Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство " Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 05415958 |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26 |
Контактна особа: |
Бачинський Орест Артурович 380445127333 kmkl3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2023 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 3 268 718,51 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 343,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2023 11:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2023 11:00 |
Протокол №503 від 29.03.2023р..pdf | |
29 березня 2023 10:59 |
Додаток 2.rtf | |
27 березня 2023 14:14 |
Протокол №501 від 27.03.2023р..pdf | |
27 березня 2023 14:13 |
Додаток 5 (Договір підряду-проєкт).rtf | |
27 березня 2023 14:12 |
Додаток 4.doc | |
27 березня 2023 14:10 |
ТД Ремонт інженерних мереж 2023 (нова редакція).rtf | |
24 березня 2023 13:39 |
Обгрунтування Ремонт Мереж 2023.doc | |
24 березня 2023 13:39 |
Додаток 3.rtf | |
24 березня 2023 13:39 |
Додаток 1.doc | |
24 березня 2023 13:39 |
ТД Поточ. (аварійний) ремонт інж.мереж (титул.).pdf |
29 березня 2023 11:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 березня 2023 11:00 |
Протокол №503 від 29.03.2023р..pdf
|
||||||
29 березня 2023 10:59 |
Додаток 2.rtf
|
||||||
27 березня 2023 14:14 |
Протокол №501 від 27.03.2023р..pdf
|
||||||
27 березня 2023 14:13 |
Додаток 5 (Договір підряду-проєкт).rtf
|
||||||
27 березня 2023 14:12 |
Додаток 4.doc
|
||||||
27 березня 2023 14:10 |
ТД Ремонт інженерних мереж 2023 (нова редакція).rtf
|
||||||
24 березня 2023 13:39 |
Обгрунтування Ремонт Мереж 2023.doc
|
||||||
24 березня 2023 13:39 |
Додаток 3.rtf
|
||||||
24 березня 2023 13:39 |
Додаток 1.doc
|
||||||
24 березня 2023 13:39 |
ТД Поточ. (аварійний) ремонт інж.мереж (титул.).pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-24-000051 ● 512425df9a1a415ca5a8a48cef6c14f6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2023 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.07.2023 № 28-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 24.07.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
24.07.2023 №28-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-24-006427-a Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-02 17:11:33
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК021-2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-03-24-006427-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) Чи виконав учасник ТОВ «ЕНІЛ» вимогу згідно Додатка 1 тендерної документації Замовника щодо документів, які складені безпосередньо Учасником (довідки, листи, пояснювальні записки тощо) та які повинні містити вихідний номер та дату складання (не раніше дати публікації оголошення);
2) 21 липня 2023 року були внесенні зміни до укладеного договору від 11.04.2023 № 2407 та оприлюднено Додаткову угоду №2, прошу пояснити чому не було оприлюднено Додаткову угоду № 1?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-07 14:34:36
Пояснення на проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, Н А К А З 24.07.2023 № 28-з, Херсон, від 24-07-2023р.
На Ваш запит від 02-08-2023р. у межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК021-2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-03-24-006427-a ), надаємо наступні пояснення:
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Враховуючи, що документи, складені безпосередньо Учасником (довідки, листи, пояснювальні записки тощо) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням удосконаленого електронного підпису (УЕП) на кожен з таких документів, та відповідно до ПРОТОКОЛУ створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису дата підписання цих документів 30.03.2023 року.
Щодо внесення змін до укладеного договору від 11.04.2023 № 2407 та оприлюдненої Додаткової угоди №2: дана угода була єдиною угодою і повинна була бути внесена за номером 1, але надана учасником за номером 2, що є технічною помилкою.
Уповноважена Особа Орест Бачинський
Надання інформації про усунення порушення замовником
Результати проведення моніторингу закупівлі ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ: «Поточний (аварійний) ремонт інженерних мереж головного корпусу (ОПЕРАЦІЙНИЙ) КНП «Київськав міська клінічна лікарня № 3», вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі м.Києва», за кодом ДК 021-2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-03-24-006427-a), було доведено до відома Уповноважених Осіб КНП «КМКЛ №3 м.Києва». У зв’язку з виявленими порушеннями відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, з огляду на відсутність механізму їх усунення, УО Бачинського О.А. попереджено про недопущення у подальшому подібних порушень з застереженням вжиття відповідних заходів відповідно до вимого чинного законодавства.
2023-08-16 11:24:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНІЛ" |
3 268 718,51
UAH з ПДВ
|
3 268 718,51
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНІЛ" #41257449 |
Переможець |
3 268 718,51
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2023 14:58
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин |
Номер договору про закупівлю: | 2407 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2407 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 2407 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |