Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Любарська лікарня" Любарської селищної ради Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 01991754 |
Вебсайт: | https://lubar.likarnja.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 13133, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Старий Любар, вул. Медична, буд. 5 |
Контактна особа: |
Ярослав Соляр +380989692315 soliaryaroslav1337@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2023 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 183 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 915,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2023 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2023 16:44 |
ТД 3316.docx | |
24 березня 2023 16:44 |
ТД 3316.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-14-000064 ● 550c319b9768404aafc0a4b4b3a73e60
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 серпня 2023 10:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.08.2023
№ 49-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.08.2023 № 49-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2023-03-24-009688-a Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-15 12:07:32
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 33160000-9 «Устаткування для операційних блоків (2 найменування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-24-009688-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-18 10:32:34
Відповідь на Ваш запит
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, було здійснено виходячи з потреби фахівців нашої установи у обладнані, що є предметом закупівлі «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 33160000-9 «Устаткування для операційних блоків (2 найменування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-24-009688-a.
Відповідно до Вашого запиту, повідомляємо, що згідно ст. 35 Закону України «Про державні закупівлі» у тендерній документації зазначаються: 1) предмет закупівлі з описом своїх потреб і необхідних характеристик робіт чи послуг, які планується закупити, що було виконано Замовником.
Так, Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, здійснювалось відповідно до п.33 ст.1 Закону України «Про державні закупівлі», а саме технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів).
Замовником при обґрунтуванні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, керуючись ст. 23 Закону України «Про державні закупівлі», у ДОДАТОКУ 3 - ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, було викладена технічна специфікація, яка містить опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Також, Замовником при обґрунтуванні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, згідно п.4 ст. 23 Закону України «Про державні закупівлі», було дотримано, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Таке відповідно посилання було зазначено Замовником у ДОДАТОКУ 3 - ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що дає згоду усім бажаючим Учасникам (Постачальникам) запропонувати Замовнику відповідний товар.
Стосовно розміру витрат та визначенню очікуваної вартості предмету даної закупівлі, повідомляємо наступне.
Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Закупівля «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 33160000-9 «Устаткування для операційних блоків (2 найменування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-24-009688-a, здійснювалася відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Так як відкриті торги передбачають прозорість та необмежену кількість постачальників з економічно вигідними для Замовника пропозиціями.
Витрати та визначення очікуваної вартості предмету даної закупівлі «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 33160000-9 «Устаткування для операційних блоків (2 найменування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-24-009688-a, здійснювалася за наступними етапами:
1. Замовником була визначена потреба в товарах, що э предметом закупівлі.
2. Для формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, Замовником була викладена відповідна інформація у ДОДАТОКУ 3 - ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі із зазначенням, що всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
3. Замовником було проведено аналіз ринку з загальнодоступних джерел інформації з цінами на товари, яка міститься у відкритих джерелах, таких як сайти з продажу аналогічного обладнання, що є предметом закупівлі, а також моніторинг проведених процедур закупівель на Prozorro, де здійснювались закупівлі аналогічного товару, для визначення очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
4. Замовник, для визначення витрат та визначення очікуваної вартості предмету даної закупівлі, здійснював на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформацію з спеціалізованих інтернет ресурсів на момент вивчення ринку, а сама здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну та відповідні якісні та технічні характеристики товару, що є предметом закупівлі.
Замовником було проведено моніторинг наступних проведених процедур закупівель, аналогічних предмету закупівлі, на Prozorro, а також спеціалізованих сайтів з продажу товару, що є аналогічним предмету закупівлі:
• UA-2023-03-02-007558-a
• UA-2018-11-12-000896-a
• UA-2021-11-23-014239-a
• UA-2022-04-29-001467-a
• UA-2022-06-03-002181-a
• UA-2022-12-06-012313-a
• UA-2022-12-16-014683-a
• UA-2023-03-29-004492-a
• UA-2022-03-28-000795-a
• UA-2022-11-30-005912-a
• UA-2022-09-22-007753-a
• UA-2019-12-17-000398-c
• UA-2021-06-23-001976-b
• UA-2023-06-23-007113-a
https://viola.net.ua/ru/oborudovanie/hirurgiya-reanimatsiya-anesteziologiya/stolyi-operatsionnyie/%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BB%D1%8B-%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B5-pax-ru-ru/ortopedicheskoe-prisposoblenie-pax-peredvizhnaya-pristavka
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-08-18 15:22:52
Виправлена відповідь на запит про надання пояснення
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, було здійснено На Ваш лист відповідаємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, було здійснено виходячи з потреби фахівців нашої установи у обладнані, що є предметом закупівлі «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 33160000-9 «Устаткування для операційних блоків (2 найменування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-24-009688-a.
Відповідно до Вашого запиту, повідомляємо, що згідно ст. 35 Закону України «Про державні закупівлі» у тендерній документації зазначаються: 1) предмет закупівлі з описом своїх потреб і необхідних характеристик робіт чи послуг, які планується закупити, що було виконано Замовником.
Так, Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, здійснювалось відповідно до п.33 ст.1 Закону України «Про державні закупівлі», а саме технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів).
Замовником при обґрунтуванні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, керуючись ст. 23 Закону України «Про державні закупівлі», у ДОДАТОКУ 3 - ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, було викладена технічна специфікація, яка містить опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Також, Замовником при обґрунтуванні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, згідно п.4 ст. 23 Закону України «Про державні закупівлі», було дотримано, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Таке відповідно посилання було зазначено Замовником у ДОДАТОКУ 3 - ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що дає згоду усім бажаючим Учасникам (Постачальникам) запропонувати Замовнику відповідний товар.
Стосовно розміру витрат та визначенню очікуваної вартості предмету даної закупівлі, повідомляємо наступне.
Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Закупівля «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 33160000-9 «Устаткування для операційних блоків (2 найменування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-24-009688-a, здійснювалася відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Так як відкриті торги передбачають прозорість та необмежену кількість постачальників з економічно вигідними для Замовника пропозиціями.
Витрати та визначення очікуваної вартості предмету даної закупівлі «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 33160000-9 «Устаткування для операційних блоків (2 найменування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-24-009688-a, здійснювалася за наступними етапами:
1. Замовником була визначена потреба в товарах, що э предметом закупівлі.
2. Для формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, Замовником була викладена відповідна інформація у ДОДАТОКУ 3 - ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі із зазначенням, що всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
3. Замовником було проведено аналіз ринку з загальнодоступних джерел інформації з цінами на товари, яка міститься у відкритих джерелах, таких як сайти з продажу аналогічного обладнання, що є предметом закупівлі, а також моніторинг проведених процедур закупівель на Prozorro, де здійснювались закупівлі аналогічного товару, для визначення очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
4. Замовник, для визначення витрат та визначення очікуваної вартості предмету даної закупівлі, здійснював на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформацію з спеціалізованих інтернет ресурсів на момент вивчення ринку, а сама здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну та відповідні якісні та технічні характеристики товару, що є предметом закупівлі.
Замовником було проведено моніторинг наступних проведених процедур закупівель, аналогічних предмету закупівлі, на Prozorro, а також спеціалізованих сайтів з продажу товару, що є аналогічним предмету закупівлі:
• UA-2023-03-02-007558-a
• UA-2018-11-12-000896-a
• UA-2021-11-23-014239-a
• UA-2022-04-29-001467-a
• UA-2022-06-03-002181-a
• UA-2022-12-06-012313-a
• UA-2022-12-16-014683-a
• UA-2023-03-29-004492-a
• UA-2022-03-28-000795-a
• UA-2022-11-30-005912-a
• UA-2022-09-22-007753-a
• UA-2019-12-17-000398-c
• UA-2021-06-23-001976-b
• UA-2023-06-23-007113-a
https://viola.net.ua/ru/oborudovanie/hirurgiya-reanimatsiya-anesteziologiya/stolyi-operatsionnyie/%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BB%D1%8B-%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B5-pax-ru-ru/ortopedicheskoe-prisposoblenie-pax-peredvizhnaya-pristavka
https://medplanet.com.ua/product/ortopedychne-prystosuvannia-1006/
https://almedika.com.ua/uk/p/1261654036-ortopedicheskoe-prisposoblenie-pax-peredvizhnaya-pristavka/
https://biomed.ua/ua/produktsiya/khirurgiya/stoly-operatsionnye/ortopedicheskoe-prisposoblenie-1005
https://epikriz.com.ua/uk/aparat-elektrohirurgichnij--zeus-150.html
https://epikriz.com.ua/uk/apparat-vysokochastotnyj-jelektrohirurgicheskij-koaguljator-nadija-4-m-300.html
https://epikriz.com.ua/uk/apparat-vysokochastotnyj-jelektrohirurgicheskij-koaguljator-nadija-4-m-200rh.html
https://providian.in.ua/p628572371-elektrohirurgicheskij-vysokochastotnyj-koagulyator.html?source=merchant_center&gclid=CjwKCAjwivemBhBhEiwAJxNWNxKfFgdyTIClfeUFMHaJR8nnZsEzRpfyDjC3kYjZcnOtgMK_nq-SKhoCCVsQAvD_BwE
http://heaco.kiev.ua/elektroxirurgicheskij-apparat-zeus-150-uk
https://ukrvet.com.ua/ua/p248273798-apparat-vysokochastotnyj-elektrohirurgicheskij.html
https://med-magazin.ua/ua/item_n6119.htm
Зважаючи на вищенаведене та керуючись ст. 4, ст. 5, ст. 23 ст. 33, ст. 35 Закону України «Про державні закупівлі» Замовником було здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість відповідно до вимог чинного законодавства України.
Для обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, у відкритих джерелах замовником здійснювався моніторинг та пошук необхідної інформації, а сама технічні специфікації та якісні характеристики аналогічних приладів, які відносяться до товару, що є предметом даної закупівлі за номером ID: UA-2023-03-24-009688-a (аналогічними приладами, вважаються товари, що відповідають назві за державними класифікаторами ДК 2025 та НК 024:2019, а саме - Електрохірургічна система Код ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, Код НК 024:2019: 44776 Електрохірургічна система та Приставка до операційного столу для ортопедичної тракції нижніх кінцівок Код ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, Код НК 024:2019: 42308 Приставка до операційного столу для ортопедичної тракції нижніх кінцівок).
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Оголошено догану уповноваженій особі.
2023-08-28 15:58:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом оголошення догани
2023-08-28 16:58:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ГОЛУБКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА |
182 212,00
UAH з ПДВ
|
182 212,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ГОЛУБКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА #2908303388 |
Переможець |
182 212,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2023 11:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2024 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 14:44
|
дог155.PDF | укладений |
11 квітня 2023 14:42
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрохірургічна система | 1 | штуки |
52 992,00
UAH
|
Приставка до операційного столу для ортопедичної тракції нижніх кінцівок | 1 | штуки |
129 220,00
UAH
|