Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Наручні годинники
Очікувана вартість
540 161,00 UAH
UA-2023-03-24-009968-a 6e8b15b5fa5c482aaa40f5991b153f6a
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Таргонська

+380444544447 upr_fu_gsh@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фінансове управління Генерального штабу Збройних Сил України
Код ЄДРПОУ: 22990368
Вебсайт: https://www.mil.gov.ua/
Місцезнаходження: 03168, Україна , Київська обл., м. Київ, пр-т. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Ірина Таргонська
+380444544447
upr_fu_gsh@post.mil.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2023 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2023 00:00
Очікувана вартість: 540 161,00 UAH без ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18520000-0: Персональні хронометри


Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 17:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 17:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 17:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 17:56
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 17:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 17:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 17:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 17:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 17:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 17:56
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 17:56
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 17:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 17:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 17:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 17:56
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 17:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 17:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 17:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 17:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 17:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 17:56
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 17:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 17:56
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 17:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 17:56
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 17:56

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

30 березня 2023 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2023 17:50
ТД_18520000-0.pdf
30 березня 2023 17:24
ТД_18520000-0_зі змінами.docx
30 березня 2023 17:24
Перелік змін в Дод._2.1_2.2_2.3.docx
30 березня 2023 17:24
Перелік змін в ТД.docx
28 березня 2023 17:28
Перелік змін в Дод._2.1_2.2.docx
24 березня 2023 17:56
Дод_7_до_ТД_39290000-1.doc
24 березня 2023 17:56
Дод_3_до_ТД_18520000-0.doc
24 березня 2023 17:56
Дод_9_до_ТД_39290000-1.doc
24 березня 2023 17:56
Дод_5_до_ТД_18520000-0.doc
24 березня 2023 17:56
Дод_6_до_ТД_18520000-0.doc
24 березня 2023 17:56
Дод_4_до_ТД_18520000-0.doc
24 березня 2023 17:56
Дод_1_до_ТД_18520000-0.doc
24 березня 2023 17:56
Дод_8_до_ТД_39290000-1.doc
30 березня 2023 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2023 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2023 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2023 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2023 17:50
ТД_18520000-0.pdf
24 березня 2023 17:56
ТД_18520000-0.docx
30 березня 2023 17:24
ТД_18520000-0_зі змінами.docx
27 березня 2023 17:39
ТД_18520000_0.pdf
30 березня 2023 17:24
Перелік змін в Дод._2.1_2.2_2.3.docx
30 березня 2023 17:24
Перелік змін в ТД.docx
28 березня 2023 17:28
Перелік змін в Дод._2.1_2.2.docx
24 березня 2023 17:56
Дод_7_до_ТД_39290000-1.doc
24 березня 2023 17:56
Дод_3_до_ТД_18520000-0.doc
24 березня 2023 17:56
Дод_9_до_ТД_39290000-1.doc
24 березня 2023 17:56
Дод_5_до_ТД_18520000-0.doc
24 березня 2023 17:56
Дод_6_до_ТД_18520000-0.doc
24 березня 2023 17:56
Дод_4_до_ТД_18520000-0.doc
24 березня 2023 17:56
Дод_1_до_ТД_18520000-0.doc
24 березня 2023 17:56
Дод_8_до_ТД_39290000-1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати пояснення!
Дата подання: 28 березня 2023 22:47
Дата відповіді: 31 березня 2023 08:12
Шановні Панове, У зв’язку з тим, що у розміщеній тендерній документації допущені суттєві неточності, які унеможливлюють підготовку тендерних пропозицій учасниками й створюють враження, що зазначені торги прописані в інтересах єдиного конкретного учасника ПП «Май-Час», ПРОСИМО надати наступні роз’яснення: 1. У додатках 2.1, 2.2. та 2.3. вимагається нанести емблему Головнокомандувача ЗС України (яка додається) на циферблаті шляхом гравірування або травлення Просимо Вас пояснити, яким чином може бути розміщена надана кольорова емблема на циферблаті шляхом гравіювання або травлення, якщо цими методами не можлива передача кольорового зображення 2. У додатках 2.1 та 2.2. вимагається розмістити по правій нижній частині циферблату напис білого кольору: “Від Головнокомандувача Збройних Сил України” Яким чином можливо надрукувати білим кольором напис на циферблатах білого кольору, годинники з якими вимагає Замовник. Напис білим кольором на білих циферблатах (додаток 2.1.) видно не буде. На світло-бежевому фоні (додаток 2.2.) аналогічно 3. Яким чином можливо розмістити наведену емблему та напис “Від Головнокомандувача Збройних Сил України” на перелічених у додатку 2.1 годинниках, якщо вільної площі на зазначених годинниках не достатньо для розміщення зазначеної емблему Головнокомандувача ЗС України (яка додається) а також для розміщення у правій нижній частині циферблату напис у 3 рядки білого кольору: “Від Головнокомандувача Збройних Сил України” 4. Яким чином можливо розмістити наведену емблему та напис “Від Головнокомандувача Збройних Сил України” на переліченому у додатку 2.2. годиннику, якщо вільної площі на зазначеному годиннику не достатньо для розміщення зазначеної емблему Головнокомандувача ЗС України (яка додається) а також для розміщення у правій нижній частині циферблату напис у 2 рядки білого кольору: “Від Головнокомандувача Збройних Сил України” 5. Яким чином можливо розмістити наведену емблему та напис “Від Головнокомандувача Збройних Сил України” на перелічених у додатку 2.3 годинниках, якщо вільної площі на зазначених годинниках не достатньо для розміщення зазначеної емблему Головнокомандувача ЗС України (яка додається) а також для розміщення у правій нижній частині циферблату напису у 3 рядки білого кольору: “Від Головнокомандувача Збройних Сил України”. Більш того, на годиннику ТМ “Swiss Military Hanowa” через конструкцію з додатковими циферблатами, взагалі відсутнє місце для нанесення будь-якого зображення 6. У зв’язку з викладеним просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та виправити помилки, а також додати макети яким чином має бути розміщена символіка Замовника та напис на зазначених моделях 7. Оскільки Замовник не зазначає критерії, якими він буде керуватися при визначення еквівалентів, просимо Замовника зазначити годинники з якими характеристиками не будуть прийняті ним як еквіваленти 8. В тендерній документації зазначено, що розміри годинників в мм зазначені орієнтовано. Просимо вас підтвердити, що учасникам не обов’язково давати розміри годинників з точністю до мм. Наприклад у додатку 2.2. розмір годинника зазначено 44 мм, тобто можна учасникам надати і 42мм, і 43 мм і 45 і інші розміри? 9. Оскільки ми маємо підстави стверджувати, що зазначені торги прописані в інтересах єдиного конкретного учасника ПП «Май-Час», можемо припустити, що зазначене підприємство надасть на торги РОСІЙСЬКІ годинники торгових марок «Восток» або «Восток-Європа» (під скороченою або зашифрованою) абвіатурою. Чи буде це для Замовника прийнятним Просимо надати розгорнуту відповідь по кожному питанню, інакше – потенційні учасники будуть позбавлені можливості підготувати свої пропозиції
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякую за Ваше запитання, надається наступна відповідь:
1. Гравірува́ння, ритува́ння, гравіюва́ння – метод отримання зображення, як правило на поверхнях шляхом зняття поверхневого шару матеріалу. Розрізняють два методи гравіювання:
• механічне гравіювання за допомогою фрези, штихеля або пуасона (інструмент, що нагадує за формою цвях, використовується при гравіруванні пунктирною лінією з точок різної величини і глибини).
• лазерне гравіювання.
При лазерному гравіюванні зображення отримується за допомогою лазера.
При механічному гравіюванні також знімається верхній шар, але за допомогою фрези. Механічне гравіювання фрезою дає кращу якість зображення в порівнянні з лазерним. На відміну від лазера, алмазна фреза під час гравіювання не спалює верхній шар матеріалу, а лише робить у ньому тонку канавку. В результаті отримується зовсім інша якість зображення. Спалений лазером шар має темний колір, а гравійоване фрезою зображення «живе» – воно відблискує та іскриться, або як ще говорять – «грає на сонці». Однак механічне гравіювання фрезою має суттєвий недолік – вимагає значно більших часових затрат на отримання зображення, що не може не відбиватись на кінцевій вартості продукції.
Лазерне гравіювання на годинниках – це дуже тонкий процес, що вимагає особливої точності нанесення.
Традиційно в промисловості використовувалися гравюри (які виготовляються механічним способом) в основному для персоналізації емблем на предметах або додавання значних написів на них. Сьогодні ювеліри/спеціалісти наносять лазерне гравіювання на різноманітні метали та навіть скло, щоб створювати унікальні та креативні ювелірні прикраси.
Нанесення логотипу компанії або напису на годинник, а також гравіювання на годиннику - відмінні можливості для виготовлення особливого корпоративного подарунку заслуженим працівникам або ексклюзивного подарунка до пам'ятної для людини дати. Після замовлення дизайнери готують макет, на якому можна побачити, як виглядатиме логотип або напис на годиннику після нанесення та внести свої виправлення. На циферблат годинника наносять і травлення (тампонну печатку) за допомогою спеціальних, стійких до впливу сонячних променів фарб.
Водночас, у Фінансовому управлінні Генерального штабу Збройних Сил України (далі – Фінансове управління) раніше вже проводились закупівлі наручних годинників, наприклад UA-2021-06-08-011440-b, UA-2020-06-11-006669-c, UA-2020-07-23-008958-b із вимогою нанесення емблеми на напису і відповідно, були успішно проведені із наданням пропозицій не менше 2-х учасників.
2. Що стосується нанесення напису білого кольору на циферблати годинників розміщені в додатку 2.1. повідомляю, в додатку № 2.1 до Тендерної документації була допущена механічна помилка, а саме: напис має бути здійснений малиновим кольором. У зв’язку із допущеними нами помилками та з метою усунення невідповідностей було внесено зміни до Тендерної документації та продовжено строк для подання тендерних пропозицій. А от, в додатку 2.2. індекси на циферблаті виготовлені виробником саме білого/світлого кольору, і нами як замовником прийнято рішення, що з точки зору дотримання кольорової гами напис білого кольору: “Від Головнокомандувача Збройних Сил України” буде гармонійно дивитись!
3. Що стосується нанесення на циферблаті емблеми Головнокомандувача ЗС України (яка додається), а також у правій нижній частині циферблату напису у 3 рядки: “Від Головнокомандувача Збройних Сил України” на зображених годинниках в Додатку 2.1. на нашу думку може бути розміщено легко, так як циферблат не зайнятий ніякими додатковими функціями окрім функції “календаря”.
4. Що стосується розміщення на циферблаті емблеми Головнокомандувача ЗС України та напису у 2 рядки: “Від Головнокомандувача Збройних Сил України” на зображеному годиннику в Додатку 2.2, враховуючи наявність фази “дня тижня” та “календаря”. Саме такий аксесуар з родзинкою, з додатковими можливостями на нашу думку під час виконання бойових завдань може бути корисним військовослужбовцю, так як часто вони тривалий час залишаються без зв’язку і можливості орієнтації у часі..
5. Повідомляю, у закупівлі UA-2020-07-20-007243-b-a1 Фінансовим управлінням вже здійснювалась закупівля за процедурою відкритих торгів “Наручних годинників жіночих SWISS MILITARY-HANOWA на ремінці з гравіюванням від «Від Головнокомандувача Збройних Сил України» у подарунковому футлярі” і вони за функціональними особливостями задовольняють потреби жінок військовослужбовців і не мали жодних нарікань.
6. Шановні Панове, окремі Ваші пропозиції були нами враховані, дякую Вам за кмітливість та приношу вибачення за витрачений вами час на ознайомлення із невідповідностями. Щодо надання макетів для нанесення емблеми та напису повідомляю, що оргтехніка Фінансового управління не містить графічних редакторів та з метою дотримання забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції було підготовлено та розміщено тендерну документацію та додатки до неї в обраній процедурі відкритих торгів з особливостями..
7. Вимога, щодо надання еквівалентів використовується відповідно до вимог абз. 2 п. 3 та п. 4 ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами), а саме якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником (обов’язково зазначається торгова марка, модель та малюнок (фото). При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. У випадку, якщо учасником буде зазначено назву товару, яка буде містити словосполучення «або еквівалент» (наприклад, годинник HAAS&Cie, або еквівалент), тендерну пропозицію такого учасника буде відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації». Замовник зобов’язаний розглянути паспорт поданий на еквівалент і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
8. Враховуючи те, що посилання на конкретні розміри годинників застосовані виключно з метою визначення орієнтовних характеристик та зовнішнього вигляду годинників, що плануються до закупівлі (за результатом аналізу годинникового ринку України), тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Проте, просила би Вас звернути увагу, що обрані нами технічні та якісні характеристики годинників на нашу думку передбачені не лише для наявності на кисті руки, а саме для нагородження в частині заохочення військовослужбовців цінними подарунками з метою безумовного виконання вимог Дисциплінарного статуту Збройних Сил України за особисті досягнення під час виконання покладених на них службових, в тому числі бойових завдань
Вимога
Дата подання: 31 березня 2023 23:54
Дата відповіді: 03 квітня 2023 17:53
Шановні Панове, Дякуємо Вам за зворотній зв'язок. На превеликий жаль, ми не отримали від Вас відповіді на поставлені запитання. Для підготовки тендерних пропозицій учасники просили Вас відповісти на кожне запитання окремо та конкретно, без використання загальних визначень та формулювань, які були присутні у тендерній документації, яку ми уважно вивчили. Дякуємо, що виправили деякі помилки. Але наші основні запитання залишилися без відповіді. Тому просимо Вас їх надати, щоб всі зацікавлені учасники мали змогу взяти участь і ці торги не стали закупівлею продукції виключно у ПП «Май-Час» за завищеною ціною 1. Дякуємо за роз’яснення, що означає гравіювання. Проте ми не отримали відповідь, що Ви маєте на увазі під «травленням», оскільки травлення та «тампонний друк» (який Ви згадуєте) це зовсім різні методи, які мають різну технологію, тому просимо Вас визначитися. Якщо потрібно, наші спеціалісти можуть надати консультацію будь-якої складності. Але наше запитання стосувалося іншого. На годинниках, які Ви обрали у якості предмета закупівлі, відсутнє місце не тільки для нанесення емблеми Головнокомандувача ЗС України, але й для напису “Від Головнокомандувача Збройних Сил України” у 2 чи 3 строки. Детальніше: Додаток 2.1. Годинник ТМ «Orient» має фабрічне маркування своєї торгової марки, яка займає повністю верхню частину циферблата та позначку у нижній частині циферблата, місце для нанесення емблеми Головнокомандувача ЗС України, тим більш, напису “Від Головнокомандувача Збройних Сил України” у 3 рядки ВІДСУТНЄ Додаток 2.2. Годинник ТМ «Orient» має фабрічне маркування своєї торгової марки, яка займає повністю верхню частину циферблата та календар у нижній частині циферблата, місце для нанесення емблеми Головнокомандувача ЗС України, тим більш, напису “Від Головнокомандувача Збройних Сил України” у 2 рядки ВІДСУТНЄ Додаток 2.3. Годинник ТМ “Hanowa” має фабрічне маркування своєї торгової марки, яка займає повністю верхню частину циферблата, місце для нанесення є лише і нижній частині циферблата, де може бути розміщена або емблема Головнокомандувача ЗС України або напис “Від Головнокомандувача Збройних Сил України” у 3 рядки, але ніяк не все разом – це технічно не є можливим Годинник ТМ “Swiss Military Hanowa” через 3 додаткових циферблата та емблему виробника, зайнята повністю вся площа циферблату, зрізана виробником навіть цифра 6. Зрозуміло, що місце для нанесення емблеми Головнокомандувача ЗС України, тим більш, напису “Від Головнокомандувача Збройних Сил України” у 3 рядки ВІДСУТНЄ Крім того, як можна робити гравіювання чи травлення на пофарбованих циферблатах, верхню частину яких займає логотип виробників, які гарантовано НЕ постачає годинники без своєї торгової марки. Оскільки Замовник не виправив подібні вимоги та не надав жодного пояснення по суті, тут може бути декілька варіантів: А. Замовник навмисно зазначає годинники ТМ «Orient» ТМ “Hanowa” ТМ “Swiss Military Hanowa” підбираючи їх параметри таким чином, щоб замовити у ПП «Май-Час» у якості еквівалента РОСІЙСЬКІ годинники торгових марок «Восток» або «Восток-Європа» (під скороченою або зашифрованою) абвіатурою, які вже Замовник замовляв раніше, не зважаючи не величезний суспільний резонанс (оскільки інших еквівалентів з заданими параметрами без брендування виробника,придатних для заявленого нанесення зображення) на даний момент не існує Б. Або Замовник навмисно заявляє нереалістичні вимоги щодо нанесення зображення, яке виконати не є можливим і це зрозуміло, щоб просто позбутися всіх потенційних учасників і замовити годинники у ПП «Май-Час» з гравіюванням або травленням, наприклад, на задній кришці та/або склі Щиро сподіваємося що це не так, і що Замовник внесе зміни до документації 2. ПОВТОРНЕ ЗАПИТАННЯ: Оскільки Замовник не зазначає критерії, якими він буде керуватися при визначення еквівалентів, просимо Замовника зазначити годинники з якими характеристиками не будуть прийняті ним як еквівалент Там де стоїть «зірочка» біля слова еквівалент, розміщено наступне пояснення: «Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства» У зв’язку з зазначеним для забезпечення прозорості просимо Замовника надати вичерпний перелік критеріїв, за якими Замовник збирається визначати самостійно «необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі» щодо еквіваленту та за якими критеріями Замовник збирається відхиляти еквіваленти як не відповідні 2. ПОВТОРНЕ ЗАПИТАННЯ: В тендерній документації зазначено, що розміри годинників в мм зазначені орієнтовано. Просимо вас підтвердити, що учасникам не обов’язково давати розміри годинників з точністю до мм. Наприклад у додатку 2.2. розмір годинника зазначено 44 мм, тобто можна учасникам надати і 42мм, і 43 мм і 45 і інші розміри? У додатках 2.1, 2.2. 2.3., 2.4. у пунктах 1.5. зазначено, що розміри годинників в мм зазначені орієнтовано: «враховуючи те, що посилання на орієнтовні розміри годинників застосовані виключно з метою визначення орієнтовних характеристик та зовнішнього вигляду годинників, що плануються до закупівлі (за результатом аналізу годинникового ринку України), тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників» Просимо вас підтвердити, що учасникам не обов’язково давати розміри годинників з точністю до мм., навіть якщо зазначені подібні вимоги 4. Оскільки ми маємо підстави стверджувати, що зазначені торги прописані в інтересах єдиного конкретного учасника ПП «Май-Час», можемо припустити, що зазначене підприємство надасть на торги РОСІЙСЬКІ годинники торгових марок «Восток» або «Восток-Європа» (під скороченою або зашифрованою) абвіатурою. Чи буде це для Замовника прийнятним ? Також ПРОСИМО Вас надати наступні роз’яснення 1. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі та порядку її формування 2. Яким чином вивчався Замовником ринок, пропозиції яких виробників розглядалися 3. У Додатках 2.1, 2.2., 2.3., 2.4. у пунктах 1.5. Замовник зазначає, що «якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника». Просимо Замовника надати вичерпний перелік критеріїв, за якими він буде порівнювати якість еквівалентів та критеріїв, за якими він буде відхиляти еквіваленти за невідповідність якості (у прив’язці до заявлених Замовником технічних характеристик) Але якщо розміри годинників зазначені Замовником дійсно орієнтовно, то навіщо тоді Замовник у додатках 2.1, 2.2. 2.3., 2.4. у пунктах 1.2. протиправно обмежує конструкції годинників вимогою щодо розміру їх корпусів з точністю до мм? 4. Пояснити яким чином зазначення розмірів корпусів до десятої долі мм можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі. 5. Яким чином договором та тендерною документацією врегульовано дотримання прав постачальника при проведенні «експертизи» та прийомі товару, а також інших дискримінаційних умов Просимо Вас виправити надати роз’яснення та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами чинного законодавства, у тому числі 1. привести проект договору у відповідність до вимог чинного законодавства, встановити рівні умови для Покупця та Постачальника, врівноважити відповідальність сторін за порушення умов договору 2. прибрати п.5.2.4. залучення сторонніх експертів як виключно дискримінаційну норму 3. привести проект договору у відповідність до загальноприйнятих стандартів щодо прийому-передачі товару за якістю та кількістю, затвердженими відповідними державними інструкціями 4. прибрати п.5.2.1. стосовно «односторонньої відмови від виконання свого зобов’язання Покупцем без пред’явлення претензії» як виключно дискримінаційну норму 5. прибрати п.8.5-8.8 Договору щодо накладення «санкції» за порушення договору у будь-який спосіб (без жодного конкретного визначення) у формі відмови від встановлення на майбутнє господарських зв’язків з небажаним переможцем на строк до трьох років Просимо надати розгорнуту відповідь по кожному питанню, інакше – потенційні учасники будуть позбавлені можливості підготувати свої пропозиції Заздалегідь вдячні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Ми, як замовник не вигадуємо новизну, а лише користуючись отриманим раніше досвідом оголосили відкриті торги з особливостями, з метою закупівлі наручних годинників!
Замовник навмисно заявляє реалістичні вимоги щодо нанесення зображення та напису з гравіюванням або травленням, яке виконати можливо при наявності відповідного технологічного обладнання і це зрозуміло. Відповідно, вносити зміни до тендерної документації та додатків до неї не вважаємо за необхідне.
2. Вимога, щодо надання еквівалентів використовується відповідно до вимог абз. 2 п. 3 та п. 4 ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), а саме якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. Замовник зобов’язаний розглянути паспорт поданий на еквівалент і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення, а не назву організації, тобто найменування Учасника, який подасть паспорт до пропозиції.
Критеріями, якими буде керуватися Замовник при визначенні еквівалентів наручних годинники на шкіряному ремені з гравіюванням та емблемою на циферблаті, будуть вимоги до механізму, орієнтовного діаметру та форми корпусу, водозахисту, матеріалу скла та ремінця; та Водночас, в кожному додатку зазначено, що кожен примірник товару має мати Паспорт з печаткою Постачальника та наявністю відповідної інформації, запакований у подарунковому футлярі.
3. Прошу врахувати, що учасник повинен подати, а замовник в свою чергу зобов’язаний розглянути паспорт поданий на кожну модель годинника подану в тендерній пропозиції і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Водночас, враховуючи те, що посилання на конкретні розміри годинників застосовані виключно з метою визначення орієнтовних характеристик та зовнішнього вигляду годинників, що плануються до закупівлі (за результатом аналізу годинникового ринку України), тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Тобто, в тендерній документації зазначено, що розміри годинників в мм зазначені орієнтовано і так воно і є, умисно передбачена похибка “+/-2 мм”. Відкриті торги жодним чином не прописані в інтересах конкретного учасника процедури закупівлі!
4. Замовник під час розгляду тендерної пропозиції перевірить чи не є учасник громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; та таке інше, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами).
5. На виконання ст. 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план), а закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Для розрахунку очікуваної вартості використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) ідентичних товарів, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, які приведені до єдиних умов, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” для розрахунку очікуваної вартості використовувалсь як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro".
6. Визначення потреби в товарах здійснювались на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення потреб військовослужбовців, у умовах виконання покладених на них службових обов’язків у минулих періодах та з урахуванням ймовірних умов перебування для виконання запланованих завдань. Водночас, використовувалась як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайті виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих інтернет-магазинах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій.
7. Відповідь на запитання щодо якості запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника розкрита у п. 2-3 цього листа.
8. Під час проведення моніторингу на етапі підготовки тендерної документації в частині технічної специфікації було проаналізовано понад 5-ь одиниць годинників.
9. Прошу врахувати, що обрані нами технічні та якісні характеристики годинників на нашу думку передбачені не лише для наявності на кисті руки, а саме для нагородження в частині заохочення військовослужбовців цінними подарунками з метою безумовного виконання вимог Дисциплінарного статуту Збройних Сил України за особисті досягнення під час виконання покладених на них службових, в тому числі бойових завдань та проявлену розумну ініціативу під час участі у відсічі та стримуванні збройної агресії Російської Федерації у період дії воєнного стану та проведення в державі спеціальних заходів, зокрема призову військовозобов’язаних до ЗСУ на військову службу. За необхідності зазначені особи призиваються на військову службу командирами відповідних військових частин за розпорядженням Генерального штабу Збройних сил України.
10. Тендерною документацію та відповідно додатками до неї (проектом договору) визначено різні вимоги, але посилання на проведення експертизи жодного разу не згадується..
11. Проектом договору передбачено у п. 8.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законодавством та цим Договором”, тобто про «експертизи» товару, без визначення порядку її проведення та відповідальності Замовника за фальсифікацію її результатів взагалі не йде мова.
Порядком поставки визначено, що термін поставки товару передбачено до 05.05.2023, і відповідно вимоги зазначені в п. 8.2 та 8.3. випливають із своєчасного терміну поставки, а розміри штрафних санкцій визначені в абз. 2 та 3 ч. 2 ст. 231 Господарського кодексу України (далі – Кодекс). До то ж, зобов’язання щодо посилання на вимоги чинного Господарського кодексу України передбачені внутрішніми керівними документами. Ідентичні вимоги передбачені в проекті договору, зокрема 8.5-8.8 щодо оперативно-господарських штрафних санкцій передбачені главою 26 ШТРАФНІ ТА ОПЕРАТИВНО-ГОСПОДАРСЬКІ САНКЦІЇ Кодексу.
Замовник керується принципами публічних закупівель до Учасників, передбаченими ст.5 Закону на етапі проведення закупівель, а після підписання договору із Постачальниками вимогами Цивільного та Господарського кодексів України.
Строк поставки Товару передбачено п. 6.6. проекту договору.
Здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні здійснюється відповідно до Особливостей та прикінцевих положень Закону.
В п. 5.2.4 , розділу 5.2. “Замовник має право” проекту договору, зазначено що замовник має право “залучати сторонніх експертів для перевірки якості Товару за Договором та його відповідності технічним умовам і державним стандартам”, а не обов'язок залучати сторонніх експертів для перевірки якості Товару за Договором та його відповідності технічним умовам і державним стандартам. Така вимога передбачена тим, що закупівлю здійснює, укладає договір та приймає товар Фінансове управління Генерального штабу Збройних Сил України, а визначає потребу в межах повноваження представники інших структурних підрозділів. Відповідно і під час прийому товару логічно щоб були присутні ті представники, які визначали потребу.
Проект договору розроблено відповідно до чинного законодавства, зокрема Кодексу, Закону та Особливостей. Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до ст. 33 Закону та п. 46 Особливостей.
В п. 9 відповідей на вимогу розписано механізм зв’язку та посилання на вимоги проекту договору. нижче: 5.2. Замовника має право:
Відповідно, інформація зазначена попередньо залишається без змін.
В п. 9 відповідей на вимогу розписано механізм зв’язку та посилання на вимоги проекту договору п. 8.5-8.8.
Зазначене вище, повністю відповідає вимогам Кодексу.
Відповідно, інформація зазначена попередньо залишається без змін.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-03-24-009968-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь", Код ЄДРПОУ:31629188
Дата подання: 28 березня 2023 23:03
Вимога
Шановні Панове,
У зв’язку з тим, що у розміщеній тендерній документації допущені суттєві неточності,
які унеможливлюють підготовку тендерних пропозицій учасниками й створюють враження, що зазначені торги прописані в інтересах єдиного конкретного учасника ПП «Май-Час», ПРОСИМО їх виправити:
1. Просимо зазначити які зміни були внесені 27 березня та завантажити їх коректно для ознайомлення учасниками (зараз вони завантажені незрозуміло у перевернутому вигляді)
2. У додатках 2.1, 2.2. та 2.3.
вимагається нанести емблему Головнокомандувача ЗС України
(яка додається) на циферблаті шляхом гравірування або травлення
Надана кольорова емблема на циферблаті шляхом гравіювання або травлення НЕ МОЖЕ бути розміщена, оскільки цими методами не можлива передача кольорового зображення
3. У додатках 2.1 та 2.2. вимагається розмістити по правій нижній частині циферблату напис білого кольору: “Від Головнокомандувача Збройних Сил України”
Але НЕ можливо надрукувати білим кольором напис на циферблатах білого кольору, годинники з якими вимагає Замовник. Напис білим кольором на білих циферблатах (додаток 2.1.) видно не буде. На світло-бежевому фоні (додаток 2.2.) аналогічно
4. НЕ можливо розмістити наведену емблему та напис “Від Головнокомандувача Збройних Сил України” на перелічених у додатку 2.1 годинниках, оскільки вільної площі на зазначених годинниках не достатньо для розміщення зазначеної емблему Головнокомандувача ЗС України (яка додається) а також для розміщення у правій нижній частині циферблату напис у 3 рядки білого кольору: “Від Головнокомандувача Збройних Сил України”
5. НЕ можливо розмістити наведену емблему та напис “Від Головнокомандувача Збройних Сил України” на переліченому у додатку 2.2. годиннику, оскільки вільної площі на зазначеному годиннику не достатньо для розміщення зазначеної емблему Головнокомандувача ЗС України (яка додається) а також для розміщення у правій нижній частині циферблату напис у 2 рядки білого кольору: “Від Головнокомандувача Збройних Сил України”
6. НЕ можливо розмістити наведену емблему та напис “Від Головнокомандувача Збройних Сил України” на перелічених у додатку 2.3 годинниках, оскільки вільної площі на зазначених годинниках не достатньо для розміщення зазначеної емблему Головнокомандувача ЗС України (яка додається) а також для розміщення у правій нижній частині циферблату напису у 3 рядки білого кольору: “Від Головнокомандувача Збройних Сил України”. Більш того, на годиннику ТМ “Swiss Military Hanowa” через конструкцію з додатковими циферблатами, взагалі відсутнє місце для розміщення будь-якого зображення та напису
7. У зв’язку з викладеним просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та виправити помилки, а також додати макети яким чином має бути розміщена символіка Замовника та напис на зазначених моделях
8. Оскільки Замовник не зазначає критерії, якими він буде керуватися при визначення еквівалентів, просимо Замовника зазначити годинники з якими характеристиками не будуть прийняті ним як еквіваленти. Інакше, Замовник безпідставно відхилить всіх небажаних учасників та прийме пропозицію від ПП «Май-Час»

9. В тендерній документації зазначено, що розміри годинників в мм зазначені орієнтовано. Просимо вас прибрати дані розмірів корпусів у мм

Ми маємо підстави стверджувати, що зазначені торги прописані в інтересах єдиного конкретного учасника ПП «Май-Час», можемо припустити, що зазначене підприємство надасть на торги РОСІЙСЬКІ годинники торгових марок «Восток» або «Восток-Європа» (під скороченою або зашифрованою) абвіатурою, а еквіваленти інших учасників будуть відхилені.
Враховуючи викладене, констатуємо порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства
Тому наполегливо просимо прибрати зазначені вище помилки та привести тендерну документацію у відповідність з чинним законодавством
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 березня 2023 17:18
Вимога задоволена в межах діючого законодавства з публічних закупівель
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

31 березня 2023 17:18
Вимога_28.03.2023.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Наручні годинники
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 258 770,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 293,85 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

20 шт
Наручні годинники чоловічі
ДК 021:2015: 18520000-0 — Персональні хронометри
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 01 травня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Приватне підприємство "МАЙ-ЧАС" 217 200,00
UAH
217 200,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 квітня 2023 14:47
Електронний підпис
11 квітня 2023 18:54
Електронний підпис
11 квітня 2023 18:54
Довідка 10042023 MAY CHAS.zip.p7s
11 квітня 2023 18:54
Довідка 07042023.zip.p7s
11 квітня 2023 18:52
Довідка 10042023 MAY CHAS.zip
11 квітня 2023 18:52
Довідка 07042023.zip
11 квітня 2023 17:34
Електронний підпис
11 квітня 2023 16:11
Електронний підпис
11 квітня 2023 15:55
Електронний підпис
03 квітня 2023 23:18
Електронний підпис
03 квітня 2023 23:17
Згода Леляк ОЯ..pdf
03 квітня 2023 23:17
Проект договору лот1.pdf.p7s
03 квітня 2023 23:17
Проект договору лот1.pdf
03 квітня 2023 23:17
Згода Леляк ОЯ..pdf.p7s
03 квітня 2023 22:09
Електронний підпис
03 квітня 2023 22:08
Згода Кравець В.І..pdf
03 квітня 2023 22:08
Згода Кравець В.І..pdf.p7s
03 квітня 2023 22:08
Довідка про товар.pdf
03 квітня 2023 22:08
Довідка про товар.pdf.p7s
03 квітня 2023 18:10
Кравець С.А. трудова.pdf
03 квітня 2023 18:10
Андрющенко В.Т.трудова.pdf
03 квітня 2023 18:10
Кравець С.А. трудова.pdf.p7s
03 квітня 2023 18:10
Леляк О.Я._трудова.pdf.p7s
03 квітня 2023 18:10
Леляк О.Я._трудова.pdf
03 квітня 2023 15:37
Електронний підпис
03 квітня 2023 15:36
Договір_оренди_П741.pdf
03 квітня 2023 15:36
МАЙ-ЧАС 2022.pdf.p7s
03 квітня 2023 15:36
Довідка про дод 8 та 9.pdf.p7s
03 квітня 2023 15:36
Довідка дод.7.pdf
03 квітня 2023 15:36
Наказ про призначення.pdf
03 квітня 2023 15:36
Аналогічні договори.pdf
03 квітня 2023 15:36
МАЙ-ЧАС 2022.pdf
03 квітня 2023 15:36
Договір_оренди_П741.pdf.p7s
03 квітня 2023 15:36
Довідка дод.7.pdf.p7s
03 квітня 2023 15:36
Аналогічні договори.pdf.p7s
03 квітня 2023 15:36
Довідка про дод 8 та 9.pdf
03 квітня 2023 15:36
Свідоцтво.pdf.p7s
03 квітня 2023 15:36
Свідоцтво.pdf
03 квітня 2023 15:36
ЄРДПОУ.pdf.p7s
03 квітня 2023 15:36
ЄРДПОУ.pdf
03 квітня 2023 15:36
Статут.pdf
03 квітня 2023 15:36
Статут.pdf.p7s
03 квітня 2023 15:36
Рішення про директора.pdf
03 квітня 2023 15:36
Сервісний центр.pdf
03 квітня 2023 15:36
Сервісний центр.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "МАЙ-ЧАС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство "МАЙ-ЧАС"
#30757090
Переможець 217 200,00
UAH
11 квітня 2023 17:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2023 17:51

Вимога про усунення невідповідностей

На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій має бути надано документ, який засвідчує його право власності

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2023 17:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "МАЙ-ЧАС"
#30757090
217 200,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 травня 2023 16:56
Електронний підпис укладений
18 квітня 2023 16:09
305_27_18.04.23.pdf укладений
18 квітня 2023 15:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 квітня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 217 200,00
UAH