Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Очікувана вартість
8 100,00 UAH
UA-2023-03-24-005631-a ● e0dd5b92395946bbb4ec669cb6619d0a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 1 МАТЕМАТИЧНОГО ТА ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛІВ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 14271211 |
Місцезнаходження: | 58001, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул. Штейнбарга, будинок 2 |
Контактна особа: |
Мар'яна Крайс +380503386215 tender.lyceum.1.chernivtsi@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2023 12:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 8 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58001, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Штейнбарга,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2023 14:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2023 14:45 |
Тендерна документація Тривожна кнопка (нова редакція) 2023 ліцей (1).docx | |
29 березня 2023 14:45 |
ДОДАТОК 3 Тривожна кнопка (нова редакція).docx | |
29 березня 2023 14:45 |
ДОДАТОК 1 Нова редакція.docx | |
29 березня 2023 14:45 |
Зміни в тендерній документації від 29.04.2023.docx | |
29 березня 2023 14:45 |
ДОДАТОК 2 Нова редакція.docx | |
24 березня 2023 12:45 |
Тендерна документація Тривожна кнопка 2023 ліцей.docx | |
24 березня 2023 12:45 |
ДОДАТОК 3 Тривожна кнопка.docx | |
24 березня 2023 12:45 |
ДОДАТОК 1 Тривожна кнопка.docx | |
24 березня 2023 12:45 |
ДОДАТОК 2 Тривожна кнопка.docx |
29 березня 2023 14:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 березня 2023 14:45 |
Тендерна документація Тривожна кнопка (нова редакція) 2023 ліцей (1).docx
|
|||
29 березня 2023 14:45 |
ДОДАТОК 3 Тривожна кнопка (нова редакція).docx
|
|||
29 березня 2023 14:45 |
ДОДАТОК 1 Нова редакція.docx
|
|||
29 березня 2023 14:45 |
Зміни в тендерній документації від 29.04.2023.docx
|
|||
29 березня 2023 14:45 |
ДОДАТОК 2 Нова редакція.docx
|
|||
24 березня 2023 12:45 |
Тендерна документація Тривожна кнопка 2023 ліцей.docx
|
|||
24 березня 2023 12:45 |
ДОДАТОК 3 Тривожна кнопка.docx
|
|||
24 березня 2023 12:45 |
ДОДАТОК 1 Тривожна кнопка.docx
|
|||
24 березня 2023 12:45 |
ДОДАТОК 2 Тривожна кнопка.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 27 березня 2023 17:02
Дата відповіді: 29 березня 2023 10:53
Звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме виключення з Тендерної документації дискримінаційної вимоги «Наявність в Учасника чинного сертифікату відповідності продукції - послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації вимогам на відповідність вимогам: ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Правила застосування.» (далі – Сертифікат). Згідно чинного законодавства України послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації не підлягають обов’язковій сертифікації. Аналізуючи закупівлі в системі «ПРОЗОРО» ми виявили, що зазначений Сертифікат наявний лише в поліції охорони, та жоден інший суб’єкт охоронної діяльності України не має цього Сертифікату. Таким чином, встановлюючи зазначену вимогу, Ви звужуєте коло учасників до одного – поліції охорони. Що є грубим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципів проведення процедури закупівлі. Крім того, такі дії можуть вказувати на наявність домовленостей між Вами та єдиним суб’єктом охоронної діяльності, який має такий Сертифікат. Ми розуміємо Ваше бажання співпрацювати виключно з поліцією охорони, але оскільки Ви обрали проведення закупівлі шляхом застосування конкурентної процедури «відкриті торги», то просимо дотримуватися законодавства та не встановлювати дискримінаційних вимог. Вимагаємо виключити вимогу щодо надання Сертифікату з тендерної документації. В іншому разі, будемо змушені звертатися за захистом своїх прав та законних інтересів до уповноважених органів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є
максимальна економія, ефективність та прозорість з метою придбання
якісних товарів, робіт та послуг.
Замовник має право вимагати від учасників документи, серед яких є
сертифікати відповідності, які підтверджують встановлені вимоги до товарів,
робіт та послуг.
Учасник, у свою чергу, може звернутися до спеціалізованого органу з
оцінки відповідності, який акредитований національним органом України з
акредитації у відповідній сфері.
Не сертифіковані товари, роботи та послуги можуть поступатися за
якістю аналогічній за кваліфікаційними критеріями та характеристиками
сертифікованій. Не впровадження в дію Державних стандартів України
(ДСТУ) підприємствами, установами та організаціями може свідчити про їх
неспроможність та (або) небажання підвищувати та підтверджувати рівень
якості товарів, робіт та послуг на ринку. Дія «ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014
Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації» та «ДСТУ
EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та
систем охоронного призначення», поширюється на всі підприємства
незалежно від форми власності, які займаються діяльністю що є предметом
закупівлі.
Відповідно до ч. 5 статті 23 ЗУ "Про Публічні закупівлі", Замовник
може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними
товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими
характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній
документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик
товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації
зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть
підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані
органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом
акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Вимога Замовника направлена на забезпечення відповідності
монтування, технічного обслуговування та ремонту системи охоронної
(тривожної) сигналізації своєму призначенню відповідно до Державного
стандарту України. В свою чергу дія «ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи
тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації» та «ДСТУ EN
16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та
систем охоронного призначення», поширюється на всі підприємства
незалежно від форми власності, які надають послуги монтування, технічного
обслуговування та ремонту систем охоронної (тривожної) сигналізації.
Таким чином, замовник засвідчив своє прагнення до співробітництва з
учасниками, які в своїй діяльності керуються та дотримуються стандартів, які
забезпечують впевненість Замовників в тому, що надані учасником послуги,
відповідатимуть вимогам нормативних актів, будуть виконуватися якісно та
професійно, а сам учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення
якості послуг, які він надає.
Вами жодним чином не аргументовано та не доведено наявність
монополії, що стосується згаданих ДСТУ. Зокрема учасники не мають
жодних перешкод для отримання відповідного сертифікату, що виключає
дискримінаційність умов тендерної документації.
Замовником проаналізовано практику рішень АМКУ щодо вимог
замовників стосовно різного роду сертифікатів, при цьому з'ясовано, що
АМКУ не бачить в діях замовників дискримінаційних дій та порушень ЗУ
"Про Публічні закупівлі", у разі якщо сертифікат відповідає предмету
закупівлі зокрема закупівлі UA-2023-02-16-010988-a, UA-2023-02-20-
000085-a
максимальна економія, ефективність та прозорість з метою придбання
якісних товарів, робіт та послуг.
Замовник має право вимагати від учасників документи, серед яких є
сертифікати відповідності, які підтверджують встановлені вимоги до товарів,
робіт та послуг.
Учасник, у свою чергу, може звернутися до спеціалізованого органу з
оцінки відповідності, який акредитований національним органом України з
акредитації у відповідній сфері.
Не сертифіковані товари, роботи та послуги можуть поступатися за
якістю аналогічній за кваліфікаційними критеріями та характеристиками
сертифікованій. Не впровадження в дію Державних стандартів України
(ДСТУ) підприємствами, установами та організаціями може свідчити про їх
неспроможність та (або) небажання підвищувати та підтверджувати рівень
якості товарів, робіт та послуг на ринку. Дія «ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014
Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації» та «ДСТУ
EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та
систем охоронного призначення», поширюється на всі підприємства
незалежно від форми власності, які займаються діяльністю що є предметом
закупівлі.
Відповідно до ч. 5 статті 23 ЗУ "Про Публічні закупівлі", Замовник
може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними
товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими
характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній
документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик
товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації
зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть
підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані
органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом
акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Вимога Замовника направлена на забезпечення відповідності
монтування, технічного обслуговування та ремонту системи охоронної
(тривожної) сигналізації своєму призначенню відповідно до Державного
стандарту України. В свою чергу дія «ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи
тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації» та «ДСТУ EN
16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та
систем охоронного призначення», поширюється на всі підприємства
незалежно від форми власності, які надають послуги монтування, технічного
обслуговування та ремонту систем охоронної (тривожної) сигналізації.
Таким чином, замовник засвідчив своє прагнення до співробітництва з
учасниками, які в своїй діяльності керуються та дотримуються стандартів, які
забезпечують впевненість Замовників в тому, що надані учасником послуги,
відповідатимуть вимогам нормативних актів, будуть виконуватися якісно та
професійно, а сам учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення
якості послуг, які він надає.
Вами жодним чином не аргументовано та не доведено наявність
монополії, що стосується згаданих ДСТУ. Зокрема учасники не мають
жодних перешкод для отримання відповідного сертифікату, що виключає
дискримінаційність умов тендерної документації.
Замовником проаналізовано практику рішень АМКУ щодо вимог
замовників стосовно різного роду сертифікатів, при цьому з'ясовано, що
АМКУ не бачить в діях замовників дискримінаційних дій та порушень ЗУ
"Про Публічні закупівлі", у разі якщо сертифікат відповідає предмету
закупівлі зокрема закупівлі UA-2023-02-16-010988-a, UA-2023-02-20-
000085-a
Дискримінація
Дата подання: 27 березня 2023 17:08
Дата відповіді: 29 березня 2023 10:54
Шановний замовнику просимо вас роз'снити для чого учасники в складі тендерної пропозиції повині надавати сертифікат ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення? Даний предмет передбачає закупівлю послуг з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації, для чого учасникам надавати сертифікат щодо систем протипожежного захисту? Відповідно до технічного завдання учасник має здійснювати заходи, спрямовані на спостереження за системою тривожної сигналізації з реагуванням наряду охорони та обслуговування обладнання системи тривожної сигналізації, тобто технічним завданням навіть не предбачене монтування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога щодо представлення сертифікату відповідності ДСТУ EN 16763:2017 «Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення» обумовлена необхідністю виконання робіт технічного обслуговування охоронної сигналізації (системи охоронного призначення), що є предметом договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Чернівецькій області |
8 100,00
UAH з ПДВ
|
8 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Чернівецькій області #40108976 |
Переможець |
8 100,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2023 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 14:11
|
Договір_961.pdf | укладений |
10 квітня 2023 14:07
|