Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44768034 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Контактна особа: |
Цимбалюк Віталій 380505501616 vitaliy.tsymbalyuk@e-forest.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2023 18:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2023 02:00 |
Очікувана вартість: | 64 257 537,50 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
24 березня 2023 18:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2023 18:01 |
Додаток 5.docx | |
24 березня 2023 18:01 |
Додаток 4.docx | |
24 березня 2023 18:00 |
Додаток 3.docx | |
24 березня 2023 18:00 |
Додаток 2.docx | |
24 березня 2023 18:00 |
Додаток 1.docx | |
24 березня 2023 18:00 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Таким чином, на думку Учасника Переможцем не було підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Проте, твердження викладені у зверненні Учасника не відповідають дійсності зважаючи на наступне.
У відповідності до пункту 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації в якості документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям вимагалось надання у складі тендерної пропозиції копії договору та відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків.
Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір за предметом закупівлі або договір предметом якого є оптова/дрібнооптова поставка дизельного пального Євро 5.
На виконання зазначеної вимоги Переможцем у складі тендерної пропозиції було надано копію договору поставки нафтопродуктів від 19.01.2023 № 19/01-1.
У відповідності до пункту 1.1. зазначеного договору за цим договором постачальник зобов’язується передати у власність покупця нафтопродукти, у тому числі дизельне паливо.
Крім того, відповідно до Додатку 1 до договору від 19.01.2023 № 19/01-1 поставка товару здійснюється автомобільним транспортом (бензовозами).
Також, на підтвердження факту виконання договору, копія якого надана у складі тендерної пропозиції, Переможцем надано копію листа-відгуку від 30.03.2023 № 22/30-03 в якому зазначено, що ТОВ «СОФІЯ ОЙЛ» було укладено договір з Переможцем № 19/01-1 від 19.01.2023 на поставку нафтопродуктів, у тому числі дизельного пального Євро 5.
Крім того, вказаним листом-відгуком ТОВ «СОФІЯ ОЙЛ» підтвердило, що: «ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАЛИВНИЙ СТАНДАРТ» зарекомендувало себе, як надійний партнер здатний швидко реагувати на потреби клієнта та надавати якісні товари. …., що забезпечили належне виконання кладеного договору стосовно якості та строків поставки.».
Таким чином, Переможцем було документально підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у спосіб визначений тендерною документацією.
Стосовно наявності у Учасника «сумнівів» щодо спроможності Переможця здійснити поставку товару, який є предметом закупівлі, необхідної якості та у вказані строки, слід зазначити, що у відповідності до абзацу 3 пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Таким чином, підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника є саме отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв.
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються у тому числі за принципом недискримінація учасників та рівного ставлення до них.
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції учасника на підставі припущень або «сумнівів» є застосуванням дискримінаційного підходу до учасника.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ ПАЛИВНИЙ СТАНДАРТ».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-21-000016 ● 9e252471e1c74c4db29d6e70a517e747
- Статус: вирішено ● Дата: 15 серпня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2023 09:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2023 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
10 UA-2023-03-24-009962-a 24.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-26 15:16:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «паливо дизельне Євро5» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-24-009962-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати:
1. Інформацію та розрахунки з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі за лотами № 1 та № 2 вимог частини 6 розділу VI тендерної документації Замовника, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Надати інформацію з підтвердними документами (Статут, дозвіл на укладання правочину та інші документи), що підтверджують повноваження Т.в.о. Генерального директора Замовника Юрія БОЛОХОВЦЯ на підписання договорів про закупівлю за лотами № 1 та № 2.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-29 19:22:20
Пояснення
1. Очікувана вартість предмета закупівлі «ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (паливо дизельне Євро5)» визначена Замовником на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, шляхом вивчення загальнодоступної відкритої інформації про ціни.
При цьому слід зазначити, що розрахунок очікуваної вартості та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщені на офіційному вебсайті Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» (https://e-forest.gov.ua/) у розділі «Закупівлі».
Ознайомитися зі вказаними документами можливо перейшовши за посиланням:
https://e-forest.gov.ua/wp-content/uploads/2023/03/Obhruntuvannia-ochikuvanoi-vartosti-ta-tekhnichni-kharakterystyky-shchodo-zakupivli-palyva-dyzelnoho-ievro5-Kyivska-Zhytomyrska-oblast.pdf
2. Щодо виконання переможцем процедури закупівлі за лотами № 1 та № 2 вимог частини 6 розділу VI тендерної документації Замовника надаємо копії гарантії від 08.05.2023 № 3172/03-23 та від 08.05.2023 № 3173/03-2.
3. Щодо підтвердження повноважень Т.в.о. Генерального директора Замовника Юрія БОЛОХОВЦЯ на підписання договорів про закупівлю надаємо копії:
- статуту Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України»;
- наказу від 04.05.2023 № 532-к;
- наказу від 04.05.2023 № 215-к;
- листа від 10.05.2023 № 12-13/2783-23.
Надання інформації про усунення порушення замовником
07 липня 2023 року Державною аудиторською службою України в електронній системі закупівель було оприлюднено висновок за результатами моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (паливо дизельне Євро5). У відповідності до висновку за результатами моніторингу ДАСУ було встановлено наявність порушень законодавства з питань публічних закупівель під час проведення зазначеної процедури закупівлі та зобов’язано Державне спеціалізоване господарське підприємство «Ліси України» (далі – ДП «Ліси України») усунути порушення шляхом розірвання договору від 10.05.2022 № 10-4/05.2023-з. Згідно частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи викладене та на виконання частини 8 статті 8 Закону ДП «Ліси України» повідомляє, що порушення законодавства з питань публічних закупівель під час проведення зазначеної процедури закупівлі усунуті Замовником шляхом розірвання договору від 10.05.2022 № 10-4/05.2023-з (копія Додаткової угоди № 1 від 07.07.2023 про розірвання договору додається).
2023-07-14 16:57:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Усунуто
2023-08-15 15:15:40
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1: паливо дизельне Євро5 (Київська область) |
Опис предмету закупівлі: |
ДК 021:2015: 09134200-9 Дизельне паливо (Лот 1: паливо дизельне Євро5 (Київська область));
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 15 139 162,50 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 76 000,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги») у розмірі: за Лотом 1: 250 000,00 грн. (двісті п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.). Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Гарантія надається учасником торгів в складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії; - копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 250000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю у формі паперового оригіналу гарантії виданої фінансовою установою у розмірі 5% від ціни договору про закупівлю, укладеного за відповідним лотом. Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що у разі невиконання учасником-переможцем (принципалом) його зобов’язань відповідно до укладеного договору про закупівлю, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення виконання договору. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Не надання учасником-переможцем процедури закупівлі у встановлений вище термін забезпечення виконання договору буде розцінюватись Замовником, як відмова підписати договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю покладаються на учасника. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен становити не менше ніж 150 днів з дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Замовником у разі не виконання учасником переможцем своїх зобов’язань відповідно до умов укладеного договору (проект договору наведено у Додатку 5 до тендерної документації). |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за фактично отриманий товар здійснюється Покупцем в особі відокремленого структурного підрозділу (філії) протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати отримання товару на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні) | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2023 18:03 |
Додаток 5.docx |
24 березня 2023 18:02 |
Додаток 4.docx |
24 березня 2023 18:02 |
Додаток 2.docx |
24 березня 2023 18:02 |
Додаток 1.docx |
24 березня 2023 18:02 |
ТД.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2023 02:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКСЕН ОЙЛ" |
10 840 199,43
UAH з ПДВ
|
10 840 199,43
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Петроліз» |
12 153 113,50
UAH з ПДВ
|
12 153 113,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТАНДАРД ЕЛ ПІ ДЖИ" |
11 034 375,00
UAH з ПДВ
|
11 034 375,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАЛИВНИЙ СТАНДАРТ" |
11 554 903,25
UAH з ПДВ
|
11 554 903,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" |
11 958 320,00
UAH з ПДВ
|
11 958 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА „АЛЬФА“" |
12 184 598,25
UAH з ПДВ
|
12 184 598,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКСЕН ОЙЛ" #44739878 |
Відхилено |
10 840 199,43
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2023 11:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 квітня 2023 19:05
|
ТОВ "СТАНДАРД ЕЛ ПІ ДЖИ" #44674470 |
Відхилено |
11 034 375,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2023 13:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 квітня 2023 17:17
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАЛИВНИЙ СТАНДАРТ" #45066779 |
Переможець |
11 554 903,25
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2023 16:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 квітня 2023 17:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2023 17:34
|
Додткова угода 1 від 07_07_2023 10_5.pdf | укладений |
31 липня 2023 17:33
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2023 18:51
|
Договір 10_5_05_2023_з від 10_05_2023_УПС.pdf | укладений |
12 травня 2023 18:41
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 травня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
5 755 853,68
UAH (в тому числі ПДВ 376 551,18 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись п.10.3 Договору Сторони дійшли згоди розірвати цей договір з дати підписання цієї Додатковї угоди. |