовник МОЖЕ ВИМАГАТИ від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, ПОСЛУГИ ЧИ РОБОТИ за своїми ЕКОЛОГІЧНИМИ чи ІНШИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення ЕКОЛОГІЧНИХ чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або СЕРТИФІКАТИ можуть підтвердити ВІДПОВІДНІСТЬ предмета закупівлі таким характеристикам.
Частиною 6 статті 23 Закону встановлено, що маркування, протоколи випробувань та СЕРТИФІКАТИ повинні бути видані ОРГАНАМИ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено умов, які б забороняли встановлювати вимоги до сертифікації, враховуючи особливості процедури закупівлі, в даному випадку закупівлі робіт з «Капітальний ремонт ділянок дорожнього покриття по вулиці Слави в с.Дем'янці Бориспільського району Київської області», які повинні бути ЯКІСНИМИ, БЕЗПЕЧНИМИ ТА НЕ ПОРУШУВАТИ ПРИ ЦЬОМУ ЕКОЛОГІЧНИХ НОРМ, в тому числі і виконавці в свої діяльності з виконання робіт повинні дотримуватись низку нормативно-правових актів, в тому числі:
-обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19.Урядом України було внесено зміни до Постанови КМУ від 9.12.2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», Постановою від 23 грудня 2022 р. № 1423 «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 р. № 338 і постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236», продовжено на території України карантин та режим надзвичайної ситуації з метою запобігання поширенню СOVID-19. Слід також зазначити, що Замовник не встановив жорстких умов участі в закупівлі, а саме: підтвердження наявності Ковідних сертифікатів в працівників учасника, а лише встановив умову підтвердити учасниками наявність Сертифікату про відповідність системи протидії COVID-19 вимогам стандарту SІC.COVID-FREE:2020 «Система протидiї COVID-19. Спецiальнi вимоги для органiзацiй, що є документом який підтверджує запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 безпосередньо учасником, що перевірено третьою стороною;
- пунктами 1- 6 частини 1 статті 17 Закону встановлено до учасників закупівель вимоги щодо відсутності фактів чи обставин наявності в своїй діяльності здійснення корупційних дій та у відповідності до пункту 6 частини 1 статті 5 застосовуючи принцип здійснення публічних закупівель – «запобігання корупційним діям і зловживанням» Замовником встановлено вимогу в Тендерній документації підтвердження третьою незалежною стороною, що в учасника, якого буде визначено переможцем по закупівлі, впроваджена система управління щодо протидії корупції, яка відповідає вимогам національного та міжнародного стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 та ISO 37001:2016, IDT «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», що підтверджується наявним сертифікатом;
- на підставі статті 23 Закону, Замовником встановлено вимогу в Тендерній документації підтвердження третьою незалежною стороною, що в учасника, якого буде визначено переможцем по закупівлі, впроваджена системи екологічного менеджменту, що відповідає вимогам національного та міжнародного стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 та ISO 14001:2015, IDT «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», в тому числі наявність даного сертифікату в учасника підтверджує застосування заходів під час організації будівельного виробництва з: «е) ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОМПЛЕСНОЇ безпеки будівництва, включаючи ОХОРОНУ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА- природного, соціального, техногенного та дотримання вимог ДСанПіН [7] щодо небезпечних факторів виробничого середовища, важкості та напруженості трудового процесу,) виконання заходів з охорони та збереження навколишнього середовища, та безпечні способи та порядок поводження з відходами», що встановлено в ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва", що затверджені Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.05.2016 за № 115;
- також на підставі статей 22 та 23 Закону, Замовником встановлено вимогу в Тендерній документації підтвердження третьою незалежною стороною – органом оцінки з відповідності, що в учасника, якого буде визначено переможцем по закупівлі, впроваджена:
1.система управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам національного та міжнародного стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 та ISO 45001:2018, IDT «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», в тому числі наявність даного сертифікату в учасника підтверджує застосування заходів під час організації будівельного виробництва з: «п) дотримання БЕЗПЕЧНИХ УМОВ ПРАЦІ, санітарно-побутове та МЕДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАЦЮЮЧИХ відповідно до чинного законодавства;», що встановлено в ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва", що затверджені Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.05.2016 за № 115;
2. система управління якістю ВИКОНАННЯ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ з будівництва доріг і автострад (автомобільних доріг і автомагістралей, інших доріг, елементів доріг), яка відповідає вимогам національного та міжнародного стандартам ДСТУ EN ISO 9001:2018 та EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT, що відповідає вимогам національного та міжнародного стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 та ISO 45001:2018, IDT «Системи управління якістю. Вимоги», в тому числі наявність даного сертифікату в учасника підтверджує застосування заходів під час організації будівельного виробництва з: «д) досягнення проектних експлуатаційних властивостей об'єкта будівництва, забезпечення відповідної якості будівельної продукції;», що встановлено в ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва", що затверджені Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.05.2016 за № 115.
Що стосується, ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва", про який зазначено в запиті, потрібно наголосити на тому, що розділом 1 даного нормативно-правового акту, встановлено, що дані НОРМИ ВСТАНОВЛЮЮТЬ ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ до організації будівельного виробництва під час нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або частин, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури.Додаткові вимоги до організації виробництва при будівництві об'єктів, що мають галузеву специфіку, можуть встановлюватися галузевими будівельними нормами та нормативними документами.
Пунктами 8.1. та 8.2. розділу 8 ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва", в становлено наступне:
8.1. Контроль якості виконання будівельних робіт спрямований на забезпечення об'єкта будівництва експлуатаційними властивостями, які мають відповідати основним вимогам (4.1) відповідно до призначення об'єкта.
8.2 Контроль якості включає комплекс технічних та ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ З ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ВСІХ СТАДІЯХ створення об'єкта будівництва відповідно до вимог чинного законодавства та нормативної бази, у тому числі:а) контроль показників якості матеріалів, виробів, конструкцій та устаткування;б) контроль технологічних процесів;в) забезпечення виконання будівельних робіт з дотриманням вимог щодо:- пожежної безпеки;- безпеки людей;- впливу на навколишнє природне середовище;- впливу шуму та вібрації. Дані документи підтвердять якість виконання відповідних робіт учасником, що оцінені незацікавленою третьою стороною –органом сертифікації.
Частиною 1 статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»встановлено наступне:
документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, СВІДОЦТВО, СЕРТИФІКАТ (у тому числі СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються ОБ’ЄКТА ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ;
об’єкт оцінки відповідності - конкретний матеріал, продукція, установка, ПРОЦЕС, послуга, СИСТЕМА, особа чи орган, до яких застосовується оцінка відповідності;
орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, СЕРТИФІКАЦІЮ та інспектування;
оцінка відповідності –ПРОЦЕС ДОВЕДЕННЯ ТОГО, ЩО ЗАДАНІ ВИМОГИ, які стосуються продукції, ПРОЦЕСУ, ПОСЛУГИ, СИСТЕМИ, особи чи органу, БУЛИ ВИКОНАНІ;
ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ - видача ДОКУМЕНТА ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішенні про те, що виконання заданих вимог було доведене;
СЕРТИФІКАЦІЯ–ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТРЕТЬОЮ СТОРОНОЮ, яке стосується продукції, ПРОЦЕСІВ, ПОСЛУГ, СИСТЕМИ або ПЕРСОНАЛУ.
Дана закупівля здійснюється щодо закупівлі робіт (процесу виконання робіт з якісних матеріалів), а не матеріалів як окремого товару, а тому Замовником встановлені вимоги до якісного виконання робіт, які при наявності відповідних сертифікатів в учасника підтвердять в цілому щодо якісного виконання процесу, що включатиме в себе і використання якісних будівельних матеріалів та будівельних сумішей та обладнання, без яких неможливо підтвердити весь процес виконання.
Слід зазначити, що відповідно до статті 10 Закону України, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Оскільки, Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено переліку сертифікатів, технічних критеріїв по кожній закупівлі робіт чи послуг Замовник зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованому електронному майданчику оголошення та тендерну документацію з додатками до неї та з визначеними вимогами до закупівлі. Виходячи із вищезазначеного, Замовником не порушено норм чинного законодавства в цій частині та встановлені вимоги в закупівлі не є дискримінаційними та не обмежують участь різного кола учасників, які виявили бажання прийняти участь.
Крім того, слід зазначити наступне, щодо інформації, яку зазначаєте в запитанні до закупівлі «….З цього можна зробити висновок про те, що тендерна документація розроблена замовником під конкретного учасника та має ознаки порушення закупівельного законодавства в частині – дискримінація учасників, можлива наявність корупційної складової….» - це є наклепом, тобто поширенням завідомо неправдивих вигадок, що ганьблять іншу особу та відповідно до вимог діючого законодавства застосовуються відповідні заходи впливу, а саме: можливе встановлення адміністративного правопорушення, що посягають на громадський порядок і громадську безпеку, за якою настає адміністративна відповідальність щодо поширення неправдивих чуток. Також слід зазначити, що діючим законодавством передбачена відповідальність за погрози щодо службової особи чи громадянина, який виконує громадський обов'язок. Рекомендую, дотримуватись ділового етикету, що включає в себе правила поведінки між діловими партнерами й колегами, представниками державних органів, місцевого самоврядування та іншими суб’єктами господарювання, мовленнєвий етикет у діловому спілкуванні, правила ведення переговорів, звернення за роз’ясненням по закупівлі,норми листування. У Вас, як у зацікавленої особи даної закупівлі є право звернутись згідно Закону України «Про публічні закупівлі» за роз’ясненнями до Замовника для отримання обґрунтування встановлених вимог по закупівлі, в той же час в Замовника є право внести зміни до тендерної документації та оголошення з власної ініціативи чи у разі звернення учасника чи виявлення допущеного порушення.
У зв’язку з відсутністю порушень під час проведення відкритих торгів з особливостями для задоволення вимоги відсутні підстави.
З повагою,
Уповноважена особа Олег БІЛЬЧЕНКО
Згідно з абзацом 2 частини 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Враховуючи роз’яснення Мінекономіки щодо перенесення строків, у разі якщо кінцевий строк припадає на вихідний день – користуватись нормами частини 5 статті 254 Цивільного кодексу України, який визначає, що у разі якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є ПЕРШИЙ ЗА НИМ РОБОЧИЙ ДЕНЬ. Посилання на офіційне роз’яснення Мінекономіки: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=1c50d66b-a34f-4b83-8ae3-e1fdea208d80&lang=uk-UA
Роз’яснення Мінекономіки:
« 30.04.2023 Міністерство економіки України -> Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від КЗ "Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №7 І-ІІ ступенів" ЗОР
Тема: Відкриті торги
Тема розширена: Невчасне надання переможцем документів
Суть питання: Відповідно до абзацу 3 п. 44 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати документи замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3,5,6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Враховуючи, що четвертий день припадає на вихідні (неділя), переможець надає документи на наступний день (понеділок). Чи має Замовник відхилити таку пропозицію?
Відповідь на запит 123/2023 Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання Закону.
При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
З огляду на викладене для обчислення перебігу строків необхідно керуватися ЦК України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом та Особливостями, в яких визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок.
У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення.
При цьому відповідно до Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166, робочий час - проміжок часу з понеділка по п’ятницю з 8 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин (крім вихідних та святкових днів).
Відповідно до частини п’ятої статті 254 ЦК України якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день.
Отже, для обчислення строків необхідно керуватися ЦК України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом та Особливостями.
Довідково пропонуємо переглянути статтю "Відхилення тендерної пропозиції переможця торгів. Частина 2" (А якщо останній день строку припадає на вихідний день? Чи переноситься кінцевий строк на наступний робочий?), що розміщена на infobox.prozorro.org за посиланням:
https://infobox.prozorro.org/articles/vidhilennya-tendernoji-propoziciji-peremozhcya-torgiv-chastina-2
Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України »
Тому, у відповідь на звернення за роз’ясненнями до відкритих торгів з особливостями по процедурі закупівлі повідомляємо наступне.
Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі».
Вимоги до змісту тендерної документації по відкритим торгам закріплені у статті 22 Закону та вимог до проведення відкритих торгів закріплено, як в Законі України «Про публічні закупівлі» так і вимог встановлених в Постанові Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Частинами 2 та 3 статті 22 Закону встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
3) ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, у тому числі ВІДПОВІДНУ ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або СЕРТИФІКАТИ, що ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ВСТАНОВЛЕНИМ ЗАМОВНИКОМ ВИМОГАМ (у разі потреби);
…
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
3. Тендерна документація МОЖЕ МІСТИТИ ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ, ВИМОГИ щодо наявності якої передбачені законодавством та ЯКУ ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ ЗА НЕОБХІДНЕ ВКЛЮЧИТИ ДО тендерної документації.
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено норми щодо застосування Замовниками під час проведення закупівель вимог до технічних специфікацій, маркувань, СЕРТИФІКАТІВ, протоколів випробувань та ІНШИХ ЗАСОБІВ підтвердження відповідності.
Тому, частиною 1 статті 23 Закону встановлено, що Замовникам НАДАНО ПРАВО встановлювати вимоги до технічної специфікації, яка повинна містити опис УСІХ НЕОБХІДНИХ ХАРАКТЕРИСТИК товарів, РОБІТ або ПОСЛУГ, що закуповуються, у тому числі їх технічні, ФУНКЦІОНАЛЬНІ та ЯКІСНІ характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ або технології виробництва чи ПОРЯДКУ постачання товару (товарів), ВИКОНАННЯ НЕОБХІДНИХ РОБІТ, НАДАННЯ ПОСЛУГИ (послуг).
Частиною 3 статті 23 Закону встановлено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ або ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ВИМОГ, у тому числі ЕКОЛОГІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, ТЕХНІЧНІ РЕГЛАМЕНТИ та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, ПОВ’ЯЗАНІ з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, ПЕРЕДБАЧЕНІ ІСНУЮЧИМИ МІЖНАРОДНИМИ, ЄВРОПЕЙСЬКИМИ СТАНДАРТАМИ,ІНШИМИ СПІЛЬНИМИ ТЕХНІЧНИМИ ЄВРОПЕЙСЬКИМИ НОРМАМИ, ІНШИМИ ТЕХНІЧНИМИ ЕТАЛОНАМИ СИСТЕМАМИ, ВИЗНАНИМИ ЄВРОПЕЙСЬКИМИ ОРГАНАМИ ЗІ СТАНДАРТИЗАЦІЇ АБО НАЦІОНАЛЬНИМИ СТАНДАРТАМИ, НОРМАМИ ТА ПРАВИЛАМИ.
При цьому, частиною п’ятою даної статті встановлено, що Замовник МОЖЕ ВИМАГАТИ від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, ПОСЛУГИ ЧИ РОБОТИ за своїми ЕКОЛОГІЧНИМИ чи ІНШИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення ЕКОЛОГІЧНИХ чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або СЕРТИФІКАТИ можуть підтвердити ВІДПОВІДНІСТЬ предмета закупівлі таким характеристикам.
Частиною 6 статті 23 Закону встановлено, що маркування, протоколи випробувань та СЕРТИФІКАТИ повинні бути видані ОРГАНАМИ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено умов, які б забороняли встановлювати вимоги до сертифікації, враховуючи особливості процедури закупівлі, в даному випадку закупівлі робіт з «Капітальний ремонт ділянок дорожнього покриття по вулиці Слави в с.Дем'янці Бориспільського району Київської області», які повинні бути ЯКІСНИМИ, БЕЗПЕЧНИМИ ТА НЕ ПОРУШУВАТИ ПРИ ЦЬОМУ ЕКОЛОГІЧНИХ НОРМ, в тому числі і виконавці в свої діяльності з виконання робіт повинні дотримуватись низку нормативно-правових актів, в тому числі:
-обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19.Урядом України було внесено зміни до Постанови КМУ від 9.12.2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», Постановою від 23 грудня 2022 р. № 1423 «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 р. № 338 і постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236», продовжено на території України карантин та режим надзвичайної ситуації з метою запобігання поширенню СOVID-19. Слід також зазначити, що Замовник не встановив жорстких умов участі в закупівлі, а саме: підтвердження наявності Ковідних сертифікатів в працівників учасника, а лише встановив умову підтвердити учасниками наявність Сертифікату про відповідність системи протидії COVID-19 вимогам стандарту SІC.COVID-FREE:2020 «Система протидiї COVID-19. Спецiальнi вимоги для органiзацiй, що є документом який підтверджує запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 безпосередньо учасником, що перевірено третьою стороною;
- пунктами 1- 6 частини 1 статті 17 Закону встановлено до учасників закупівель вимоги щодо відсутності фактів чи обставин наявності в своїй діяльності здійснення корупційних дій та у відповідності до пункту 6 частини 1 статті 5 застосовуючи принцип здійснення публічних закупівель – «запобігання корупційним діям і зловживанням» Замовником встановлено вимогу в Тендерній документації підтвердження третьою незалежною стороною, що в учасника, якого буде визначено переможцем по закупівлі, впроваджена система управління щодо протидії корупції, яка відповідає вимогам національного та міжнародного стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 та ISO 37001:2016, IDT «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», що підтверджується наявним сертифікатом;
- на підставі статті 23 Закону, Замовником встановлено вимогу в Тендерній документації підтвердження третьою незалежною стороною, що в учасника, якого буде визначено переможцем по закупівлі, впроваджена системи екологічного менеджменту, що відповідає вимогам національного та міжнародного стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 та ISO 14001:2015, IDT «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», в тому числі наявність даного сертифікату в учасника підтверджує застосування заходів під час організації будівельного виробництва з: «е) ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОМПЛЕСНОЇ безпеки будівництва, включаючи ОХОРОНУ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА- природного, соціального, техногенного та дотримання вимог ДСанПіН [7] щодо небезпечних факторів виробничого середовища, важкості та напруженості трудового процесу,) виконання заходів з охорони та збереження навколишнього середовища, та безпечні способи та порядок поводження з відходами», що встановлено в ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва", що затверджені Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.05.2016 за № 115;
- також на підставі статей 22 та 23 Закону, Замовником встановлено вимогу в Тендерній документації підтвердження третьою незалежною стороною – органом оцінки з відповідності, що в учасника, якого буде визначено переможцем по закупівлі, впроваджена:
1.система управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам національного та міжнародного стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 та ISO 45001:2018, IDT «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», в тому числі наявність даного сертифікату в учасника підтверджує застосування заходів під час організації будівельного виробництва з: «п) дотримання БЕЗПЕЧНИХ УМОВ ПРАЦІ, санітарно-побутове та МЕДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАЦЮЮЧИХ відповідно до чинного законодавства;», що встановлено в ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва", що затверджені Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.05.2016 за № 115;
2. система управління якістю ВИКОНАННЯ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ з будівництва доріг і автострад (автомобільних доріг і автомагістралей, інших доріг, елементів доріг), яка відповідає вимогам національного та міжнародного стандартам ДСТУ EN ISO 9001:2018 та EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT, що відповідає вимогам національного та міжнародного стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 та ISO 45001:2018, IDT «Системи управління якістю. Вимоги», в тому числі наявність даного сертифікату в учасника підтверджує застосування заходів під час організації будівельного виробництва з: «д) досягнення проектних експлуатаційних властивостей об'єкта будівництва, забезпечення відповідної якості будівельної продукції;», що встановлено в ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва", що затверджені Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.05.2016 за № 115.
Що стосується, ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва", про який зазначено в запиті, потрібно наголосити на тому, що розділом 1 даного нормативно-правового акту, встановлено, що дані НОРМИ ВСТАНОВЛЮЮТЬ ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ до організації будівельного виробництва під час нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або частин, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури.Додаткові вимоги до організації виробництва при будівництві об'єктів, що мають галузеву специфіку, можуть встановлюватися галузевими будівельними нормами та нормативними документами.
Пунктами 8.1. та 8.2. розділу 8 ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва", в становлено наступне:
8.1. Контроль якості виконання будівельних робіт спрямований на забезпечення об'єкта будівництва експлуатаційними властивостями, які мають відповідати основним вимогам (4.1) відповідно до призначення об'єкта.
8.2 Контроль якості включає комплекс технічних та ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ З ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ВСІХ СТАДІЯХ створення об'єкта будівництва відповідно до вимог чинного законодавства та нормативної бази, у тому числі:а) контроль показників якості матеріалів, виробів, конструкцій та устаткування;б) контроль технологічних процесів;в) забезпечення виконання будівельних робіт з дотриманням вимог щодо:- пожежної безпеки;- безпеки людей;- впливу на навколишнє природне середовище;- впливу шуму та вібрації. Дані документи підтвердять якість виконання відповідних робіт учасником, що оцінені незацікавленою третьою стороною –органом сертифікації.
Частиною 1 статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»встановлено наступне:
документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, СВІДОЦТВО, СЕРТИФІКАТ (у тому числі СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються ОБ’ЄКТА ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ;
об’єкт оцінки відповідності - конкретний матеріал, продукція, установка, ПРОЦЕС, послуга, СИСТЕМА, особа чи орган, до яких застосовується оцінка відповідності;
орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, СЕРТИФІКАЦІЮ та інспектування;
оцінка відповідності –ПРОЦЕС ДОВЕДЕННЯ ТОГО, ЩО ЗАДАНІ ВИМОГИ, які стосуються продукції, ПРОЦЕСУ, ПОСЛУГИ, СИСТЕМИ, особи чи органу, БУЛИ ВИКОНАНІ;
ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ - видача ДОКУМЕНТА ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішенні про те, що виконання заданих вимог було доведене;
СЕРТИФІКАЦІЯ–ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТРЕТЬОЮ СТОРОНОЮ, яке стосується продукції, ПРОЦЕСІВ, ПОСЛУГ, СИСТЕМИ або ПЕРСОНАЛУ.
Дана закупівля здійснюється щодо закупівлі робіт (процесу виконання робіт з якісних матеріалів), а не матеріалів як окремого товару, а тому Замовником встановлені вимоги до якісного виконання робіт, які при наявності відповідних сертифікатів в учасника підтвердять в цілому щодо якісного виконання процесу, що включатиме в себе і використання якісних будівельних матеріалів та будівельних сумішей та обладнання, без яких неможливо підтвердити весь процес виконання.
Слід зазначити, що відповідно до статті 10 Закону України, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Оскільки, Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено переліку сертифікатів, технічних критеріїв по кожній закупівлі робіт чи послуг Замовник зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованому електронному майданчику оголошення та тендерну документацію з додатками до неї та з визначеними вимогами до закупівлі. Виходячи із вищезазначеного, Замовником не порушено норм чинного законодавства в цій частині та встановлені вимоги в закупівлі не є дискримінаційними та не обмежують участь різного кола учасників, які виявили бажання прийняти участь.
Крім того, слід зазначити наступне, щодо інформації, яку зазначаєте в запитанні до закупівлі «….З цього можна зробити висновок про те, що тендерна документація розроблена замовником під конкретного учасника та має ознаки порушення закупівельного законодавства в частині – дискримінація учасників, можлива наявність корупційної складової….» - це є наклепом, тобто поширенням завідомо неправдивих вигадок, що ганьблять іншу особу та відповідно до вимог діючого законодавства застосовуються відповідні заходи впливу, а саме: можливе встановлення адміністративного правопорушення, що посягають на громадський порядок і громадську безпеку, за якою настає адміністративна відповідальність щодо поширення неправдивих чуток. Також слід зазначити, що діючим законодавством передбачена відповідальність за погрози щодо службової особи чи громадянина, який виконує громадський обов'язок. Рекомендую, дотримуватись ділового етикету, що включає в себе правила поведінки між діловими партнерами й колегами, представниками державних органів, місцевого самоврядування та іншими суб’єктами господарювання, мовленнєвий етикет у діловому спілкуванні, правила ведення переговорів, звернення за роз’ясненням по закупівлі,норми листування. У Вас, як у зацікавленої особи даної закупівлі є право звернутись згідно Закону України «Про публічні закупівлі» за роз’ясненнями до Замовника для отримання обґрунтування встановлених вимог по закупівлі, в той же час в Замовника є право внести зміни до тендерної документації та оголошення з власної ініціативи чи у разі звернення учасника чи виявлення допущеного порушення.
У зв’язку з відсутністю порушень під час проведення відкритих торгів з особливостями для задоволення вимоги відсутні підстави.
З повагою,
Уповноважена особа Олег БІЛЬЧЕНКО
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНЕ МІСТО" |
12 893 481,56
UAH з ПДВ
|
12 893 481,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНЕ МІСТО" #43566743 |
Переможець |
12 893 481,56
UAH з ПДВ
|
08 травня 2023 13:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 травня 2023 16:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2023 08:40
|
додаткова угода 2 від 20 11 2023.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2023 08:39
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2023 08:37
|
додаткова угода 2 від 20 11 2023.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2023 08:31
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2023 16:16
|
додаткова угодав _1 від 31 травня 2023 року.pdf | зміни до договору |
31 травня 2023 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2023 17:49
|
договір | укладений |
15 травня 2023 17:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі шляхом підтвердження об'єктивних значень товщин асфальтобетонних шарів та фізикомеханічних показників асфальтобетону при прийманні закінчених робіт |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт ділянок дорожнього покриття по вулиці Слави в с.Дем'янці Бориспільського району Київської області | 1 |
12 893 481,00
UAH
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата скасування відміни: | 29 березня 2023 17:14 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до підпункту 2 пункту 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 замовник відміняє відкриті торги у разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, у зв’язку з тим, що неможливо внести зміну очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме зменшити її до 13 802 243 грн. 60 копійок (тринадцяти мільйонів вісімсот дві тисячі двісті сорок три гривні 60 копійок) підлягає відміні проведення відкритих торгів з особливостями по об’єкту «Капітальний ремонт ділянок дорожнього покриття по вулиці Слави в с.Дем’янці Бориспільського району Київської області» (ідентифікатор закупівлі UA-24-03-2023-009992-а). |
Документи:
29 березня 2023 17:15
|
протокол |
Скасовано
Дата оприлюднення: | 29 березня 2023 17:22 |
Кінець періоду оскарження: | 09 квітня 2023 00:00 |
Дата скасування відміни: | 29 березня 2023 17:20 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | відповідно до підпункту 2 пункту 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 замовник відміняє відкриті торги у разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, у зв’язку з тим, що неможливо внести зміну очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме зменшити її до 13 802 243 грн. 60 копійок (тринадцяти мільйонів вісімсот дві тисячі двісті сорок три гривні 60 копійок) підлягає відміні проведення відкритих торгів з особливостями по об’єкту «Капітальний ремонт ділянок дорожнього покриття по вулиці Слави в с.Дем’янці Бориспільського району Київської області» (ідентифікатор закупівлі UA-24-03-2023-009992-а). |
Документи:
29 березня 2023 17:22
|
Електронний підпис |
29 березня 2023 17:20
|
протокол |
29 березня 2023 17:20
|
протокол |
Скарги:
Номер скарги: UA-2023-03-24-009992-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНЕ МІСТО", Код ЄДРПОУ:43566743
Дата подання: 08 квітня 2023 20:04
Дата подання: 08 квітня 2023 20:04
Скарга на незаконно прийняте рішення про відміну торгів
Скарга на незаконно прийняте рішення про відміну торгів
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 квітня 2023 15:37
рішення від 11.04.2023№ 4481.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2023 15:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2023 № 5066.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2023 13:58
рішення від 19.04.2023 № 5066.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2023 17:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.04.2023 №5066-р/пк-пз прийнятого за скаргою (ідентифікатор № UA-2023-03-24-009992-a.b1) від учасника ТОВ «ІННОВАЦІЙНЕ МІСТО» (код ЄДРПОУ 43566743) уповноваженою особою відділу капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради(код ЄДРПОУ 43330285) протокольним рішенням (протокол №18 від 25 квітня 2023 року) скасувати рішення про відміну процедури закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт ділянок дорожнього покриття по вул.Слави в с.Дем’янці Бориспільського району Київської області» код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ідентифікатор закупівлі UA-24-03-2023-009992-а) на суму 13802244,00 грн. та поновити вищезазначену Закупівлю на підставі частини 22 Статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі".
Уповноважена особа відділу Олег Більченко.
Дата виконання рішення замовником: 26 квітня 2023 13:14