Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Послуги з благоустрою: утримання футбольних полів в смт Гребінки та с. Лосятин на 2023 рік"
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2023-03-24-009963-a ● d6dd41f9575f48f38bec21b079d4b594
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гребінківська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04359152 |
Місцезнаходження: | 08662, Україна , Київська обл., смт Гребінки, проспект Науки, 2 |
Контактна особа: |
Руденко Василь Миколайович 380974529265 gs_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2023 17:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2023 10:02 |
Очікувана вартість: | 1 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77320000-9: Послуги з утримання спортивних полів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
"Послуги з благоустрою: утримання футбольних полів в смт Гребінки та с. Лосятин на 2023 рік"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08662, Україна, Київська область, смт Гребінки, проспект Науки, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 77320000-9 — Послуги з утримання спортивних полів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата рахунка Підрядника за Договором має бути здійснена Замовником у строк не більше ніж 10 банківських днів з моменту отримання рахунку та підписання акту виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2023 17:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2023 17:56 |
Проєкт договору стадіони 2023.doc | |
24 березня 2023 17:56 |
ТД стадіони.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-24-009963-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП СМІХ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2909117831
Дата подання: 05 квітня 2023 23:40
Вимога на рішення замовника
Вимога
Замовником - Гребінківською селищною радою, відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.04.2023 р. № 53 за результатами розгляду тендерної пропозиції визначено переможцем процедури відкритих торгів з особливостями UA-2023-03-24-009963-a, згідно предмету закупівлі “код ДК:2015:77320000-9 Послуги з утримання спортивних полів (Послуги з благоустрою: утримання футбольних полів в смт Гребінки та с. Лосятин на 2023 рік) учасника торгів ФОП Пасічного Олександра Олександровича.
Тендерною документацією за процедурою відкритих торгів з особливостями “Послуги з благоустрою: утримання футбольних полів в смт Гребінки та с. Лосятин на 2023 рік (за кодом ДК:2015:77320000-9 Послуги з утримання спортивних полів)” (оголошення UA-2023-03-24-009963-a) передбачені кваліфікаційні вимоги до учасників, а також вимоги до виконання розрахунку договірної ціни пропозиції, відповідно до технічного завдання, викладеного у Додатку №3 до тендерної документації.
Важливо, що єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна - 100%.
За результатами аналізу документів ФОП Пасічного Олександра Олександровича щодо розрахунку вартості пропозиції (розрахунок твердої договірної ціни пропозиції; - зведений кошторис; - локальний кошторис з розрахунками одиничної вартості; - дефектий акт; - підсумкова відомість ресурсів; - пояснювальна записка; - розрахунок загальновиробничих витрат; - об’єктний кошторис) встановлено, що учасником ФОП Пасічним О.О. для розрахунку вартості пропозиції взято некоректні вихідні дані, що призвело до заниження реальної вартості послуг.
Так, наприклад:
- для проведення робіт з піскування футбольних полів (9300 м² одного поля) у кошторисі закладений розрахунок з використанням самохідного розкидача за 14 маш.год. на дві послуги (18600 м²).
Для піскування двох футбольних полів 18600 м² потрібно внести 80 тон піску. У довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ФОП Пасічний О.О. вказав про наявність Розкидувача насіння та добрив Hecht 229 у кількості 1 одиниця, з чого можна зробити висновок, що для виконання буде залучений один працівник для переміщення розкидувача по полю. З інформації, отриманої з мережі Інтернет з'ясовано, що Розкидувач Hecht 229 має об'єм бункера 29 літрів.
Простий математичний розрахунок показує, що відповідно до кошторису ФОП Пасічного О.О. працівник за допомогою Розкидувача Hecht 229 (з об'ємом бункера 29 л) повинен за одну хвилину розкидати близько 100 кг піску (тобто більше трьох бункерів по 29 л), що фактично неможливо виконати.
Отже, кошторис ФОП Пасічного О.О. розрахований на підставі занижених показників, зокрема щодо проведення робіт з піскування футбольних полів.
- для послуги з підсівання газону механічним методом у кошторисі ФОП Пасічного О.О. не закладено необхідних матеріалів, хоча передбачено виконання за допомогою установки для гідропосіву ГП-1.
Гідропосів газону – це сучасна, ефективна технологія створення трав’яного покриття. За допомогою гідросіялки розпорошується спеціальна суміш: насіння трави, мульчуючий матеріал, мікроелементи, поживні добавки, коректор поліпшення ґрунту, закріплювач, гідрогелі. У приготовлений склад додають воду і все це поміщають в ємність. Під тиском рідка суміш розпорошується на підготовлені ділянки. Мульчуючий матеріал – це тирса, целюлоза, солома. Закріплювач пов’язує між собою всі компоненти суміші. Гідрогелі служать накопичувачем вологи. З часом вони віддають цю вологу ґрунту. Рідка суміш після закінчення трьох годин застигає. Клейковина запобігає видуванню насіння вітром, змивання дощем, з’їданню птахами, запобігає ерозії ґрунту.
Отже, для послуги з підсівання газону механічним методом за допомогою установки для гідропосіву ГП-1 необхідно було передбачити у кошторисі усі необхідні засоби і матеріали, однак, ФОП Пасічний О.О. з метою заниження ціни пропозиції не передбачив це у кошторисі.
- для внесення комплексних мінеральних добрив пролонгованої дії (9300м² одне футбольне поле) у кошторисі ФОП Пасічного О.О. передбачено 2,5 маш.год за допомогою самохідного розкидувача, тобто за допомогою Розкидувача насіння та добрив Hecht 229 працівник за одну хвилину має обробити майже 110 м² поля, що фактично неможливо виконати враховуючи, що ФОП Пасічний О.О. має в наявності лише один розкидувач, який має переміщувати по полю один працівник.
Разом з тим, виявлено, що у кошторисі для внесення комплексних мінеральних добрив пролонгованої дії передбачено показник у 2,7 люд/год. Відповідно до КНУ Настанови з визначення вартості будівництва для таких видів робіт передбачений показник 3,14 люд/год. Отже, при розрахунку кошторису ФОП Пасічним О.О. змінені показники у порівнянні з нормативними показниками витрат труда працівників.
Таким чином, ФОП Пасічний О.О. змінивши нормативні показники трудовитрат у сторону зменшення досяг заниження ціни пропозиції. Однак, згідно Настанови з визначення вартості будівництва змінювати нормативні значення не можна.
- виявлені і інші змінені показники у порівнянні з нормативними показниками витрат труда працівників.
Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва при визначенні вартості робіт за відсутності кошторисних норм, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури можуть застосовуватися галузеві нормативні документи з ціноутворення, що прийняті відповідно до законодавства, кошторисні норми підприємств, індивідуальні кошторисні норми.
Кошторисні норми підприємств розробляються та затверджуються підприємствами та організаціями за погодженням з базовою організацією з науково-технічної діяльності з питань ціноутворення у будівництві.
Такі норми затверджуються у складі проектної документації з обов’язковим проведенням відповідної експертизи. Але, у документах пропозиції ФОП Пасічного О.О. не зазначено про проведення експертизи.
Отже, ФОП Пасічний О.О. для досягнення мінімальної ціни пропозиції заклав у розрахунок кошторису некоректні вихідні дані, не враховуючи нормативні показники, визначені законодавством.
Варто зазначити, що у ФОП Пасічного О.О. відсутній досвід виконання аналогічних робіт, а саме послуг з утримання спортивних полів та немає в наявності професійної техніки для виконання вказаних послуг.
Також, при поданні документів пропозиції ФОП Пасічним О.О. не підписано КЕП Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, вимога про що міститься в тендерній документації, але замовником проігнорована вказана невідповідність.
Відповідно до частини статті 33 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
На підставі наведеного, прошу:
1)зазначити переваги пропозиції ФОП Пасічного О.О., враховуючи факт розрахунку його ціни пропозиції на основі невірних, некоректних вихідних даних, відсутності матеріально-технічної бази для забезпечення послуг з утримання спортивних полів та відсутність належного досвіду порівняно з пропозицією ФОП Сміха В.М.;
2)враховуючи, що ціна пропозиції ФОП Пасічного О.О., за яку учасник згоден виконати замовлення, не розрахована виходячи з обсягів надання робіт/послуг на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання зазначених робіт/послуг по об’єкту замовлення та поточних цін на них, - відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Пасічного О.О., оскільки він зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів та на підставі розгляду тендерних пропозицій інших учасників об'єктивно визначити переможця.
ФОП Сміх В.М.
05.04.2023
Розгорнути
Згорнути
Замовником - Гребінківською селищною радою, відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.04.2023 р. № 53 за результатами розгляду тендерної пропозиції визначено переможцем процедури відкритих торгів з особливостями UA-2023-03-24-009963-a, згідно предмету закупівлі “код ДК:2015:77320000-9 Послуги з утримання спортивних полів (Послуги з благоустрою: утримання футбольних полів в смт Гребінки та с. Лосятин на 2023 рік) учасника торгів ФОП Пасічного Олександра Олександровича.
Тендерною документацією за процедурою відкритих торгів з особливостями “Послуги з благоустрою: утримання футбольних полів в смт Гребінки та с. Лосятин на 2023 рік (за кодом ДК:2015:77320000-9 Послуги з утримання спортивних полів)” (оголошення UA-2023-03-24-009963-a) передбачені кваліфікаційні вимоги до учасників, а також вимоги до виконання розрахунку договірної ціни пропозиції, відповідно до технічного завдання, викладеного у Додатку №3 до тендерної документації.
Важливо, що єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна - 100%.
За результатами аналізу документів ФОП Пасічного Олександра Олександровича щодо розрахунку вартості пропозиції (розрахунок твердої договірної ціни пропозиції; - зведений кошторис; - локальний кошторис з розрахунками одиничної вартості; - дефектий акт; - підсумкова відомість ресурсів; - пояснювальна записка; - розрахунок загальновиробничих витрат; - об’єктний кошторис) встановлено, що учасником ФОП Пасічним О.О. для розрахунку вартості пропозиції взято некоректні вихідні дані, що призвело до заниження реальної вартості послуг.
Так, наприклад:
- для проведення робіт з піскування футбольних полів (9300 м² одного поля) у кошторисі закладений розрахунок з використанням самохідного розкидача за 14 маш.год. на дві послуги (18600 м²).
Для піскування двох футбольних полів 18600 м² потрібно внести 80 тон піску. У довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ФОП Пасічний О.О. вказав про наявність Розкидувача насіння та добрив Hecht 229 у кількості 1 одиниця, з чого можна зробити висновок, що для виконання буде залучений один працівник для переміщення розкидувача по полю. З інформації, отриманої з мережі Інтернет з'ясовано, що Розкидувач Hecht 229 має об'єм бункера 29 літрів.
Простий математичний розрахунок показує, що відповідно до кошторису ФОП Пасічного О.О. працівник за допомогою Розкидувача Hecht 229 (з об'ємом бункера 29 л) повинен за одну хвилину розкидати близько 100 кг піску (тобто більше трьох бункерів по 29 л), що фактично неможливо виконати.
Отже, кошторис ФОП Пасічного О.О. розрахований на підставі занижених показників, зокрема щодо проведення робіт з піскування футбольних полів.
- для послуги з підсівання газону механічним методом у кошторисі ФОП Пасічного О.О. не закладено необхідних матеріалів, хоча передбачено виконання за допомогою установки для гідропосіву ГП-1.
Гідропосів газону – це сучасна, ефективна технологія створення трав’яного покриття. За допомогою гідросіялки розпорошується спеціальна суміш: насіння трави, мульчуючий матеріал, мікроелементи, поживні добавки, коректор поліпшення ґрунту, закріплювач, гідрогелі. У приготовлений склад додають воду і все це поміщають в ємність. Під тиском рідка суміш розпорошується на підготовлені ділянки. Мульчуючий матеріал – це тирса, целюлоза, солома. Закріплювач пов’язує між собою всі компоненти суміші. Гідрогелі служать накопичувачем вологи. З часом вони віддають цю вологу ґрунту. Рідка суміш після закінчення трьох годин застигає. Клейковина запобігає видуванню насіння вітром, змивання дощем, з’їданню птахами, запобігає ерозії ґрунту.
Отже, для послуги з підсівання газону механічним методом за допомогою установки для гідропосіву ГП-1 необхідно було передбачити у кошторисі усі необхідні засоби і матеріали, однак, ФОП Пасічний О.О. з метою заниження ціни пропозиції не передбачив це у кошторисі.
- для внесення комплексних мінеральних добрив пролонгованої дії (9300м² одне футбольне поле) у кошторисі ФОП Пасічного О.О. передбачено 2,5 маш.год за допомогою самохідного розкидувача, тобто за допомогою Розкидувача насіння та добрив Hecht 229 працівник за одну хвилину має обробити майже 110 м² поля, що фактично неможливо виконати враховуючи, що ФОП Пасічний О.О. має в наявності лише один розкидувач, який має переміщувати по полю один працівник.
Разом з тим, виявлено, що у кошторисі для внесення комплексних мінеральних добрив пролонгованої дії передбачено показник у 2,7 люд/год. Відповідно до КНУ Настанови з визначення вартості будівництва для таких видів робіт передбачений показник 3,14 люд/год. Отже, при розрахунку кошторису ФОП Пасічним О.О. змінені показники у порівнянні з нормативними показниками витрат труда працівників.
Таким чином, ФОП Пасічний О.О. змінивши нормативні показники трудовитрат у сторону зменшення досяг заниження ціни пропозиції. Однак, згідно Настанови з визначення вартості будівництва змінювати нормативні значення не можна.
- виявлені і інші змінені показники у порівнянні з нормативними показниками витрат труда працівників.
Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва при визначенні вартості робіт за відсутності кошторисних норм, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури можуть застосовуватися галузеві нормативні документи з ціноутворення, що прийняті відповідно до законодавства, кошторисні норми підприємств, індивідуальні кошторисні норми.
Кошторисні норми підприємств розробляються та затверджуються підприємствами та організаціями за погодженням з базовою організацією з науково-технічної діяльності з питань ціноутворення у будівництві.
Такі норми затверджуються у складі проектної документації з обов’язковим проведенням відповідної експертизи. Але, у документах пропозиції ФОП Пасічного О.О. не зазначено про проведення експертизи.
Отже, ФОП Пасічний О.О. для досягнення мінімальної ціни пропозиції заклав у розрахунок кошторису некоректні вихідні дані, не враховуючи нормативні показники, визначені законодавством.
Варто зазначити, що у ФОП Пасічного О.О. відсутній досвід виконання аналогічних робіт, а саме послуг з утримання спортивних полів та немає в наявності професійної техніки для виконання вказаних послуг.
Також, при поданні документів пропозиції ФОП Пасічним О.О. не підписано КЕП Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, вимога про що міститься в тендерній документації, але замовником проігнорована вказана невідповідність.
Відповідно до частини статті 33 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
На підставі наведеного, прошу:
1)зазначити переваги пропозиції ФОП Пасічного О.О., враховуючи факт розрахунку його ціни пропозиції на основі невірних, некоректних вихідних даних, відсутності матеріально-технічної бази для забезпечення послуг з утримання спортивних полів та відсутність належного досвіду порівняно з пропозицією ФОП Сміха В.М.;
2)враховуючи, що ціна пропозиції ФОП Пасічного О.О., за яку учасник згоден виконати замовлення, не розрахована виходячи з обсягів надання робіт/послуг на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання зазначених робіт/послуг по об’єкту замовлення та поточних цін на них, - відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Пасічного О.О., оскільки він зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів та на підставі розгляду тендерних пропозицій інших учасників об'єктивно визначити переможця.
ФОП Сміх В.М.
05.04.2023
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 квітня 2023 15:49
Шановний Учаснику!
На Вашу вимогу UA-2023-03-24-a.b,розміщену в електронній системі 05.04.2023 року щодо зазначення переваг пропозицій ФОП Пасічного О.О порівняно з тендерною пропозицією ФОП Сміха В.М. повідомляємо наступне.
Згідно пункту 37 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. У відповідності до пункту 1 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації єдиним критерієм оцінки є ЦІНА (100%).
Реєстр тендерних пропозицій, оприлюднений в електронній закупівель вказує на те, що вартість тендерної пропозиції ФОП Пасічного О.О складає 1 299 985,51 грн., в той час, як вартість пропозиції ФОП Сміха В.М. становить 1 420 424,18 грн., що на 120 438,67 грн. більше за вартість пропозиції переможця. За таких обставин тендерна пропозиція ФОП Пасічного О.О. автоматично визначена електронною системою, як найбільш економічно вигідна. А отже Замовник зобов’язаний розглянути таку тендерну пропозицію на її відповідність вимогам тендерної документації. Варто зауважити, що здійснюючи розгляд тендерної пропозиції Учасника Замовником повно і всебічно розглянуто всі документи, які завантажені в електронну систему закупівель та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації, зокрема і документів, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником процедури в його тендерній пропозиції. За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Пасічного О.О. встановлено, що документи тендерної пропозиції (у тому числі технічні, якісні характеристики предмета закупівлі), запропоновані Учасником, повністю підтверджують відповідність Учасника вимогам тендерної документації. А підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Пасічного О.О., передбачені пунктом 41 Особливостей – відсутні.
Щодо Вашого твердження про зазначення ФОП Пасічним О.О. в тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, варто зауважити, що згідно абзацу 2 підпункту 1 пункту 41 недостовірною є інформація, яку Замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 Особливостей, тобто виключно інформація отримана Замовником за результатами його звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
З огляду на зазначене вище стверджуємо, що Замовником обґрунтовано визнанно переможцем процедури закупівлі ФОП Пасічного О.О. та прийнято рішення про намір укласти з ним договір.
Крім того доводимо до Вашого відома, що Особливостями передбачено два випадки звернення до замовника з вимогою:
1. Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі подається фізичною/юридичною особою через електронну систему закупівель не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерних пропозицій (абз. 2 пункту 51 Особливостей). При цьому замовник зобов’язаний протягом протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
2. Вимога учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, про надання додаткової інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям (абз. 2 пункту 43 Особливостей). При цьому замовник зобов’язаний надати такому учаснику відповідь не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Жодний з наведених вище випадків, встановлених Особливостями, не передбачає обов’язку замовника повністю або частково скасовувати рішення, прийняті ним за результатами розгляду та оцінки пропозицій учасників.
Оскільки вимога ФОП Сміх В.М. не стосується а ні усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а ні надання додаткової інформації учаснику пропозиція якого відхилена, стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, Замовник відхиляє вимогу з причин її невідповідності положенням чинного законодавства України.
На Вашу вимогу UA-2023-03-24-a.b,розміщену в електронній системі 05.04.2023 року щодо зазначення переваг пропозицій ФОП Пасічного О.О порівняно з тендерною пропозицією ФОП Сміха В.М. повідомляємо наступне.
Згідно пункту 37 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. У відповідності до пункту 1 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації єдиним критерієм оцінки є ЦІНА (100%).
Реєстр тендерних пропозицій, оприлюднений в електронній закупівель вказує на те, що вартість тендерної пропозиції ФОП Пасічного О.О складає 1 299 985,51 грн., в той час, як вартість пропозиції ФОП Сміха В.М. становить 1 420 424,18 грн., що на 120 438,67 грн. більше за вартість пропозиції переможця. За таких обставин тендерна пропозиція ФОП Пасічного О.О. автоматично визначена електронною системою, як найбільш економічно вигідна. А отже Замовник зобов’язаний розглянути таку тендерну пропозицію на її відповідність вимогам тендерної документації. Варто зауважити, що здійснюючи розгляд тендерної пропозиції Учасника Замовником повно і всебічно розглянуто всі документи, які завантажені в електронну систему закупівель та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації, зокрема і документів, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником процедури в його тендерній пропозиції. За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Пасічного О.О. встановлено, що документи тендерної пропозиції (у тому числі технічні, якісні характеристики предмета закупівлі), запропоновані Учасником, повністю підтверджують відповідність Учасника вимогам тендерної документації. А підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Пасічного О.О., передбачені пунктом 41 Особливостей – відсутні.
Щодо Вашого твердження про зазначення ФОП Пасічним О.О. в тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, варто зауважити, що згідно абзацу 2 підпункту 1 пункту 41 недостовірною є інформація, яку Замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 Особливостей, тобто виключно інформація отримана Замовником за результатами його звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
З огляду на зазначене вище стверджуємо, що Замовником обґрунтовано визнанно переможцем процедури закупівлі ФОП Пасічного О.О. та прийнято рішення про намір укласти з ним договір.
Крім того доводимо до Вашого відома, що Особливостями передбачено два випадки звернення до замовника з вимогою:
1. Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі подається фізичною/юридичною особою через електронну систему закупівель не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерних пропозицій (абз. 2 пункту 51 Особливостей). При цьому замовник зобов’язаний протягом протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
2. Вимога учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, про надання додаткової інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям (абз. 2 пункту 43 Особливостей). При цьому замовник зобов’язаний надати такому учаснику відповідь не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Жодний з наведених вище випадків, встановлених Особливостями, не передбачає обов’язку замовника повністю або частково скасовувати рішення, прийняті ним за результатами розгляду та оцінки пропозицій учасників.
Оскільки вимога ФОП Сміх В.М. не стосується а ні усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а ні надання додаткової інформації учаснику пропозиція якого відхилена, стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, Замовник відхиляє вимогу з причин її невідповідності положенням чинного законодавства України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ПАСІЧНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
1 299 985,51
UAH з ПДВ
|
1 299 985,51
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ СУЧАСНЕ МІСТО" |
1 399 070,57
UAH з ПДВ
|
1 399 070,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП СМІХ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ |
1 420 424,18
UAH з ПДВ
|
1 420 424,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ПАСІЧНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3169705092 |
Переможець |
1 299 985,51
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2023 18:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2023 18:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2023 09:25
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
27 червня 2023 09:22
|
Зведений кошторисний розрахунок.pdf | зміни до договору |
27 червня 2023 09:22
|
Договірна ціна.pdf | зміни до договору |
27 червня 2023 09:22
|
Специфікація.pdf | зміни до договору |
27 червня 2023 09:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2023 18:39
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2023 18:38
|
Договірна ціна.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2023 18:38
|
Специфікація.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2023 18:38
|
Зведений кошторисний розрахунок.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2023 18:38
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 18:02
|
Специфікація.pdf | укладений |
10 квітня 2023 18:01
|
Зведений кошторисний розрахунок.pdf | укладений |
10 квітня 2023 18:01
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
10 квітня 2023 18:01
|
Календарний графік.pdf | укладений |
10 квітня 2023 18:01
|
Договір.pdf | укладений |
10 квітня 2023 18:00
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Послуги з благоустрою: утримання футбольних полів в смт Гребінки та с. Лосятин на 2023 рік" | 1 | послуга |
1 299 985,51
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків |
Номер договору про закупівлю: | № 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків |
Номер договору про закупівлю: | № 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Послуги з благоустрою: утримання футбольних полів в смт Гребінки та с. Лосятин на 2023 рік" | 1 | послуга |
649 043,30
UAH з ПДВ
|