Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів)
Очікувана вартість
135 000,00 UAH
UA-2023-03-24-006089-a ● 9917c380fe3c4ee0bd55ab3eb495cdda
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласний перинатальний центр" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38732288 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Південноукраїнська 17А |
Контактна особа: |
Бабаян Андрій Вікторович +380612270723 kzopc2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2023 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2023 13:24 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2023 13:25 |
Очікувана вартість: | 135 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 675,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кошти за програмою медичних гарантій від НСЗУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів згідно додатку № 2 тендерної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Південноукраїнська, 17а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2023 13:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2023 13:20 |
ТД- мед.відходи. березень 24.03.2023.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-24-006089-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 28 березня 2023 15:09
Замовник не дотримується чинного Законодавства
1) Замовник вимагає у ТД наступне:
"надати довідку в довільній формі про наявність обладнання для проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження.
Учасник має забезпечити:
- збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження клінічних та подібних їм відходів."
Згідно Закону України «Про відходи» ((Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1998, № 36-37, ст.242) розділ 1 «Загальні положення» стаття 1 – «Утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів» . Згідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022 року) суб’єкт господарювання , що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції : Інсенірації та Кремації. За визначенням, наведеним у ст.6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами:
Інсенірація – контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі
Кремація – контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорі)
Отже виходячі з логіки НПА щодо операцій у сфері поводження з небезпечними відходами така операція як «Утилізація» до категорії медичних відходів не застосовується.
Просимо внести зміни у Тендерну документацію, а саме видалити "Утилізація" із вимог до майбутнього Учасника.
2) Відповідно до ТД, Замовник у Вимогах до технічних характеристик та кількості вказує, що послуги повинні надаватися відповідно до наказу МОЗ України № 325 від 08.06.2015р. Але, 06.09.2022 були внесені Зміни у наказ МОЗ 325,Наказом 1602, який є актуальним на сьогодні. Тож, Замовник має витребувати з Учасника надання послуг ТІЛЬКИ за Наказом МОЗ 1602 від 06.09.2022р. Тож, вимагаємо внести зміни у ТД, відповідно до діючих нпа.
3) Оскільки надання послуг повинно буде здійснюватись до кінця року 2023р., Замовник має враховувати норми ЗУ "Про управління відходами", який набирає чинності з 09.07.2023р. Який визначає правові, організаційні, економічні засади діяльності щодо запобігання утворенню, зменшення обсягів утворення відходів, зниження негативних наслідків від діяльності з управління відходами, сприяння підготовці відходів до повторного використання, рециклінгу і відновленню з метою запобігання їх негативному впливу на здоров’я людей та навколишнє природне середовище.
Замовник має розуміти, що ці норми повинні будуть враховуватися майбутнім надавачем послуг.
Просимо внести зміни до ТД з урахуванням ЗУ "Про управління відходами".
4)Відповідно до ст. 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі ЗУ "Про Публічні Закупівлі",
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Замовник не зазначив жодних критеріїв за ст.16 ЗУ "Про публічні Закупівлі".
А саме, відсутні будь-які критерії до співробітників, відсутні вимоги щодо наявності працівників з екологічними знаннями.
Відсутні критерії щодо наявності власного інсенираторного комплексу у майбутнього надавача послуг, який потребується відповідно до Ліцензійних умов поводження із небезпечними відходами.
Вимагаємо внести зміни до ТД, оскільки Замовник не вказав жодного кваліфікаційного критерію до Учасника-надавача послуг за цією Закупівлею.
Розгорнути
Згорнути
"надати довідку в довільній формі про наявність обладнання для проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження.
Учасник має забезпечити:
- збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження клінічних та подібних їм відходів."
Згідно Закону України «Про відходи» ((Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1998, № 36-37, ст.242) розділ 1 «Загальні положення» стаття 1 – «Утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів» . Згідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022 року) суб’єкт господарювання , що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції : Інсенірації та Кремації. За визначенням, наведеним у ст.6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами:
Інсенірація – контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі
Кремація – контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорі)
Отже виходячі з логіки НПА щодо операцій у сфері поводження з небезпечними відходами така операція як «Утилізація» до категорії медичних відходів не застосовується.
Просимо внести зміни у Тендерну документацію, а саме видалити "Утилізація" із вимог до майбутнього Учасника.
2) Відповідно до ТД, Замовник у Вимогах до технічних характеристик та кількості вказує, що послуги повинні надаватися відповідно до наказу МОЗ України № 325 від 08.06.2015р. Але, 06.09.2022 були внесені Зміни у наказ МОЗ 325,Наказом 1602, який є актуальним на сьогодні. Тож, Замовник має витребувати з Учасника надання послуг ТІЛЬКИ за Наказом МОЗ 1602 від 06.09.2022р. Тож, вимагаємо внести зміни у ТД, відповідно до діючих нпа.
3) Оскільки надання послуг повинно буде здійснюватись до кінця року 2023р., Замовник має враховувати норми ЗУ "Про управління відходами", який набирає чинності з 09.07.2023р. Який визначає правові, організаційні, економічні засади діяльності щодо запобігання утворенню, зменшення обсягів утворення відходів, зниження негативних наслідків від діяльності з управління відходами, сприяння підготовці відходів до повторного використання, рециклінгу і відновленню з метою запобігання їх негативному впливу на здоров’я людей та навколишнє природне середовище.
Замовник має розуміти, що ці норми повинні будуть враховуватися майбутнім надавачем послуг.
Просимо внести зміни до ТД з урахуванням ЗУ "Про управління відходами".
4)Відповідно до ст. 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі ЗУ "Про Публічні Закупівлі",
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Замовник не зазначив жодних критеріїв за ст.16 ЗУ "Про публічні Закупівлі".
А саме, відсутні будь-які критерії до співробітників, відсутні вимоги щодо наявності працівників з екологічними знаннями.
Відсутні критерії щодо наявності власного інсенираторного комплексу у майбутнього надавача послуг, який потребується відповідно до Ліцензійних умов поводження із небезпечними відходами.
Вимагаємо внести зміни до ТД, оскільки Замовник не вказав жодного кваліфікаційного критерію до Учасника-надавача послуг за цією Закупівлею.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 березня 2023 14:20
В п.1 Розділу 1 тендерної документації, зазначено, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України ”Про публічні закупівлі“ (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) (зі змінами). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях.
Предметом закупівлі є послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
За змістом отриманої вимоги Замовник може повідомити наступне.
П. 5.1 розділу 3 тендерної документації передбачено надання Учасником довідки в довільній формі про наявність обладнання для проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження) (власного, та/або орендованого). Подається разом із документами, які підтверджують наявність (право власності) або оренди). Учасник має забезпечити проведення операцій з небезпечними відходами, перелік яких викладений у Додатку 2 до тендерної документації, а не тільки клінічних та подібних їм відходів, як це помилково вказано у вимозі. Отже Замовник не має підстав щодо видалення терміну «Утилізація» з вимог тендерної документації.
Станом на дату оприлюднення тендерної документації наказ Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 є чинним та враховує зміни внесені гідно з Наказами Міністерства охорони здоров'я № 1602 від 06.09.2022; № 2075 від 14.11.2022.
Тендерна документація складена відповідно до норм чинного законодавства станом на дату її оприлюднення. Замовником враховані правові, економічні та їнші вимоги щодо операцій у сфері поводження з небезпечними відходами.
Згідно з умовами тендерної документації, п. 5.1 розділу 3 тендерної документації , замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону, а саме:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (надати не менше 2 копій аналогічних договорів з усіма додатками, які є їх невід’ємною частиною, та актів наданих послуг (виконаних робіт) або інших документів, які підтверджують виконання аналогічних договорів);
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (надати довідку в довільній формі про наявність обладнання для проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження) (власного, та/або орендованого). Подається разом із документами, які підтверджують наявність (право власності) або оренди).
Тож Скаржник має уважніше вивчати тендерну документацію Замовника.
Посилаючись на вищезазначене, Ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації, є такою, яка не може бути задовільненою.
Предметом закупівлі є послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
За змістом отриманої вимоги Замовник може повідомити наступне.
П. 5.1 розділу 3 тендерної документації передбачено надання Учасником довідки в довільній формі про наявність обладнання для проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження) (власного, та/або орендованого). Подається разом із документами, які підтверджують наявність (право власності) або оренди). Учасник має забезпечити проведення операцій з небезпечними відходами, перелік яких викладений у Додатку 2 до тендерної документації, а не тільки клінічних та подібних їм відходів, як це помилково вказано у вимозі. Отже Замовник не має підстав щодо видалення терміну «Утилізація» з вимог тендерної документації.
Станом на дату оприлюднення тендерної документації наказ Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 є чинним та враховує зміни внесені гідно з Наказами Міністерства охорони здоров'я № 1602 від 06.09.2022; № 2075 від 14.11.2022.
Тендерна документація складена відповідно до норм чинного законодавства станом на дату її оприлюднення. Замовником враховані правові, економічні та їнші вимоги щодо операцій у сфері поводження з небезпечними відходами.
Згідно з умовами тендерної документації, п. 5.1 розділу 3 тендерної документації , замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону, а саме:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (надати не менше 2 копій аналогічних договорів з усіма додатками, які є їх невід’ємною частиною, та актів наданих послуг (виконаних робіт) або інших документів, які підтверджують виконання аналогічних договорів);
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (надати довідку в довільній формі про наявність обладнання для проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження) (власного, та/або орендованого). Подається разом із документами, які підтверджують наявність (право власності) або оренди).
Тож Скаржник має уважніше вивчати тендерну документацію Замовника.
Посилаючись на вищезазначене, Ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації, є такою, яка не може бути задовільненою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2023 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ" |
128 894,18
UAH з ПДВ
|
128 894,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "А-ЕНЕРГО" |
132 085,25
UAH з ПДВ
|
132 085,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ" #39447017 |
Очікує рішення |
128 894,18
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2023 13:25
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2023 15:16 |
Кінець періоду оскарження: | 05 травня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 05 травня 2023 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Керуючись вимогами закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом КНП «Обласний перинатальний центр» ЗОР від 31.12.2021р. №92, Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) (зі змінами та доповненнями), Згідно п. 47 Особливостей Замовник відміняє торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. У разі відміни торгів замовник, протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення, зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. За результатами розгляду Скарги (номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання: UA-2023-03-02-008864-a.с2) орган оскарження постановив: «Зобов'язати Комунальне некомерційне підприємство "Обласний перинатальний центр" Запорізької обласної ради скасувати рішення про відміну процедури закупівлі - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-02-008864-a» у зв’язку з чим виникає необхідність відмінити процедуру закупівлі по предмету закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-24-006089-a), через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг за даною процедурою. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Враховуючи рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4966-р/пк-пз від 18.04.2023р, відмінити торги за предметом закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-24-006089-a), у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг 2. Ухвалити рішення про відміну відкритих торгів. 3. Оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом, Законом та Особливостями, повідомлення про відміну відкритих торгів з підставами прийняття такого рішення. |
Документи:
24 квітня 2023 15:15
|
Електронний підпис |
24 квітня 2023 15:13
|
Протокол |